Haluan tietää!

Nero

Olen keräillyt nimiä Suomen paskimmista bändeistä(kaikkien täytyy olla väh.keikkailevia).
Mikä bändi ei osaa soittaa?
Mikä bändi luulee olevansa...?
Surkein yritetty vitsi?
Cover-bändinä onneton?
Jne.Jne.
Jo kerättyä äänestyslistaa:
Raggars="yhdistyy kaikki paskuus","Unihiekkaa versio..täytyykö enempää mainita","köyhän miehen popeda"
Turo´s Heavy gee="..huono,vain Tamperelaisille huumorina menevä","Paskaaaaaa"
Popeda="..eihän ne osaa ees soittaa"," itsestäänselvä voittaja","Suomen Cliff Richard"(?)
Lataamo="..Harrastetaan kivakiva bänditouhua ja ei osata mitään,mut ei se mitään","Helsinkicityn harrastelijahörhöt","..opetelkaa poijjaat soittelee rokkii ja sit vetää sitä...","silkkaa skeidaa ja harrastelijaterroristeja kaik´ tyynni"
jne.
Tässä oli muutamia otteita bändeistä ja mielipiteistä. Jatkakaa listaa!

11

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Åke

Eppu Normaali on Suomen ylivoimaisesti yliarvostetuinta touhua ja sitten kolmas nainen.
      Kumpainenkin bändi on jotain vain Joensuulaisille kelpaavaa(tämä kertookin kaiken).
      Itse asun stadis ja olen tsekannut Raggarsin ja sit jossain pikkupaikas ton Lataamon. Kummatkin on sellasii orkkii et ei ne ees tajuu olevansa vitsejä.
      Lataamo varsinkin on aivan surkuhupaisa esitys: pojat vetää täysii jotaan hendrixpaskaa ja luulee osaavansa. Se on vain kyl keikkaileva bändi ja en usko et koskaan mitenkään levyttävä. ei toi lataamo mee kaupaks ees vitsinä.
      Kautta-aikojen paskin? jaa-a...
      Liian vaikee. Turo´s heavy on kyl siinä mieles et ne luullee olevansa jotain velipuolikuu-vitsejä mut ei kyl naurata ketään. Lisäks ne si osaa soittaa kunnolla. Ja Kolmannen naisen kitaristi on oikeesti yliarvostettu PASKA!
      Ja laulaja on luuseri!
      Tulipahan purkauduttua!
      take care!

• Lurkki ja Oka

Suomen kaikkien aikojen paskin ja amatöörimäisin bändi on: Maailman paskin nalle-niminen bändi!
      Yritti meidän kaa vetää vankilabileissä ja v..tu oli kyl vaikeeta olla(tiedoks vaan pojille)pokkana. Kundit ei osanu ees viritellä!!!
      Ja muuten me tiedetään hyvin et tää Lataamo-pilkka on teiltä lähtösin. Palataan asiaan...

• minä

Aih ja Aih!
        Tais osuu kipeeseen nilkkaan! Kun te haistattelette musiikillisesti paskaa yleisesti niin kait teille voi takaski antaa,vai?
        Elkäähän olko noin herkkiä poijjaat!

• Jaana

Suomen kaikkien aikojen paskin bändi on Kulliolli ja rhytmlurkit!

• oka

Lopettakaa jo tää juttu!
      Tää Lataamobändin pilkkaaminen ei ole jees juttu eikä ketään naurata!
      Suomen paskin bändi ei ole meiän oma isänmaallinen Lataamo,vaan dire strates. Siin on semmonen kalju soittaja joka häpee omaa paljauttaan. Meiän bändis ei kukaan häpee mitään!! Muistakaa se ja jättäkää kaikki muut paitsi Popeda rauhaan ja toi direjuttu!

• tyyppi

Nylon Beat... vidun maaoravat.

• Åsa

Yksi surkeimmista on Yö! Biisit on paskoja iskelmiä ja laulajan ääni on hirvittävä. Ihme, että on koskaan saanut levyttää!

• teukka

Sul on menny puurot ja vellit sekasin.
      Raggars, Popeda ja Turos hevi gee, siinähän
      on Suomen 3 parasta bändiä.
      Pasko ite housuus

• armas

Ehdottomasti paskimmat bändit ovat CMX ja YUP.
      Kenties vielä huonompi Maj karma.
      Revi siitä

• PoPaska

Koulu on hyvä paikka

• Popaska

SIke koulu on paskaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe