vetyperoksidi blondaus

brunet

Onko kellään kokemuksia apteekista saatavalla vetyperoksidilla vaalentamisesta. mulla on oikeasti blondit hiukset mut nyt on monen vuoden ajan ollu tumman ruskeat. Kuinka vahvaa liuoksen pitää olla? Vaalentaako kunnolla? kokemuksia!!!

6

2208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika

hei
      tiedän että apteekista saatava vetyperoksidi on vain haavojen puhdistukseen ja se on miedoin jos haluat sitä vahvempaa siihen täytyy olla erityis syy koska se on happoa jo eli mene kampaamoon ja vaalenna siellä tai tilaa hairstoresta hapate ja vaalennus jauhe ei oo kallista ja sillä saa kivan vaaleen oon kokeillut ja jos sen vaalennus aste ei riitä käytä sen lisäksi ihan vaalentavaa väriä mutta jos hiuksissa on puna pigmenttiä pese ensin hopea shapoolla se poistaa puna pigmenttisyyttä sitä saa kampaamoista eikat muuta moi

• hairstorelle

No hairstore nyt on ihan törkeen kallis mesta. Ikinä en enää osta sieltä mitään. Tuotteistakan ei aina tiedä, kuulemma siellä myydään alennuksella (poistomyyntinä) tuotteita, jotka on havaittu huonoksi (aiheuttaa allergiaa tai jotain). Kaveri kävi ihan liikkeessä värjäyttämässä kulmakarvat, iho siinä ympärillä meni ihan tulipunaseks ja turpos ja kirvelsi kuulemma niin että... meni sieltä viereseen body shopiin pyytään jotain rauhottavaa voidetta niin myyjä kysys että ootko ollut tossa naapurissa... Eli todettu huonoksi paikaksi. Lisäksi palvelu siellä on aivan peestä.

• pete
        hairstorelle kirjoitti:

No hairstore nyt on ihan törkeen kallis mesta. Ikinä en enää osta sieltä mitään. Tuotteistakan ei aina tiedä, kuulemma siellä myydään alennuksella (poistomyyntinä) tuotteita, jotka on havaittu huonoksi (aiheuttaa allergiaa tai jotain). Kaveri kävi ihan liikkeessä värjäyttämässä kulmakarvat, iho siinä ympärillä meni ihan tulipunaseks ja turpos ja kirvelsi kuulemma niin että... meni sieltä viereseen body shopiin pyytään jotain rauhottavaa voidetta niin myyjä kysys että ootko ollut tossa naapurissa... Eli todettu huonoksi paikaksi. Lisäksi palvelu siellä on aivan peestä.

mä olen ostanut sen verran paljon tuotetta sieltä ei oo tullut allergiaa eikä mitään muuta koska parturini suositteli sen tuotteita tosi hyviä jokaisella on mielipiteensä mulla se on tämä

• NH4OH

Apteekista ei myydä yli 2% vetyperoksidiliuosta, sillä väkevempi aine on hyvä pommien raaka-aine. Vaalennukseen tarvitaan n.6-10% H2O2:ta lisäksihän tarvitaan ammoniakkiliuosta. Sitä saa kyllä vaikka kuinka väkevänä.

Vetyperoksidivaalennus on raju toimenpide, ei tee hyvää hiuksille, eikä päänahalle.

• Henris89

Menin apteekkiin ja sain sieltä vetyperoksidi liuoksen joka on 20 prosenttista.

• 119987554

Mene ihmeessä kampaajalle. Tuhoat hiuksesi tuolla kokeilulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59