Elikkäs olen halukas laittamaan pikkuletit lisäkkeillä kotona, mut pitäs saada neuvoa siinä,et miten ne kandee laittaa et ne pysyy enemmän ku viikon päässä.? onko kokemuksia pikkuleteistä, niiden hoidosta tai laitosta? kaikki neuvot on tervetulleita:)
pikkuletit hiuslisääkkeelä kotona...
7
1358
Vastaukset
- exletti
...pidemmät hiukset sitä paremmin pysyy. Alle 10cm pituisiin hiuksiin ei kannata edes liimalla laittaa, ei pysy.
- -a-
Mulla oli muutama vuos sitte kotona laitetut letit...mulle ne laitto pari tyttöö,jotka opiskeli kampaajiks,mutta kyllä ne on aika helppo laittaa jos kärsivällisyyttä löytyy.Ja kyllä kotona laitettujen pitäis pysyä ihan yhtä kauan ku muutenki.Kuiduilla joita lisätään hiusten sekaan on myös merkitystä...kannattaa panostaa laatuun.
- Riina
Hiustupsu kannattaa ainakin kastella suihkupullolla ennen letittämistä. Mullekin laitettiin vastaavat letit pari vuotta sitten.
Hiukset jaettiin ensin osiin, ja aina se oma hiustupsu kasteltiin ennen letitystä, sitten jokainen lisäke taitettiin "kaksinkerroin" (että tulee letitykseen tarvittavat kolme osiota, eli oma hius ja jatke x 2) ja sitten hiukset letitettiin mahdollisimman tiukalle juuresta lähtien. Kiinnitys oli hiuskuminauhoilla lettien alaosista.- Redi
eikös ne päät kannattais polttaa?eihän ne kuminauhoilla pysy!
- Riina
Redi kirjoitti:
mulla pysy paksuilla kempparin kuminauhoilla.
- mä vaan
mä teetätin pikkuletit turkissa ja laittovat päät kiinni silikonilla. pysyy :)
- Anonyymi
Redi kirjoitti:
Se haittaa hiuksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1913487Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen102930Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä612468Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman92115Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling411900Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.41839Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue391682- 901551
- 721113
- 741090