Mä en ymmärrä, miks ryyppääminen liitetään aina keilailuun. Kun keilataan tosissaan, ei kännääminen tuu mieleenkään, koska juominenhan vaikuttaa keskittymiseen.
Keilailu on kärsivällisten laji, joka on kaikkea muuta kuin helppoa.
Mä kehottaisin kaikkia teitä idiootteja, joiden mieleen tulee heti sanasta "keilailu" ryyppääminen, tutustumaan kunnon keilaajiin eli kilpakeilaajiin. Kysykää heiltä, kuinka usein he ryyppäävät & kuinka usein he ovat olleet kännissä radalla? Veikkaan, etteivät ikinä.
Tukkikaa turpanne niin kauan kun ootte tietämättömiä.
keilailu ei ole juoppojen laji
TjR
5
822
Vastaukset 5
- jep
beer bowling
- yes
mikä sen mukavempaa kuin muutamat tai useammat pitkät keilailun lomassa. käsi on vakaa pinellä "dopingilla"
kaikki mukaan - jee
heh... pelkkä "kaataminen" jo viittaa juopotteluun...!
- turvenuija
mikä mahtavampaa kuin kevyessä laitamyötäsessä "kaataminen".keilailu ei ole känniläisten laji?ei todellakaan.keilailu on juoppo-hullujen kilpaurheilua.hyvä näin.skool.naula päähän ja baanalle.röyh.
- aXeli
oot oikeassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571490Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291180Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46685
- 52680
- 76586
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568