Mä en ymmärrä, miks ryyppääminen liitetään aina keilailuun. Kun keilataan tosissaan, ei kännääminen tuu mieleenkään, koska juominenhan vaikuttaa keskittymiseen.
Keilailu on kärsivällisten laji, joka on kaikkea muuta kuin helppoa.
Mä kehottaisin kaikkia teitä idiootteja, joiden mieleen tulee heti sanasta "keilailu" ryyppääminen, tutustumaan kunnon keilaajiin eli kilpakeilaajiin. Kysykää heiltä, kuinka usein he ryyppäävät & kuinka usein he ovat olleet kännissä radalla? Veikkaan, etteivät ikinä.
Tukkikaa turpanne niin kauan kun ootte tietämättömiä.
keilailu ei ole juoppojen laji
TjR
5
762
Vastaukset
- jep
beer bowling
- yes
mikä sen mukavempaa kuin muutamat tai useammat pitkät keilailun lomassa. käsi on vakaa pinellä "dopingilla"
kaikki mukaan - jee
heh... pelkkä "kaataminen" jo viittaa juopotteluun...!
- turvenuija
mikä mahtavampaa kuin kevyessä laitamyötäsessä "kaataminen".keilailu ei ole känniläisten laji?ei todellakaan.keilailu on juoppo-hullujen kilpaurheilua.hyvä näin.skool.naula päähän ja baanalle.röyh.
- aXeli
oot oikeassa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733384Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91901Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1311098
- 1001023
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67956Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6915- 84889
- 34830