Millaisista hiuksista miehellä pidät?
lyhyt sänki, korviin asti, olkapäille, siis miten pitkät/lyhyet? tummat/vaaleat?
Jos et muuten osaa kuivailla niin anna esimerkki jostain henkilöstä, jonka tyyli puree. Lisää vielä oma hiustenväri ja ikä.
Kiitos!
Miesten hiukset
23
4650
Vastaukset
- misu
Kalju on paras! Lyhyt sänkikin menee. Pitkät hiukset miehellä on jotain aivan järkyttävää!
- misu
pitkät punaiset. 26v.
- Nainen
Paras tukka miehellä on pitkä hippitukka, mieluiten tuonne lapaluitten seutuville. Värillä ei niin väliä. Siili/lyhyt trenditukka ei pure sitten yhtään.
Itse 18 ja punatukkainen.- Kyoshiro
Täältä löytyy...ja minä puolestani pidän eniten pitkistä punaisista hiuksista naisella. ;)
- Nainen
Kyoshiro kirjoitti:
Täältä löytyy...ja minä puolestani pidän eniten pitkistä punaisista hiuksista naisella. ;)
Tosiaan liian harvalla miehellä nykyään näkee pitkää tukkaa. Toisaalta eipä se kaikille sovikaan. Mutta pidä sinä tukastasi kiinni :)
Ja onpas sattumaa, että itseltäni löytyy punaiset vyötärölle ulotuvat hiukset.
- punamii
Kalju sen olla pitää. Oma mieheni on kuin Vin diesel ja meno sen mukaista. Kalju on seksikästä!
- punamii
Mulla on lyhyet sporttiset, joiden väri vaihtuu usein!
- huikset vai ei ?
Moi !
Minä pidän miehistä joilla kalju. Tai lyhyet hiukset myös hyvät. Sänki ok. Värillä ei väliä. Siis hiusten... En pidä pitkähiuksisista miehistä... Vaikka miten siististi olis ponnari tai muu, niin ei ei !!!
Olen itse ruskeahiuksinen 35v. nainen. - atemi
Lyhyt tumma sänki, siili tai kalju. Ruskeat silmät vielä täydentää paketin 8) Pitkätkin hiukset menee jos ukolla on siihen karismaa (Anthony Kiedis ennen hiustenleikkuuta).
Omat hiukseni ovat tummahkon ruskeat, puolipitkät (harteille). Ja ikää 32v. - TPD
Kun tässä nyt on näitä kaljujen ystäviä, niin varmaan tarkoittanette normaalihiuksista miestä, joka on ajellut itsensä kaljuksi vai ajaako ns. luonnollinen poistuma saman asian, jos pitää mallin kuitenkin siistinä?
- atemi
minun tuttavapiirissä on yleensä käynyt niin, että kun päälaen karvoitus vähenee ja ohenee, niin on alettu ajamaan kaikki pois peittely-yritysten sijaan. Se on ihan yhtä ok, kuin että jos ajaa kaikki pois muusta syystä.
- m75
siis kalju tai pitkät, onks toi nyt sitä naisten logiikkaa et kalju tai pitkä kun suurimmalla osalla on kuitenkin normaalit?
- kultakutri
mm.normaali ihan hyvä!(tämä on aivan turha aihe sinänsä kokonaisuudessaan)
- kalju
kyllä nyt täällä on ihmeellisiä Naisia kun väittävät pitävän kaljuista.
Vai onko Naistenmaku kaljuista muuttunut viimeaikoina täysin.
Minä olen ollut kalju vaikka kuinkapitkään, ja jos olen sanallakaan maininnu esim. chatissa siitä niin,johan oon ollu täysin epäkelpoyksilö.
Sanokaa nyt vaan suoraan,että kaljuus sopii hyvin harvoille. Tietysti niille joilla on muutenkin sitä jotain. - kitara
Vaaleet, lyhyet ja ihanan pehmoset untuvaiset.
Omat hiukset tummat, lyhyehköt.
Nainen 40 - punapää
ja vielä kerran pitkät hiukset
- F-22
Saa olla melkeinpä miten vaan - paitsi kiharat ja potta leikkaukset, eikä liian "kammattu", mieluiten "pörröistä".
Ja joss rupee olemaan epämiellyttäviä kalju länttejä siellä täällä niin kaikki muukin hiukset vekks, tai sitten kunnon friikki punkkari kampaus!
Mielummin karkeet kun pehmeät mun omasta mielestä.
Juu ja täytyyhän kampaus kosketustakin kestää.
Blondit tai vaalean ruskeat hiukset yleensä vetää luokseen, mutta kaikille ei sovi,
epäluonnollisia värejä saa olla paljon.
Hiukset pitää näyttää millanen persoona sä oot, tylsät hiukset = tylsä persoona...
^__^- F-22
Ruskee väri, pitkät, kapeat putki-lätit (vaaleammat kärjet)
ja ikä oli 22.
- Punapää1
Pitkä tukka on out. Ei tunnu hyvältä katsoa kun miehen tukka liehuu rottamaisena siimana ja rasvaisena olkapäillä. Harvalle edes sopii pitkä. pitkää tukkaa pitää osata kantaa ja oikeaa mallia myös itselleen sopivaksi. Siisti siili kunhan mies ei muuten ole sumopainijan oloinen karju. Puhdas sen olla pitää, niinkuin kaiken muunkin. Puhtaus on puoli ruokaa. Omat hiukset punaisen ruskeat lyhyet ikä 38v. Hiukset eivät saa olla miehellä mustat. Ei kiinnosta myös albiinokaan.
- kalju
mutta jos toivoa saa niin nämä nykyisin muodikkaat, silmillä roikkuvat, pitkähköt yms. mallit ei pure. Sellaiset joita löytyy parikymppisten opiskelijoiden päästä, ja juuri siksi ei tietysti purekaan että itse katselee jo vähän vanhempien yksilöiden perään eikä pojankloppimaisuus sytytä.
Itsellä olisi tummanruskeat hiukset. Olen 27-vuotias. - Tildur
Mitä enemmän karvaa, sen parempi! Pitkät ja paksut sekä hyvinhoidetut ehdottomasti! Myös korvan alareunaan oleva tasapitkä bisnes- tukka on hyvä, pääasia kun ei ole tylsä.
Itsellä pitkä ja vaalea, ikää 28 v.- Arwen
En ole ikinä edes suudellut lyhytkiuksista miestä, kun ei nappaa niin ei nappaa...
Kaikenväriset, kiharat, suorat tai rastat käy.
Itsellä pitkät tummat hiukset ja olen 29 vee.
- hanna
sellaset lyhyet laitetut hiukset.. lyhyet sivuilta ja vähän pidemmät päältä.. ja nostettu vahalla tai geelillä päälaelle pystyyn.. NAM!
ja tummat mieluiten... ylipäänsä lyhyet LAITETUT hiukset.. hyvä omille kasvoille sopiva malli ja muotoiltu..
saa heti pään kääntymään, vaikkei mies muuten niin erityisen hyvännäköinen olisikaan... herkkua!!
(itellä tummanruskeet pitkät hiukset)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006