Ryppyiset/veltot silmäluomet

Tiina

Apua, silmäluomeni ovat aivan ryppyiset ja veltot. Onko ainoa apu kyseiseen ongelmaan leikkaus? Onko kenelläkään kokemusta voiteista ym. Ikää vasta 30 v... (peilikuva aivan muuta).

9

6875

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti ja kosm.

      Oletko jo kokeillut kaikki geelit?Ne nostavat luomea,kiinteyttävät ja kosteuttavat.Käytätkö silmälaseja?Teetkö työtä joka rasittaa silmiä?Olen sinua paljon vanhempi ja muistan kuinka jo sinua nuorempana luomet välillä käyttäytyvät noin,että ne roikkuivat jne.Itse en ole mennyt kauneusleikkauksiin.Niin kauan kuin hoitotuotteista saadaan hyviä tuloksia,suosin niitä.Silmänympärysnaamiosta voit saada pian apua.Jos et niitä halua ostaa,laita geeliä reilusti kuin naamioksi(moni on hyvä,ei kannata ylistää jotain erityistä)ja annat olla 10-20min ja huuhtelet kasvot.Levitä sitten geeliä ohuelti.Tee tätä apri kolme kertaa viikossa ja katso uudelleen tilannettasi.Tiedän kokemuksesta että tuo ongelma häiritsee itseä eniten.

      • Tiina

        Kiitos asiantuntevasta vastauksesta.
        Voiko geeli olla mitä tahansa silmänymärysiholle sopivaa? Mistä saa ostaa kyseisiä silmille tarkoitettuja naamioita? Ilmeisesti vain kosmetologeilta?
        Työskentelen koko ajan päätteen ääressä ja käytän silloin myös silmälaseja (en muuten). Tekevätkö kosmetologit täsmähoitoja silmäluomille?


      • saijaa
        Tiina kirjoitti:

        Kiitos asiantuntevasta vastauksesta.
        Voiko geeli olla mitä tahansa silmänymärysiholle sopivaa? Mistä saa ostaa kyseisiä silmille tarkoitettuja naamioita? Ilmeisesti vain kosmetologeilta?
        Työskentelen koko ajan päätteen ääressä ja käytän silloin myös silmälaseja (en muuten). Tekevätkö kosmetologit täsmähoitoja silmäluomille?

        silmäluomet 3-kymppisellä enää kiinteydy, vaikka niihin työntäs mitä ja vaikka kuinka terveellisesti eläisi. Kun niiden kimmoisuus häviää ja ne veltostuu, niitä ei enää nuoren näköiseksi muuten saa kuin leikkauksella. Siis mene leikkaukseen, jolloin tulos on kerralla selvä ja säästät nekin rahat, jotka menisivät suoraan sanottuna taivaan tuuliin.
        Itse tein näin ja olen ollut mielettömän tyytyväinen.


      • Sama täällä
        saijaa kirjoitti:

        silmäluomet 3-kymppisellä enää kiinteydy, vaikka niihin työntäs mitä ja vaikka kuinka terveellisesti eläisi. Kun niiden kimmoisuus häviää ja ne veltostuu, niitä ei enää nuoren näköiseksi muuten saa kuin leikkauksella. Siis mene leikkaukseen, jolloin tulos on kerralla selvä ja säästät nekin rahat, jotka menisivät suoraan sanottuna taivaan tuuliin.
        Itse tein näin ja olen ollut mielettömän tyytyväinen.

        Minulla alkoivat ylä- ja alaluomet veltostua tosi aikaisin ja kävin jo kolmekymppisenä kaavittamassa rasvakertymät pois, ja ihoa myös poistettiin hitunen. Nyt viiden vuoden päästä silmänympärykset ovat vieläkin freshit kuin kaksvitosena. Ei aamusilmäpusseja tms.
        Nyt viimeisen vuoden aikana on yläluomiin liikkuvan luomen yläpuolelle alkanut ilmestyä pientä hiusryppyä. Saan ne tosi hyvin pysymään kurissa Body Shopin kamomilla(geeli) silm. ymp. naamiolla. On edullista n. 9-10e putkilo. Suomessa se neuvotaan pesemään pois 10min. kuluttua. Mutta Amerikassa käydessäni paikallisen body shopin myyjä sanoi, että ei pidä pestä pois jos ei ala kirvelemään. Pohjoismaissa se on vain merkitty putkiloon, kun meidän ihoa pidetään kuulemma arempana kuin heidän. Laitan geeliä tuhdin kerroksen heti herättyäni ja juon aamukahvin. Sitten pesen pois, jos laitan meikkiä. Ja sitten normaalin silm.ymp.voiteen. Ei sovi meikin alle. Kannattaa kokeilla, tilanne helpottuu jo parissa päivässä, mutta pakko sanoa, että veistä ei voita mikään vaikka leikkauksien vastustajat sanoisivat mitä.


      • Äiti
        Sama täällä kirjoitti:

        Minulla alkoivat ylä- ja alaluomet veltostua tosi aikaisin ja kävin jo kolmekymppisenä kaavittamassa rasvakertymät pois, ja ihoa myös poistettiin hitunen. Nyt viiden vuoden päästä silmänympärykset ovat vieläkin freshit kuin kaksvitosena. Ei aamusilmäpusseja tms.
        Nyt viimeisen vuoden aikana on yläluomiin liikkuvan luomen yläpuolelle alkanut ilmestyä pientä hiusryppyä. Saan ne tosi hyvin pysymään kurissa Body Shopin kamomilla(geeli) silm. ymp. naamiolla. On edullista n. 9-10e putkilo. Suomessa se neuvotaan pesemään pois 10min. kuluttua. Mutta Amerikassa käydessäni paikallisen body shopin myyjä sanoi, että ei pidä pestä pois jos ei ala kirvelemään. Pohjoismaissa se on vain merkitty putkiloon, kun meidän ihoa pidetään kuulemma arempana kuin heidän. Laitan geeliä tuhdin kerroksen heti herättyäni ja juon aamukahvin. Sitten pesen pois, jos laitan meikkiä. Ja sitten normaalin silm.ymp.voiteen. Ei sovi meikin alle. Kannattaa kokeilla, tilanne helpottuu jo parissa päivässä, mutta pakko sanoa, että veistä ei voita mikään vaikka leikkauksien vastustajat sanoisivat mitä.

        En vastusta jos siihen on todellinen tarve.Itselläni on paljon asiakkaita joiden vaivat hoituvat helpomminkin.Sinulla on ilmeisesti ollut jo todellinen tarve hakeutua leikkaukseen noin nuorena.Hienoa,että olet itse siihen tyytyväinen ja leikkaus meni hyvin.Olen nähnyt monta epäonnistunutta leikkausta.Toisten iho kiristää jatkuvasti ja venyy,eikä olekaan asettunutnormaalisti.Jollain oli tullut aivan vino luomi(Virossa).Hyvin monen(tutun)itse silmän koko oli pienentynyt entiseen verrattuna.Se ei kai haittaa,kunhan rypyt sai pois häiritsemästä.


      • Tiina
        Sama täällä kirjoitti:

        Minulla alkoivat ylä- ja alaluomet veltostua tosi aikaisin ja kävin jo kolmekymppisenä kaavittamassa rasvakertymät pois, ja ihoa myös poistettiin hitunen. Nyt viiden vuoden päästä silmänympärykset ovat vieläkin freshit kuin kaksvitosena. Ei aamusilmäpusseja tms.
        Nyt viimeisen vuoden aikana on yläluomiin liikkuvan luomen yläpuolelle alkanut ilmestyä pientä hiusryppyä. Saan ne tosi hyvin pysymään kurissa Body Shopin kamomilla(geeli) silm. ymp. naamiolla. On edullista n. 9-10e putkilo. Suomessa se neuvotaan pesemään pois 10min. kuluttua. Mutta Amerikassa käydessäni paikallisen body shopin myyjä sanoi, että ei pidä pestä pois jos ei ala kirvelemään. Pohjoismaissa se on vain merkitty putkiloon, kun meidän ihoa pidetään kuulemma arempana kuin heidän. Laitan geeliä tuhdin kerroksen heti herättyäni ja juon aamukahvin. Sitten pesen pois, jos laitan meikkiä. Ja sitten normaalin silm.ymp.voiteen. Ei sovi meikin alle. Kannattaa kokeilla, tilanne helpottuu jo parissa päivässä, mutta pakko sanoa, että veistä ei voita mikään vaikka leikkauksien vastustajat sanoisivat mitä.

        Oliko parantumisvaihe "kamala". Olen lukenut eri lähteistä, että mustelmavaihe turvotus saattavat kestää useita viikkoja. Tehtiinkö sinulle leikkaus paikallispuudutuksessa? Huh, huh, pelottaa jo ajatuskin. Kiitos voidevinkistä...mietin vaan sitä, miten se pysyy silmilläsi paksuhkona kerroksena (silmät avonaisina).


      • Sama täällä
        Tiina kirjoitti:

        Oliko parantumisvaihe "kamala". Olen lukenut eri lähteistä, että mustelmavaihe turvotus saattavat kestää useita viikkoja. Tehtiinkö sinulle leikkaus paikallispuudutuksessa? Huh, huh, pelottaa jo ajatuskin. Kiitos voidevinkistä...mietin vaan sitä, miten se pysyy silmilläsi paksuhkona kerroksena (silmät avonaisina).

        Yläluomet tehtiin Suomessa ja alaluomet Virossa- molemmat suht edullisia, etenkin Viro. Ja jälki oli supersiistiä Virossakin. Silmä ei pienentynyt tms. ja leikkausjälki oli kuin kaunis tatuoitu rajaus ripsirajassa alaluomessa! Paikallispuudutuksessa ja ei ollut kamalaa. Suomessa sain rauhoittavan ruiskeen, mutta Virossa en. Enkä Virossa tarvinnutkaan sitä- lääkäri ja hoitajat olivat ihania ja paapoivat kuin prinsessaa. Paranin todella hyvin ja nopeasti, mustelmia oli vajaa pari viikkoa, mutta sain ne meikillä piiloon.
        Body shopin geeli pysyy tosi hyvin ei valu pitkin naamaa, on sen verran paksua. Eikä sitä sentin kerrosta tarvitse laittaa- usein jos esim. alaluomet joskus "imaisevat" yhden kerroksen ja silmät ovat erityisen väsyneet- laitan vielä toisen kerroksen. Samoin illalla käytän joskus silm. ymp. voiteen sijasta/alla,jos silmät tuntuvat raskailta ja väsyneiltä.
        Mutta kokeiles aamulla, huuhtele silmät kylmällä vedellä ja levitä kulmakarvoihin asti geeliä ja katso peiliin kymmenen minuutin kuluttua- siinä todella "herää"!!


      • Mari
        Sama täällä kirjoitti:

        Yläluomet tehtiin Suomessa ja alaluomet Virossa- molemmat suht edullisia, etenkin Viro. Ja jälki oli supersiistiä Virossakin. Silmä ei pienentynyt tms. ja leikkausjälki oli kuin kaunis tatuoitu rajaus ripsirajassa alaluomessa! Paikallispuudutuksessa ja ei ollut kamalaa. Suomessa sain rauhoittavan ruiskeen, mutta Virossa en. Enkä Virossa tarvinnutkaan sitä- lääkäri ja hoitajat olivat ihania ja paapoivat kuin prinsessaa. Paranin todella hyvin ja nopeasti, mustelmia oli vajaa pari viikkoa, mutta sain ne meikillä piiloon.
        Body shopin geeli pysyy tosi hyvin ei valu pitkin naamaa, on sen verran paksua. Eikä sitä sentin kerrosta tarvitse laittaa- usein jos esim. alaluomet joskus "imaisevat" yhden kerroksen ja silmät ovat erityisen väsyneet- laitan vielä toisen kerroksen. Samoin illalla käytän joskus silm. ymp. voiteen sijasta/alla,jos silmät tuntuvat raskailta ja väsyneiltä.
        Mutta kokeiles aamulla, huuhtele silmät kylmällä vedellä ja levitä kulmakarvoihin asti geeliä ja katso peiliin kymmenen minuutin kuluttua- siinä todella "herää"!!

        Mitähän varten monien leikattujen silmien koko on selvästi tullut pienemmäksi?Laaserko sen tekee vai perinteinen tapa?Minulle eräs valokuvaaja sanoi samaa.Itseltäni ei ole leikattu.Varmaan menen jos kiusaannun.Mirja Pyykön ohjelmassa se kauneuskirurgi sanoi ettei missään nimessä alle 30 tartte.On tietysti niitä onnettomia joilla on jotenkin niin pahasti roikkuvat luomet ettei muut konstit auta.


    • Anonyymi

      Silmän luomen "roikkuminen"on seksikästä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe