Otin varaslähdön, koska huomenna tätä asiaa kuitenkin käsitellään täällä...ja kysyisin, että tuntuuko omituiselta, jos sanon, että olen tyytyväinen ulkonäkööni? :)
Oletko tyytyväinen ulkonäköösi?
11
320
Vastaukset
- naida sua
rajusti alistaen. Pitäisit varmasti siitä, vitun lutka.
- minäkin olen
tyytyväinen omaan ulkonäkööni.
- ketsuppi (n)
luulen, että suurin osa ihmisistä on tyytyväisiä ulkonäköönsä. Ehkä ainoan poikkeuksen tekee sääntöön lihavat ihmiset, jotka joutuvat kokoajan toisten pilkan kohteeksi...
- joltain toiselta
planeetalta tulleelta!!
- ketsuppi (n)
joltain toiselta kirjoitti:
planeetalta tulleelta!!
Et ilmeisesti ole tyytyväinen itseesi? :)
- ???
tosielämässä pilkataan lihavia? Ihan päin kasvoja? Ehkä ei kannattaisi antaa nimettömien nettikirjoitusten vaikuttaa liikaa ajatuksiisi?
- vänksy
ja ei tunnu omituiselta jos joku niin sanoo. Sitten se tuntuisi omituiselta, jos joku sanoisi ettei ole tyytyväinen ja ei silti tekisi asialle mitään.
- tyytyväinen,
koska mulla on mahdollisuus näyttää helvetin hyvältä jos haluan ja saan kehitettyä jostain tarpeeks itsekuria treenatakseni itseni hyvään kuntoon. Kaikki viat mitä mun ulkonäöstä löytyy, ovat ihan itse omalla laiminlyönnillä aiheutettuja, joten ei voi olla muuta kuin tyytyväinen, kun silti ei ole pullat kovin huonosti uunissa.
- Vastaajatar
Aina on parannettavaa, mutta yleisesti ottaen olen tyytyväinen.
- persona-non-grata
Päinvastoin. Mukavaa, kun olet sinut ulkoisen olemuksesi kanssa :).
en todellakaan ole, mut minkäs slle voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571828Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18887- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2717- 63715
- 68695
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74638- 65543