Pahaksi onnekseni huomasin pääsäni hilsettä jokin aika sitten,ja kysymys kuuluu:Mikä olisi tehokas shampoo-merkki,joka oikeasti poistaa hilseen?!
Kaupasta hyvä hilseshampoo...?
5
5319
Vastaukset
- Janis
Hei!
Usein hilseen taustalla on hiuspohjan kuivuus, bakteerit tai tulehdus.
Jos hiuspohjasi on kuiva, osta kampaamoliikkeestä laadukasta hiuspohjaa (huom! ei siis hiuksia) kosteuttavaa shampoota.
Pese 2 x viikossa, jos tarvetta useammin niin muutamalla valmistajalla on hellävarainen vaahtoshampoo joka käy päivitt. pesuun. Vahtoshampoo tarkoittaa että shampoon koostumus on kuin muotovaahtoa.
Kosteuttamalla pääsee kuivasta hilseestä, voit myös tarvitt. käyttää hiuspohjaan luonnonöljyjä.
Rasvainen hilse ja tulehduksen aiheutt. onkin jo hankalampi juttu. Jos haluat niistä pysyvästi eroon olisi selvitettävä ja hoidettava aiheuttaja, ei pelkästään oire (=hilse).
Apteekkien/kauppojen hilseshampoiden vaikuttavat ainesosat ovat aina lähes samat, valmistajasta riippumatta. Lievittävät hilseilyä alkuun, mutta kun käytät pidempään niin muodostuukin vastustuskyky ja käytät sitten minkä merkkistä hilsesh. tahansa niin hilse palaa.
Parasta olisi jos voisit käydä näyttämässä hiuspohjaasi ammattilaiselle. Niitä on pääkaupunkiseudulla muutama ja ympäri suomea yht. noin 30 ammattitaitoista hiuspohjaongelmiin perehtynyttä liikettä.
Etsi netistä vaikka hakusanalla hiuspohjaongelmat.- it's me
Mäkin huomasin jonkun aikaa sitten hilsettä itelläni ja testailin eri shampoita. Head&Shoulder on ainakin hyvä,se toimi mulla.Sarjaan kuuluu monia erilaisia shampoita josta voit valita.
- Anonyymi
Hilseily johtuu monesti sienestä eikä bakteerista. Myös kuivuus aiheuttaa kuten mainitsit.
- tom
Mulla lähti hilse Dove:n hilseshampoolla. Ei kuivata päänahkaa vaikka pesen hiukset päivittäin.
- Anonyymi
Elä missään nimessä pese hiuksia päivittäin. Jos peset ne päivittäin niin kehon oma öljyn tuotanto kiihtyy pitääkseen hiukset kosteina, joten kannattaa pestä max 3 kertaa viikossa. Itse olin tuossa 2v pesemättä hiuksia shampoolla/saippualla. Hieroin vain vettä kunnolla joka päivä ja hiukset oli erittäin hyvässä kunnossa. Jos käyt joka päivä suihkussa niin käytä vettä joka toinen päivä pelkästään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk702402Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921568Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641345Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll711339- 1281227
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1501098Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j881039- 1331033
- 701028
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur73979