Pitäisi tehdä jonkinlaista kokoelmaa urheiluaiheisista biiseistä, mutta eipä tule kauheasti mieleen. Siksi kysyisin vähän neuvoa. Ei ole väliä, että lauletaanko kappaleessa urheilusta. Esim. Eye of the Tigerissa ei muistaakseni lauleta urheilusta, mutta sitä soitetaan lätkämatseissa, joten se käy. Jos biisin nimi ja sanoitukset liittyvät edes jollain tavalla urheiluun, mutta ei tarkoita urheilua, se käy myös. Tästä esimerkkinä Apulannan Minä olen voittaja. Paras olisi tietysti oikeasti urheilusta kertova laulu.
Tässä olisi joitakin, joita minulle tuli mieleen, mutta olisi mukavaa, jos teille tulisi mieleen muitakin:
We are the champions, We will rock you, Eye of the tiger, The final countdown, , Huipulla tuulee (Klamydia), Urheiluhullu ja Minä olen voittaja. Teoriassa myös Eläkeläisten Humppamaratooni sopisi juuri ja juuri. Suomenkielisyys ja huumori plussaa..
Mikä muuten on se urkubiisi lätkämatseissa? Se diddiddiddiddid...(kiihtyvällä vauhdilla) tididi diddi dii.. hey! (vai mitä siinä huudettiin..). Ja mistä tämä löytyisi? Vaikka mp3:na.
Kiitos paljon jos saisin edes muutaman uuden biisin mukaan teidän ideoista.
Urheiluaiheisia biisejä?
wannabe dj..
2
7835
Vastaukset
- Mie
Tässä nyt yhtäkkiä tulee mieleen:
? - Hey baby
Martti servo - Hitti-litti litmanen
Popeda - Verkot soi
Fintelligents - Kaikki peliin
? - Den glider in
J. Karjalainen - Me ollaan sankareita kaikki
Ps. Pistä vaihdossa lomabiisejä ks. Otsikko ylempänä - Anonyymi
Katse kenttään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4092058- 1112054
Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971136Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13928Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34740- 43708
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109696Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166666Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!10655Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti30609