Nenän sisäpuolella ihan renkaan viereen on tullu sellainen pieni patti. Sitten kun illalla pesen naamani ja huuhtelen lävistykseni niin sieltä patista tulee valkosta möhnää,pikkasen. Mönhä ei haise ja sit ku möhnän tulo on loppunu niin tulee pari tippaa jotain läpinäkyvää ja voi tulla tippa vertaki. Patti on pikkasen finnin tapainen. Onko tulehdus vai mikä? En näprää lävistystäni, ainakaa likaisin käsin.
Nenälävistys on ollu noin kuukauden. Laitoin sen itse, ja nyt ei tarvi sit ruveta valittaan ku oon sen itse laittanu ja plaa plaa..!
Nenälävistys tulehtunu?
3
370
Vastaukset
- Rene
Taitaapi johtua just siitä et oot ite laittanu. Mä otin nenixen lävistäjällä, eikä oo minkäännäkösiä ongelmia tullu. Mutta tuleeks möyhä siitä patista vai lävisyksestä? Riippuu ihan siitä. Voisi tuo finnikin olla, mutta riippuu kyllä ihan just tosta, et mistä se paska tulee.. toivottavasti ei mitään vakavaa :)
- myyrah
patista se kai möhnä tulee. ainaki se patti aina "tyhjenee".. mut ei se kyllä finni varmaa oo ku se on ollu jo noin viikon..
- ongelma
Mulla on sama juttu... Ei vaa möhnää tuu vaa verta ja kudosnestettä ja on ollut turvonnut jo n. 2vko :( ja lävistyksen sain 1,5kk sitte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263948- 453146
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323034- 512816
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262216Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711978- 411938
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511918- 291766