Pitäisi tehdä jonkinlaista kokoelmaa urheiluaiheisista biiseistä, mutta eipä tule kauheasti mieleen. Siksi kysyisin vähän neuvoa. Ei ole väliä, että lauletaanko kappaleessa urheilusta. Esim. Eye of the Tigerissa ei muistaakseni lauleta urheilusta, mutta sitä soitetaan lätkämatseissa, joten se käy. Jos biisin nimi ja sanoitukset liittyvät edes jollain tavalla urheiluun, mutta ei tarkoita urheilua, se käy myös. Tästä esimerkkinä Apulannan Minä olen voittaja. Paras olisi tietysti oikeasti urheilusta kertova laulu.
Tässä olisi joitakin, joita minulle tuli mieleen, mutta olisi mukavaa, jos teille tulisi mieleen muitakin:
We are the champions, We will rock you, Eye of the tiger, The final countdown, , Huipulla tuulee (Klamydia), Urheiluhullu ja Minä olen voittaja. Teoriassa myös Eläkeläisten Humppamaratooni sopisi juuri ja juuri. Suomenkielisyys ja huumori plussaa..
Mikä muuten on se urkubiisi lätkämatseissa? Se diddiddiddiddid...(kiihtyvällä vauhdilla) tididi diddi dii.. hey! (vai mitä siinä huudettiin..). Ja mistä tämä löytyisi? Vaikka mp3:na.
Kiitos paljon jos saisin edes muutaman uuden biisin mukaan teidän ideoista.
Urheiluaiheisia biisejä?
wannabe dj..
2
8130
Vastaukset
- Mie
Tässä nyt yhtäkkiä tulee mieleen:
? - Hey baby
Martti servo - Hitti-litti litmanen
Popeda - Verkot soi
Fintelligents - Kaikki peliin
? - Den glider in
J. Karjalainen - Me ollaan sankareita kaikki
Ps. Pistä vaihdossa lomabiisejä ks. Otsikko ylempänä - Anonyymi
Katse kenttään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903474
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442857Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742366- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512261Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162246Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212133Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202067- 621964
- 1141956