Miehen pitkät hiukset - mitä mieltä?

Il Duce

Tuossa pahimmat viat -ketjussa ei ollut yllättäen mainittu miesten vioiksi pitkiä hiuksia. Vaikka tällaista mentaliteettia olen huomannut.

Joten haluaisin selvittää mitä sinä nainen olet mieltä miehen pitkistä hiuksista? Voisitko lähteä tällaisen miehen kanssa treffeille? Voisitko haluta panna tällaista miestä? Voisitko ajatella iskeväsi tällaista miestä baarissa? Miten suhtautuisit jos tällainen mies tulisi iskemään sinua? Voisitko kuvitella seurustelevasi tällaisen miehen kanssa? Voisitko rakastua/rakastaa. Jne...

Mitä ajattelet kun näet pitkähiuksisen miehen? Mitä stereotypioita sinä liität pitkähiuksisiin miehiin.

Entä se että jollakin on nyt lyhyet/normaalihkot hiukset, mutta tiedät että sillä on joskus ollut pitkät (miehillä pitkä = yli 20cm).

Mitä mieltä olet Miljonääri-Jussin hiuksista?

Kerron sitten omia näkemyksiä, kunhan keskustelu on lähtenyt sutjakasti liikkeelle.

44

4638

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • donna

miehelläni on yhtä pitkät hiukset kuin minulla itsellänikin...joten NJAM...... =)))))

kikkarapolkkatukat on karmeita..hyi

• mitchieee

Minulla on pitkä tukka, mutta naisella tai aviovaimolla/tyttöystävällä pitä olla pitempi, koska muuten näyttää tyhmältä. Hyi vittu...Miljonääri Jusin tukka ei sovi sille alkuunkaan. Iha crazyn näköne...sori Jussi :D

• Mies

Kokemuksesta ja naisten kommenteista olen oppinut että pitkistä tai lyhyistä hiuksista pitäminen on yksilöllistä. En ymmärrä mistä olet saanut kuvan että naiset eivät yleisesti pitäisi pitkistä hiuksista, koska monet naiset ovat aivan kuumana miesten pitkiin hiuksiin. Esimerkiksi Fabio oli ainakin aikoinaan monien naisten päiväunien kohde, ja hänellä on pitkät liehuvat hiukset. Sama esim. näyttelijä Johnny Deppillä.

Itsekin olen huomannut samaa. Kun annoin kuontalon kasvaa paljon (minulla se kasvaa "tuuheasti" eli vähän samannäköisesti kuin Ridge Forresterilla :)), niin eräs työpaikan muija oli aivan selvästi ihastuksissaan. Kun taas vedin erittäin lyhyeksi eli sivuilta ilman rajoja lähes siiliksi ja päältäkin varsin lyhyeksi, tyttöystäväni taas ihasteli ja kehui komeaksi mieheksi.

Asiaan liittyvä kysymys: miksi näen nykyisin niin monella suomalaisella miehellä siilitukan? Siis ihan perheenisillä jne., en puhu mistään skinheadeista. Onko tämä jokin uusi muotivillitys jonka on aloittanut tietyt suomalaiset miehekkäät laulajat, vai yrittävätkö kyseiset miehet vain peitellä sitä että ovat alkaneet kaljuuntua?

• Il Duce

Olet varmaan myöskin huomannut, että naiset eivät ole Deppiin ihastuneita hänen hiustensa takia. Eikä Deppillä kyllä kovin pitkät hiukset useimmissakaan elokuvissa ole, maksimissaan ehkä 20cm jossain. Ja Fabiollakin on melko muhkut lihakset.

"En ymmärrä mistä olet saanut kuvan että naiset eivät yleisesti pitäisi pitkistä hiuksista, koska monet naiset ovat aivan kuumana miesten pitkiin hiuksiin."

Eiköhän tuo kuva ole ihan realistinen. Eli siis totta. Naiset EIVÄT yleisesti pidä pitkistä hiuksista miehillä. Monet naiset EIVÄT ole aivan kuumana miesten pitkiin hiuksiin. Tuo että annoit esimerkkeinä juuri Deppin ja Fabion, kertoo siitä että mistään yleisestä pitämisestä ei ole kyse, vaan että joitain erityistapauksia löytyy. Lisäisin itse vielä Lenny Kravitzin. Kai se eksoottisuuslisä on plussaa, lihaksien ja rahan lisäksi. Kai naisille Hjalliskin kelpais vaikka ois miten pitkät hiukset tahansa.

Mietitäänpä vaikka Miljonääri-Jussia. Jos hänellä olisi 55cm hiukset, permiksestä riippumatta, niin mitäköhän olisivat ne fantastiset naiset hänestä mieltä...

• Varjo
        Il Duce kirjoitti:

Olet varmaan myöskin huomannut, että naiset eivät ole Deppiin ihastuneita hänen hiustensa takia. Eikä Deppillä kyllä kovin pitkät hiukset useimmissakaan elokuvissa ole, maksimissaan ehkä 20cm jossain. Ja Fabiollakin on melko muhkut lihakset.

"En ymmärrä mistä olet saanut kuvan että naiset eivät yleisesti pitäisi pitkistä hiuksista, koska monet naiset ovat aivan kuumana miesten pitkiin hiuksiin."

Eiköhän tuo kuva ole ihan realistinen. Eli siis totta. Naiset EIVÄT yleisesti pidä pitkistä hiuksista miehillä. Monet naiset EIVÄT ole aivan kuumana miesten pitkiin hiuksiin. Tuo että annoit esimerkkeinä juuri Deppin ja Fabion, kertoo siitä että mistään yleisestä pitämisestä ei ole kyse, vaan että joitain erityistapauksia löytyy. Lisäisin itse vielä Lenny Kravitzin. Kai se eksoottisuuslisä on plussaa, lihaksien ja rahan lisäksi. Kai naisille Hjalliskin kelpais vaikka ois miten pitkät hiukset tahansa.

Mietitäänpä vaikka Miljonääri-Jussia. Jos hänellä olisi 55cm hiukset, permiksestä riippumatta, niin mitäköhän olisivat ne fantastiset naiset hänestä mieltä...

Kun olen vaihdellut hiusteni pituutta puolipitkästä pitkään, en ole havainnut naisten kiinnostuvan enemmän tai vähemmän. Sen sijaan hiusten kasvaessa todennäköisyys tulla luulluksi tytöksi kasvaa. (Mikä on jokseenkin käsittämätöntä.) Olen joskus herättänyt pahennusta liikkumalla uimarannalla yläosattomissa... ei tosin Suomessa, täällä sentään ei ole niin tiukkoja normeja.

Onpas ihmeellinen koko keskustelu. On kai se aika selvää, että joillakin naisilla on fetissi miesten pitkiin hiuksiin, joillakin taas ei. Internetissä saa kysymyksiinsä aina vastauksina melko jyrkkiä kantoja. Omalta osaltani ongelma on se, ettei minulle lyhyet hiukset sovi. Parturit kautta linjan suorastaan kieltäytyvät leikkaamasta hiuksiani puolipitkää lyhyemmäksi. Ja he ovat sentään yleensä naisia. Joillekin sopii, joillekin ei. Eikö vain.

Aika paljon varmasti vaikuttaa miehen oma suhtautuminen tyyliinsä. Kerran pyysin tyttöä kahville, ja hän lupautui mielellään. Siinä välissä kävin parturissa, ja tavatessamme tyttö oli suorastaan loukkaantunut lyhentyneestä letistä. Petosta kuulemma. Ehkä se ei vielä pilannut mahdollisuuksia... mutta kun kerroin leikanneeni hiukset, koska äiti pakotti, tytön huumorintaju leikkasi kiinni. Sanoisin, että korvaamaton vahinko oli tehty.

Eipäs varmaan valaissut yhtään asiaa.

• Mies
        Il Duce kirjoitti:

No juurihan tuli toissapäivänä (su) Pieni Suklaapuoti telkkarista. Jos sinun mielestäsi Deppillä ei ollut siinä pitkiä hiuksiä niin mitä ihmettä sinä tarkoitat pitkillä hiuksilla? Lantiolle asti ulottuvia? No suunnilleen sen pituiset hiukset Deppillä on esim. Gilbert Grapessa.

Joo, no usko pois vaan, kyllä se on ihan vain sinun luuloasi ettei monet naiset pitäisi pitkistä (mutta kuitenkin PUHTAISTA) hiuksista. Mutta vastaavasti on naisia jotka taas pitävät lyhyistä hiuksista. Olen tavannut paljon molemmanlaisia.

• Il Duce
        Mies kirjoitti:

No juurihan tuli toissapäivänä (su) Pieni Suklaapuoti telkkarista. Jos sinun mielestäsi Deppillä ei ollut siinä pitkiä hiuksiä niin mitä ihmettä sinä tarkoitat pitkillä hiuksilla? Lantiolle asti ulottuvia? No suunnilleen sen pituiset hiukset Deppillä on esim. Gilbert Grapessa.

Joo, no usko pois vaan, kyllä se on ihan vain sinun luuloasi ettei monet naiset pitäisi pitkistä (mutta kuitenkin PUHTAISTA) hiuksista. Mutta vastaavasti on naisia jotka taas pitävät lyhyistä hiuksista. Olen tavannut paljon molemmanlaisia.

Jos kolmannes naisista ei sinusta ole paljon, niin..

Ja mikä muu yksi seikka karsii noin ison osan naisista pois?

Rumuus karsii tietenkin 90%, mutta...

Ja sadan kilon ylipaino myös.

Ei ole minun luuloa että pitkistä hiuksista miehillä ei pidä iso osa naisista. Isoksi osaksi voidaan ehdottomasti tulkita kolmannes!

• miesmies
        Il Duce kirjoitti:

Jos kolmannes naisista ei sinusta ole paljon, niin..

Ja mikä muu yksi seikka karsii noin ison osan naisista pois?

Rumuus karsii tietenkin 90%, mutta...

Ja sadan kilon ylipaino myös.

Ei ole minun luuloa että pitkistä hiuksista miehillä ei pidä iso osa naisista. Isoksi osaksi voidaan ehdottomasti tulkita kolmannes!

iso osa naisista ei pidä miehen parrasta tai kaljusta. Ethän sinäkään pidä jostain syystä 100% naisista. Jotkut asiat kolahtaa, jotkut ei. Eiköhän se karisma ja muu mukavuus meinaa kuitenkin loppupelissä enemmän.

• keiju

Mun mielestä pitkä tukka miehellä on ihan jees, edellyttäen et on hyvin hoidettu et ei oo hirvee hamppukasa... Olin ihastunu yhteen pitkä tukkaseen mieheen kunnes huomasin hänen peilailevan aina itseään ja "laittelevan" tukkaansa, tajusin et hän on "täynnä" tukkaansa... ei se sais sentään elämää täyttää...

• mielipide

Pitkät hiukset miehillä ovat aivan KAMMOTTAVAT!
      Suorastaan ällöttävät, eipä tuu perään kattottua toista kertaa.
      Ja Miljonääri Jussin hiukset on aivan ylitörkeät!
      Siististi leikatut lyhyet hiukset ovat mun mieleen.
      Nämähän on näitä makuasioita - joista ei voi kiistellä!

• kaunis sinkku

Pitkät hiukset miehellä eivät sytytä sitten yhtään..Olivat hiukset sitten miten hyvinhoidetut/kiiltävät/paksut tahansa taikka ponnarilla, niin oksettavat ne ovat. Moni mies olisi PALJON komeampi lyhyemmässä tukassa.
      Eikä hiusten tarvitse olla kynityt, vaan sellaiset sekaisin pörrötetyt "mallista kasvaneet" ovat ihanat. Toiselle passaa taas siistimpi ja lyhkäsempi, sehän on tyylistä kiinni.
      Mutta pitkät hiukset ovat kuvottavat. Vaikka mies olisi muuten kuinka komea, niin pitkät hiukset ovat suuri miinus. Tämähän on vain minun mielipiteeni. Esim. Johnny Depp, Tom Cruise ja kuka vaan on aivan kammottava pitkässä fledassa.

• kaunis sinkku

..no arvaatte jo varmaan, nehän on niinkuin lampaan takapuoli. Eikä mies sytytä muutenkaan, tiätsä eiks je.

• Heidi

Pitkähiuksiset miehet eivät herätä minussa mitään erityisiä mielleyhtymiä mutta eivät kyllä sitten "sytytäkään" yhtään. Joillekin sopii, joillekin ei. Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Pääasia, että itse viihtyy kuontalossaan.

• Joko

Eli säväyttää joko pitkät hiukset tai kalju, se tavallinen lyhyt tukka ei muhun iske ollenkaan, rinnastan nuo tavalliset lyhythiuksiset miehet "tusinatavaraksi".
      Fiktiota; lähtisin treffeille, mutta en pelkästään sen takia että fleda on mun makuun, kyllä siinä miehessä pitää muutakin olla.
      Mulle miesten hiustyyli kertoo miten mies ajattelee, onko persoonallisuutta.. uskallusta olla oma ittensä.
      Mitä tulee Mijonäärijustiinaan.. huh huh, no mun mielestä permis miehellä on vähän h*mäinen juttu.

• Il Duce

Tässä vaiheessa 5 daamia on heittänyt kortensa soppaan.

Tulokset:
      JEES - 2
      neutraali - 1
      HYI! - 2

Eli jos 40% naisista on pelistä pois pelkkien hiustesi takia, niin on se jo paljon. Ja itse olen huomannut että kolmannes naisista ei halua olla tekemisissä pitkähiuksisten kanssa. EDES kavereina... (siis jos puhutaan netin kautta tutustumisesta)

Pitkissä hiuksissa on se paska, että jos nainen kiinnostuu, et voi olla varma johtuuko se vain hänen hiusfetissistään. Jos sulla on lyhyet suht normaalit hiukset, niin voit olla varma että nainen kiinnostuu susta luonteen, tai kokonaisuuden, tai ulkonäön takia. Eikä vain siksi että hiukset on tietynlaiset.

Ne kerrat kun minua on tultu iskemään, ovat johtuneet hiuksista. En sitten tiedä monestiko olisi tultu iskemään lyhythiuksisena. Ainakin ne muut iskut olisi jääneet väliin. EIKÄ HAITTAA - ne ämmät olivat ällöttäviä.

Ainakin www.peilikuva.net mun lyhythiuksikuvilla on pisteet järjestään yli 9, kun pitkähiuksikuvien pisteet vaihtelee 5.8-7.2.

Hotornotissa lyhythiuksikuvilla 9.9, kun pitkähiuksikuvilla 5.8-8.5.

Tuo 8.2 tarkottaa sitä että 4% antaa mulle 9 tai 10 (asteikko siis 1-10). Lyhythiuksikuvilla 40-50% antaa 9 tai 10. Jos oletetaan että nuo 9 ja 10 antajat voisivat kiinnostua minusta, tai haluta panna mua, niin 10-12-kertaa enemmän saisin lyhythiuksisena.

Ja ykkösiä saan pitkähiuksisena 12%, lyhythiuksisena 2%.

Nyt mulle tulee nainen juttelemaan 20% baarikerroista. Mitä arvioisitte sen olevan jos olisin lyhythiuksinen? Harkitsen lyhyitä hiuksia. Enimmäkseen siksi että maksimoisin naiskontaktit.

• nainen85

toisaalta tän sun tutkimuksen otos ei oo luotettava, kun niin harva "daami" on vastannut.. mä kannatan pitkiä hiuksia miehillä.. lyhyt hiuksiset miehet ovat tylsiä, pitkä hiuksiset miehet uskaltavat olla erilaisia.. ja yhtälailla naiset kiinnostuvat lyhyt sekä pitkähiuksista.. eiköhän ne oo ne silmät, mitä nainen ensimmäisenä kattoo.. kenenkään miehen ei pidä muuttaa hiustyyliään, jos itse on tyytyväinen hiuksiinsa.. ja naiset, jotka katsovat pelkkiä hiuksia, ovat pinnallisia..

• RKM
        nainen85 kirjoitti:

toisaalta tän sun tutkimuksen otos ei oo luotettava, kun niin harva "daami" on vastannut.. mä kannatan pitkiä hiuksia miehillä.. lyhyt hiuksiset miehet ovat tylsiä, pitkä hiuksiset miehet uskaltavat olla erilaisia.. ja yhtälailla naiset kiinnostuvat lyhyt sekä pitkähiuksista.. eiköhän ne oo ne silmät, mitä nainen ensimmäisenä kattoo.. kenenkään miehen ei pidä muuttaa hiustyyliään, jos itse on tyytyväinen hiuksiinsa.. ja naiset, jotka katsovat pelkkiä hiuksia, ovat pinnallisia..

"lyhyt hiuksiset miehet ovat tylsiä, pitkä hiuksiset miehet uskaltavat olla erilaisia.."

" ja naiset, jotka katsovat pelkkiä hiuksia, ovat pinnallisia.."

Etkös puhu tuossa hieman ristiin :)

• nainen85
        RKM kirjoitti:

"lyhyt hiuksiset miehet ovat tylsiä, pitkä hiuksiset miehet uskaltavat olla erilaisia.."

" ja naiset, jotka katsovat pelkkiä hiuksia, ovat pinnallisia.."

Etkös puhu tuossa hieman ristiin :)

"lyhyt hiuksiset miehet ovat tylsiä, pitkähiuksiset miehet uskaltavat olla erilaisia.." tällä kommentilla tarkoitin mielipidettäni.. enkä mä katso vain hiuksia, vaan myös luonnetta.. ja kommentilla "ja naiset, jotka katsovat pelkkiä hiuksia, ovat pinnallisia" tarkoitin sitä, että jos nainen hylkää miehen, jolla on hyvä luonne hiuksien takia, niin onpa kamalaa.. itse pystyisin hyvin seurustelemaan miehen kanssa, jolla on lyhyet hiukset.. ja olenkin seurustellut.. pidän vain enemmän pitkähiuksisita, koska ne ovat enemmän mun tyyppiäni.. saitko nyt selvän kuvan, mitä tarkoitin?=)

• donna

Metsään menee ja komeasti..minä rakastuin miehessäni hänen sinisiin silmiinsä ja hiuksiin vasta monta päivää myöhemmin. Ja siinä välissä maailman ihanimpaan luonteeseen.
        rakkahin duce,tärkeintä minulle on se mitä toisella on korvien välissä.Enkä puhu nyt hiuksista.Olisimme jo varmaan eronneet aikaa sitten jos sillä perusteella yhdessä olisimme,koska on se niin kamala näky pitkä tukka peuhatun yön jälkeen--niin miehellä kuin naisella =)))

• Il Duce
        donna kirjoitti:

Metsään menee ja komeasti..minä rakastuin miehessäni hänen sinisiin silmiinsä ja hiuksiin vasta monta päivää myöhemmin. Ja siinä välissä maailman ihanimpaan luonteeseen.
        rakkahin duce,tärkeintä minulle on se mitä toisella on korvien välissä.Enkä puhu nyt hiuksista.Olisimme jo varmaan eronneet aikaa sitten jos sillä perusteella yhdessä olisimme,koska on se niin kamala näky pitkä tukka peuhatun yön jälkeen--niin miehellä kuin naisella =)))

Sellaset pörröpöyhöhiuksethan just on maksimiseksikkäät!

Ja mitä säkin jostain luonteesta käkätät. Kolmannes naisista lakkaa chattaamasta kun saa tietää että ukolla on pitkät hiukset. Eli pelkkä faktatieto riittää, kuvaa ei tarvita.

• donna
        Il Duce kirjoitti:

Sellaset pörröpöyhöhiuksethan just on maksimiseksikkäät!

Ja mitä säkin jostain luonteesta käkätät. Kolmannes naisista lakkaa chattaamasta kun saa tietää että ukolla on pitkät hiukset. Eli pelkkä faktatieto riittää, kuvaa ei tarvita.

hmmm..no mä en varmaankaan kuulu siihen kolmannekseen,koska en silloin lopettanut kun mieheni ilmoitti chatissa omaavansa pitkät hiukset...ja ensimmäinen poikaystäväni oli myös pitkälettinen.
        en tosin inhoa jenkkisiiliäkään...mutta kultani hiuksista olen ylpeä.
        mutta kuitenkin...luonne se on se mikä eniten painaa,olkoon toinen sitten vaikka kalju tai ponnaripää...usko pois.

• N79

En ole koskaan pitänyt ketään pitkähiuksista miestä kiinnostavana. En vain yksinkertaisesti tykkää. Korkeintaan johonkin korvan alle on maksimi. Ja Miljonääri-Jussin hiukset on kyllä mun mielestä tosi karut, koska en tykkää kiharoistakaan miehillä.. : /

• Kisha

Minulla on varmaankin juuri tämä pitkätukka fetissi. Ei tarkoita kylläkään sitä että lähtisin jokaisen pitkätukan matkaan. Kyse on kokonaisuudesta. En ole mielestäni pinnallinen, minkä sille mahtaa jos joku ominaisuus tuntuu puoleensavetävältä ja joku toinen taas vastenmieliseltä. Joidenkin perusteiden mukaanhan parinvalinta kuitenkin tehdään.

Esim. en kiinnostuisi miehestä joka vaihtaa hiusmallia maksimoidakseen naiskontaktinsa. Eiköhän se laatu ole tärkeämpi kuin määrä?!

En ikinä roiku kenenkään tukassa vaan odotan kiinnostuuko mies minusta. Sitten kun on kiinnostunut, ei ole koskaan haitannut että pidän hänen hiustyylistään! :-)

Hiustyyli usein kertoo kuitenkin jotain ihmisestä, miesystäväni ovat olleet persoonallisia, taiteellisia ja valtavirrasta poikkeavia ihmisiä. Joten ei se välttämättä ole pelkästään pinnallinen asia.

Ikinä en ole edes suudellut lyhyttukkaista miestä. Enkä aio niin tehdäkään, niin kauan kuin löydän pitkätukkaisia jotka miellyttävät muiltakin ominaisuuksiltaan.

Onneksi jostain syystä pitkätukkaisetkin pitävät minusta, tunne on molemminpuolinen. :-)

• Kisha

ei kylläkään säväytä. Liian laitetun oloinen puudeli. (Ilkeästi sanottu, anteeksi.) Jos sillä olisi rastat, suora tukka tai pidempi luonnonkihara tukka niin ulkonäöltään kyllä kelpais. Pään sisällöstä ja sydämentilasta en tiedä kun en ole kyseistä herraa seurannut.

Mutta eiköhän sillä ole jo naisseuraa riittämiin...:-)

• Mies
        Kisha kirjoitti:

ei kylläkään säväytä. Liian laitetun oloinen puudeli. (Ilkeästi sanottu, anteeksi.) Jos sillä olisi rastat, suora tukka tai pidempi luonnonkihara tukka niin ulkonäöltään kyllä kelpais. Pään sisällöstä ja sydämentilasta en tiedä kun en ole kyseistä herraa seurannut.

Mutta eiköhän sillä ole jo naisseuraa riittämiin...:-)

Siis härregyyd mitä te naiset niissä rastatukissa näette? Hyi hemmetti. Sellaisia kamalannäköisiä pölykoiran näköisiä tupsukkeita roikkuu tukasta, ja rastatukkaiset nuoret miehet aina nimenomaan ylvästelevät sillä etteivät ole pesseen hiuksiaan moneen kuukauteen? MONEEN KUUKAUTEEN??? Haloo! Mahtaa tuoksua hyvälle. Eivät varmaan ole käyneet suihkussa muutenkaan moneen kuukauteen.

Ilmeisesti likaiset ja paskaiset pesemättömät kuontalot ovat taas muodissa, ou jee.

Nimim. "Rastatukat suxxx, ei semmoisia koskaan meikäläiselle hyi hitto että etoo, mistä tuollaisia hirveitä ja typeriä muoti-ilmiöitä oikein sikiää, no onneksi tuokin muoti-ilmiö kuolee piakkoin pois"

• Kisha
        Mies kirjoitti:

Siis härregyyd mitä te naiset niissä rastatukissa näette? Hyi hemmetti. Sellaisia kamalannäköisiä pölykoiran näköisiä tupsukkeita roikkuu tukasta, ja rastatukkaiset nuoret miehet aina nimenomaan ylvästelevät sillä etteivät ole pesseen hiuksiaan moneen kuukauteen? MONEEN KUUKAUTEEN??? Haloo! Mahtaa tuoksua hyvälle. Eivät varmaan ole käyneet suihkussa muutenkaan moneen kuukauteen.

Ilmeisesti likaiset ja paskaiset pesemättömät kuontalot ovat taas muodissa, ou jee.

Nimim. "Rastatukat suxxx, ei semmoisia koskaan meikäläiselle hyi hitto että etoo, mistä tuollaisia hirveitä ja typeriä muoti-ilmiöitä oikein sikiää, no onneksi tuokin muoti-ilmiö kuolee piakkoin pois"

Rastat on todella vanha hiustenlaittotapa, eikä varmaan ikinä häviä pois. Kenties täällä länsimaista kyllä varmaan vähenee ajan myötä. Sääli.

Minulla on ollut rastatukkaisia poikaystäviä kaksi, toisen kanssa olin neljä vuotta. Toinen harrasti sählyä ja toinen downhill- pyöräilyä, kumpikin kävi suihkussa varmaan useammin kuin minä. Varsin raikkaita olivat molemmat, rastat ei todellakaan haisseet.

Lisäksi on tosi kiihottavaa kun mies hivelee vartaloa rastan päillä. Lyhyttukkaiset voisi kokeilla sivellintä, tuntuu ihanalta... ;-)

• cara

Miesten pitkät hiukset! -Jotain todella kaunista, JOS ne ovat hyvin hoidetut ja puhtaat.

Minulla on erityinen mieltymys pitkähiuksisiin miehiin. He herättävät mielenkiintoni, koska he ovat yleensä muutenkin persooonallisen näköisiä, joka kertoo ihmisestä todella paljon. Ehkä mielenkiintoisuus on juuri pitkähiuksisen miehen stereotypia.

Mutta ei kauniit hiukset ihmisen muuten huonoa ulkomuotoa tai luonnetta pelasta. Ulkonäkö tulee asenteesta, asenteesta omaan itseensä, itsevarmuudesta. Ja yleensä pitkähiuksisilla miehillä löytyy itsevarmuutta kasvattaa pitkät hiukset.:)

Kyllä, lähtisin mielelläni treffeille pitkähiuksisen miehen kanssa.
      Kyllä, voisin harrastaa seksiä pitkähiuksisen miehen kanssa, jos hän olisi sen arvoinen.
      Kyllä, "isken" usein juuri pitkähiuksisia miehiä.
      Suhtautuisin todella positiivisesti, jos pitkähiuksinen mies tulisi iskemään minua, kunhan vain kaikki muutkin asiat olisivat kohdallaan.
      Kyllä, voisin kuvitella seurustelevani pitkähiuksisen miehen kanssa. Olen seurustellutkin.
      Kyllä voisin rakastua pitkähiuksiseen mieheen.
      Ei mikään noista kysymistäsi asioista ole yhteydessä pitkiinhiuksiin. Kyllä sinun pitäisi tietää se.:)

Miljonäärijussin hiukset... hmmm...ihan ok, vaikka pidemmät voisivat olla. Kokonaisuus ei kuitenkaan hänessä kiehdo minua. Jos ne eivät ole luonnokiharat, niin aika ällöttävää. En voi siettää että miehet värjäävät tai permanenttaavat hiuksiaan. Luonnollisuus kunniaan.

• turnake

Mie ainakin myönnän ihan reilusti että mie tykkään hirveen paljon pitkälettisistä jätkistä. En tietysti ihan jokaisesta. Mutta usein ne on aika hyvännäköisiä. Niinku joku tykkää kaljuista, joku bruneteista, joku pitkistä, joku isonenäisistä... niin mie pitkälettisistä.

• elina

no, tulipa mieleen toinen yleistys.. mitä mieltä pitkähiuksiset miehet on pitkähiuksisista naisista? sanotaan, että pitkähiuksiset miehet etsivät lyhyt hiuksisia naisia seurakseen, eikä heille kelpaa pitkä hiuksiset.. faktaa tai fiktiota?

• Pitkähiuksinen

Kyllä minä ainakin pidän paljon enemmän pitkähiuksisista naisista, vaikka itse olen myös pitkähiuksinen. Ja tunnen myös useita muita pitkätukkia, jotka ajattelevat samoin.

• donna
        Pitkähiuksinen kirjoitti:

Kyllä minä ainakin pidän paljon enemmän pitkähiuksisista naisista, vaikka itse olen myös pitkähiuksinen. Ja tunnen myös useita muita pitkätukkia, jotka ajattelevat samoin.

edelleen..minulla ja miehelläni on yhtä pitkät pitkät hiukset...joten ei pidä paikkaansa..

• elements

haloo!
      Aivan sama asia onko nainen vai mies: toisille sopii pitkät hiukset, toisille ei. Ohuttukkaisten ei kannata kasvattaa pitkää tukkaa. Piste. Ainoa poikkeus miesten ja naisten välillä: jos on päälaki kalju, ei muuten pitkä tukka näytä kivalta...
      Henk.koht. tykkään pitkätukkaisista miehistä, joille siis sopii pitkä tukka, enemmän kuin lyhyttukkaisista... tai en tiiä.
      elements

• Anonyymi

20 vuotta vanha ketju, joten kaikki ketjuun kirjottaneet on jo ikäloppuja joiden mielipiteillä ei hirveästi ole väliä.

• Anonyymi

Oliskin hyvä kuulla nykyisten ihmisten mielipiteitä eikä vain muinaisten ihmisten.

• Anonyymi

Onhan meillä " muinaisillakin" ihmisillä mielipide ja olemme satavarmasti nähneet enemmän hiustyylejä kuin te " nykyihmiset" 😁

Mutta kysyttiin mielipidettä pitkistä hiuksista. Minua ei pitkät hiukset haittaa kunhan ovat siistit. Olen nähnyt sellaisia hiuksia miehillä että moni nainen olisi kateellinen , itsekin olisin.
        Joillekin sopii todella hyvin pitkät hiukset. Yksi läheiseni on vaihdellut tyyliään pitkistä hiuksista rastahiuksiin ja taas lyhyisiin, ananas tukkaan jne. Joten mikään ei yllätä.

• Anonyymi

Kalju nuorella miehellä on kamala, niinkuin olisi joku syöpäsairas. Jos, vielä kasvattaa pakolaisparran, niin hyi saamari. Jos kalju johtuu vanhuudesta, niin sen vielä ymmärtää, mutta en katso päinkään kaljupäitä. Kuka mies haluaisi kaljun naisen, ei varmaan monikaan. Pitkät hiukset sopii miehelle, joka on suht pitkä, hoikahko, eikä satakiloinen sika.

• Anonyymi

Ei mua miehen pitkät hiukset haittaa, kunhan ne hyvin hoidettu. Joku hamppuinen harakanpesä ei kuitenkaan kelpaa.

• Anonyymi

Harvemmalla kasvaa hamppua päässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvemmalla kasvaa hamppua päässä.

Jatkuvasti niitä näkee, kun vain ymmärtää suomea.

• Anonyymi

Adolfin eli Hitlewein tunnuamwkki

• Anonyymi

Miehellä on nyt lyhyet hiukset, mutta tiedän, että hänellä oli ennen hyvin pitkät hiukset. Rehellisesti sanottuna, jos olisin tavannut hänet silloin, en olisi kiinnittänyt häneen huomiota. Anteeksi 😅 🤷‍♀️

• Mä tykkäsin mieheni pitkistä hiuksista, silloin kun hällä oli pitkät. Laineikkaat luonnonkiharat, suklaanruskeat. Hän kun on kasvoiltaan kuin Chris Pratt, sopii pitkät hiukset (kaksoisolennot). 👍

• Anonyymi

olen katsonurt jotain olympiajuttuja niin muarat katkarvaym huono seksin merkki miehelle...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3095
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1328
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1250
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe