Children of Bodom

†Lucifer_The_Fallen†

Children of bodom:

“CHILREN OF BODOM AIN`T READY TO FUCKING DIE YET!”

”Ei ole reilua minulle, teille tai faneillemme näytellä lavalla kaikkien edessä pelkästään rahasta.” : Alexander Latvala ennen kuin lopetti soittamisen COB-yhtyeessä. (http://www.cobhc.com/news.php)

Alexander halusi laittaa kaiken peliin ja soittaa koko sielullaan. Minä olen samaa mieltä, että jos joku manageri tai ym. ihmiset alkavat sanomaan mitä tehdä. Parasta on tehdä juuri sitä mitä haluaa ja mistä pitää. On väärin soittaa sellaista musiikkia josta ei pidä. Go whit the flow

Jos joku tulisi minulle sanomaan esim.: tuollainen musiikki ei käy, teidän täytyy soittaa tuollaista ja tuollaista musiikkia.
Hyvä esimerkki tästä on Saksalais hevi-yhtye Rammstein. Heidän uusin levynsä on täynnä jotakin ihmeen tekno-sontaa. Mutter-albumi oli rautaa kunnes manageri vaihtui. Managerin vaihtumisen jälkeen musiikkikin muuttui.
Omasta mielestäni COB:n musiikki on edelleen rautaa, parannusta esim. something wild albumista.

Bodom ei ole valmis kuolemaan! . (http://www.cobhc.com/news.php)
sanoi Alexi Laiho haastattelussa kun Alexander lähti. Bodomin rankka asenne on pitänyt bändin pystyssä, mutta nyt kun Alexander lähti ¨

pelkään että koko bändin selkäranka voi katketa koska bändin yksi perustaja jäsen on lähtenyt. Mutta Alexanderin puheissa on järkeä .
Koska itse soita aloittelevassa bändissä ja haluan soittaa juuri sitä musiikkia josta pidän. En halua soittaa mitään humppaa tahi Lastenlauluja pelkästä rahasta, vaikka raha maailmaa pyörittääkin. Soittakaa juuri sitä musiikkia josta pidätte ja tehkää omia itsenäisiä päätöksiä, älkää antako kenenkään vaikuttaa omiin päätöksiinne.

Kaikesta hässäkästä riippumatta ei bändin suosio ainakaan laskussa ole, koska bändin nosturin keikka on jo puolta vuotta aiemmin myyty loppuun (http://www.cobhc.com/news.php. keikka on 5.4.2004

Bändiin kuuluvat :

Alexi Laiho ( Laulu/Kitara)
Alexander Kuoppala(ex) (kitara)
Henkka T Blacksmith (Basso)
Janne Warman (Koskettimet)
Jaska Raatikainen (rummut)

10

1988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DanceMan

savon miehen kanssa.siinä aikamme pähkäiltyämme päädyimme ostamaan kumpikin saman levyn: Dancenow Vol.12

savon miehellä oli sittenkin hyvä musiikkimaku sa sydän puhdasta kultaa.

levyjä yhdessä kuunnellessamme morkkasimme nauraen hevareita ja varsinkin pitkiä liimatukkaisia langanlaihoja hevipoikia(miehiä) jotka kaatuisivat jos tuulta olisi vähänkään enemmän.

tulevana viikonvaihteena savon mies ja mä saunotaan yhessä.pohditaan maailman menoa ja syödään savolaista perinneruokaa.

2 eri kultuuria on kohdannut ja yhtynyt.
      olemme vahvoja yhdessä eikä meitä voita enää mikään!

• warheart

Sinulla ei taida olla paljonkaan sosiaalista elämää tai tekemistä? Jospa ryömisit takaisin sinne koloosi(ei siis vittuun) mistä tulitkin.

• warheart

Tuohon Bodom-viestiin vastaus: Oikein! COB ja sen asenne on täyttä rautaa!

• †Lucifer_The_Fallen†

mistä tämä vihamielisyys?? tein tämän jutun koulutyönä/esseenä. ja kyllä Bodom ROCKS \,,/

• jee
        †Lucifer_The_Fallen† kirjoitti:

mistä tämä vihamielisyys?? tein tämän jutun koulutyönä/esseenä. ja kyllä Bodom ROCKS \,,/

Ketä on alexander latvala?

voi vittu ku ärsyttää tälläinen paska mitä jotkut homot tänne kirjoittelee.

Se on alexander kuoppala ja onneksi se läski lähti siitä bändistä. Nyt heillä taas on laihoa parempi kitaristi bändissä ( suomen paras kitaristi elikkäs Roope Latvala tunnettu jo corporalin ja stonen ajoilta )

Laiho on aika paska rpäeltäjä verrattuna Roope latvalaan ja kyllä bodom on paskempaan suuntaan menossa.
        paska bändi nykyään. toivottavasti lopettavat ja roope menee johonkin kunnon projektiin eikä mitään melodic humppaa.

• Tiia
        jee kirjoitti:

Ketä on alexander latvala?

voi vittu ku ärsyttää tälläinen paska mitä jotkut homot tänne kirjoittelee.

Se on alexander kuoppala ja onneksi se läski lähti siitä bändistä. Nyt heillä taas on laihoa parempi kitaristi bändissä ( suomen paras kitaristi elikkäs Roope Latvala tunnettu jo corporalin ja stonen ajoilta )

Laiho on aika paska rpäeltäjä verrattuna Roope latvalaan ja kyllä bodom on paskempaan suuntaan menossa.
        paska bändi nykyään. toivottavasti lopettavat ja roope menee johonkin kunnon projektiin eikä mitään melodic humppaa.

...tässä kyllä voi puhua että Bodomilla on Latvala bändissä. Eikä Bodomin lopettaminen/jatkaminen pitäisi enää Roopeen vaikuttaa. Sehän tuuras vaan ton HCDR-kietueen. Tai siis ainakin näin on koko ajan puhuttu.

• Tiia

...noin... Olen kanssasi kyllä ihan samaa meltä siitä että musiikkia on tehtävä asenteella ja sitä mitä haluaa. Olen kauan kyllä digannut COBtä mutta nyt alkaa mennä maku.

Joo, kyllä Ale varmaan tahtoi soittaa koko sielullaan mutta kun hyppäsi nainen kuvioihin niin se sielu hävisi. Ale ilmeisesti lähti bändistä sen uuden naisystävän takia. Ja kuulin myös huhun että Alen skitta on myynnissä musamaailmalla. Että se siitä soittaja-sielusta.

Ja jos muistan oikein niin Jaska ja Allu on perustajajäsenet? (Tästä tosin en ole varma)

Ja joo, toi Alexander Latvala oli aika paha.

• Wing
      • warheart

Ei sitä välttämättä parin sekunnin päästä huomaa että "oho piuha irtos" jos toinen kitara murisee siinä vieressä, varsinkin jos molemmat soittaa samaa riffiä.
        Ja Kuoppala on ROK! Jollain vaan tuntuu olevan vieläkin tuo lapsellinen läskikammo.Vituttaa ihan saatanasti kun se lähti. Se oli bändin fiksuin tyyppi.

• †Lucifer_TheFallen†

www.cobhc.net luki että 5.4 oleva nosturin keikka oli Loppuun myyty jo... muusta en tiedä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1556
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1242
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      962
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe