reggae aiheinen kauppa

Apuatarvitseva!!!

tietääkö kukaan onko helsingissä reggae aiheista kauppaa? jos tiedät että on niin voitko laittaa osoitteen!! olen nyt jo kiitollinen!!

KIITOS!!!

18

4963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rabbit

      ... aika laaja käsite toi reggae-aihe. Siihenhän kuuluu musiikki ja hyviä musa kauppojahan nyt aina löytää.. ja polttelu.. kyl niitäkin kaks kauppaa löytyy..

      • apuatarvitseva

        tarkotin iha sellast kauppaa mist löytyy rastapipoi musaa ja muit vaatteit ja sellast..polttelut hoidetaa erikseen...


      • JAH
        apuatarvitseva kirjoitti:

        tarkotin iha sellast kauppaa mist löytyy rastapipoi musaa ja muit vaatteit ja sellast..polttelut hoidetaa erikseen...

        Että ajattelet aloittavasi asian harrastuksen pipoilemalla ym. jutuilla. Kuules, rastaksi kasvetaan, sitä ei vaan noin päätetä, että nyt oon rasta kun mullon sellanen pipo...Käväse Lontoossa, asia selkenee huomattavasti.Älä feikkaa rasta-ideologiaa, se on pyhä.


      • apuatarvitseva
        JAH kirjoitti:

        Että ajattelet aloittavasi asian harrastuksen pipoilemalla ym. jutuilla. Kuules, rastaksi kasvetaan, sitä ei vaan noin päätetä, että nyt oon rasta kun mullon sellanen pipo...Käväse Lontoossa, asia selkenee huomattavasti.Älä feikkaa rasta-ideologiaa, se on pyhä.

        mulla on ollu rastat jo kolme vuotta ja oon rastafari..olen kylläkin ollut kyseisestä kulttuurista kiinnostunut jo viitisen vuotta... mul on aito jamaicalta ostettu rastapipo, mut se on sen neljävuotta vanha ja lähes jokapäiväisessä käytössä et se alkaa hajota käsiin niin aattelin kysyä et saako suomesta vastaavaa kun en ole menossa jamaicalle kun vasta ensi syksynä...että äläs tule minua neuvomaan ja väittämään et mä feikkaan rasta-ideologiaa...se on mulle pyhä ja reggae kulttuuri on ns. mun uskonto...että jos vielä on huomauttamista mun "aloittelijamaisuudesta" niin kerro pois..musta vähän tuntuu että tiedän asista aika paljon ja en todellakaan "aloita asian harrastamista pipoilemalla"...mä en harrasta rastafarismia se on mun ELÄMÄ...


      • Jah
        apuatarvitseva kirjoitti:

        mulla on ollu rastat jo kolme vuotta ja oon rastafari..olen kylläkin ollut kyseisestä kulttuurista kiinnostunut jo viitisen vuotta... mul on aito jamaicalta ostettu rastapipo, mut se on sen neljävuotta vanha ja lähes jokapäiväisessä käytössä et se alkaa hajota käsiin niin aattelin kysyä et saako suomesta vastaavaa kun en ole menossa jamaicalle kun vasta ensi syksynä...että äläs tule minua neuvomaan ja väittämään et mä feikkaan rasta-ideologiaa...se on mulle pyhä ja reggae kulttuuri on ns. mun uskonto...että jos vielä on huomauttamista mun "aloittelijamaisuudesta" niin kerro pois..musta vähän tuntuu että tiedän asista aika paljon ja en todellakaan "aloita asian harrastamista pipoilemalla"...mä en harrasta rastafarismia se on mun ELÄMÄ...

        Tervetuloa kotiin. Ok, kammoon feikkejä elämäni saralla. Sen voi virkata, brother.Sen pipon. Ei tartte paljo ostella mitään.

        peace, man


      • apuatarvitseva
        Jah kirjoitti:

        Tervetuloa kotiin. Ok, kammoon feikkejä elämäni saralla. Sen voi virkata, brother.Sen pipon. Ei tartte paljo ostella mitään.

        peace, man

        no kyl mä sen tiiän et sen voi virkata ite olisin vaa metsästäny aitoo jamaicalaista..ois kato enemmä henkee ja fiilistä...ja peace to you brother....i just need to say that im sister...
        in spirit yours jamfari...


      • ol´Daddy
        apuatarvitseva kirjoitti:

        no kyl mä sen tiiän et sen voi virkata ite olisin vaa metsästäny aitoo jamaicalaista..ois kato enemmä henkee ja fiilistä...ja peace to you brother....i just need to say that im sister...
        in spirit yours jamfari...

        Jäitä hattuun junnut. Minäpä ostin ekan reggae lp-levyn vuonna 1975. Taisi olla Bunny Wailerin "Blackheart Man"."Rastat" ovat uskovaisia
        ihmisiä: Jah Rastafari is the King of Kings and the Lord of Lords. Hiustyyli on nimeltään Dredlocks tai Locks. Ei mikään rasta. Raamatun mukaan miehen tulee kasvattaa pitkät hiukset.Aito Rasta vaeltaa Raamattu kourassa Babylonissa, aikoo palata Afrikkaan, isien maille. Let´s all unite! Tutustukaa valkoisen miehen rikoksiin Afrikassa ja tehkää johtopäätöksiä.


      • jah jah
        JAH kirjoitti:

        Että ajattelet aloittavasi asian harrastuksen pipoilemalla ym. jutuilla. Kuules, rastaksi kasvetaan, sitä ei vaan noin päätetä, että nyt oon rasta kun mullon sellanen pipo...Käväse Lontoossa, asia selkenee huomattavasti.Älä feikkaa rasta-ideologiaa, se on pyhä.

        Kunnioitan tota sun perjaatetta että rastaksi kasvetaan ! ;) olen tässä ite kuunnellu 2 vuotta reggaee ja ottanu asioista kaiken selvän ja enkä omista vieläkään mitään rasta vaatteita... Rakastan reggae!!


    • nuori herra

      Enpä oo tietonen, että onko tää vielä pystyssä, mutta jos on niin 'hemphouse' niminen puoti.

      eroselta haet sitten ne sun levyt...


      Rauhaa.

      • jamfari

        jah...peace man..



        kiitos

        i think you when i`m high...brother


      • Hessu Hopo
        jamfari kirjoitti:

        jah...peace man..



        kiitos

        i think you when i`m high...brother

        oon ostanut sieltä vaikka mitä, semmosia "rastapipoja" ja kaikkee. En kerro teille kuitenkaan sitä, koska en halua pilata rastameininkiä.


    • Mikki Hiiri

      en kerro sulle sitä häh häh hää

    • böööö

      mulla on semmone rasta pipo jonka oon tehnyt ite.

    • hippi

      love reggae


      love rasta

    • LikainenPunkHippi.

      ja tuskin teistä kukaan on rastafari, koska rastafari on pappi, ei mikään otan dreadlockit päähän ja alan polttelee ja ooon yyber cool, itse olen rasta uskovainen (joiden pappeja on rastafarit) omalta osaltani, en omista enää rastoja, mutta kuuntelen reggaetä ja pukeudun edelleen kirppareilta löytyneisiin isoihin kuluneisiin vaatteisiin. Tiedän myös näitä kauppoja, mutta en kerro niistä, koska pilaatte hyvän kulttuurin mainetta suomessa, peace.

    • oikee rasta

      mulla ainaki on rasta hiukset ja oon myös uskonto rastafari poltan hamppuuki tosi paljon se kuuluu siihen "meininkiin"

      yeah love and peace

    • blunthouse

      tuolla nosturin takaa ny 1000 eurolla kilon hampua!

    • bob3

      tää teidän amis meininki rastafari elämä on paljon muutakin kuin happua ja bob marleyta olen asunut suomessa kymmenen vuotta vaimoni kanssa muutimme suomeen ja saimme lapsen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe