Urheiluaiheisia biisejä?

wannabe dj..

Pitäisi tehdä jonkinlaista kokoelmaa urheiluaiheisista biiseistä, mutta eipä tule kauheasti mieleen. Siksi kysyisin vähän neuvoa. Ei ole väliä, että lauletaanko kappaleessa urheilusta. Esim. Eye of the Tigerissa ei muistaakseni lauleta urheilusta, mutta sitä soitetaan lätkämatseissa, joten se käy. Jos biisin nimi ja sanoitukset liittyvät edes jollain tavalla urheiluun, mutta ei tarkoita urheilua, se käy myös. Tästä esimerkkinä Apulannan Minä olen voittaja. Paras olisi tietysti oikeasti urheilusta kertova laulu.

Tässä olisi joitakin, joita minulle tuli mieleen, mutta olisi mukavaa, jos teille tulisi mieleen muitakin:
We are the champions, We will rock you, Eye of the tiger, The final countdown, , Huipulla tuulee (Klamydia), Urheiluhullu ja Minä olen voittaja. Teoriassa myös Eläkeläisten Humppamaratooni sopisi juuri ja juuri. Suomenkielisyys ja huumori plussaa..

Mikä muuten on se urkubiisi lätkämatseissa? Se diddiddiddiddid...(kiihtyvällä vauhdilla) tididi diddi dii.. hey! (vai mitä siinä huudettiin..). Ja mistä tämä löytyisi? Vaikka mp3:na.

Kiitos paljon jos saisin edes muutaman uuden biisin mukaan teidän ideoista.

2

7835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie

Tässä nyt yhtäkkiä tulee mieleen:

? - Hey baby
      Martti servo - Hitti-litti litmanen
      Popeda - Verkot soi
      Fintelligents - Kaikki peliin
      ? - Den glider in
      J. Karjalainen - Me ollaan sankareita kaikki

Ps. Pistä vaihdossa lomabiisejä ks. Otsikko ylempänä

• Anonyymi

Katse kenttään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      409
      2058
    2. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      111
      2054
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1136
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      928
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      740
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      43
      708
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      696
    8. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      666
    9. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      10
      655
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      30
      609
    Aihe