Nenän sisäpuolella ihan renkaan viereen on tullu sellainen pieni patti. Sitten kun illalla pesen naamani ja huuhtelen lävistykseni niin sieltä patista tulee valkosta möhnää,pikkasen. Mönhä ei haise ja sit ku möhnän tulo on loppunu niin tulee pari tippaa jotain läpinäkyvää ja voi tulla tippa vertaki. Patti on pikkasen finnin tapainen. Onko tulehdus vai mikä? En näprää lävistystäni, ainakaa likaisin käsin.
Nenälävistys on ollu noin kuukauden. Laitoin sen itse, ja nyt ei tarvi sit ruveta valittaan ku oon sen itse laittanu ja plaa plaa..!
Nenälävistys tulehtunu?
3
399
Vastaukset
- Rene
Taitaapi johtua just siitä et oot ite laittanu. Mä otin nenixen lävistäjällä, eikä oo minkäännäkösiä ongelmia tullu. Mutta tuleeks möyhä siitä patista vai lävisyksestä? Riippuu ihan siitä. Voisi tuo finnikin olla, mutta riippuu kyllä ihan just tosta, et mistä se paska tulee.. toivottavasti ei mitään vakavaa :)
- myyrah
patista se kai möhnä tulee. ainaki se patti aina "tyhjenee".. mut ei se kyllä finni varmaa oo ku se on ollu jo noin viikon..
- ongelma
Mulla on sama juttu... Ei vaa möhnää tuu vaa verta ja kudosnestettä ja on ollut turvonnut jo n. 2vko :( ja lävistyksen sain 1,5kk sitte
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614308KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1373012Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452342Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?452244- 241873
- 911822
- 281586
- 221539
- 1481374
- 321200