Onko haavoittumattomuus mielestänne parempi kuin tunteet?
Välillä tulee vaikeaa uskoa, ettei jätkien päässä tosiaan pyöri muuta kuin seksi ja kaikki muu mikä näkyy ulospäin. Erityisesti kaikki 'kovikset' näyttelevät tätä roolia.
Haluaisin nyt vaan tietää, voiko itsensä todella kovettaa täysin tunteettomaksi, ja että jos joku on sen tehnyt, miltä tuntuu?
Entä miten suhtaudutte ns. vähempiarvoisten ihailuun? Tuleeko koskaan syyllisyydentunnetta kun haukkuu toista, joka välittää? Onko jollain ollut tilannetta, että haluaisi antaa vastarakkautta vähempiarvoiselle likalle, muttei voi maineen vuoksi?
Jätkät - missä tunteet?
10
1229
Vastaukset
- röpöläinen
Haavoittumattomuus on miesporukassa lähes pakollista. Jos miesporukassa alkaa tunteilemaan ja neiteilemään niin tuloksena on 90% mahdollisuus vittuiluun ja 10% mahdollisuus väkivaltaan muiden osalta.
Naisille voi ja kannattaa jutella tunteista, koska silloin on tuloksena 50% mahdollisuus vittuiluun ja 50% mahdollisuus seksiin...
Mä olen kovettanut itseni ihan noiden yllä mainitsemieni syiden takia ja se tuntuu helvetin hyvältä...
Ja jos mies ei halua antaa vastarakkautta "vähempiarvoiselle" likalle maineensa vuoksi, niin kyseisen miehen henkinen kehitys on vielä pahasti kesken.- "kovis"
Sanoisin, että tollanen itsensä kovettaminen ei oo pelkästään miesten perisynti. Myös naiset osaa sen. Ainakin allekirjoittanut on siinä naisena onnistunut ja syy on yksinkertainen: miehet ei voi sillon satuttaa. Luulen, että joillakin miehillä on vastaava syy (sen lisäksi, että kaveriporukassa on todellaki näytettävä kovalta). Jokainen, niin mies kuin nainenkin, sais katsoa peiliin ja kysyä itseltään millon viimeks tuli annettua pakit ja miten se mahdollisesti vaikutti vastapuoleen...
- ~Catharine~
.. että joku voi kaveriporukan vuoksi tappaa kaikki tunteet. Entä kun on yksin, onko sitten tunteita edes sadasosaprosenttia?
- Nelle
~Catharine~ kirjoitti:
.. että joku voi kaveriporukan vuoksi tappaa kaikki tunteet. Entä kun on yksin, onko sitten tunteita edes sadasosaprosenttia?
pohdin tätä kerran kaverini kans ja huomattiin, mihin järjestykseen miehet laittaa asiat:
1. nainen ja seksi
2. auto, moottoripyörä, mopo tai joku vastaava
3. kaverit
4. tietokone tai baari
5. nainen ja tunteet
eli kyllä mies voi kovettaa tunteensa kavereiden vuoksi. sinänsä surullista, mutta niin maailma vaan toimii. tuskin säkään voisit oikeesti kiinnostua lässyttävästä mammanpojasta, siihen tekis jo ihmisen perimäkin stopin. - Pimu
Nelle kirjoitti:
pohdin tätä kerran kaverini kans ja huomattiin, mihin järjestykseen miehet laittaa asiat:
1. nainen ja seksi
3. kaverit
4. tietokone tai baari
5. nainen ja tunteet
eli kyllä mies voi kovettaa tunteensa kavereiden vuoksi. sinänsä surullista, mutta niin maailma vaan toimii. tuskin säkään voisit oikeesti kiinnostua lässyttävästä mammanpojasta, siihen tekis jo ihmisen perimäkin stopin.hmm..oon vähä toista mieltä tosta..ainaki nytte..
"1. nainen ja seksi
3. kaverit
4. tietokone tai baari
5. nainen ja tunteet"
Mun mielestä:
1.kaverit
2.seksi
3.nainen/tunteet, muttei niistä puhuminen(?)
4.baari
5.kavereitten tai oma auto
- Mika0800
Kyllä tunteellisia ja helliä vapaita kundeja on olemassa.
Mutta itsehän naiset eivät halua antaa sellaisille edes tilaisuutta. Joskus aiemmin olisin laittanut suoran puhelinnumeroni tähän mutta enpä laita. Miksikö? Siksi, kun tiedän jo etukäteen ettet kuitenkaan soittaisi treffi- ja seurustelumielessä, eli tositarkoituksella!- röpöläinen
Kuinka moni nainen oikeasti, siis OIKEASTI, haluaisi katsella kovinkaan kauaa miestä, joka koko ajan vetistelee ja tunteilee ja on niin hellä, että oikein huonoa tekee?? Ehkä seurustelun alussa se voisi toimia parhaiten, mutta kuinka moni kestää sellasta touhua viikkoja, kuukausia, vuosia, jne.?
En voi kylläkään sanoa että olisin ulkoisesti itse kauhean miehekäs mies, mutta ei perkeleasenne tai perunajärki välttämättä isoja lihaksia vaadi...
- Hardcore
Jos joku pitää toista jotenkin ihmisenä vähempiarvoisena kuin itseään, ei hän pysty myöskään tuntemaan juuri muuta kuin halveksuntaa (no, korkeintaan sääliä) tuota toista kohtaan. Ei normaali terve ihminen kuitenkaan pidä toista ihmistä ihmisenä vähempiarvoisena (tai itseään vähempiarvoisena kuin toisia). En tarkkaan tiedä, mitä tarkoitat "vähempiarvoisella," mutta jos tunnet itsesi sellaiseksi, ryhdistäydy tai hae apua. Eivät itsensä säälijätkään kovin houkuttelevaa seuraa ole.
- ~Catharine~
Mutta onkos näitä tunteita piilossa jossain? Ja niitä voisi sitten näyttää, jos uskaltaa?
- seko?
Ainakaan en vielä ole onnistunut kovettamaan itseäni vaikka en tunteita silti näytä. Yritän ikään kuin suojella itseäni. Mulla on sellanen tunne, että jos osoitan edes kiinnostusta niin minua alettaisiin sitten ylenkatsoa. Toki näytän sen takia sitten älyttömän itsekeskeiseltä ja ylpeältä.
Mikäli muhun on ihastunut joku niin en todennäköisesti sitä edes huomaa. Ajattelen vain kuvittelevani koko homman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006