Mulla ei ole varaa ostaa yli 100 euron pyöränkorjaustelinettä, joten kertokaapa onko Bilteman pyöränkorjausteline asiallinen? Näytti hinta olevan vähän alle 50 euroa. Ei tule mihinkään jokapäiväiseen käyttöön, harrastelen vaan, mutta teline olisi aina silloin tällöin tarpeen.
Bilteman pyöränkorjausteline
16
5167
Vastaukset
- argh!!
Mutta siinä lukee biltema!!! Teippikö se tekee tuotteesta paremman/huonomman?
- tarttee telineen
että mua haittaa se, että siinä lukee Biltema. Tarkoitin sillä, että onko se toimiva. Aivan sama mitä siinä lukee, jos ajaa asiansa.
- hirveetä
Ei, vaan teipin alla oleva materiaali. Tosin olen kuullut että tämä teline on niitä harvoja toimivia B-kaupan tuotteita.
- argh!!
hirveetä kirjoitti:
Ei, vaan teipin alla oleva materiaali. Tosin olen kuullut että tämä teline on niitä harvoja toimivia B-kaupan tuotteita.
Telineen materiaali on hjuu tärkeä, metalli on muovia parempaa!1 Se on perkele pelkkä pukki, pitääkö sellasellakin miettiä "katu-uskottavuutta" hä? Munatonta sanon mä!1
- neuvokas-
argh!! kirjoitti:
Telineen materiaali on hjuu tärkeä, metalli on muovia parempaa!1 Se on perkele pelkkä pukki, pitääkö sellasellakin miettiä "katu-uskottavuutta" hä? Munatonta sanon mä!1
Hiilaripyörään voi tarttua metallihiukkasia.
- argh nih!!
argh!! kirjoitti:
Telineen materiaali todella on hjuu tärkeää. Katu-uskottavuudesta ei tarvitse piitata, mutta telineen tukevuudesta kyllä. On toivotonta viritellä fillaria tukevuudeltaan juurikin muovia muistuttavalla telineellä joka hötkyy ja heiluu kun hieman jotakin 'ruuvailet'.
- alkup. Maantiepyöräilijä
B-kaupalla on myynnissä kaksikin telinettä. Kokemusta on vain siitä halvemmasta. Ihan kaikkeen säätöön teline ei sovi, koska pyörä tuetaan telineeseen keskiön alta. Samoin kiristin lenkin kanssa saa olla varovainen, ettei riko pyörää. Kaiken kaikkiaan teline on satunnaiseen käyttöön erinomainen ja edullinen vaihtoehto, kun muistaa rajoitukset. Telineellä pyörä nousee juuri sopivalle korkeudelle. Jos B-kaupan halpisteline tuntuu liian edulliselta, niin samaa telinettä on ollut teipattuna saatavissa myös yli kaksinkertaiseen hintaan. Eli ei muuta kuin hakemaan netistä ;)
- kokemusko puhuu?
argh nih!! kirjoitti:
Telineen materiaali todella on hjuu tärkeää. Katu-uskottavuudesta ei tarvitse piitata, mutta telineen tukevuudesta kyllä. On toivotonta viritellä fillaria tukevuudeltaan juurikin muovia muistuttavalla telineellä joka hötkyy ja heiluu kun hieman jotakin 'ruuvailet'.
Mikä teline hytkyy ja mikä ei?
- fillaristi mies-81
alkup. Maantiepyöräilijä kirjoitti:
B-kaupalla on myynnissä kaksikin telinettä. Kokemusta on vain siitä halvemmasta. Ihan kaikkeen säätöön teline ei sovi, koska pyörä tuetaan telineeseen keskiön alta. Samoin kiristin lenkin kanssa saa olla varovainen, ettei riko pyörää. Kaiken kaikkiaan teline on satunnaiseen käyttöön erinomainen ja edullinen vaihtoehto, kun muistaa rajoitukset. Telineellä pyörä nousee juuri sopivalle korkeudelle. Jos B-kaupan halpisteline tuntuu liian edulliselta, niin samaa telinettä on ollut teipattuna saatavissa myös yli kaksinkertaiseen hintaan. Eli ei muuta kuin hakemaan netistä ;)
Jaa jaa. Mielipidettäsi toki arvostaen voisin lisätä, että kun tuotteen kylkeen on lyöty maaginen sana "Biltema", alkaa sinullakin hälytyskellot soida päässä. En ostaisi Biltemasta mitään mikä liittyy polkupyöriin, etenkään niitä polkupyöriä. Enkä kyllä huoltotelinettäkään. Sellaisen hitsailee itse paremmin iltapuhteina kun vaan osaa. En ylipäätään ymmärrä ihmisiä jotka menevät ja kantavat sen Bilteman ongelmajätteen ulos b-kaupasta. Turvallisen, kestävän ja perusteellisesti käytössä testatun puolustusvoimien pyörän saa halvemmalla, eikä mene henki pyöräillessä siksi, että pyörä katkesi alta. Helkamalta saa jopa uusia Jääkäreitä edullisesti. Biltemasta saa hyviä keittiövälineitä, mutta mitään muuta sieltä ei kannata ostaa. Kaikkeen muuhun on olemassa omat liikkeensä.
- rertereretr
fillaristi mies-81 kirjoitti:
Jaa jaa. Mielipidettäsi toki arvostaen voisin lisätä, että kun tuotteen kylkeen on lyöty maaginen sana "Biltema", alkaa sinullakin hälytyskellot soida päässä. En ostaisi Biltemasta mitään mikä liittyy polkupyöriin, etenkään niitä polkupyöriä. Enkä kyllä huoltotelinettäkään. Sellaisen hitsailee itse paremmin iltapuhteina kun vaan osaa. En ylipäätään ymmärrä ihmisiä jotka menevät ja kantavat sen Bilteman ongelmajätteen ulos b-kaupasta. Turvallisen, kestävän ja perusteellisesti käytössä testatun puolustusvoimien pyörän saa halvemmalla, eikä mene henki pyöräillessä siksi, että pyörä katkesi alta. Helkamalta saa jopa uusia Jääkäreitä edullisesti. Biltemasta saa hyviä keittiövälineitä, mutta mitään muuta sieltä ei kannata ostaa. Kaikkeen muuhun on olemassa omat liikkeensä.
piilteemaan jarrupalat ja vaijerit ajaa ihan asiansa eikä ne harjatkaan ihan paskoja ole ja ja ja fillaristimies yhdyssana on.
- fillaristi mies-81
rertereretr kirjoitti:
piilteemaan jarrupalat ja vaijerit ajaa ihan asiansa eikä ne harjatkaan ihan paskoja ole ja ja ja fillaristimies yhdyssana on.
Senkus ajelet Bilteman vaijereidesi kanssa. Rispaantuvat alle aikayksikön ja Bilteman jarrupalathan ovat ihan täyttä paskaa, jos v-jarrujen paloista puhut. Kai se pyöräsikin on Bilteman Yosemite? Minä ostan mieluummin laatukamaa pyöräliikkeestä. Bilteman kierrän ostoksia tehdessäni pyöräasioissa mahdollisimman kaukaa.
- alkup. Maantiepyöräilijä
fillaristi mies-81 kirjoitti:
"...Mielipidettäsi toki arvostaen voisin lisätä, että kun tuotteen kylkeen on lyöty maaginen sana "Biltema", alkaa sinullakin hälytyskellot soida päässä..." Olet täysin oikeassa! Ainakaan muutama vuosi sitten tuossa telineessä ei ollut tarran tarraa! Samaa telinettä myytiin viime vuonna yli kaksinkertaiseen hintaan jossain nettikaupassa! Silloin telineessä oli tarrat. Ajattelin silloin, että ainakin tuo tarrakauppias saa kunnon katteen. Muutenkin B-kaupassa on joskus yllättävän hyviä tarvikkeita kohtuuhinnalla. Esimerkiksi maastolukkislaatikossa on ihan rehelliset Wellgon edellisen sukupolven pedaalit! Niissä on jopa teksti Wellgo. Laatikossa lukee vain B-kauppa.
- tarttee telineen
siihen en kunnolla saanut vastausta. En ollutkaan niitä pyöriä ostamassa, turhaa sitä aloitte lässyttää.
- sen tarttee?
jos pyörää korjailee satunnaisesti, mihin tarpeeseen tuo teline tulee? Ymmärrän kyllä, että työkseen pyöriä korjailevan on mukavampi tehdä hommat selkä suorana. Mutta omaa pyörää ja vielä satunnaisesti korjatessa en ole ikinä kaivannut mitään telinettä. Minun selkäni taipuu vielä ja polvetkin ovat kunnossa. Kun jompikumpi noista pettää, joudun lopettamaan pyöräilynkin. Eli en vieläkään ole keksinyt tarvetta tuollaiselle huoltotelineelle kotikäytössä. Ihan oikeaa säästöä tulee kun ei osta.
- tarttee telineen
säätö on mukavampaa, kun pyörä on edes takapäästään ilmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197