Typerintä mitä mies voi tehdä

suhteessa

On...? Naiset nyt sana vapaa! Muuten hei! Naisessa voi olla paljon kaunista, mutta kauneinta naisessa on hänen lempeytensä.

29

1134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • typerintä mitä mies voi tehdä suhteessa pukeutua naisystävänsä alusvaatteisiin :)

• random_N

Vertailla naista kehen tahansa muuhun naiseen, olipa kyseessä miehen sisko, äiti, työkaveri, naisen sukulainen tai ystävä ja etenkin kukaan johon mies on parisuhteessa. Samoin vertailla naisen lapsia muihin lapsiin. Vaikka vertailu sillä kertaa olisi naiselle tai naisen lapsille edullinen, niin on käynnistetty kierre jossa nainen olettaa että vertailu on aina menossa ja jos ei tuloksia julkisteta niin nainen saa itse olettaa tuloksensa.

• eli ei kannata positiivisessakaan mielessä verrata :(

• olisi...

teeskennellä tunteita.

• ei enää

kantapään kautta piti sekin oppia. naiset on petollisia ja kostonhimoisia.

• vänksy

naisen kavereiden/sukulaisten kanssa yhteen naista vastaan.

• kysehän on omasta naisystävästä.

• vänksy
        monte24 kirjoitti:

kysehän on omasta naisystävästä.

ilmeisesti en ole ollut sitten naisystävänä kovinkaan tärkeä, kuitenkaan. En muutakaan syytä keksi..

• elikkä tavallista
        vänksy kirjoitti:

ilmeisesti en ole ollut sitten naisystävänä kovinkaan tärkeä, kuitenkaan. En muutakaan syytä keksi..

valehdellaan kaverin puolesta, peitellään toisten jälkiä, tehdään alibia..... ja ollaan "keskusteltu" ja ukkolauma on yhtenä rintamana että "kenenkään muunkaan ei tarvitse kotona tiskata" .... jep. Se on ex jo.

• vänksy
        elikkä tavallista kirjoitti:

valehdellaan kaverin puolesta, peitellään toisten jälkiä, tehdään alibia..... ja ollaan "keskusteltu" ja ukkolauma on yhtenä rintamana että "kenenkään muunkaan ei tarvitse kotona tiskata" .... jep. Se on ex jo.

kanssa liittoutumisesta, en miehen omien kavereiden..

• sama.
        vänksy kirjoitti:

kanssa liittoutumisesta, en miehen omien kavereiden..

Sekö on vielä pahempi, että mies liittoutui (???) yhteen parhaan naisystäväsi kanssa? Ja siskojesi? Sinua vastaan. Syvä säälini sinua kohtaan.... heh heh Ehkä se on vielä pahempi, kuin liittoutua puolisoaan vastaan sen oman työporukan kavereiden kanssa.... (Minusta silti sama asia. Eli puoliso pitäisi olla etusijalla. Ei kaverit.)

• vänksy
        sama. kirjoitti:

Sekö on vielä pahempi, että mies liittoutui (???) yhteen parhaan naisystäväsi kanssa? Ja siskojesi? Sinua vastaan. Syvä säälini sinua kohtaan.... heh heh Ehkä se on vielä pahempi, kuin liittoutua puolisoaan vastaan sen oman työporukan kavereiden kanssa.... (Minusta silti sama asia. Eli puoliso pitäisi olla etusijalla. Ei kaverit.)

sun mielestä on pahempaa ja mikä ei. Vastasin vain kysymykseen, mikä on typerintä mitä mies voi parisuhteessa tehdä. Se, mikä ois pahinta, niin se ois taas ihan jotain muuta.

• ei haittaa
        vänksy kirjoitti:

sun mielestä on pahempaa ja mikä ei. Vastasin vain kysymykseen, mikä on typerintä mitä mies voi parisuhteessa tehdä. Se, mikä ois pahinta, niin se ois taas ihan jotain muuta.

;-))))

• vänksy
        ei haittaa kirjoitti:

;-))))

me hämäläiset ollaan. Hyvä ettei haittaa.:-)

• arvaus vain

ja salata asia naiselta - kunnes tulee häätö.

• valmiiksi lämmitetty....

menikö 110 % rikki !!

• yks vaimo

jos vietitän miehelleni että olen 100% kuumana häneen ja valmis leikkiin... typerintä on sanoo et ei nyt, oota vähän tms. kyllä sen hehkun saa laskemaan hetkessä. turha sit ihmetellä jos illalla muija ei kerkii...tai on väsynyt.

• yks vaimo kirjoitti:

jos vietitän miehelleni että olen 100% kuumana häneen ja valmis leikkiin... typerintä on sanoo et ei nyt, oota vähän tms. kyllä sen hehkun saa laskemaan hetkessä. turha sit ihmetellä jos illalla muija ei kerkii...tai on väsynyt.

harrastaa seksiä silloin juuri kun naista huvittaa. suostutko itse aktiin silloin???

• ..............................
        monte24 kirjoitti:

harrastaa seksiä silloin juuri kun naista huvittaa. suostutko itse aktiin silloin???

heh heh

• .............................. kirjoitti:

heh heh

suostutko itse aina kun miestäsi huvittais sekstailla????

• vänksy
        monte24 kirjoitti:

Harvoin meniaan suhteessa kumpikin oikeesti haluaa just tasan samalla kellon lyömällä. Aika harvoin olis seksiä, jos sitä olis vaan silloin kun kumpikin haluaa samaan aikaan.:) Usein kummatkin joutuu joustamaan vuorotellen,,ja suostumaan seksiin toisen "mieliksi". Tosin alkaahan monesti ne omatkin halut siitä sit kohoomaan...

• vänksy kirjoitti:

Harvoin meniaan suhteessa kumpikin oikeesti haluaa just tasan samalla kellon lyömällä. Aika harvoin olis seksiä, jos sitä olis vaan silloin kun kumpikin haluaa samaan aikaan.:) Usein kummatkin joutuu joustamaan vuorotellen,,ja suostumaan seksiin toisen "mieliksi". Tosin alkaahan monesti ne omatkin halut siitä sit kohoomaan...

jousta kovinkaan noissa asioissa, mut miehet kylläkin.

• mutta niin hyvin
        monte24 kirjoitti:

suostutko itse aina kun miestäsi huvittais sekstailla????

, muotoiltu tuo lapsuksesi..... ... kyllä mä suostuisin seksiin senkin takia, että toinen tykkää ja itse en - olenhan mm. opetellut suuskeksiä antamaan miehille. Siitä en alussa tippaakaan pitänyt, vaan se oli kyllä ihan suoraa palvelusta hyvästä sydämestä. Nyt se on ok.

• vänksy
        monte24 kirjoitti:

jousta kovinkaan noissa asioissa, mut miehet kylläkin.

et kummatkin joustaa tasapuolisesti. Ja parasta se niin onkin..

• vänksy kirjoitti:

et kummatkin joustaa tasapuolisesti. Ja parasta se niin onkin..

toivottavasti yksikään eksäni ei lue tätä vastaustani,muuten mut hirtetään munista.

• pahinta

..Jättää kaikki likaiset kotityöt (siivoamiset, tiskaukset, likapyykit ja pihatyöt) naiselle ja hyvällä omallatunnolla vaan istua teeveen ääressä laiskana ja katsella kun toinen vääntää hiki hatussa kotia puhtaaksi ja laittaa ruokaa nenän eteen. Se syö naisen itsetuntoa aika kovasti, kun tuntuu ettei mies sen vertaa välitä että viitsisi auttaa rakastaan työvuoren alta. Toinen inhottava juttu on tuo aiemminkin mainittu vertailu, varsinkin jos vertaa omiin ex-naisiinsa siihen tyyliin, että ex olisi ollut jossain mielessä parempi. Oma mieheni sanoi kerran riidellessämme että minulla on vikaa päässä enemmän kuin exällään joka on ollut mielisairaalassa itsetuhoisesta ja supermustasukkaisesta käytöksestä. Se sattui ja paljon, koska en ole mustasukkaista sorttia ollenkaan, eli hänen mielestään siis vika oli muualla... Ystäväni itki joskus minulle, kun hänen miehensä oli toivonut rakastelua pimeässä, koska "ystäväni vartalo oli miehen mielestä päässyt vähän rupsahtamaan". Aika paha tuokin, varsinkin kun ystäväni on nuori, nätti eikä tippaakaan ylipainoinen. (mies oli itse atleettinen täydellisyydentavoittelija) Vielä, jos mies pelaa jotain tietokonepeliä/vahtaa teeveetä tms. koko päivän ja jatkaa sitä yömyöhälle eikä naisen "viettely-yrityksistä" huolimatta tule sänkyyn vaan sanoo "kohta", on selvää että nainen ajattelee että mies ei innostu hänestä. Asiaa pahentaa entisestään, jos mies yöllä lopulta sänkyyn tullessaan herättää naisen ja alkaa vaatia seksiä, tulee ensimmäisenä mieleen että "ei se mua muuhun tarvi kun itsensä tyydyttämiseen". Siinä oli jo aika monta :)

• koko litanian loppukirjaimeen asti. pahin vertailu ja tuo atleettisen täydellisyydentavoittelijan ajattelu, niin kuulostaa tutulta vaan eipä sellasillakaan lie helppoa.

• ........

typerintä mitä mies voi tehdä on naisen tunteiden vähättely ja ignooraaminen ja se, että ei ota vastuuta vaan kaataa kaiken p:n naisen niskoille. Miehilläkin on aivot sitä varten, että niitä voi käyttää myös itsetutkiskeluun.

• ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      529
      1693
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      857
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      833
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      776
    5. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      701
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      657
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      656
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      64
      574
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      523
    Aihe