"tekotatuoinnit"

minä vain

onko mitään muuta tatuointii kuin henna, joka kestää jonkin aikaa vain? haluaisin kovasti tatuoinnin mutta en vielä viitti ottaa aitoo.. onks olemassa jotain mikä ois kylläkin pysyvämpää kuin hennat ku ne tahtoo lähtee nopeesti pois?

12

4353

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

osta musta tussi tai kasva aikuiseksi...

• Jenni_

Onhan niitä, tatuaatio joka nykyään tunnetaan paremmin pigmentointitatuointina. Se tehdään samallatapaa kuin aitotatuointi, mutta väri ei laitetakkaan ihossa niinsyvälle, kuin oikeassa tatuoinnissa, joten kuva haalistuu ja lähtee pois 2-5 vuodessa.

Toi on hyvä, jos harkitsee tatuoinnin ottoa, mutta epäröi kuitenkin paikkaa/kuvaa ja onko sitä halukas pitää loppuelämänsä.

Itse otin kaverinkanssa kesällä pigmentointitatuoinnin alaselkään ja vielä näyttää ihan aidolta tatuoinnilta eikä ole haalistunut yhtään. Aikomus olisi ottaa ennenkesää toinen, mut ei sitä ylimäärästä rahaa ole.

• epiv

että nuo 2-5 vuotta kestävät tatuoinnit samenee ja viimiset kolme vuotta voi olla ihan sellanen muodoton läsikä..? näin oon kuullut..?

• vaan
        epiv kirjoitti:

että nuo 2-5 vuotta kestävät tatuoinnit samenee ja viimiset kolme vuotta voi olla ihan sellanen muodoton läsikä..? näin oon kuullut..?

näin siinä luultavasti käy kun se haalistuu pikkuhiljaa... eikä siitäkään ole mitään takuuta että se lähtee kokonaan pois, osa voi jäädä... muutama vuosi kun menee niin sitten niitä alkaa näkyä ihmisillä... mieluummin jättää sitten kokonaan ottamatta jos ei oo varma asiasta!!!

• Jenni_
        epiv kirjoitti:

Kuva haalistuu hitaasti, mutta kyllä siitä loppuvaiheessakin erottaa mitä on esittänyt, se haalistuu samaantapaan kuin tussilla piirretty, joskin voi käydä niinkin, että puoletkuvasta lähtee nopeemmin kuin toinenpuoli, mutta näin ei käy jos kuva tehdään kokonaan samalle ihotyypille/alueelle, siis ettei kantapäästä polveen, jolloin kuva lähtee nopaammin kantapäästä kuin polvenluonta.

Kyllä se on melkein aivanvarmaa, että kuva lähtee kokonaan pois 2-5 vuodessa, eikä mitään jälkeä jää. Samalla menetelmällähän ollaan jo vuosia tehty pigmentointina kulmakarvoja jne.. ja ne on lähteny jokaisella aikojenkuluessa pois.

Ja vaikka ottaa aidontatuoinnin, niin senkään pysyvyydestä ei voi olla 100% varma, se voi haalistua tai lähteä kulumalla pois.

• ............
        Jenni_ kirjoitti:

Kuva haalistuu hitaasti, mutta kyllä siitä loppuvaiheessakin erottaa mitä on esittänyt, se haalistuu samaantapaan kuin tussilla piirretty, joskin voi käydä niinkin, että puoletkuvasta lähtee nopeemmin kuin toinenpuoli, mutta näin ei käy jos kuva tehdään kokonaan samalle ihotyypille/alueelle, siis ettei kantapäästä polveen, jolloin kuva lähtee nopaammin kantapäästä kuin polvenluonta.

Kyllä se on melkein aivanvarmaa, että kuva lähtee kokonaan pois 2-5 vuodessa, eikä mitään jälkeä jää. Samalla menetelmällähän ollaan jo vuosia tehty pigmentointina kulmakarvoja jne.. ja ne on lähteny jokaisella aikojenkuluessa pois.

Ja vaikka ottaa aidontatuoinnin, niin senkään pysyvyydestä ei voi olla 100% varma, se voi haalistua tai lähteä kulumalla pois.

jenni_ ei nyt näytä tietävän asiasta yhtään mitään!!!

• ....
        ............ kirjoitti:

jenni_ ei nyt näytä tietävän asiasta yhtään mitään!!!

ikävä kyllä kestopigmentointina tehty tatuointi ei välttämättä lähde kokonaan pois, tai voi jäädä esim. kuvan muotoinen arpikudos. Joillain ihmisillä on suurempi taipumus ns. kelloid arpikudoksen muodostukseen. Kelloidia syntyy tarvittaessa kaikille ihmisille ihoa rikkoessa mikäli ihon rikkominen on liian väkivaltaista jolloin syntyy eri asteisia kudosvaurioita.

itse en suosittele kuin "oikeita" tatuointeja , olen ammatissani (yllätys, yllätys) tatuoijana nähnyt pahankin näköisiä jälkiseurauksia näistä ns. leikki tatskoista.

think before you get inked

• Niina
        .... kirjoitti:

ikävä kyllä kestopigmentointina tehty tatuointi ei välttämättä lähde kokonaan pois, tai voi jäädä esim. kuvan muotoinen arpikudos. Joillain ihmisillä on suurempi taipumus ns. kelloid arpikudoksen muodostukseen. Kelloidia syntyy tarvittaessa kaikille ihmisille ihoa rikkoessa mikäli ihon rikkominen on liian väkivaltaista jolloin syntyy eri asteisia kudosvaurioita.

itse en suosittele kuin "oikeita" tatuointeja , olen ammatissani (yllätys, yllätys) tatuoijana nähnyt pahankin näköisiä jälkiseurauksia näistä ns. leikki tatskoista.

think before you get inked

Jotenkin tekstissä paistaa läpi, että jos ihmiset ottas enemmän näitä tekotatuointeja, niin teillä tatuoijilla ei olis niinpaljon asiakkaita.

Kaverini otti pigmentoinilla tehdyn tatuoinnin olkapäähän viitisenvuotta sitten etelänmatkalla, ja tatuointi lähti kokonaan pois noin 4 vuoden kuluttua, eikä mitään jälkeä näy, ei edes läheltä katsoessa.

Itse otan kesällä pigmentointi tatuoinnin, kun asia on helpompa päättää ja kuva voi olla ajallinenkin, kun tatuointi ei pysy iholla kuin muutamanvuoden.

• Kukka
        Niina kirjoitti:

Jotenkin tekstissä paistaa läpi, että jos ihmiset ottas enemmän näitä tekotatuointeja, niin teillä tatuoijilla ei olis niinpaljon asiakkaita.

Kaverini otti pigmentoinilla tehdyn tatuoinnin olkapäähän viitisenvuotta sitten etelänmatkalla, ja tatuointi lähti kokonaan pois noin 4 vuoden kuluttua, eikä mitään jälkeä näy, ei edes läheltä katsoessa.

Itse otan kesällä pigmentointi tatuoinnin, kun asia on helpompa päättää ja kuva voi olla ajallinenkin, kun tatuointi ei pysy iholla kuin muutamanvuoden.

Eli paljon maksaa tollanen 2-5 vuotta pysyvä?

• Zakk W

Mä en kyllä henkilökohtaisesti tajua, että miksi pitää ottaa noita "tekotatuointeja". Jos ei oo valmis ottamaan oikeaa tatuointia siihen vedoten, ettei tiedä kuvaa tai paikkaa, niin kannattaisko miettiä koko hommaa uudelleen. Kuulostaa vähän siltä, että "pakko saada, ku mullakin on. Mut mitäs, jos se ei olekaan kiva".

Mutta jokainen tyylillään.

• mölitsky

vielä oon alaikänen enkä saa lupaa tatskaan MUTTA jos kysyisin saisinko tekotatskan niin lupa vois irrota paremmi ja, no sitten 18v. sen vois käydä laittamas oikeeks...
        en tiä tajusko kukaan... :l

• hunni
        mölitsky kirjoitti:

vielä oon alaikänen enkä saa lupaa tatskaan MUTTA jos kysyisin saisinko tekotatskan niin lupa vois irrota paremmi ja, no sitten 18v. sen vois käydä laittamas oikeeks...
        en tiä tajusko kukaan... :l

....ja olen itsekkin harkinnut tällaisen pigmenttitatuoinnin ottamista.Tiedän että voi kuulostaa beibimäiseltä,mutta minä ainakin tunnustan etten välttämättä haluaisi mummona näytellä lapsenlapsilleni rypistynyttä,epämääräistä tatuointia joka vielä nuorena tarkoitti jotakin tosi tärkeää.Mielummin sitten tällainen pigmenttitatuointi!
        Mutta pari kyssää:
        1.Hyviä aiheeseen liittyvii nettisaittei?
        2.About hinta?
        3.Paikkoja jotka tekee?

Kiitos,ja vittuilijoiden vastauksia en kaipaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      107
      6894
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4421
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3786
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3502
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3478
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      187
      3419
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2939
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2644
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2491
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13