Mies saa lapsen toisen

naisen kanssa

Miltä tuntuisi kun mies, johon olet ihastunut/ oma miehesi tai entinen miehesi jota kohtaan sulla on vielä tunteita saisi lapsen toisen naisen kanssa? Mitä tekisit, ja mitä tuntisit?

14

3359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään erityistä

En ole koskaan itse kaivannut perhe-elämää, joten en oikein osaa vastata kysymykseesi. En myöskään ole joutunut tilanteeseen, jossa oma mieheni paljastuisi yht'äkkiä isäksi. Ex-mieheni, jonka kanssa minulla oli hyvät välit eron jälkeenkin, lähetti minulle kuvan lapsestaan, jonka oli saanut uuden naisensa kanssa. Se tuntui lähinnä erikoiselta;oli hieman outoa nähdä kuva lapsesta, joka oli ex-mieheni suiittämä, koska olimme kuitenkin pitkään yhdessä. Mitään sen erityisempää en tuntenut.

• ...........................

No jos oma mies, niin tulisi ympäri korvia ja kovaa, sydän särkyisi ja kerättyä itsensä miettisi tarkemmin. Kamala tilanne, jota en halua edes ajatellakaan. Jos olisi entinen mies/ihastus, niin huokaisisin syvään, pillittäisin ehkä muutaman kyyneleen, hyväksyisin faktat ja unohtaisi miehen romanttisessa mielessä.

• vänksy

tapahtunutkin, tavallaan kahdesti. No jälkimmäisessä tapauksessa ei nyt ollut tunteita enää exää kohtaan, niin ei se lapsen syntymä nyt aiheuttanut mitään reaktiota. Paitsi sit nyt kun oon sitä nähnyt, niin ihan suloinen lapsi on. Ekassa tapauksessa oli ihastuksesta kyse ja oli se aika outo tilanne kokea. Jälkeenpäin vaan siitäkin ajattelee, et ompa ihana lapsi. Lapset nyt vaan on ihania, ainakin tuttujen lapset.

• mutta hengissä ollaa

kun mieheni kertoi, että hänellä saattaa olla lapsi, joka on syntynyt vähän sen jälkeen kun me olimme menneet naimisiin. Lapsi (poika) halusi tietää isänsä ja etsi hänet. Meillä on kaksi yhteistä lasta ja olemme onnellinen perhe. Palaset olivat kyllä aika sekaisin, nyt vähän helpottaa...

• tyypillinen typykkä

Asian tultua ilmi pistäisin itselleni selväksi että minä en ko. miestä saa!Rehellisyys on voimavarani ja uskon,että suruprosessilla pääsisin kokonaan miehestä yli.Get over it,olisi päämääräni.Voin kuvitella että ihannoimani miestyyppi salaisi minulta aikeitaan elämänsä suhteen just viime metreille.Viittä vaille seukkaamassa mun kanssa oltuamme FBs,ja sit shokki toisen naisen raskaudesta.Olisin shokissa mutta onneksi en tällä hetkellä elä sitä painajaista.Moraaliton en ole enkä itsetuhoinen joten jättäisin väliin seksin sen miehen kanssa jatkossa, jos ei olisi äärimmäinen vahinkotilanne ja raskaus mieheltä ei-toivottu.
      Jos mies eläisi avoimessa liitossa tehden mitä huvittaa olisi täysin miehen päätöksestä kiinni,miten raskaus vaikuttaa asioihin.Uskaltaisin epäillä kuitenkin - raskaus on usein vakautumisaikeiden merkki.

• ertyh7iu

se mies edes tietäis ko. tilanteessa että sillä on lapsi. Sitäpaitti mitä markitystä tollasella loppujen lopuks on jos se siittäminen on tapahtunut ennen suhteen alkamista. En mä sen takia miestä vaihtoon pistäis, ihan samalla tavalla jatkaisin tutustumista johko siitä mitään tulisi.

• Elämää se vain on

Ihana karjuni!

Tosimieheni (eikä tällainen löysähousu kuten nämä muut miehet) osaa panna ja ruiskauttaa muihinkin!

Ihanaa!

Saisinpa minäkin oman annokseni ja pian!

Sitten hoitaisin lasta ihanaa josta kasvaa samanlainen kuin meistä vanhemmista!

• L.I.F.E

Minulla on ystävä, johon olen koko ajan ollut salaisesti rakastunut. Olen joutunut katsomaan, kun hän tapasi naisen, seurustelu muuttui vakavaksi, he saivat lapsen jne. Kyllähän se tuntui ja tuntuu todella pahalta. Mutta toisaalta hän on onnellinen ja tuo toinen nainen on hyvä hänelle. Vaikeinta on olla näyttämättä tunteitaan ja salata miten pahalta tuntuu katsoa vierestä heidän suhdettaan. Heidän lapsensa on ihana ja rakastan häntä, koska hän on rakkauteni kohteen lapsi, mutta tuon lapsen odotusaika oli varmaankin raskainta aikaa elämästäni, koska lapsen äiti sai kaiken sen, mikä olisi ollut myös minun suurin unelmani.

• ei noin voi jatkua

olet aika pulassa. En tiedä mitä sanoa. Kai sinä jossain aivojen sopukoissa kuitenkin tajuat ettei tuo kuvio ole terve teille kellekkään kovin kauaa. Minä jos olisin se vaimo ja tietäisin että miehen naispuolinen kaveri on siihen rakastunut, kuskaisin sen henkilökohtaisesti Siperiaan.
        Miten sinä jaksat katsella miestä toisen naisen kanssa? Voi voi.. Ehkä kohta saisit katseen johonkin toiseen mieheen.

• L.I.F.E
        ei noin voi jatkua kirjoitti:

olet aika pulassa. En tiedä mitä sanoa. Kai sinä jossain aivojen sopukoissa kuitenkin tajuat ettei tuo kuvio ole terve teille kellekkään kovin kauaa. Minä jos olisin se vaimo ja tietäisin että miehen naispuolinen kaveri on siihen rakastunut, kuskaisin sen henkilökohtaisesti Siperiaan.
        Miten sinä jaksat katsella miestä toisen naisen kanssa? Voi voi.. Ehkä kohta saisit katseen johonkin toiseen mieheen.

"Minä jos olisin se vaimo ja tietäisin että miehen naispuolinen kaveri on siihen rakastunut, kuskaisin sen henkilökohtaisesti Siperiaan." Miksi? Aika karua...

"Miten sinä jaksat katsella miestä toisen naisen kanssa?" Mikä on vaihtoehto? Elämäni keskipiste on ne harvat hetket, jotka saan viettää kyseisen miehen seurassa ja ilman niitä voisin yhtä hyvin vaikka kuolla pois.

"Kai sinä jossain aivojen sopukoissa kuitenkin tajuat ettei tuo kuvio ole terve teille kellekkään kovin kauaa." Miten niin? Tutuistuin mieheen 8 vuotta sitten, hän tuohon toiseen naiseen 6 vuotta sitten. Hän on ainoa mies, jota olen koskaan rakastanut tai jota tulen koskaan rakastamaan.

• näin olisi

on ikää jo sen verran, niin odotettavissa on että lapsen jonkun kanssa saa, olisin todella onnellinen hänen puolestaan.

• indrested

asioita tästä aiheesta..

• vanity fair

Jos ihastukseni saisi lapsen jonkun toisen kanssa, olisihan se jotenkin surullista. Se merkkaa, että rajat on vedetty. Vähän mixed emotions, koska lapset ovat sinänsä niin positiivinen juttu.
      Toivoisin kaikkea hyvää ihastukselleni perheensä kanssa, ja pyrkisin pitämään tunteeni ominani.
      Elämä jatkuu ja hyvät muistot ei unohdu. Surullista, mutta onnellista....:-/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      39
      2942
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      33
      2767
    3. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      48
      2413
    4. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      43
      2027
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      21
      1994
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1760
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      43
      1652
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      37
      1520
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      45
      1443
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26