Vaimoni petti minua viimevuoden lopull ja tämän vuoden alussa 3 eri miehen kanssa.Sain tietää kaikista miehistä koska yksi heistä on minun tuttuni(mitä vaimo ei tiennyt!).Syy pettämiseen oli kuulemma se että minussa ei ollut miestä tyydyttämään vaimoni haluja.Mainittakoon että olen toipumassa vaikeasta leikkauksesta.Olemme harrastaneet yhdyntään johtavaa seksiä kaksi kertaa, uutena vuotena ja vaimoni synttäreiden aikaan tammikuun puolivälissä kahden ja puolen kuukauden aikana.Vaimoni lupasi pyhästi seisoa rinnallani toipumisen ajan, tukea kaikin tavoin.Sanoi jopa:"niinhän pappi valassamme tarkoitti".
Kävipä kuitenkin niin että kaksi viikkoa sitten kertoi olevansa raskaana.Tottakai minulla alkoi raksuttaa kuka onkaan lapsen oikea isä!Vaimoni ei tässäkään vaiheessa tiennyt että minä tiedän hänen syrjähypyistään!Kun kerroin haluavani isyystestin, hän suorastaan hyökkäsi silmilleni ja huutamalla /raivoamalla syytti minua vainoharhaiseksi ja mustasukkaiseksi "tyypilliseksi" äijäksi joista hänen tuttavansa olivat aina varoittaneet.
Kun läväytin hänelle päin naamaa ne henkilöt joiden kanssa hän oli nussinut selkäni takana ja vieläpä ajat ja paikat melko tarkasti, vaimo meni vitivalkoiseksi, sulkeutui vessaan ja oksenteli siellä parikymmentä minuuttia.Kyselin oven takaa kuuluuko tämä nyt siihen raskauteen?Vastausta ei tullut.
Testistä hän kieltäytyi,ei kuulemma ole tarpeellinen ja alistaa hänet johonkin epäluuloon.
Kirosin hänet alimpaan helvettiin ja sanoin että jos testiä ei tehdä,sinä lähdet täältä äpäräsi kanssa vaatteet kainalossa välittömästi.
Yhtäkään anteeksipyyntöä,pahoittelua,selitystä en ole saanut.Vastaukset on pelkkää mutinaa tai vaikenemista.Hän laukkaa soittamassa kännykällään rappukäytävässä.Väliin sieltä kuuluu itkua,valillä jopa naurua!
Mitä perkelettä minä tein että sain tällaisen kohtelun omalta aviovaimolta???Perkele menin ja sairastuin.
Ja sen tiedän varmasti että hän vaatii isyystestit muilta ukoilta joita on nainut.Minulta ei ja se kertoo sen että hän tietää etten voi olla isä!
Kaksi niistä miehistä on perheellisiä,molemmilla omia lapsia avioliitoissaan.Perheraukat.
Nyt käsitys asiasta täälläkin on aivan varmasti se että minä olen syypää sairaana tähän paskapetturuuteen.Vaimo kai otti sitä mitä han haluaa ja ansaitsee.Mutta eikö avioliitto,vihkivala,yleinen moraali tai mikään tuomitse vaimoni ja miesten tekoja.
Onni on se että taloudestamme KAIKKI ja minulle.Vaimo saa viedä vain omat tavaransa(meikit ja vaatteet).En kaipaa tai tarvitse tuollaista selkään puukottajaa yhtään sekuntia.
Nyt vaan kysyn teiltä arvon aniset tuoko on teidän sukupuolikuntanne käytös miehiänne kohtaan???Ja sanotaan että vain miehet pettää,ne ovat väkivaltaisia jne. Minulla olisi ollut todella hyvä syy vaikka kolmoissurmaan mutta inhimillisenä olentona(miehenä)en sitä voisi tehdä.
Antakaapas omia kommenttejanne tilanteestani.
PS: Ja turha syyttää viattoman ihmisenalun hylkäämisestä!Vaimo pitäköön siitä huolen koska sen ominpäin alkuun laittoikin.Ja sen oikean siitosorin kans se hoituu oikealla tavalla.
Pelkän ämmän naimisenhalun vuoksi kolme perhettä hajoaa.Yhteensä viisi lasta kärsii lopun ikäänsä tästä "aikuisten" tekemästä teosta.
Hyvä jos jaksan muutenkaan kantaa ylim. harteillani mutta tämä saattoi olla jo aivan liikaa.Sillä jään aivan yksin,ei omaisia,vain pari kaveria ja yksi osa-aikaystävä.
Mitä mieltä olette?
Vaimoni petti ja tuli raskaaksi
190
80671
Vastaukset
- Eräs mies
Oikeasti! Vihdoinkin joku osoittaa että suomalaisistakin miehistä löytyy munaa ja naiset eivät saa hyppiä silmille ihan miten vaan. Olisin tehnyt juuri prikulleen kuin sinä eli akka ulos vaan. Ainoa ero sinuun olisi ollut että en todellakaan olisi alkanut syyttää itseäni ja sairauttani.
Aviovaimosi on yksinkertaisesti täyshullu ihminen. Pidä häneen mahdollisimman vähän yhteyttä. - Eräs mies taas
Mä tarjoan sulle tuopit koko illan ajan!
- Miäs
..tulee olutta pöytään, minä tarjoan! Kummia kapistuksia nuo naiset...
- Noora 32v
Olen pahoillani että sinua on kohdeltu kaltoin sairauden vuoksi. Vaimosi taitaa olla aika vilpertti. Oletkos tietoinen hänen aimmista seikkailuista ?
Älä kuitenkaan syytä sairautta . Saat vaan tällaisesta pohdiskelusta itsellesi trauman. Jokainen meistä on sairas joskus, eikä se oikeuta syrjähyppyyn.
Asiasi ovat hyvin, voit löytää vielä uuden vaimon ja kyllä niitä uskollisia löytyy. Minunkin mieheni sai sellaisen :-)- liebe
Elä koskaan sano noin =)
Mutta tiedän,
että teitä jotka eivät
pettämisestään kärähdä
on vielä jossain =)
Ja sen takia me mies
polot jaksamme yrittää =)
- Perkele
Jos toi ei oo provo niin voimia jaksaa siulle veli hyvä.Nainen on luoduista kavalin,seisoo jo raamatussa vaikken usis ookkaan enkä ees kirkossa tai missään lahkossa.
Kenkää ja äkkiä moiselle käärmeelle. - Arska
Kuin että voimia jaksaa sinulle. Kerrot rehellisesti kaikille osapuolille, mitä vaimosi on tehnyt, ja jos useampi perhe hajoaa, on se vaimosi kontolla, ei sinun.
-ihan näin kostoa ajatellen. - Miehenä
Kyllä vetää mielen matalaksi. Juuri tuo on se asia, mitä parisuhteessa pelkään, vaimo saa muksun toisten kanssa pelehtimisessä. Toikin että ei riittänyt yksi heebo, vielä pari muuta, voi vi**u. Käytökseni voisi olla aikalailla samanlainen kuin sinun, ehkä astetta rankempi vielä. Se, että lapset (tulevakin) tässä kärsii, tympii, mutta ne ehkä sopeutuu parhaiten. Mutta aikuisilla luottamus katoaa, ja normaali parisuhde on haaveita vain. Voimia veli-hyvä jatkoa varten.
- Maria
saa kuulla, että tuollanen käytös on naiselta tasa-arvoa!
Kuulemma ne raukat (naiset) kärsii kaikista muista biologian erheistä, joten kyllä yhdestä täytyy saada nauttia, ja se on käenpoiken tuominen kotiin, miehen tietämättä...
Minä kun menin ja puolustin miessukukuntaa tuossa asiassa sain minä ja eräs "tuulia" nimmareistamme huolimatta kuulla olevamme miehiä...KUKAAN nainen ei kuulemma vastusta tuota ajatusta vieraan kanssa naimisesta ja äpärän kotiin tuomisesta. Kertoo muuten paljon ajatusmaailmasta tänä päivänä ja eritoten naisten nykymoraalista...kuvittelevat letukat vielä, että KAIKKI naiset ovat samaa kastia. Joten ainakaan HEIDÄN tuttavapiirissään ei voi olla minun tavallani ajattelevia.
Jos tuohon on uskomista, se on yleinen käsitys. Minun juttuni se ei kyllä ole. En ikinä voisi edes pettää miestäni saati sitten synnyttää lapsen ja salata kaikilta osapuolilta, etten tiedä isää...siinähän joutuisi elämään täydellisessä valheessa. Mikään ei olisi niin kuin osapuolet luulevat!!
Feministit vetosivat siihen, että jospa nainen ei tiedä ettei lapsi ole aviomiehen...itse taas olen sitä mieltä, että jokainen nainen tietää, KUN makaa vieraan kanssa, että ehdokkaita on enemmän kuin yksi.
Vai onko tällä naistyypillä sitten jokin ajatuksenesto päällä ja muistin tuhoaja. Ilmeisesti, koskapa valheessa voi elää. Minä en voisi, monestakaan syystä en sitä pystyisi tekemään!
Olen onnellinen ettei sinusta tullut yhtä käenpojan elättäjää lisää.- Paskanjauhantaa
Sinähän se fiku tapaus olet. Kielenkäyttökin omaa luokkaansa. Puhut lapsesta äpäränä. Kertoo Arvo maailmastasi ja asenteistasi jotka kytkeytyvät vuosisadan alkuun. Mitä pahaa viaton lapsi on tehnyt? Ei lapsen alku ole vanhempiaan voinut valita! Minä en ainakaan naisena viatonta lapsen alkua kykene sotkemaan aikuisten välien selvittelyssä. Pitää ottaa ero ja sillä siisti paska tempun nainen teki mutta syytön lapsen alku siihen on!
- lakinainen
Paskanjauhantaa kirjoitti:
Sinähän se fiku tapaus olet. Kielenkäyttökin omaa luokkaansa. Puhut lapsesta äpäränä. Kertoo Arvo maailmastasi ja asenteistasi jotka kytkeytyvät vuosisadan alkuun. Mitä pahaa viaton lapsi on tehnyt? Ei lapsen alku ole vanhempiaan voinut valita! Minä en ainakaan naisena viatonta lapsen alkua kykene sotkemaan aikuisten välien selvittelyssä. Pitää ottaa ero ja sillä siisti paska tempun nainen teki mutta syytön lapsen alku siihen on!
sinäkin kirjoitukseni tuolta alempaa...otsikkona " mutta"...
- Tietosanakirjaa
mistä puhut.Ota selvää mitä äpärä tarkoittaa.Kirjoita vasta sitten kun sinulla on jotain kirjoitettavaa.Kiitos.
- horna
Ota selvää mitä äpärä tarkoittaa.
(Ja opettele kirjoittamaan yhdyssanat yhteen.)
- elämä
Noin se menee, elä välitä.
Meitä on muitakin,
tosin en minäkään tuumaakaan
perääntynyt, väkivalta on turhaa
ja loukkaus häpäisee vain sen lausujaa,
mutta sääli on sairautta.
Kuin myös omassa tapauskessani,
ei ollut selityksiä ei syytöksiä,
niin vain kävi,
ja sillä muijan mielestä aamen,
myös häenellä oli
sairas näkemys mahdollisesta jatkosta =) - niina
sanoit, että kaksi niistä miehistä on perheellisiä, eli siis pettivät vaimojaan....
- pekka
mitä sitten? kumpikin varmaan yritti myös tuoda vaimoilleen lapsen elätettäväksi...vai?
- kikka
pekka kirjoitti:
mitä sitten? kumpikin varmaan yritti myös tuoda vaimoilleen lapsen elätettäväksi...vai?
että pettää saa kunhan ei jälkeläisiä tuota?
- pekka
kikka kirjoitti:
että pettää saa kunhan ei jälkeläisiä tuota?
ei niitä tuo...heh heh hee
- Hoh hoi
pekka kirjoitti:
ei niitä tuo...heh heh hee
Niin muuten vaan käy polkasemassa ja syy on täysin naisen. Naimiseen tarvitaan kaksi.
- Totuus!
Hoh hoi kirjoitti:
Niin muuten vaan käy polkasemassa ja syy on täysin naisen. Naimiseen tarvitaan kaksi.
Miksi nainen muuten ei vaatinut ehkäisynkäyttöä, mikäli ITSE ei käyttänyt pillereitä..etc..
- pekka
Hoh hoi kirjoitti:
kun nainen niin tahtoo...hulluahan se on jättää nainen tyydyttämättä. nehän on ikuisessa kiimassa.
naimiseen tarvitaan kaksi mutta vaan TOINEN tulee raskaaksi! - Mutta mutta
Totuus! kirjoitti:
Miksi nainen muuten ei vaatinut ehkäisynkäyttöä, mikäli ITSE ei käyttänyt pillereitä..etc..
Kysymyksen voi myös kääntää. Miksi mies ei huolehtinut ehkäisystä ja laittanut kondomia. Eiköhän ehkäisy ole yhteinen asia.
- eeva
Mutta mutta kirjoitti:
Kysymyksen voi myös kääntää. Miksi mies ei huolehtinut ehkäisystä ja laittanut kondomia. Eiköhän ehkäisy ole yhteinen asia.
yhteinen josta moelmmat huolehtivat. Missään ei ole kielletty etteikö nainen saa vaatia mieheltä ehkäisyä jos itse tuntee sen tarvitsevansa...ja niin jokainen vastuullinen nainen tekeekin!
- auringonkukka
pekka kirjoitti:
kun nainen niin tahtoo...hulluahan se on jättää nainen tyydyttämättä. nehän on ikuisessa kiimassa.
naimiseen tarvitaan kaksi mutta vaan TOINEN tulee raskaaksi!Niinpä, sänkyhommiin tarvitaan kaksi ja silloin molemmat ovat yhtä syyllisiä. Ja minusta molemmat ovat ihan yhtä tyhmiä jos ehkäisyä ei käytetä. Ja vaikka raskaaksi voi vain toinen tulla, niin sukupuolitaudit tarttuvat molempiin... Vai meinaatko että puoliso tykkää jos tuodaan vieraasta sängystä tuliainen kotiin?
pekka kirjoitti:
Hei vaan!! luin sun juttusi joka on todellisesta elämästäsi, ja nuitten muitten kommentteja myös. tuntu että jolla kulla on vähän ristiriitasia juttuja täällä mutta eiköhän sekin joskus maan pinnalle tuo joste saman käyttä läpi ku tää mies. yritä hyvä mies jaksaa täytyy sanoo että sussa se ei oo vika vaan naisessa. vaikka sä et olisi ollut missään leikkauksessa niin tää kyseinen juttu oisi voinut tapahtuu silti. esim olisitpa ollut töissä,lomalla tai missä vain niin vaimollasi oisi ollut mahollista käyvä vieraissa mikä sitä olisi estänyt. ainahan on selityksiä että mies ei anna hellyyttä mutta näinse ei ole nainen kokee sen jännityksenä että saapi miehiä sänkyynsä ja niin pois päin. yritä jatkaa elämääsi mutta tiiän että tää pettäminen painaa sua vielä pitkään, mutta kulje eteenpäin niin sinäkin löydät elämääsi valon. hyvää ja kaunista jatkoa sinulle!!
- sanaton
No te sit varmaan erootte?
Tulikos tehtyä avioehtoa? Muuten omaisuus menee 50/50 sun sanomisistas huolimatta...- Minä vaan
Älä nyt sentään valehtele! Ei se omaisuus aina automaattisesti mene 50/50 jos on ehditty pari kuukautta olla aviossa ja erotaan. Kyllä tuossa onneksi osataan käyttää järkeä ja jos on selvästi havaittavissa että toinen saa liian selvää rahallista hyötyä erosta, niin omaisuutta ei jaeta vaan jokainen vie pois "omansa". Kannattaa muistaa että lain tulkinnassa pyritään aina noudattamaan "lain henkeä", eikä suinkaan lueta pykäliä kuin piru raamattua, etsien porsaanreikiä.
Eri asia jos on vuosikausia oltu yhdessä ja yhdessä rakennettu yhteistä kotia jne., mutta jos esim. minun kämppääni tulee vaimo joka päättää heti perään erota, niin ei mikään tuomioistuin vaadi että omaisuuteni, joka minulla oli jo ennen yhteenmuuttamistamme, pitäisi jakaa. - En valehtele
Minä vaan kirjoitti:
Älä nyt sentään valehtele! Ei se omaisuus aina automaattisesti mene 50/50 jos on ehditty pari kuukautta olla aviossa ja erotaan. Kyllä tuossa onneksi osataan käyttää järkeä ja jos on selvästi havaittavissa että toinen saa liian selvää rahallista hyötyä erosta, niin omaisuutta ei jaeta vaan jokainen vie pois "omansa". Kannattaa muistaa että lain tulkinnassa pyritään aina noudattamaan "lain henkeä", eikä suinkaan lueta pykäliä kuin piru raamattua, etsien porsaanreikiä.
Eri asia jos on vuosikausia oltu yhdessä ja yhdessä rakennettu yhteistä kotia jne., mutta jos esim. minun kämppääni tulee vaimo joka päättää heti perään erota, niin ei mikään tuomioistuin vaadi että omaisuuteni, joka minulla oli jo ennen yhteenmuuttamistamme, pitäisi jakaa.Kyllä se niin on, että vihillä kun käyt, jos avioehtoa ei ole, omaisuus puolittuu, samoin velat, jotka on yhteisesti otettu, ei opintolainat. Näin se laki sanoo. Siksihän rikkaat joutuvat maksamaan niin kalliisti erotessaan, jos sitä AVIOEHTOA ei ole.
- lakinainen
En valehtele kirjoitti:
Kyllä se niin on, että vihillä kun käyt, jos avioehtoa ei ole, omaisuus puolittuu, samoin velat, jotka on yhteisesti otettu, ei opintolainat. Näin se laki sanoo. Siksihän rikkaat joutuvat maksamaan niin kalliisti erotessaan, jos sitä AVIOEHTOA ei ole.
Asia ei ole näin yksinkertainen.
Kovin lyhyen avioliiton avio-oikeuden alainen omaisuus jää yleensä olemattomaksi.
Vedoten liiton lyhyyteen saa kohtuullistettua tasinkoa. Käytännössä asia ratkeaa niin, että molemmat kokoavan omat kamppeensa.
Tähän ei tarvita avioehtoa. - Mies
Nii sekö tässä on nyt tärkeintä...???
- Nainen
Onhan se inhottava juttu mutta se on osa elämää. Siinä mielessä hyvä ettei teillä tässä vaiheessa ole yhteistä lasta. Aina tällaisissa paska tempuissa lapset kärsivät eniten. Muista että lapsi vaimosi sisällä on viaton temppuun. Vihankaan kylveminen ei ole kovin kypsää pidemmän päälle. Ero olisi tullut jossakin vaiheessa todennäköisesti. Sillä tuollaiset temput kuuluvat luonteen piirteisiin yleensä. Raskaana olevaa vaimoasi ei kannata rasittaa vihalla sillä raskaana ollessa on muutenkin herkässä mielialat. Ole sinä fiksumpi ja hillitse ainakin käytöstäsi. Sitten täytyy ottaa ero jos viha on niin suuri eikä anteeksi antoakaan ole. Tällaisia sattuu sekä naisille että miehille. Ei tämä sen hurjemmalta kuullosta kuin miesten tempaukset. Vai tekeekö tämän jotenkin pahemmaksi asian että tekijä on naispuolinen? Yleensähän pettäjiä ovat miehet. Joskus näinkin päin..
- pekka
joka äijä kellä muija on on varautunut siihen. se on naisen toinen luonto, tämä moniavioisuus.
mutta että yrittää sumuttaa kaverin isäksi äpärälleen josta tietää, ettei aviomies isä voi olla! se on tempaus, jota ainakaan mä en hyväksy. - Nainen
pekka kirjoitti:
joka äijä kellä muija on on varautunut siihen. se on naisen toinen luonto, tämä moniavioisuus.
mutta että yrittää sumuttaa kaverin isäksi äpärälleen josta tietää, ettei aviomies isä voi olla! se on tempaus, jota ainakaan mä en hyväksy.Kyllä miehen luonnolle on ominaisempaa pettäminen. Huvittaa että täällä sauhutaan kun se pettäjä onkin nainen. Voi kauheeta. Sääliä tuollainen mies ei minulta ainakaan saa joka sylki suussa vaahtoaa vihaansa. Luulenpa että vakka kantensa on valinnut. Joku teitäkin on joskus yhdistänyt. Lihan himo varmaan.. Fiksu ja järkevä mies ottaa hatkat ja pitää turpansa kiinni. Eikä itke sääliä palstoilla nyyh ihan pistää itkettämään. Itseppä olet eukkosi valinnut joskus, olisit silloin rakkauden huumassa tuijottanut korvien väliinkin. Hyi hitto että etoo tuollaiset juntti äijät palstoilla. Täällä poraat. Pese itse likapyykkisi! Se on hyvä että naisetkin osaa miesten paska temput. Se on tasa arvoa jos jotain1 NYYH. NYYH... Eikä lapsi ole mikään äpärä. Lapsi on aina viaton luontokappale teihin yhteenkään verrattuna.
- pekka
Nainen kirjoitti:
Kyllä miehen luonnolle on ominaisempaa pettäminen. Huvittaa että täällä sauhutaan kun se pettäjä onkin nainen. Voi kauheeta. Sääliä tuollainen mies ei minulta ainakaan saa joka sylki suussa vaahtoaa vihaansa. Luulenpa että vakka kantensa on valinnut. Joku teitäkin on joskus yhdistänyt. Lihan himo varmaan.. Fiksu ja järkevä mies ottaa hatkat ja pitää turpansa kiinni. Eikä itke sääliä palstoilla nyyh ihan pistää itkettämään. Itseppä olet eukkosi valinnut joskus, olisit silloin rakkauden huumassa tuijottanut korvien väliinkin. Hyi hitto että etoo tuollaiset juntti äijät palstoilla. Täällä poraat. Pese itse likapyykkisi! Se on hyvä että naisetkin osaa miesten paska temput. Se on tasa arvoa jos jotain1 NYYH. NYYH... Eikä lapsi ole mikään äpärä. Lapsi on aina viaton luontokappale teihin yhteenkään verrattuna.
ole muijaa eikä tule. niin paljon olen tätä touhua kavereitten elämässä seurannut.
mitä helvettiä sinä vaahtoot? VAIN nainen voi tuoda käenpojan pesään... - Äiti
pekka kirjoitti:
mutta että yrittää sumuttaa kaverin isäksi äpärälleen josta tietää, ettei aviomies isä voi olla! se on tempaus, jota ainakaan mä en hyväksy.Samalla tavalla siinä on vahingon laukauksessa ollut mies joka on pettänyt vaimoaa olemallla toisen naisen kanssa. Kyllä siihen paritukseen tarvitaan aina kaksi osapuolta! Ei se pelkästään naisen syy ole.
- Munasolu
pekka kirjoitti:
ole muijaa eikä tule. niin paljon olen tätä touhua kavereitten elämässä seurannut.
mitä helvettiä sinä vaahtoot? VAIN nainen voi tuoda käenpojan pesään...ENPÄ TAIDA VAAHDOTA SEN ENEMPÄÄ KUIN SINÄ. JOS ET SATU TIETÄMÄÄN IHMISEN FYSIOLOGIAA JA ANATOMIAA NIIN KERRON SINULLE ETTÄ MUNASOLU TARVITSEE AINA SIITIÖN. ILMANKOS OLET ILMAN NAISTA.
- pekka
Äiti kirjoitti:
Samalla tavalla siinä on vahingon laukauksessa ollut mies joka on pettänyt vaimoaa olemallla toisen naisen kanssa. Kyllä siihen paritukseen tarvitaan aina kaksi osapuolta! Ei se pelkästään naisen syy ole.
eikös puhe ollut siitä, että nainen meinas elätyttää käenpoikansa tietämättömällä aviomehellä?
musta tuossa tapauksessa YLIVOIMAISESTI törkein homma oli se.
ei pettäminen, ei vaikka sen tekis sata kertaa, mies tai nainen, mutta että yrittää saada äpärälleen isän miehestä, josta tietää, ettei hän isä ole.
mies tuota temppua ei voi tehdä. vai meneekö teillä läpi äijän muualla kuksima mukula omana...? - pekka
Munasolu kirjoitti:
ENPÄ TAIDA VAAHDOTA SEN ENEMPÄÄ KUIN SINÄ. JOS ET SATU TIETÄMÄÄN IHMISEN FYSIOLOGIAA JA ANATOMIAA NIIN KERRON SINULLE ETTÄ MUNASOLU TARVITSEE AINA SIITIÖN. ILMANKOS OLET ILMAN NAISTA.
löytyy alempaa, yhtä isoin kirjaimin kirjoitettuna. et vissiin ymmärrä pieniä kirjaimia...
- Anisa
pekka kirjoitti:
eikös puhe ollut siitä, että nainen meinas elätyttää käenpoikansa tietämättömällä aviomehellä?
ei pettäminen, ei vaikka sen tekis sata kertaa, mies tai nainen, mutta että yrittää saada äpärälleen isän miehestä, josta tietää, ettei hän isä ole.
mies tuota temppua ei voi tehdä. vai meneekö teillä läpi äijän muualla kuksima mukula omana...?he eivät halua ottaa vastuuta teoistaan...
- Nainen
pekka kirjoitti:
mies tuota temppua ei voi tehdä. vai meneekö teillä läpi äijän muualla kuksima mukula omana...?Ottaa eron ja lopettaa vikisemisen. Itse on naisensa joskus valinnut. Ei fiksua mollata ihmistä mutta ei tarvitse ketään elättääkkään. Lapsen haukkuminen ja yleisesti solvaus ei kuullosta aikuisen kypsän miehen toiminnalta. Ilmeisesti vakka kantensa valinnut. Joku vetovoima yhdistänyt. Edelleenkin lapset syyttömiä ja viattomia aikuisten töppäyksiin!
- lakinainen
Nainen kirjoitti:
Ottaa eron ja lopettaa vikisemisen. Itse on naisensa joskus valinnut. Ei fiksua mollata ihmistä mutta ei tarvitse ketään elättääkkään. Lapsen haukkuminen ja yleisesti solvaus ei kuullosta aikuisen kypsän miehen toiminnalta. Ilmeisesti vakka kantensa valinnut. Joku vetovoima yhdistänyt. Edelleenkin lapset syyttömiä ja viattomia aikuisten töppäyksiin!
sillä perusteella että lapset ovat viattomia ei toki saa tehdä ihan mitä tahansa!
Näyttää vahvasti siltä, että tietynlaiset naiset tekevät omasta parhaastaan lapsen parhaan.
Ei missään olosuhteissa ole paras, ettei ihminen tiedä alkuperäänsä. Se ei ole oikein lasta kohtaan eikä lapsen biologistakaan isää kohtaan, sen lisäksi että se mies, joka pitää lasta omanaan ei ole isä...
Jos jotkut ymmärtävät salaisuudet aviopuolisoiden välillä näinkin vakavassa asiassa, se on moraalikysymys joka johtaa auttamatta myös lakikysymyksiin.
Näissä tapauksissa nainen maksattaa lapsen elatuksen väärällä miehellä. Joko tietäen varmaksi, ettei mies ole isä tai ainakin siitä on oltava epäily.
Sen lisäksi nainen suojelee biologista isää vastuulta ja jossain vaiheessa myös lapsi jää perinnöttä, biologiselta isältään.
Onko lapsi sitten sinun mielestäsi niin viaton, että hänen on kärsittävä väärässä suvussa, väärän isän lapsena, vain siksi että äiti ei ollut viaton? Vaiko ajateletko, että sitä mitä ei tiedä, siitä ei kärsi? Eikö nainen omista omaatuntoa?
Samoin lapsella on väärä tieto perimästään, joka vaikutta joissain sairauksissakin ja niiden riskin määrittelyssä, tulevaisuudessa ehkä enemmänkin... - Nainen
lakinainen kirjoitti:
sillä perusteella että lapset ovat viattomia ei toki saa tehdä ihan mitä tahansa!
Näyttää vahvasti siltä, että tietynlaiset naiset tekevät omasta parhaastaan lapsen parhaan.
Ei missään olosuhteissa ole paras, ettei ihminen tiedä alkuperäänsä. Se ei ole oikein lasta kohtaan eikä lapsen biologistakaan isää kohtaan, sen lisäksi että se mies, joka pitää lasta omanaan ei ole isä...
Jos jotkut ymmärtävät salaisuudet aviopuolisoiden välillä näinkin vakavassa asiassa, se on moraalikysymys joka johtaa auttamatta myös lakikysymyksiin.
Näissä tapauksissa nainen maksattaa lapsen elatuksen väärällä miehellä. Joko tietäen varmaksi, ettei mies ole isä tai ainakin siitä on oltava epäily.
Sen lisäksi nainen suojelee biologista isää vastuulta ja jossain vaiheessa myös lapsi jää perinnöttä, biologiselta isältään.
Onko lapsi sitten sinun mielestäsi niin viaton, että hänen on kärsittävä väärässä suvussa, väärän isän lapsena, vain siksi että äiti ei ollut viaton? Vaiko ajateletko, että sitä mitä ei tiedä, siitä ei kärsi? Eikö nainen omista omaatuntoa?
Samoin lapsella on väärä tieto perimästään, joka vaikutta joissain sairauksissakin ja niiden riskin määrittelyssä, tulevaisuudessa ehkä enemmänkin...Vahinko on tapahtunut ja miehen kannattaa ottaa ero vaimostaan. Mutta lasta on turha haukkua äpäräksi. Tällaisessa tapauksessa mikään ei ole oikein lasta kohtaan. Ehkäisystä olisi pitänyt molempien osapupoleten huolehtia. Nainen kantakoon oman vastuunsa teoistaan pettäjän kanssa. Sääliksi käy lasta pientä joita on maailmat pullollaan. Isättömiä ja äidittömiä. Kypsä aikuinen tunteen moraalin mutta meitä on todellakin moneksi ja lapset kärsivät eniten töppäyksistä.
- Pipsa
lakinainen kirjoitti:
Samoin lapsella on väärä tieto perimästään, joka vaikutta joissain sairauksissakin ja niiden riskin määrittelyssä, tulevaisuudessa ehkä enemmänkin...Harmi että keskustelu menee lapsen haukkumiseksi. Ei tietenkään ole oikein salata oikeita biologisia vanhempiaan. Miehen on hyvä ottaa ero ja onneksi sai selville pettäjien tempaukset. Mutta turhaa lapsen solvausta on ikävä lukea. Sitten pitää ottaa ero.
- lakinainen
Pipsa kirjoitti:
Harmi että keskustelu menee lapsen haukkumiseksi. Ei tietenkään ole oikein salata oikeita biologisia vanhempiaan. Miehen on hyvä ottaa ero ja onneksi sai selville pettäjien tempaukset. Mutta turhaa lapsen solvausta on ikävä lukea. Sitten pitää ottaa ero.
ette salli, mutta sallitte miehen solvauksen ja hänen hyväksikäyttönsä?
Vai oliko vain aikeena muuttaa keskustelun linja pois naisesta, joka tilanteen aiheutti? - Nainen
lakinainen kirjoitti:
Samoin lapsella on väärä tieto perimästään, joka vaikutta joissain sairauksissakin ja niiden riskin määrittelyssä, tulevaisuudessa ehkä enemmänkin...Ei miehellä hätää ole: Hänellä on oikeus isyystestiin. Nainen ei voi kieltäytyä testistä mikäli väittää lasta oman aviomiehen tekemäksi. Juu lasta on turha sotkea tähän syyttelyyn. Hoitakoon pariskunta selvittelyt itse.
- pyhämies
lakinainen kirjoitti:
Samoin lapsella on väärä tieto perimästään, joka vaikutta joissain sairauksissakin ja niiden riskin määrittelyssä, tulevaisuudessa ehkä enemmänkin...Olen samaa mieltä Sinun kanssasi asiasta. Ei se lapsen vika ole tulla maailmaan.
Sinun jutussasi on asiaa. - Pipsa
lakinainen kirjoitti:
ette salli, mutta sallitte miehen solvauksen ja hänen hyväksikäyttönsä?
Vai oliko vain aikeena muuttaa keskustelun linja pois naisesta, joka tilanteen aiheutti?Eihän nainen ole päässyt käyttämään miestä hyväksi. Mieshän onneksi tietää naisen pettämisen. Ottaa eron. Sillä siitä pääsee. Ihmeellisiä ystäviä miehelläkin on jos kaverin naista käy kiksauttamassa.
- lakinainen
Nainen kirjoitti:
Ei miehellä hätää ole: Hänellä on oikeus isyystestiin. Nainen ei voi kieltäytyä testistä mikäli väittää lasta oman aviomiehen tekemäksi. Juu lasta on turha sotkea tähän syyttelyyn. Hoitakoon pariskunta selvittelyt itse.
vaimolla on tarkoitus jatkaa "onnellista" liittoaan, eikä hän kerro ettei lapsi ole aviomiehen, mistä tämä tietää isyystestiin lähteä?
Miehen oikeusturva asiassa on erittäin heikko. Sille ei olla vuosiin tehty mitään, vaikka asia on tiedostettu.
Itse vaadin parannusta asiaan. Sillä se on samalla myös lapsen edun vastaista, sillä naiset ovat näyttäneet, etteivät he enää hallitse ajatusta nimeltä lapsen etu. - lakinainen
Pipsa kirjoitti:
Eihän nainen ole päässyt käyttämään miestä hyväksi. Mieshän onneksi tietää naisen pettämisen. Ottaa eron. Sillä siitä pääsee. Ihmeellisiä ystäviä miehelläkin on jos kaverin naista käy kiksauttamassa.
tapauksessa kyllä näin kävi, mutta ei tosiaan kaikissa tapauksissa. En perustanut kirjoitustani suoraan hänen tapaukseensa. Tunnen toisenlaisiakin tapauksia.
Laki on jopa niin hölmö, että jos väärä isä alkaa maksaa elatusta, ei euroakaan saa palautusta jos myöhemmin todetaan äidin erehtyneen. - Nainen
pyhämies kirjoitti:
Olen samaa mieltä Sinun kanssasi asiasta. Ei se lapsen vika ole tulla maailmaan.
Sinun jutussasi on asiaa.Ymmärsit viestini johon on sotkettu viaton pieni lapsi. Itse olen uskollinen nainen enkä hyväksy minkäänlaisia pettämisiä.Lapsi on edelleen syytön typeriin sotkuihin. Ottaa eron sillä siitä edelleen pääsee. Viha ei kauas kanna ja maailma on täynnä vihaa ja turhia sotia. Sääli pienten lasten jotka ovat sitten isättömiä ja äidittömiä tuollaisten temppujen jälkeen.Todella surullista.
- Nainen
lakinainen kirjoitti:
vaimolla on tarkoitus jatkaa "onnellista" liittoaan, eikä hän kerro ettei lapsi ole aviomiehen, mistä tämä tietää isyystestiin lähteä?
Miehen oikeusturva asiassa on erittäin heikko. Sille ei olla vuosiin tehty mitään, vaikka asia on tiedostettu.
Itse vaadin parannusta asiaan. Sillä se on samalla myös lapsen edun vastaista, sillä naiset ovat näyttäneet, etteivät he enää hallitse ajatusta nimeltä lapsen etu.Mikäli hän haluaa elatusmaksut lapsesta on lapsenkin veri mahdollista tutkia. Silloin aviomiehen ei tarvitse maksaa elatusmaksuja. Synnytyslaitoksella kysytään lapsen biologista isää. Mikäli hän väittää aviomiestä biologiseksi isäksi. On miehellä oikeus veri testiin josta selviää totuus.. Ei syytä huoleen. Terveisin sairaanhoitaja.
- Totuus!
Nainen kirjoitti:
Vahinko on tapahtunut ja miehen kannattaa ottaa ero vaimostaan. Mutta lasta on turha haukkua äpäräksi. Tällaisessa tapauksessa mikään ei ole oikein lasta kohtaan. Ehkäisystä olisi pitänyt molempien osapupoleten huolehtia. Nainen kantakoon oman vastuunsa teoistaan pettäjän kanssa. Sääliksi käy lasta pientä joita on maailmat pullollaan. Isättömiä ja äidittömiä. Kypsä aikuinen tunteen moraalin mutta meitä on todellakin moneksi ja lapset kärsivät eniten töppäyksistä.
Vaihtoehtojahan on kaksi, lapsi on joko äpärä, tai äitinsä umpi-lutka.
- pekka
Nainen kirjoitti:
Ymmärsit viestini johon on sotkettu viaton pieni lapsi. Itse olen uskollinen nainen enkä hyväksy minkäänlaisia pettämisiä.Lapsi on edelleen syytön typeriin sotkuihin. Ottaa eron sillä siitä edelleen pääsee. Viha ei kauas kanna ja maailma on täynnä vihaa ja turhia sotia. Sääli pienten lasten jotka ovat sitten isättömiä ja äidittömiä tuollaisten temppujen jälkeen.Todella surullista.
kyllä lakinaiselle...katso minne viiva loppuu. Lakinaisen vistiin Mutta. Että näin.
- Loppu on jo lähellä
Pipsa kirjoitti:
Eihän nainen ole päässyt käyttämään miestä hyväksi. Mieshän onneksi tietää naisen pettämisen. Ottaa eron. Sillä siitä pääsee. Ihmeellisiä ystäviä miehelläkin on jos kaverin naista käy kiksauttamassa.
Vai ei minua käytetty mitenkään hyväksi? Pahaa minulle ainakin on saatu aikaan. Eron tietysti otan mutta ei se poista ajatuksia ja muistoja yhtään mihinkään.
En nyt jaksa enää enempää selittää asiaa mutta se yksi niistä vaimon seksikumppaneista oli minulle TUTTU mies, EI YSTÄVÄ. - lakinainen
Nainen kirjoitti:
Mikäli hän haluaa elatusmaksut lapsesta on lapsenkin veri mahdollista tutkia. Silloin aviomiehen ei tarvitse maksaa elatusmaksuja. Synnytyslaitoksella kysytään lapsen biologista isää. Mikäli hän väittää aviomiestä biologiseksi isäksi. On miehellä oikeus veri testiin josta selviää totuus.. Ei syytä huoleen. Terveisin sairaanhoitaja.
jossa on TIETO siitä että isyyttä on syytä epäillä näin voi toimia.
Mutta tilanne on aivan toinen, jos edes epäilyä ei ole. Muilla kuin naisella.
Että kyllä on syytä huoleen.
Miten Suomen kaltainen sivistysvaltio voi polkea näin lapsen ja miehen oikeuksia? - Nainen
lakinainen kirjoitti:
jossa on TIETO siitä että isyyttä on syytä epäillä näin voi toimia.
Mutta tilanne on aivan toinen, jos edes epäilyä ei ole. Muilla kuin naisella.
Että kyllä on syytä huoleen.
Miten Suomen kaltainen sivistysvaltio voi polkea näin lapsen ja miehen oikeuksia?Isyystesti pitäisi olla aina pakollinen, erehtyminen ( tahallinen tai tahaton) jäisi näin pois ja LAPSEN oikeus saada selville OIKEA biologinen isä taattaisi. Mutta halutaanko sitä?
- lakinainen
Nainen kirjoitti:
Isyystesti pitäisi olla aina pakollinen, erehtyminen ( tahallinen tai tahaton) jäisi näin pois ja LAPSEN oikeus saada selville OIKEA biologinen isä taattaisi. Mutta halutaanko sitä?
vastustaisi?
Jos rehellisesti miehelle kertoo, oli sitten aviossa tai ei, että isäehdokkaita on enemmän kuin yksi, kuinka monen kuvittelet vastustava testiä?
Nainenhan asiaa vastustaa, en kyllä itse henk.koht. ymmärrä miksi, kun asian kuitenkin itse tietää! En myöskään voi kuvitella että avioliittoni olisi kovasti onnellinen, kun kaksi kolmesta perheessä ei tiedä asioitten todellista laitaa!
Mikä oikeus naisella on päättää biologisen isän tappioksi? - Nainen
lakinainen kirjoitti:
vastustaisi?
Jos rehellisesti miehelle kertoo, oli sitten aviossa tai ei, että isäehdokkaita on enemmän kuin yksi, kuinka monen kuvittelet vastustava testiä?
Nainenhan asiaa vastustaa, en kyllä itse henk.koht. ymmärrä miksi, kun asian kuitenkin itse tietää! En myöskään voi kuvitella että avioliittoni olisi kovasti onnellinen, kun kaksi kolmesta perheessä ei tiedä asioitten todellista laitaa!
Mikä oikeus naisella on päättää biologisen isän tappioksi?Miksi laki mahdollistaa tälläisen käytöksen. Jos Suomi pyrkisi olemaan oikeusvaltio eikö lapsen isyys olisi aina oikeus tarkistaa ilman perusteita epäillä.
Jos kerran lääketiede sen pysyy selvittämään suhteellisen helposti ja varmasti, miksi se ei ole automaattista ??? Se olisi naisen, miehen ja ennen kaikkea lapsen etu. - lakinainen
Nainen kirjoitti:
Miksi laki mahdollistaa tälläisen käytöksen. Jos Suomi pyrkisi olemaan oikeusvaltio eikö lapsen isyys olisi aina oikeus tarkistaa ilman perusteita epäillä.
Jos kerran lääketiede sen pysyy selvittämään suhteellisen helposti ja varmasti, miksi se ei ole automaattista ??? Se olisi naisen, miehen ja ennen kaikkea lapsen etu.sano...pistävät vaan hanttiin tuolla naisasiapuolella. Jostain syystä.
- eia
Nainen kirjoitti:
Kyllä miehen luonnolle on ominaisempaa pettäminen. Huvittaa että täällä sauhutaan kun se pettäjä onkin nainen. Voi kauheeta. Sääliä tuollainen mies ei minulta ainakaan saa joka sylki suussa vaahtoaa vihaansa. Luulenpa että vakka kantensa on valinnut. Joku teitäkin on joskus yhdistänyt. Lihan himo varmaan.. Fiksu ja järkevä mies ottaa hatkat ja pitää turpansa kiinni. Eikä itke sääliä palstoilla nyyh ihan pistää itkettämään. Itseppä olet eukkosi valinnut joskus, olisit silloin rakkauden huumassa tuijottanut korvien väliinkin. Hyi hitto että etoo tuollaiset juntti äijät palstoilla. Täällä poraat. Pese itse likapyykkisi! Se on hyvä että naisetkin osaa miesten paska temput. Se on tasa arvoa jos jotain1 NYYH. NYYH... Eikä lapsi ole mikään äpärä. Lapsi on aina viaton luontokappale teihin yhteenkään verrattuna.
Sinunkin kasvonaamiosi taakse taitaa kätkeytyä vastaavanlainen katala kanamainen käytös.Kyllä sinun kohdallasi voi vielä koira älähtää mihin kalikka kalahtaa. Ps.Sinunlaiset naiset pitäisi tunkea rukkaseen takaisin,ja NU...A uudelleen.
- eukko
Nainen kirjoitti:
Kyllä olet itsekin säälittävä..Kehtaatkin sanoa että, etoo sellaset miehet jotka nyyhkii näillä palstoilla..Mitä ihmettä itse täällä vastailet ja pohdit muiden asioita. Sopii pysyä jossai muualla jos etoo. Naisen käytöksessä ei ole mitään puolustettavaa..todella idioottimaista meinkinkiä.
- Erikoislääkäri
lakinainen kirjoitti:
sano...pistävät vaan hanttiin tuolla naisasiapuolella. Jostain syystä.
Perhe-HLA-tutkijat tietävät, että 20-30 vuotta vanhoissa aineistoissa avioparien ensimmäinen lapsi ei ole aviomiehen lapsi noin 6-7% tapauksista Suomessa. Arvelen, että luku ei ole ainakaan laskenut, vaikka nykyään onkin paljon tapana elää monta vuotta avoliitossa ennen häitä. On selvää, että nykyisessä naisien ehdoilla toteutettavan perhepolitiikan Suomessa ei mitenkään voitaisi säätää isyystestiä pakolliseksi. Sehän olisi naisten (ei miesten tai lasten) edun vastaista.
Kohtuuden nimissä pitäisi tietenkin sitten kerätä kaikista miehistä DNA-näytteet varalle, jotta voidaan sitten löydää se oikea isä. Olisipa oikeuskemisteillä työtä... 60000 testiä vuodessa plus isäjahdit päälle... - irmeli
lakinainen kirjoitti:
Itse vaadin parannusta asiaan. Sillä se on samalla myös lapsen edun vastaista, sillä naiset ovat näyttäneet, etteivät he enää hallitse ajatusta nimeltä lapsen etu.Jaa, meinaatko että tehdään laki joka määrää jokaiselle syntyvälle lapselle isyystesti?
- ...
lakinainen kirjoitti:
sano...pistävät vaan hanttiin tuolla naisasiapuolella. Jostain syystä.
Minusta pitäsi ottaa käyttöön käytäntö, jossa korkeimman oikeuden päätöksellä laki kirjattaisiin automaattisesti uuteen muotoon. Nykyisin Eduskunnassa käytetään enemmän tunnetta kuin järkeä lakien säätämisessä. Claus Anderssonkin sanoi kerran lehtihaastattelussa, eduskunnassa tulee kyynikseksi kun huomaa miten vähällä järjellä lait runnotaan läpi. Mitä mieltä olet?
- pilalla
Voi vittu että alko vituttamaan sun puolesta. Perkele että on röyhkeetä toimintaa siltä Bitchiltä. Mutta parempi laittaa kävelemään kuin käydä käsiksi. Voi vittu tollasta edes tapahtua. kyllä meitä on moneen junaan.saatana meni kyllä koko aamu pilalle:-(
- kata
Oon tosi,tosi pahoillani puolestasi.
Ja aivan oikein olet tehnyt,toivottavasti muija on jo pihalla meikkeineen ja vaatteineen.Sinne joutaakin ja vasta testin jälkeen kannattaa keskustella.Se on harmi että kestää 9 pitkää kuukautta ennen kun totuus lapsesta paljastuu.
Sanon sen että niin miehissä kuin naisissakin on noita kusipäitä,olen elänyt ja jättänyt yhden miespuolisen sellaisen ja toivon että sinulle koittais helpommat ajat ajan myötä löydät sen joka on oikeesti sulle tarkotettu.Ja se nainen pysyy rinnallasi vaikka läpi helvetin.
Voimia sulle... - Mies
Aivan hullu nainen, pilaa monen ihmisen elämän. Perhettäänkin pitäisi ajatella, eikä ainoastaan omaa itseään.
- mie
Pakko sanoa, että vaikka olen tasa-arvon kauhee kannattaja..IHAN OIKEIN SILLE SUN VAIMOLLE!!!Tekisin saman jutun omalle miehelle..mua ärsyttää tollaset pettäjät!! Ja vielä kun toinen sairastunut, pitäs vähän ymmärtää, voishan se sattua omalle kohdalle..en ymmärrä muutenkaan seksin merkitystä tässä yhteiskunnassa..kun on yhteinen menneisyys, parisuhdetta voidaan pitää yllä muutenkin kuin seksin avulla..täysin lapsellinen otus tuo sun vaimo..naisena, häpeän tollasta käytöstä!Hyi!
- Nainen
Jos olette naimisissa kaikki lapset jotka syntyvät avioliiton ovat lakiteknisesti sinun ( siis joudut maksamaan ) Sipi ripi, yhteys lakimieheen ja kiistämään isyys.
Tosisteena sairaus, ei yhdyntöjä, ja että hänellä niitä on. Kun lapsi kerkeää syntymään ei vahvistettua isyyttä pääse pakoon. Ole siis nopea jos tiedät ettei lapsi ole sinun. Äidin ongelma on selvittää lapsen todellinen biologinen isä, sinulle se ei kuulu.
Heti yhteys lakimieheen, yhteys lääkäriin ( miten sinun on mahdollista varmistaa että et ole isä, onko se laillista ) Hae näyttöä että et voi olla isä tai että et ole ainut... Kiistä isyys jos olet täysin varma ettei lapsi ole sinun... mutta toivon hartaasti ettet erehdy... sillä sen hinta on kova eikä sitä saa anteeksi...- lakinainen
Laki
2 §.
Isyyden toteaminen avioliiton perusteella.
Aviomies on lapsen isä, kun lapsi on syntynyt avioliiton aikana. Jos avioliitto on miehen kuoleman johdosta purkautunut ennen lapsen syntymää, on aviomies lapsen isä, kun lapsi on syntynyt sellaiseen aikaan avioliiton purkautumisen jälkeen, että lapsi on voinut tulla siitetyksi avioliiton aikana. Jos äiti on ennen lapsen syntymää mennyt uuteen avioliittoon, on kuitenkin jälkimmäinen aviomies lapsen isä.
3 §.
Isyyden vahvistaminen tunnustamisella ja tuomioistuimen päätöksellä.
Kun mies, joka lapsen syntyessä ei ole ollut avioliitossa lapsen äidin kanssa, tahtoo tunnustaa isyytensä, on isyyden vahvistamisesta voimassa, mitä 3 luvussa isyyden tunnustamisesta säädetään.
------------------
4 §.
Isyyden kumoaminen.
Aviomiehen isyys voidaan kumota tunnustamisella. Tuomioistuin voi kanteen johdosta vahvistaa, ettei aviomies tai mies, joka on tunnustanut isyytensä, ole lapsen isä. Isyyden kumoamisesta säädetään 5 luvussa. - lakinainen
lakinainen kirjoitti:
Laki
2 §.
Isyyden toteaminen avioliiton perusteella.
Aviomies on lapsen isä, kun lapsi on syntynyt avioliiton aikana. Jos avioliitto on miehen kuoleman johdosta purkautunut ennen lapsen syntymää, on aviomies lapsen isä, kun lapsi on syntynyt sellaiseen aikaan avioliiton purkautumisen jälkeen, että lapsi on voinut tulla siitetyksi avioliiton aikana. Jos äiti on ennen lapsen syntymää mennyt uuteen avioliittoon, on kuitenkin jälkimmäinen aviomies lapsen isä.
3 §.
Isyyden vahvistaminen tunnustamisella ja tuomioistuimen päätöksellä.
Kun mies, joka lapsen syntyessä ei ole ollut avioliitossa lapsen äidin kanssa, tahtoo tunnustaa isyytensä, on isyyden vahvistamisesta voimassa, mitä 3 luvussa isyyden tunnustamisesta säädetään.
------------------
4 §.
Isyyden kumoaminen.
Aviomiehen isyys voidaan kumota tunnustamisella. Tuomioistuin voi kanteen johdosta vahvistaa, ettei aviomies tai mies, joka on tunnustanut isyytensä, ole lapsen isä. Isyyden kumoamisesta säädetään 5 luvussa.ISYYDEN KUMOAMINEN
Isyyden kumoamista koskevan kanteen voi nostaa aviomies, äiti tai lapsi.
Aviomiehen ja äidin on pantava kanne vireille viiden vuoden kuluessa lapsen syntymästä. Mikäli on laillinen este tai muu erityisen painava syy, voi kanteen panna vireille myöhemminkin. - Loppu on jo lähellä
lakinainen kirjoitti:
ISYYDEN KUMOAMINEN
Aviomiehen ja äidin on pantava kanne vireille viiden vuoden kuluessa lapsen syntymästä. Mikäli on laillinen este tai muu erityisen painava syy, voi kanteen panna vireille myöhemminkin.Täällä on nyt otettu kantaa lähinnä lakiasioihin. Tiedän kyllä oikeuteni ja velvollisuuteni erittäin hyvin. Toivoin enemmän mielipiteitä inhimilliseltä kantilta katsottuna.
- pekka
Loppu on jo lähellä kirjoitti:
Täällä on nyt otettu kantaa lähinnä lakiasioihin. Tiedän kyllä oikeuteni ja velvollisuuteni erittäin hyvin. Toivoin enemmän mielipiteitä inhimilliseltä kantilta katsottuna.
asiassa jotain inhimillistä? mä en ainakaan. äkkiä hommaisin akan ulos huushollistani! sen jälkeen pitäsin huolen siitä ettei tuu takasin vaatimuksineen ja hankkisin tietoa tai lakimiehen hommaa hoitamaan. sillä sä olet selvitysvelvollinen kun naises on avioliittonne aikana pullahtanu paksuksi!
se muksun etu taas on tietää oma perimä. sen etua kanssa ajattelet. - Daddy
lakinainen kirjoitti:
ISYYDEN KUMOAMINEN
Aviomiehen ja äidin on pantava kanne vireille viiden vuoden kuluessa lapsen syntymästä. Mikäli on laillinen este tai muu erityisen painava syy, voi kanteen panna vireille myöhemminkin.Elikkä jos lapset ovat yli 5v niin isyystestiin ei voi enää mennä vaikka ite niin haluais ? Meillä esim lapset 10-17v ja aina välistä epäilen osuuttani asiaan...Elikkä miten sitä sais varmuuden jos niin haluaisin tarvittaesssa ?
- Luota vain
Daddy kirjoitti:
Elikkä jos lapset ovat yli 5v niin isyystestiin ei voi enää mennä vaikka ite niin haluais ? Meillä esim lapset 10-17v ja aina välistä epäilen osuuttani asiaan...Elikkä miten sitä sais varmuuden jos niin haluaisin tarvittaesssa ?
naisen sanaan.
- lakinainen
Daddy kirjoitti:
Elikkä jos lapset ovat yli 5v niin isyystestiin ei voi enää mennä vaikka ite niin haluais ? Meillä esim lapset 10-17v ja aina välistä epäilen osuuttani asiaan...Elikkä miten sitä sais varmuuden jos niin haluaisin tarvittaesssa ?
kiellä sinua omakustanteisesti varmistamasta asiaa. Testit ovat kyllä melko kalliit, eikä Suomessa saa vahingonkorvaustakaan "väärästä" lapsen elatuksesta. Lisäksi ainakin vanhin on jo niin vanha, että kannattaako edes?
Mitä se sitten muuttaisi, jos näin tekisit ja kuulisit, että lapset eivät voi olla sinun?
Elettyä elämää kuitenkin jo noin paljon takana isänä...
Ainoastaan tapauksessa, että haet nyt eroa, voisin nähdä sen kannattavana.
- pyhämies
Sanon mielipiteeni tähän runsaaseen viestitykseen.
On väärin vaimosi hankkia avioton lapsi sinun huollettavaksi. Olet oikessa kun vaadit isyysselvitystä. Miksi ei vaimosi halunnut käyttää ehkäisyä? Oliko siitämishetkellä hetkellä humalassa ? Varmaan Hän jos kuka tiesi ,että voi tulla raskaaksi. Jonkinlainen ,kaikkien yhteensattumien huuma tässä varmaan oli kyseessä.
Se , että halutaan jokin henkilön kanssa kaunis perillinen on ainakin väärä periaate ajatukselle.
Lapsi ainakin on syytön siihen että jos joskus tulee tähän maailmaan, nimitetään Häntä ihan millä tunnetulla nimikkellä hyvänsä, kuten joissakin texteissä on ilmennyt.
Maksumieheksi sinun ei kannata ruveta , vaan oikeusteitse hakea oikeutta kuka maksaa lapsen elatuksen.
Avioero on sitten ihan toinen asia, lähteekö itse , vai lähetääkö ilman väkivaltaa vaimon taipaleelle yhteisestä asunnosta.
On myöskin kehotettu Sinua, että saavu kapakkaan niin minä tarjoan. Noille ehdotuksille pitää osata sanoa EI KIITOS. Onhan se nähty ihan liian monta kertaa ,että viina ei pelasta elämää nautituna runsain mitoin ja usein.
Järki käteen tässäkin jutussa ja anna aikaa itsellesi selvinpäin , ilman nyrkkien kohotusta vastustajaasi kohti.
Pettämis ja raskakaus tilaanteessa se sappi muuten kiehahtaa ja sen pitäminen "astian" sisällä onkin sitten eri asia.
pyhämies - Erik
jos vaimosi pettää! Minusta vaimosi kannattaa jättää sinut vaikkei olisikaan raskaana!
- Mikael
jättää jo ennen kuin alkoi salaa puuhiin selän takana...
- Erik
Mikael kirjoitti:
jättää jo ennen kuin alkoi salaa puuhiin selän takana...
Mutta paljon pienempi osa on noin v-mäisiä kuin otsikkotekstin kirjoittanut herra.
- Mikael
Erik kirjoitti:
Mutta paljon pienempi osa on noin v-mäisiä kuin otsikkotekstin kirjoittanut herra.
niin v-mäinen? Sinäkö olisit hyppinyt riemusta kuullessasi vaimon "yllätyksestä" sinulle?
Tai olisitko onnellinen jos kuulisit että se mies jota isäksesi luulit ei isäsi olekaan?
Kuka mahtaakaan olla v-mäinen? - Erik
Mikael kirjoitti:
niin v-mäinen? Sinäkö olisit hyppinyt riemusta kuullessasi vaimon "yllätyksestä" sinulle?
Tai olisitko onnellinen jos kuulisit että se mies jota isäksesi luulit ei isäsi olekaan?
Kuka mahtaakaan olla v-mäinen?mutta tyyppihän puhkuu vihaa ja ylimielisyyttä!
- lakinainen
Erik kirjoitti:
mutta tyyppihän puhkuu vihaa ja ylimielisyyttä!
sanon, että ihan aiheesta. Niitä on sellasiakin jotka paukuttaa naisensa päätä seiniin ihan syyttä.
En tarkoita että hän sellaista tekisi. - Erik
lakinainen kirjoitti:
sanon, että ihan aiheesta. Niitä on sellasiakin jotka paukuttaa naisensa päätä seiniin ihan syyttä.
En tarkoita että hän sellaista tekisi.Toivottavasti sinusta ei tule tuomaria!
- lakinainen
Erik kirjoitti:
Toivottavasti sinusta ei tule tuomaria!
asiaa juuri niin kuin en tarkoittanut...mutta se on sinun häpeäsi.
Mitä siitä sitten jos asiasta suuttuu ja tänne kirjoittaa, kun eräät muut tekevät paljon pahempaa ILMAN syytäkin...
Minähän olen tuomari...
- Mies
Naisen luonto määrää että lapselle on löydettävä kaksi asiaa:
1. Siittäjä, mahdollisimman hyvä perimältään eli alfa-uros.
2. Elättäjä, eli mies joka turvaa lapsen ja naisen elämän. Ei välttämättä perintötekijöiltään alfa-uros, kunhan pätäkkää on.
Ex-vaimosi tuntui toimivan juuri tämän mukaan, eli tarkoituksella hankkiutui raskaaksi "hyvän uroksen" kanssa josta ei ollut edes toivoa elättäjäksi, ja sitten pyrki takaisin sinun turvaasi jotta elättäisit hänet ja lapsen.
Nainen on parasiitti.- Näinse0n
Olisi mukava jos vielä akka ja sen äpärä kuolisi nälkään, mutta ei taida tapahtua tässä sossumaassa.
- Kata
Onko se jotenkin paha asia, jos nainen hankkii suhteen ulkopuolelta paremmat perintötekijät lapselleen kuin mitä puolisoltaan saisi? Tässä koko jutussa mulla käy eniten sääliksi sitä vaimoa, joka huolimattomuuttaan jäi kiinni. Ainakin ton junttimiehen tekstiä lukiessa en ihmettele ollenkaan että vaimo katsoi paremmaksi etsiä ne geenit muualta. Kaiken lisäksi vielä sairas reppana. Harmi että juttu päättyi huonosti.
- Ääliö
Kata kirjoitti:
Onko se jotenkin paha asia, jos nainen hankkii suhteen ulkopuolelta paremmat perintötekijät lapselleen kuin mitä puolisoltaan saisi? Tässä koko jutussa mulla käy eniten sääliksi sitä vaimoa, joka huolimattomuuttaan jäi kiinni. Ainakin ton junttimiehen tekstiä lukiessa en ihmettele ollenkaan että vaimo katsoi paremmaksi etsiä ne geenit muualta. Kaiken lisäksi vielä sairas reppana. Harmi että juttu päättyi huonosti.
Ei Saatana mikä lutkahuora sinäkin olet! Tuleppas tänne nurkan taakse ni väännän sulta saatana niskat nurin!
- CRUEL
Ei HERRANJUMALA... Tätä on se ämmäin kaksinaamaisuus. Jos minulta kysytään, niin huudan viimeisenä - silminkantamattomiin jatkuvien hautakumpujen äärellä: "KUOLEMA HUORAÄMMILLE"!!!
Miksi tätäkin keskustelua sävyttää se, että täällä PUOLUSTELLAAN ämmän toimintaa???? JO ON PERKELE!!!!!
KUOLKOON TUOMMONEN HUORA ÄPÄRÄNSÄ KANSSA MAHDOLLISIMMAN TUSKALLISESTI JA KITUEN, SAATANA!!!- Huh huh
Olet sairas!
- CRUEL
Huh huh kirjoitti:
Olet sairas!
ÄLÄ PERKELEEN HUORA TULE MULLE SELITTÄMÄÄN "ELÄMÄN IHMEESTÄ" JNE. !!!!! Siinä on petturuudella siitetty äpärä jota ei varmaan PETTURUUDEN nimissä ole edes huolittu/toivottu.
MIKÄ VITUN IHME SE ON????!!
KUOLE SINÄKIN HUORIA KANNUSTAVA ÄPÄRÄ! - Kauko
CRUEL kirjoitti:
ÄLÄ PERKELEEN HUORA TULE MULLE SELITTÄMÄÄN "ELÄMÄN IHMEESTÄ" JNE. !!!!! Siinä on petturuudella siitetty äpärä jota ei varmaan PETTURUUDEN nimissä ole edes huolittu/toivottu.
MIKÄ VITUN IHME SE ON????!!
KUOLE SINÄKIN HUORIA KANNUSTAVA ÄPÄRÄ!natiaiselle nousta kusi päähän, voi voi rassua.
- CRUEL
Kauko kirjoitti:
natiaiselle nousta kusi päähän, voi voi rassua.
OOTKO VITTU JOKU HOMO SAATANA???? MIKÄ PERKELE SUT SAA PUOLUSTELEMAAN ÄMMÄN ÄPÄRÄNSAANTIA??? VITTU TUOLLASET TOSSUN ALLA KÄRVISTELEVÄT HOMOPETTERIT PITÄS SAATANA NYLKEE JA TOIMITTAA MAINOSJULISTEIKSI HOMOBAARIEN SEINILLE SAATANA!!!! TEE PALVELUS ITSELLE JA YHTEISKUNNALLE JA TAPA ITTES, KYRPÄHOMO!!!!
- Kauko
CRUEL kirjoitti:
OOTKO VITTU JOKU HOMO SAATANA???? MIKÄ PERKELE SUT SAA PUOLUSTELEMAAN ÄMMÄN ÄPÄRÄNSAANTIA??? VITTU TUOLLASET TOSSUN ALLA KÄRVISTELEVÄT HOMOPETTERIT PITÄS SAATANA NYLKEE JA TOIMITTAA MAINOSJULISTEIKSI HOMOBAARIEN SEINILLE SAATANA!!!! TEE PALVELUS ITSELLE JA YHTEISKUNNALLE JA TAPA ITTES, KYRPÄHOMO!!!!
epäilemättä keltainen neste on vallitseva ainesosa päässäsi, sillä en ottanut minkäänlaista kantaa alkuperäiseen viestiin, vaan ainoastaan keltaisen nesteen värjäämiin kommentteihisi.
Tuskin sinustakaan voi käyttää nimitystä mies, jonkin sortin nilviäinen olisi paljon osuvampi.
Kannattaisi käydä tutkituttamassa oma vehkeesi on nimittäin todennäköisesti mennyt tukkoon, aiheuttaen nesteen nousemisen päähän. - mies2
Kauko kirjoitti:
epäilemättä keltainen neste on vallitseva ainesosa päässäsi, sillä en ottanut minkäänlaista kantaa alkuperäiseen viestiin, vaan ainoastaan keltaisen nesteen värjäämiin kommentteihisi.
Tuskin sinustakaan voi käyttää nimitystä mies, jonkin sortin nilviäinen olisi paljon osuvampi.
Kannattaisi käydä tutkituttamassa oma vehkeesi on nimittäin todennäköisesti mennyt tukkoon, aiheuttaen nesteen nousemisen päähän.Toinen huutaa HOMOA huutomerkkien kera ja toinen vääntää jotain hemmetin essee-vastauksia... Menkääpäs lapset takaisin sinne koulunpenkille kinastelemaan...
- cruel
CRUEL kirjoitti:
CRUEL TAPA ITTES. OOT VAHA NAURETTAVA
- CRUELILLE!!!!!!
kuole cruel, olet tyhma , tapa ittes
- yksi
Vaimosi on täysi kakara ,joka ei tunne minkänlaista vastuuntuntoa. Suru Sinulle. Mutta älä anna periksi. Vaadi vaimoltasi edelleen isyystesti. Ainakin saat selville oletko itse isänä. Ja tuollaiset kaverit jotka noista puhuu ovat mielestäni aivan sikoja. Ensin makaavat vaimon kanssa ja sitten kertovat miehelle. Onko se kaveruutta? Vastaani on aiemminkin tullut näitä "kaveruuksia" ja olen aivan hölmistynyt niiden edessä. Mitä toinen mies yrittää tällaisilla "tunnustuksilla" toiselle tehdä?. Ajattele sitäkin ja mieti voiko olla muita syitä kuin sairastumisesi vaimosi huonoon käytökseen. Onko hän aina yhtä ailahtelevainen? Eikö teillä ollut sopimusta uskollisuudesta? Jos oli niin vaimosi on pettäjä eli haureuden harjoittaja eikä siitä muuksi muutu.
- Nainen
Niinhän se laulukin menee joka pitää paikkansa jokaiselle ihmissielulle; En luvannut sulle ruusutarhaa. Tämä on elämää ja se on elettävä kolhuineen.
- West Ham
Tässäpä hyvä esimerkki empaattisesta naishenkilöstä. Taitaa olla tarinan naisen sisko...........
- Hmm...
West Ham kirjoitti:
Tässäpä hyvä esimerkki empaattisesta naishenkilöstä. Taitaa olla tarinan naisen sisko...........
Eipä ole senkin pösilö.
- Yes yes yes
Yes !
Muijasi sai mitä ansaitsi. Toivottavasti kersasta tulee aimo molopää. Kyrpämäinen riesa hänelle koko loppuelämäksi. Lisäksi kohdalleen tulkoon paha karma, tulva, heinäsirkkoja ja maanjäristys. Huora mikä huora. Onnittelut erostanne.- Yes ja nou....
Vaikka muija onkin hutsu naiseksi niin älä toivo lapselle mitään pahaa,syytön se on kun syntyy tähän maailmaan?
- piple
Yes ja nou.... kirjoitti:
Vaikka muija onkin hutsu naiseksi niin älä toivo lapselle mitään pahaa,syytön se on kun syntyy tähän maailmaan?
sehän se syy onkin itsessään, se syy itse. tv:bubu
- peterq
Älä syytä itseäsi, vaimosi on syyllinen koko tähän sekasotkuun!
Jos ja KUN lapsi ei ole sinun niin eroaminen on paras vaihtoehto - hmm
Ajattele asiaa siltä kannalta,että kun tuleva lapsi syntyy,vaimosi teko ei ole ollut lapsen syy!
Eräälle tutulle kävi joskus parikymmentä vuotta sitten tapaus,että avokki opiskeli toisella paikkakunnalla...tuli raskaaksi ja synnytti tumman tytön!
Ero tuli näille kahdelle,samoin naiselle ja rakastajalle.
Tämä tuttuni kasvatti myös tyttöä vaikkei enää naisen kanssa ollutkaan-on nääs hyvin suurpiirteinen,lapsia rakastava mies,kolmen lapsen isä. - rehellisesti
vaikuttaisi siltä, että vaimosi tarvitsisi hoitoa. Sympatian kyky puuttuu häneltä... Mutta mistä tietäisi, auttaisiko hoito... Ja syyllisiä tilanteessa on ollut myös ne vaimosi miehet. Eli selvityksiin vaimosi ja kolme miestä. Syyllisiä tässä tapauksessa minun laskuoppini mukaan yksi nainen ja 3 miestä.
- Ainut lapsi
Tehdä raskaita päätöksiä. Potkaise akka pellolle, jos ei suostu isyystestiin. Pahaltahan se tuntuu, mutta mene peilin eteen ja katso itseäsi silmiin peilistä ..hymyile itsellesi vaikka kuinka pahaa tekisi..näe hymy ja itse kunnioituksesi ja ajattele että sinä juuri sinä, et kaipaa tälläistä elämää.. yritä aloittaa uusielämä itsesi kanssa, muita ilmaantuu elämääsi varmasti. Muista että täällä ollaan vain kerran ja ihmisen on oltava vahva..peilistä sen näkee kuka on ja mihin pystyy.
- Minna
..miehet. Mitä luulette, keneltä naiset alunperin otti oppia pettämisessä?? Ennen naisia tuomittiin jopa kuolemaan jos jäivät kiinni pettämisestä, mutta miehet saivat mennä rakoja pökkimään milloin huvitti, ilman seuraamuksia, eikä naisella ollut siihen asiaan mitään sanomista! Useimmiten se asia meni juuri niin päin, että MIEHELLÄ oli tusina lapsia ympäri pitäjiä, eri naisten kanssa, eikä naisella suinkaan ollut 25 lasta yhden miehen kanssa! Tasa-arvoevoluutio jyllää nyt, ja miehet ovat sen itse aiheuttaneet! On aika tasata tilit!
- minna
pettää/on pettänyt vaimoaan ilman toista naista? eikö jokasen halukkaan miehen alla makaa yhtä halukas nainen, jotka MOLEMMAT pettävät kolmatta osapuolta?
Eipä tuo ympäri kylää mukuloitten kylväminen ole koskaan onnistunut ilman halukasta alustaa. - peterq
ehkä asialla on suuri ero kun asia oli vittaminasi ajankohtina oikein ja sopivaa.
Nykypäivänä ei ole oikein kenenkään naimisissa olevan pettää aviopuolisioon. Syyllinen on yksin pettäjä&hänen rakastaja - tähän ei ole puoltavia asianhaaroja edes olemassa. Yhtälailla jos mies pettää niin hän on syyllinen. - säälijä
kakara...
- juggis
Totuus on että suomessa on teloitettu myös miehiä huorinteosta. Toki tapahtumat sijoittuvat menneille vuosisadoille..... Että silleen. Oli pettäjä mies tai nainen, se tuomittavaa.
- Jari
sinulle on kuule ihan oma feministi palsta tai
vaihtoehtoisesti sitten lesbo palsta mutta vastaus kysymykseesi:
naiset oppivat pettämisen äideiltään. - SS,
Miestäsi, jos Sinulla sellainen on.
- Nainen
Jari kirjoitti:
naiset oppivat pettämisen äideiltään.Eipä se taida niin yksinkertaista ja mustavalkoista tuo oppiminen olla..
- Jari
Nainen kirjoitti:
Eipä se taida niin yksinkertaista ja mustavalkoista tuo oppiminen olla..
mutta ottaa vaan päähän ja älyttömästi
tuollaiset "naisliike aktivistin" radikaalit
heitot.(KAIKKI ääriryhmät ovat väärässä) ???
Siis anteeksi kaikille lesboille tuo kouhahtanut
kana ei tod. kuulu joukkoonne. - isä?
Lapsen äiti on aina varma, isyys on äidin sanan varassa pelkästään. Nytkun eletään 2000 lukua olisi täysin mahdollista ottaa isyystestit jokaisen lapsen kohdalla. Koska lapsen kasvattaminen ja elättäminen on väh.18vuoden urakka (myös lahja), on testeistä tuleva kustannus todella pieni raha. Epäluulon vallassa eläminen kuka on oikea isä on rankkaa.(kokemusta on) Lakialoite TEHTÄVÄ!
- petri
Mee ittees femakkosika..
- Minna
Jari kirjoitti:
mutta ottaa vaan päähän ja älyttömästi
tuollaiset "naisliike aktivistin" radikaalit
heitot.(KAIKKI ääriryhmät ovat väärässä) ???
Siis anteeksi kaikille lesboille tuo kouhahtanut
kana ei tod. kuulu joukkoonne...taukit. Nyky-yhteiskunnassa kaikki akat on huoria, miehet huoripukkeja ja suurin osa pettää jossain vaiheessa kumppaniaan, rikkoo toisen suhteen tai perheen. Itse olette sen aiheuttaneet! Nauraen katson vierestä kun ruvette omassa paskassanne. Ja Jari, aivan. En kuulu lesbojen joukkoon. Enkä kuulu sinunkaan taukkijoukkoosi. Minä en kuulu, enkä suostu tunnustamaan kuuluvani tähän läpimätään yhteiskuntaan, jossa kukaan ei kunnioita ketään!
- Minna
Jari kirjoitti:
naiset oppivat pettämisen äideiltään...sitten oppivat pettämisen isiltään???
- Punapää
Teitä kun kaikkia lukasee niin kyllä täällä on aika pipiä yks sun toinen..Hirveetä vihan ryöppyä ja manaamista ja kukaan ei tunne kyseisiä henkilöitä. Näitä kun lukee niin terveeksi itsensä todellakin tuntee. Tämä on tosi halpaa terapiaa. Lastakin haukutaan hyi,hyi ja huh,huh.
- LUJAA
Tommosen akan kans en olis sekuntiakaan.
- Sindy
EI VOI MUUTA SANOA KUN ETTÄ KYLLÄ MAA KANTAA PÄÄLLÄÄN JULMIA NAISIA!
SINÄ TEIT AIVAN OIKEIN. KOITAHAN JAKSELLA!
(VOI LAPSI PARKAA...)- Sindy
ÄLÄKÄ MISSÄÄN NIMESSÄ AJATTELE ETTÄ SE OLI SINUN TAI SAIRAUTESI VIKA.PÄRJÄILE
- Hmmm
Sindy kirjoitti:
ÄLÄKÄ MISSÄÄN NIMESSÄ AJATTELE ETTÄ SE OLI SINUN TAI SAIRAUTESI VIKA.PÄRJÄILE
Oliko se sinun leikkaus pään alueelta?
- Sindy
Hmmm kirjoitti:
Oliko se sinun leikkaus pään alueelta?
Hehe, tosi hauskaa. En ihan tarkalleen muista mutta kyllä kai.
- Maria
En viitsinyt lukea kaikkea viestejä, joten ehkä toistan, mutta toivon kummallekin voimaa selvittää tämän "sotkun". Sotkuksi sitä kai voi sanoa. Olen hämmästynyt kuinka raadollista elämän on ja kuinka tärkeää on oman halun tyydyttäminen parisuhteessa, vaikka se loukkaa toista osapuolta. Vaikka eihän kukaan voi omistaa toista, mutta kuitenkin tiettyä lojaalisuutta voisi olla. En halua saarnata, mutta toivottavasti asianne selkeentyvät. Itse olisin ottanut eron, mutta en tiedä olisiko se oikea ratkaisu. Mutta haitkin saman koneiten mielipiteitä. Toivottavasti kuitenkin toimit siten, että voit elää sen kanssa jatkossa ja se ei paina jatkossa.
- -ws-
Teit aivan oikein!
Ei tuommoista tarvitse sietää vaikka se nainen olikin, akka ulos äpäränsä kanssa!
Hyvä! suomalainen mies! - Nainen25v
Kuulostat kunnon mieheltä, etkä olisi ansainnut tuollaista.
Heitä huora pellolle, oppii sekin ehkä jotain.
Ei ole sinun asiasi huolehtia petollisesta naisesta ja petoksen hedelmänä syntyvästä lapsesta.
Löydät kyllä vielä kunnon naisen.
Toivon sinulle kuitenkin voimia toipua leikkauksesta ja vireää mieltä. Ja tietenkin toivon myös, etä löydät vielä hyvän parisuhteen arvoiseesi naiseen. Voimia!! - Jari
HEi
Olen pahoillani puolestasi.
Mutta uskaltaakos tämä pettäjäakka tulla
kommentoimaan tekosiaan tälle palstalle???- Vaimo
Haluatko pillua?
- Miäs
Vaimo kirjoitti:
Haluatko pillua?
IKÄÄ oli??
- Kyllästynyt
Jokainenhan valitsee puolisonsa itse. Kannattaa miettiä ennen kuin menee naimisiin onko hän se oikea. Valitsematta jättäminenkin on valinta. Suuret avioeromäärät ovat ihmisten omaa tyhmyyttä. Jos arvostaa avioliittoinstituutiota niin paljon, että haluaa toteuttaa sitä, tehkäämme siitä sitten sen arvoista.
- matias
ja menet kertomaan tälläisen tilanteen suomi24:n foorumiin. eikö olisi kannattanut mieluummin mennä jollekkin psykiatrille tjsp? taidat hakea täältä lohdutusta.
- Asiamies
A) Mistä tiedät ettei hän ole hakeutunut myös psykiatrille?
B) Pitäisikö jokaisen eronneen mennä psykiatrille? Taidat olla itse asiakkaita kalasteleva yksityinen psykiatri.
- eia
Kyllä tuntuu pahalta lukea kokemuksiasi.Siinä nähtiin taas naisen kataluus ja raakuus.Koeta kestää ja anna moiselle lumpulle kenkää iki ajoiksi.
- Asiamies
Kiitokset koskettavan tarinasi jakamisesta näin kaikkien kesken. Luetutin tarinasi avovaimolleni ja siitä tulikin todella hyvä keskustelu. Yhdessä mietittiin että kumpi tässä loppupeleissä kärsii eniten, lapsi vai sinä. On kyllä melkoinen ihmisen irvikuva se vaimosi, miten on mahdollista että joku voi olla noin julma? Mies on sairas niin ei haittaa, tyydytys haetaan sitten muualta. Raivostuttavaa ja itsekästä!
- niilo
raivostuttavaa, jos menet feministi palstalle ja kysyt sieltä.
Sieltä kuulet kuinka naisella täytyy olla samat oikeudet kuin miehellä.
En vain tajua miten mies voisi tuoda kotiin vaimonsa elätettäväksi pettämisen sivutuotoksena siinneen lapsensa, vieläpä vaimon tietämättä.
Toinen kumma asia oli se, että mies pettää kun on niin idiootti eikä muuhun pysty. Mutta nainen pettää vain koska mieskin pettää. Hänellä ei näin ollen ole yhtään "vikaa", vaan hän on vain uhri, jonka kosto on oikeutettu.
Uskoo kuka jaksaa.
Ei esimerkkitapauskaan täytä näitä kriteereitä.
Tsemppiä hänelle.
- Kokenut
Pistä vaimosi pihalle kylmästi,hän tehnyt sen pahimman virheen ,mitä parisuhteessa voi tehdä.
Petti !!!!...ja kantakoot itse vastuun siitä nyt.
Vaikka yhdessä jatkaisittekin,et koskaan saa sitä
luottamusta takaisin joka teillä on ollut.
Vaikka sulla ollut se sairaus,se ei oikeuta vaimoasi pettämään ilman sinun lupaasi.
Mulla meneillään samankaltainen juttu elämässä,
tätä helvettiä jatkunut 3 kk,,,eli pikkujouluissa
vaimoni teki ratkaisun,joka vaikuttaa koko loppuelämän meihin kaikkiin.....onni onnettomuudessa,hän ei tullut raskaaksi.
Voimia sinulle,tiedän kuin syvälle se koskee.- Jasso
pihalle vaan mutta itse oot kärvistellyt
jo kolme kuukautta asian kanssa.
Miksi ett itse laittanut pihalle mutta
jaat kanssa "aisankannattelijoille" hyviä
neuvoja ???
- mikämies
No niin,
hyvin kerrottu tarina! Tämä kävis hyvin esimerkiksi niistä vaaroista, mitä seksi-addiktien touhuun liittyy. Ymmärrän kyllä tunnereaktiosi voimakkuuden, mutta totuus on kuitenkin, että kaikilla osapuolilla on tuon jutun kautta kasvun paikka. Ei niin hirveetä, ettei jotain hyvääkin. - Mimmi
Mitäs mieltä olet sitten sen ns. kaverisi osuudesta asiaan jonka kanssa vaimosi on aikaansa viettänyt? Muista, että it takes two to tango ja yhtä syyllisiä ne miehet ovat perheitten hajoamiseen. Älä hyvä ihminen riko ittiäs tollasen vaimoos ja vauvaan kohdistuvan aggression kanssa vaikka tietty pettynyt oletkin. Vaimo ei selvästikään sinun kanssasi halua olla tekosista päätellen, joten anna mennä!
TV-ohjelman (äskettäin esitetty, en muista nimeä)mukaan joka 10. avioliitossa syntyvä lapsi olisikin muun kuin aviomiehen jälkeläinen eikä aviomies saa sitä välttämättä koskaan tietää, en tiedä päteekö Suomessa mutta näin väitettiin.
Mutta silti väitän ettei naisten uskottomuus ole sen yleisempää kuin miesten, päinvastoin. Miehen aggressio on miesten mielestä vaan oikeutetumpaa, koska naisella uskottomuudesta voi olla seurauksena raskaus, kun taas miesten "illanviettoja" esim. Tallinnan matkalla ei edes pidetä minään, "kaikkihan niin tekee"!- mrr
No ei kaikki miehet kuitenkaan Tallinnassa huorissa käy, en minäkään.
Omasta mielestäni tämän tapauksen hurjin keissi on juuri tuo raskaus. Miten voisin käsitellä tapahtuneen ennen ja jälkeen lapsen syntymän ja jatkaa eteenpäin? Mietitään sitäkin kun sukulaiset tulevat sitten katsomaan ja ihastelemaan että tulipa teille hieno vauva... ihan isänsä näköinen... kauhea tilanne henkisesti. En usko, että kestäisin mitenkään ja siitähän tässä on kysymys. Eli ero tulisi hyvissä ajoin. Ja jos ero tulisi taloudellisesti rankaksi niin siinäpä kelailemista. Tottakai pettäminen joka johtaa raskauteen on pahempi kun että ei, sillä petetty voi tässä tilanteessa joutua maksumieheksi!
Ei kai sitä lasta kuitenkaan joudu elättämään. Itse en elättäisi pettämisen tuloksena syntynyttä toisen mukulaa vasten tahtoani latin latilla, sanoi laki siihen mitä tahansa.
- Ere73
Ystäväpiiriini kuulu suhteellisen paljon naisia ikäluokasta 20-35-vuotta, joten kuulen aika paljon juttuja heidän kavereiden elämästä ja voin kertoa, että tälläista tapahtuu ilmeisesti TODELLA paljon. Henkilökohtaisesti tunnen kaksi naista, jotka ovat olleet naimisissa jo 5-7 vuotta ja ovat tuoneet kotiinsa "käenpojan". Huolestuttavin tässä on se, että he eivät näytä kärsivän mitään oman tunnontuskia. Päällimmäinen kommentti tuntuu olevan, "mitä ei tiedä se ei satuta".
Pahin tapaus oli sellainen, että mies oli jo jättänyt vaimon muista syistä, kun tämä ilmoitti olevansa raskaana. Mies muutti takaisin. Seitsemän kuukautta lapsen syntymän jälkeen mies sai tieää vaimonsa seikkailuista ja paljastui, että hän ei ole lapsen isä.- Millaa
oletkin lapsen isä! Lapsi parka!!
- Guardian
Otan osaa. parempi pysyä vain yksin sillä tuollaisia ne kaikki ovat. kyllä sitä yksinään pärjää ja eipähän ole ketään elätettävänä :)
muija löytää varmasti jonkun toisen uhrin joka
maksaa hänen menonsa. - muumimamma
Hei!Minä erosin 4,5 vuotta sitten ex-mieheni alkoi chattailla 4deitis ja löysi sieltä eri ikäsiä ja kokosia naisia,joiden kanssa sitten alkoi olla yhteyksissä. siinä sitten unohtui yhteinen koti ja lapset,millään muulla ei ollut merkitystä kunhan vain sai vierasta. meillä ei ollut mitään sen kummempia ongelmia,ex.llä oli asiat liiankin hyvin,kaikin tavoin. Kai sille tuli vain joku meno päälle? kaikesta paskasta huolimatta yhä edelleen uskon parisuhteeseen,meitä on moneksi niin miehiä kuin naisiakin. mielestäni teet/teit aivan oikein, voimia sinulle,kyllä sieltä suosta selviää!! Tiedän mistä puhun! t. onnellinen yh-äiti,vaikka petetty ja jätetty
- Matti
Koeta kestää hyvä mies.
Sanon kuitenkin, vaimosi voi varmaankin rakastaa sinua vielä, koska seksi on seksiä ! rakkaus ja seksi ovat eri asioita. - SS,
Jos et vielä niin tehnyt. Itse en katselisi naistani enää sekuntiakaan tällaisen tapahtuman jälkeen. Käskisin keräämään kimpsut ja kampsut kainaloon, ja lähtemään helvetin kauas tontiltani. En tuntisi sääliä tippaakaan. Jos ei löytäisi paikkaa minne mennä, niin saisi olla minun puolestani vaikka pihalla.
- Mullah Omar
Ole iloinen että naisen lähteä pois ja tulee tummamiehen läsnä. Tumma mies saata tuosta hyvä naine ja naine joka ei pelkkä antaa tissi ja pilluua. Hyve naine kun ole vähä vain huora! Olemanko sinä rasisti???
- Abdullah
KOSKA HÄN ANTA AINA ILMAISEKSI.
- halludba
hän olla vain vähä huolimaton vehkeistään...=)
- Mies 35w
siitä saatanan huorasta. Hyi helvetti mikä lutka. Toi on niin paha tapaus ettei viittis edes turpaan vetää, ei kato oo minkään arvonen apina. Harmi ettet aikaisemmin huomannut minkälaisen kusipään kanssa olit tekemisissä...
- vaimo
toisen naisen perässä juoksemaan...
Mutta siitä huolimatta,ei syy ole pelkästään vaimossas,sillä miksi kaksi perheellistä miestä nai vaimoas?
Miksi mieheni juoksi toisen perässä vaikka kotona oli ylitarjontaa?- mrr
No kyllä minusta lähtökohta on se, että syy pettämiseen oli yksin vaimon. Hän lähti ilman lupaa vieraisiin vaikka eli parisuhteessa. Pettämisestä taas tuloksena lähes varma ero, kun käry kävi.
Verrataan tilanteeseen, että pettäisin omaa puolisoani vaikkapa maksullisen naisen kanssa. Onko pettäminen tässäkin myös toisen osapuolen syy. Ei kyllä se olisin yksin minä, joka tein päätöksen lähteä vieraisiin.
Se, että vauva on tulossa on kahden kauppa tietenkin ja isän (siis bioloogisen) tulee osallistua lapsen elatukseen. Kukaan ei muuten ole väläyttänyt sitä ideaa, että olisi tehty abortti ajoissa. Tolvana vaimo ei edes jaksanut katumuspilleriä käydä hakemassa apteekista.
- anolyymi
Rakkaani on kokenut seksuaalista väkivaltaa ja sen takia emme ole ollut yhdynnässä kuin n. kymmenen kertaa vuodessa, mutta silti ei todellakaan ole tullut mieleenkään pettää häntä.. siis OMAA kultaa..
miten ihminen voi pettää rakastaan varsinkin kun on jotain yhteistä kuten lapsia koti jne.
ja se että kolmen kanssa..?!
itse tekisin niin että jättäisin heti ja kylmästi pihalle ja ero vireille. Eipä tarvi selitellä oikeudessa..
en varmasti osaa kuvitellakkaan kuinka raskasta tämä on sinulle mutta sydämmeni pohjasta paljon voimia sinulle!!
T:M 23v - bella
Vaimosi on pettynyt sinuun.Jos olisin vaimosi
olisin eronnut sinusta jo aikoja sitten,vienyt
vaatteni ja meikit mukanani.sinun tyylisi tuntuu olevan ettei naiselle kuulu mitaan tasajakoa, vaikka han hoitaisi kotityot,rakastelisi kanssasi
kuin piikatytto yleensa,ja sina vain puuhaat kaikki huushollin tavarat omiin nimiisi.Osta kuminukke,se ei syo, on halpa, -voit uusia sen
usein ja voit haukkua sita huoraksi ilman vastakaikua.Parasta on etta pienokainen ei joudu
nurkkiisi haukuttavaksi.En usko ollenkaan etta vaimosi on huora, voi olla kavereittesi valheita
Vaikka vaimosi olisikin erehtynyt voisit olla
gentleman. Bella- Mikko
Bella puhuu asiaa. Ei kai se nyt mikään maailmanloppu ole jos vaimo välillä käy tuulettumassa. Mä itse olen naimisissa ja tiedän vaimoni pettäneen minua useampien miesten kanssa. Olen kuitenkin ummistanut silmäni, eikä vaimoni ole huomannut että tiedän. Tietenkin voisin tuhota kerralla kaiken vetämällä hänet tilille tekosistaan, mutta miksi sen tekisin, kun kuitenkin olemme hyvin onnellinen pari. Tiedän että hän rakastaa minua eikä varmasti halua erota. Meillä on hyvin onnellinen ja tasapainoinen perhe-elämä kaikesta huolimatta. Vaimoni vain on huomattavasti aktiivisempi seksuaalisesti kuin minä ja haluaa parempaa seksiä kuin mitä minä pystyn hänelle antamaan.
Mielestäni toimit tyhmästi romuttamalla koko avioliittosi, varsinkin kun muut ihmisuuhteesi ovat vähäisiä. Tiput tosiaan tyhjän päälle ja ihan omaa syytäsi. Parempi ratkaisu olisi varmasti ollut ottaa "käenpoika" hoiviisi ja ummistaa silmäsi vaimosi pikku paheilta. - Näinse0n
Mikko kirjoitti:
Bella puhuu asiaa. Ei kai se nyt mikään maailmanloppu ole jos vaimo välillä käy tuulettumassa. Mä itse olen naimisissa ja tiedän vaimoni pettäneen minua useampien miesten kanssa. Olen kuitenkin ummistanut silmäni, eikä vaimoni ole huomannut että tiedän. Tietenkin voisin tuhota kerralla kaiken vetämällä hänet tilille tekosistaan, mutta miksi sen tekisin, kun kuitenkin olemme hyvin onnellinen pari. Tiedän että hän rakastaa minua eikä varmasti halua erota. Meillä on hyvin onnellinen ja tasapainoinen perhe-elämä kaikesta huolimatta. Vaimoni vain on huomattavasti aktiivisempi seksuaalisesti kuin minä ja haluaa parempaa seksiä kuin mitä minä pystyn hänelle antamaan.
Mielestäni toimit tyhmästi romuttamalla koko avioliittosi, varsinkin kun muut ihmisuuhteesi ovat vähäisiä. Tiput tosiaan tyhjän päälle ja ihan omaa syytäsi. Parempi ratkaisu olisi varmasti ollut ottaa "käenpoika" hoiviisi ja ummistaa silmäsi vaimosi pikku paheilta."Parempi ratkaisu olisi varmasti ollut ottaa "käenpoika" hoiviisi ja ummistaa silmäsi vaimosi pikku paheilta." Kuulostaa heikkoudelta, mutta anteeksiannon olisi voinut antaa jos pentu pistetään muualle lastenkotiin tai adoptioon.
- mrr
Mikko kirjoitti:
Mielestäni toimit tyhmästi romuttamalla koko avioliittosi, varsinkin kun muut ihmisuuhteesi ovat vähäisiä. Tiput tosiaan tyhjän päälle ja ihan omaa syytäsi. Parempi ratkaisu olisi varmasti ollut ottaa "käenpoika" hoiviisi ja ummistaa silmäsi vaimosi pikku paheilta.Onko se enää pettämistä, kun kerran hyväksyt vaimosi tuulettumiset? Ei oikeastaan. Jos vielä itsekkin kävisit tuulettumassa samaan malliin kuin vaimosi (ehkä käytkin) niin kaikkihan on ok. Toiset kai pystyy tähän.
"Tiput tosiaan tyhjän päälle ja ihan omaa syytäsi."
No ei todella. Ei tuollaista tarvitse ihmisen sietää eikä kestää. Ja avioero ei ole maailmanloppu, joka päättyy tyhjyyteen. Uusia ihmisiä voi tavata ja heihin tutustua. Löytyihän tämä edellinenkin vaimo jostain. Jos talouskin on turvattu eron jälkeen niin antaa mennä vaan!
"Parempi ratkaisu olisi varmasti ollut ottaa "käenpoika" hoiviisi"
Tää vaatii aika paljon kanttia. Kai sekin joltain onnistuu.
"ja ummistaa silmäsi vaimosi pikku paheilta."
No tämä ei välttämättä ole edes vaikeata. Varsinkin jos rakastaa toista lähes sokeasti. Onkin sitten ihan toinen juttu jos takana on valehtelua ja hyväksikäytön tuntua. Tässä keississä taitaa olla ja aika paljon. - Ei-sika mies
Olen samaa mieltä kanssasi. Otsikkotekstin laatija on itse sika mieheksi. Ihminen on erehtyväinen, ja vaimon teon voi antaa anteeksi, mutta sikamaista luonnetta ei voi antaa anteeksi!
- CC.
Mikko kirjoitti:
Mielestäni toimit tyhmästi romuttamalla koko avioliittosi, varsinkin kun muut ihmisuuhteesi ovat vähäisiä. Tiput tosiaan tyhjän päälle ja ihan omaa syytäsi. Parempi ratkaisu olisi varmasti ollut ottaa "käenpoika" hoiviisi ja ummistaa silmäsi vaimosi pikku paheilta.Itse en voisi elää samanlaisessa avioliitossa kuin Sinä.
Edellisen suhteeni laitoin poikki noin vuosi sitten pettämisen vuoksi. Rakastin hyvin paljon silloista avovaimoani, ja muutenkin kaikki asiamme oli mallikkaasti. Suhteen alussa tein varsin selväksi, että en hyväksy minkään näköistä pettämistä ja nainen oli samaa mieltä.
Kuitenkin, eräs kaunis ilta hän myönsi itkien minulle, että oli toisen miehen kanssa. Molemmat olivat olleet todella humalassa. Seuraavana aamuna laiton suhteen poikki ja sanoin, etten ole hänen kanssaan enää koskaan missään yhteydessä. Pidin myös lupaukseni, enkä ole antanut kuulla itsestäni tämän jälkeen mitään. En tippunut tyhjän päälle, vaan jatkoin elämääni normaalisti. Paha olo ja ikävä kesti muutaman viikon - Mutta aika paransi haavat.
Yhteisistä sopimuksista täytyy pitää kiinni, jos se ei onnistu, niin se ei onnistu. Tällaista minä en anna anteeksi.
Nyt elän uudessa onnellisessa suhteessa.
"Mielestäni toimit tyhmästi romuttamalla koko avioliittosi, varsinkin kun muut ihmisuuhteesi ovat vähäisiä. Tiput tosiaan tyhjän päälle ja ihan omaa syytäsi. Parempi ratkaisu olisi varmasti ollut ottaa "käenpoika" hoiviisi ja ummistaa silmäsi vaimosi pikku paheilta."
Järkyttävää tekstiä.
Kenenkään ei tarvitse sietää puolisoa, joka ensiksi pettää, ja hyppää vielä silmille kun mies vaatii isyystestiä. - Bella
Mikko kirjoitti:
Mielestäni toimit tyhmästi romuttamalla koko avioliittosi, varsinkin kun muut ihmisuuhteesi ovat vähäisiä. Tiput tosiaan tyhjän päälle ja ihan omaa syytäsi. Parempi ratkaisu olisi varmasti ollut ottaa "käenpoika" hoiviisi ja ummistaa silmäsi vaimosi pikku paheilta.Olet onnellinen mies vaimosi kanssa.Ainutlaatuinen
suomalaiseksi.On teilla molemmilla tilaa avioliitossanne ja kodissanne viihtyy rauha ja tasapaino.Kaikkea onnea teille molemmille. bella - Mikko =
Bella kirjoitti:
Olet onnellinen mies vaimosi kanssa.Ainutlaatuinen
suomalaiseksi.On teilla molemmilla tilaa avioliitossanne ja kodissanne viihtyy rauha ja tasapaino.Kaikkea onnea teille molemmille. bellaOnnellinen mies Mikko = Bella
- Anonyymi
Mikko kirjoitti:
Mielestäni toimit tyhmästi romuttamalla koko avioliittosi, varsinkin kun muut ihmisuuhteesi ovat vähäisiä. Tiput tosiaan tyhjän päälle ja ihan omaa syytäsi. Parempi ratkaisu olisi varmasti ollut ottaa "käenpoika" hoiviisi ja ummistaa silmäsi vaimosi pikku paheilta.Sinä oletkin homo
- Anonyymi
Mikko kirjoitti:
Mielestäni toimit tyhmästi romuttamalla koko avioliittosi, varsinkin kun muut ihmisuuhteesi ovat vähäisiä. Tiput tosiaan tyhjän päälle ja ihan omaa syytäsi. Parempi ratkaisu olisi varmasti ollut ottaa "käenpoika" hoiviisi ja ummistaa silmäsi vaimosi pikku paheilta.Olet eu ukki
- aas
vahinko kiertämään. Etsi kolme vaimosi kaveria ja käy vähän kyläilemässä. Yleensä kaveri piiri on samanlaisia kuin vaimosikin eli helppo nakki.
Ole vain sen verran viisampi että katsot minne sen vimeisen pisaran ruikkaat. Ja vaimosi tietenkin kiertoon. Ei naiset maailmasta ihan heti lopu. - sarita
olipa kamala nainen mitä teki sulle!en voi muuta sanoo mut kyllä naiset ne on kaikista pahimpia.vaikka olen itekkin nainen,niin en kummiskaan tommosta ymmärrä.kuule,sinuna en kattelis päivääkään tuommosta ihmistä.aina naiset sanoo että miehet pettää ja tekee kaikkee kamalaa,mut ei se niin ole.nainen on käärme.potki kuule ulos se nainen ja jatka elämääs.säkin varmaan olet hyvä mies ja annat kaikkes naiselle.mut tuo ei ole sun arvonen.kyllä sä vielä löydät jonkun "kunnon" ihmisen rinnalles.
- Mil
1. Oletko varma, että syntyvä lapsi ei ole sinun.. en saanut selvää tuosta jutusta..
2. Miksi niiden muiden perheiden pitäisi rikkoutua?? meinaatko kertoa asiasta???
3. Miksi vika on vain vaimossasi, Yksinkö hän harrasti seksiä????
4. Miksi vetoat sairauteen??
5. Onkohan tämä juttu ihan totta??? - Jenni
... Itse olisin näin naisena/ vaimona suoraan sanottuna todella haluton sotkemaan omaa elämääni noin pahasti. Tuli mieleen edes se ajatus että jos noin panettaa että se syrjis on pakko tehdä niin käyttäis edes sitä ehkäisyä, ja VARMAA sellaista. Niitäki luulis nykyjään löytyvän.
Älä enää pilaa elämääsi tuollaisen ihmisen kanssa joka ei osaa kantaa tuon enempää vastuuta teoistaan / huolehtia itsestään. Voihan tässä spekuloida näillä feminismi / sovinismi / tasa-arvo-kysymyksillä, mutta ... meitä kaikkia yhdistää yhteinen ihmisyys ja sen valossa voi pohtia mikä on yhteisen elämämme onnistumisen kannalta VASTUUN ja VAPAUDEN painoarvo. Jos vaimosi on todella tieten tahtoen aiheuttanut vahinkoa 3:lle perheelle ja varsinkin rikkonut lupauksen jonka on tehnyt Sinun kanssasi, niin älä enää mieti vaan tee se eropäätös. jaksamista sinulle, t. Jenni32- poikamies
Kuulla, että vielä löytyy korkean moraalin omaavia naisia. Totuus taitaa olla, että osa miehistä/naisista pettää säännöllisesti.
- Hågå
Lueskelin viestiketjua ja selvästi naiset hyökkäsivät kimppuusi, kuin yleinen syyttäjä konsanaan. Vetosivat sairauteen, muka syy mennä vieraisiin. Hitto! meikä on menossa selkäleikkaukseen ja selibaattia olisi jonkin verran luvassa...
Ei hemmetti, avioliittolain nojalla syntyvä lapsi on sinun, vaikka todellisuudessa ei olekkaan. Se syö, syö miestä. En taatusti lähtisi moiseen leikkiin mukaan!
Jos meikä olisi vastaavassa tilanteessa; pakottaisin aborttiin tai pistäisin eroprosessin vireille. Naisille tuntuu olevan yks lysti, kuka on isä, kun lapsi on oma... Mutta miehelle se on täysin kestämätön tilanne. Jos eläinmaailmaan mennään, niin monet urokset tappavat edellisen isän pennut...
Ja kuitenkin kuulumme nisäkkäiden joukkoon...
Olemassa oleville lapsille tämä on kova pala, mutta erot ovat nykypäivää...- Asiaa
Asiaa! Asiaa! Asiaa!
- horna
esim. kommenttia siitä kuinka naisen tulisi taloudellisesti hyötyä kuvatussa tilanteessa sillä perusteella että on "rakastellut kanssasi kuin piikatyttö". Todella nerokas perustelu.
No, huoran mielestä olisi varmasti kauheaa, jos tuo ei noin menisi.
Roiskaise vaan se ämmä pihalle paljain jaloin meikkipussi kainalossa. Kyseisen äpärän (vinkki niille muutamalle moukalle: tarkistakaa sanakirjasta) elatukseen et ole velvolinen osallistumaan yhtään enempää kuin esim. naapurisi lasten. Ajatukset lapsen hylkäämisestä voit siis unohtaa saman tien.
Mutta älä sentään tuon kokemuksen vuoksi koko naissukupuolta tuomitse. - YLÖS, ULOS ja LENKILLE
Ei tarvi kummoistakaan psykologiaa, kun näkee että suurin osa tästä jutusta on sun omaa yksinpuhelua ja kävijämäärän hakkaamista tietarilla.
Ei sen puoleen, jos tuo tarina olisi totta, vaimosi varmaan olisi ehtinyt ottaa jo ajat sitten sinusta eron, perustaa uuden perheen yms.
Hän olisi kertonut asiasta sulle ja sun loopissa oleviin aivoihin laittamalla viestin tähän ketjuun.
YLÖS, ULOS ja LENKILLE sieltä!- sama
Jos kertomasi on totta ja sulla on trauma siitä ja ns. jumissa. Kaiva esiin mielenterveystoimiston numero. Soita sinne ja varaa pikaisesti aika.
Ei kannata neljän seinän sisällä asiaa mähkiä. IHAN TOTTA! - Mies
Voi olla että tää koko juttu on vain provo, mutta oikeesti tollastakin tapahtuu. Sinänsä ihan sama onko tää provo vai ei, kun kiinnostava keskustelu tästä kuitenkin on syntynyt. Sulle YLÖS, ULOS jne. tyypille voisin kommentoida, että eihän tolla lutkavaimolla ollut mitään syytä ottaa eroa. Avioliittohan on tollasille hutsuille turvallinen paikka, varsinkin jos mies sattuu olemaan vähän tossukka ja itsellä on taipumuksia harrastaa seksiä perheellisten miesten kanssa ilman ehkäisyä. Toisekseen eivät kaikki ihmiset lue näitä keskusteluja. Ja vaikka kirjoittajan huoravaimo lukisikin näitä, en todellakaan näe mitään syytä miksi hän vielä kirjoittaisi ómana itsenään vastineensa tänne. Eihän hänellä oikeastaan voi olla mitään puolustautumismahdollisuuksia. Sinänsä koko tilanne on tosi ikävä ja tunnen sääliä sekä petettyä miestä että viatonta lapsiparkaa kohtaan.
- Shogun
AAAAHHHH!!! Tossa on äänetön pään sisällä kuuluva huuto!!Voitais sit vaihtaa housuja sun kanssa eikä kumpikaan huomais eroa.. no se ero on että ehkä meidän nuorin on mun ehkä ei(pitäis varmaan tehdä isyystesti) mutta sitä vieraissa juoksemista on ollut aikalailla ja vahingossa sen selville saanut.Niitä on tässä muutamien vuosien aikana kertynyt 6 tapausta joista 2 on ollut pitempijaksoisia tapauksia muut vain sillointällöin panoja ja yksittäisiä tapauksia. Mutta se vitutus ja nöyryytys ja pettymys ja kaikki muut huonot tunteet on läsnä jatkuvasti eikä niitä voi kahlita pois kun ovat niin voimakkaita. Mä olen todella pahoillani sun puolesta ja jos itse olet ollut uskollinen niin koko sydämestäni.Nyt jotkut älypäät voivat selittää sun ja mun jutuista mitä viisaampia ajatuksia ja syitä mutta viis niistä kyllä se on yksilöllistä miten asioihin suhtautuu ja miten ne käsittelee.Mulla on helvetin tuskasta mutta... kaikki on yhteistä lainaa myöten lapsia on, raha on vähissä.. ei siitä noinvain lähdetä meikäläinen ainakaan.. kai sitä lapsia ajattelee liikaa.. kyllä tekee pahaa kirjoittaa.
- luuhatuska
En todellakaan kasvattaisi toisen lasta. Vaikkei tulisi raskaaksi niin saisi lähdöt tuommonen luuha.
- Voikunlöytäisikinoikean
Järkyttävää. En ymmärrä näitä ääliöitä, joille parisuhde ei merkitse yhtään mitään! Itse olen alusta loppuun asti uskollinen, mutta ei xl- kokoinen äiti- ihminen kelpaa kenellekään vaikka olen nätti ja erittäin hyväluonteinen ihminen. Näin se vaan menee valitettavasti.
- olenihmeissäni
Jotenkin vielä ymmärrän naisten pettämisen mutta jos raskaaksi vielä hankkiutuu on pääsä vikaa. Ei ole ilmeisesti pillerit tai kortsut tuttuja välineitä ehkäisyn suhteen.
- Pössö
Vaimo ilmeisemmin vain tyydytti omia halujaan,koska mies ei velvollisuuksiaan pystynyt
täyttämään."KIirottu on se joka ei puutteessa olevaa auta"Ei Puolison rakkaus ole minnekään kadonnut.vaikka onkin tultu tilanteeseen jossa puoliso on saatanut itsensä
tilaa josta tulee iloita.Aina voidaan isyys varmistaa ja tästä pitää myös iloita,joko saadaan
perheeseen tuleva sijaislapsi tai yhteinen sellainen. Elämää tämä on,on vain sopeudeuttava
sitä sattuu erillaisia tilanteita elämässä.Näyttää että molemmat ovat jälkitilassa ulkona
järellisesti tapahtuneesta.Pelissä on kumminkin Avioliitto. - Tottatoinenpuoli
Osaanottoni tuskaa sitten, vaihosi teki väärin, mutta myös ne 3 miestä, jotka kajosivat varattuun. Raamattuossakin miehet toi esiin aviorikoksesta tavatun naisen valmiina kivittämään hänet, mutta tapauksen miestä joka oli yhtäaikaisesti syyllinen ei tuotu.. Yhtä puolueellinen kuin moni kirjoitus täällä.
Surusi on kipee kauan, varmasti voimia elämääsi.
Mutta jos te miehet katsotte itseänne rehellisesti peiliin ja toisianne silmiin monta pettäjä sielläkin näkyy ... vaikka tässä avioliitossa oli nainen rikkoja, mut myös ne ,miehetkin.
Olen samaa mieltä aloittajan kans, et kostonkirveitä ei kannata kaivella, aika hoitaa ajallaan ja tavallaan ihmiset tässäkin tapauksessa.
Ja saMalla sanon, et on niitä uskollisiakin olemadsa Ei kannata yleistää... - Harttsii
Jes, hyvä kirjoitus , minulla sama vaimo petti, onko syy se että, olen näkövammainen ja munuais siirrännäisiä tehty 2 ei aina ole kondiksessa ollu. Onko oikeus Pettää?
- Anonyymi
Kuinka sain aviomieheni takaisin todellisen ja tehokkaan loitsun avulla DR Sunny -nimeltään, nimeni on Olivia Alax, en koskaan uskonut hymyilevän uudelleen, mieheni jätti minut kahdeksi lapseksi vuodeksi Luulin, että en näe häntä enää vasta, kun tapasin Maria-nimisen naisen, joka kertoi minulle loitsupyörästä nimeltä Dr.Sunny. Hän antoi minulle sähköpostiosoitteensa ja matkapuhelinnumeronsa ja otin yhteyttä häneen ja hän vakuutti minulle, että 48 tuntia mieheni tulee takaisin luokseni. Alle 48 tunnissa mieheni palasi alkoi anteeksi anteeksi sanomalla, että se on paholaisten työtä, joten olen edelleen yllättynyt tästä ihmeestä, en voinut tulla raskaaksi, mutta heti loitsun aikana tulin raskaaksi ja synnytin kolmannen lapseni, jos tarvitset apua häneltä, voit ottaa yhteyttä häneen: sähköposti: [email protected] Tai WhatsApp tai soittaa hänelle nyt: 2348082943805
Dr.Sunny myös parantaa:
1. HIV / aids
2. YRTIT 1/2
3. Syöpä
4. ALS (Lou Gehrigin tauti)
5. Hepatiitti B
6, raskaana - Anonyymi
Ota ero sekin tuntuisi varmaan pahalta jos naisesi olisi ollut yhden miehen kanssa mutta peräti kolmen miehen kanssa pettänyt.
Mutta älä siitä huolimatta ala kaikkia suomen naisia haukkumaan pettäjiksi ja huonoiksi omasi takia.
Se ei ole oikein. - Anonyymi
Eiks naiset osaa käyttää ehkäisyä, mun vaimokin pettänyt kerran nuorena, kumia ei käyttänyt yllätyksenä mutta oli sentään kierukka.
- Anonyymi
Kolmoismurhaan? Wtf
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685