Tietääkö kukaan sellasta kappaletta,ku se menee jotenki....Duu du du du duu du
du du du du du du duu du...Jotain konemusiikkia tai semmosta.Mut siinä kuuluu koko ajan toi du,vähä ku se soitettais uruilla se du.Mut haluun vai tietää mistä sen kappaleen sais tai kuka sen esittää..
Du du du du duu du..
8
5325
Vastaukset
- Hehei!
Minäpä tiedän sen urkutechnobiisin esittäjän ja kappaleen nimen, koska minulla on se CD:llä! Mutta vastauksen kerron vasta, kun olen saanut vastauksen omaan kysymykseeni tuossa vähän alempana!
- Miyo
Barcode brothers:Dooh dooh
- Hehei!
Miyo kirjoitti:
Sen verran voin paljastaa, että kappaleen nimi alkaa sanoilla: To the
- PLIIIIIISSSS KERRO!!!
Hehei! kirjoitti:
Pliiiissssss.Sano se kappale.Mä oon ehtiny sitä montas kuukautta.Ja nyt ku joku tietää sen kappaleen niin sitä saa anella.Sano mikä se on pliiiiiissss?
- ELVIS KIITTÄÄ
Miyo kirjoitti:
KIITTI HIRVEESTI SULLE.LÖYSIN KAPPALEEN MITÄ OON EHTINY MONTA KUUKAUTTA.SEE YA!!!!
- Böh
Hehei! kirjoitti:
Ei ollu.Löysin sen kappaleen jo.kiitti kuitenniin tyhjästä.
- Anonyymi
Kirjoitakko suomeksi ja koraks ton laulun
kokonaan - Anonyymi
Korelon, FWB
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275