kysynpä nyt uudelleen kun tätä ei tiedä varmasti kukaan--olen kuullut tän joskus 80-luvun alkupuolella enkä sen jälkeen mistään..konkarit,apua? onko tää tanna vai skädäm vai mikä? viimeksi kun kysyin tarjottiin eveä ja woudea..
sanat menee jotenkin niin että( voin muistaa väärinkin...ainakin osan,koska olen viimeksi kuullut tämän todellakin 80-luvulla..jäi vain mieleen.)
*taas oon yksin ja allapäin
kysymyksiä selittäin
kuka hymyilee ja kainalooni painaa pään
ja kuka herää mun viereltäin
revit elämästäin palan pois niinkuin päivä se sulle ois
menit sateeseen ja katsomatta taakse päin
nyt suru valtaa mun sisälläin
tuhat unta kanssas katselin tuhat sanaa
tuhat unta painajaista on tuhat palaa
unelmissain on
unissain unissain oot mun vain
oot mun vain....
kenen mieslaulajan biisi? olen etsiny tätä hukattua biisiä ja sen esittäjää vuosikaudet...
kiitos tietäjälle etukäteen!!!!
kerta kiellon päälle..
sunday
3
278
Vastaukset
- reinholtz
Joteski kuulostaa tutulta .. Oisko tuo poppia rockkia iskelmää vai mitä .. vOIS tulla mieleen jos tietäis tyylisuunnan...
- sunday
tuo biisi tuli samaan aikaan kun skädäm, tanna,garbo ja yö tulivat levylistoille,joten saman tyylisuunnan musiikkia--80-luvun suomirokkia siis. ei siis mitään iskelmäääää ;)))
- Anonyymi
Oisko ollut Costellon kappale?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k364282- 552965
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462878- 302643
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402621Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82585- 382199
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541965Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461683- 1411527