Onko nämä värkit yhteensopivia? http://www.verkkokauppa.com/index.php?path=ostoskori&p_20076=1&p_25143=1&p_20826=1&p_0416=1&p_28903=1&p_32616=1&p_2150=1&fill_empty=1 EN HALUA ETTÄ VASTAUKSISSA ON ESIM. "IHAN P*SK* NÄYTTIS OSTA NVIDIA NOOB!" YM. eli asiallista kommenttia saa toki laittaa.
Komponenttien yhteensopivuus?
7
538
Vastaukset
Mitä jos itse kattoisit komponenttien tiedoista mihin yhteensopivuus luvataan? Muutenhan sen tietää varmasti vain kokeilemalla. Ehkä kannattaisi ostaa kone valmiina jos haluaa varmuutta.
- näin?.,
Ihan paska näyttis, osta Nvidia noob.
- ihmettä
tarkoittaa "noob"? muuten hyvä kone tulossa mutta näytönohjaimen vaihtaisin itse hd 4890:aan.
- hermerker homolka
ihmettä kirjoitti:
tarkoittaa "noob"? muuten hyvä kone tulossa mutta näytönohjaimen vaihtaisin itse hd 4890:aan.
noob googlea http://www.google.fi/search?hl=fi&q=noob&btnG=Google-haku&meta=&aq=f&oq=
pelaa keskenään, muisteista en ole varma. kingstonit ainakin toimii. kotelotuulettimen vaihtaisin suosista noctuan NF-S12-800 , viidellä desibelillä puhaltaa saman ilmamäärän ja 8:lla melkein 60 m3/h. maxtorin kovo unohda, osta vaikka samsungin spinpoint vastaava. muuten ihan ok kone.
- sdfsf
Mitä teet ylikellottajan muistilla jos pitää tommosia kysyä.
- Pege81
Ihan ok paketti tuo on. Muistit tosin ovat enemmän suunnattu ylikellotukseen, ja mikäli sitä et ole aikeissa harrastaa, niin vaihda nuo vaikka Kingstonin ValueRam palikoihin. Samalla hinnalla saat todennäköisesti 2x2Gt DDR2-800:sta. Itse vaihtaisin tuon Maxtorin levyn, joko Samsungiin tai Western Digitaliin. Samsung SpinPoint F1 500 gigan malli on Verkkokauppa.com:lla 2 kalliimpi, kuin tuo Maxtor. ATI vs. nVidia vääntöön en ota kantaa, kun siitä ei tule loppua. Itellä ollut kummankin lafkan piireillä olevia näyttiksiä, ja aina ovat asiansa ajaneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663115
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262203Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681829Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251667Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161381- 281351
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281220Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101167Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631127