onko vaikeaa tunnustaa olevansa PIENIMUNAINEN???

Soile

Mua vituttaa yks asia. Miehet on niin saatanan ujoja kokonsa suhteen. Ois paljo helpompaa jos pienimunaset vois suoraa sanoo olevansa pienimunasia eikä tarviis hommiin käydessä todeta että voi vittu taas tuli eteen joku 15cm millin paksune katkarapu. Onko muut huomannu tällästä ??? -.- Jos ei pysty ennen seksin harrastamista myöntää olevansa pienimunainen ja ottaa kritiikki vastaan niin kuin sen ansaitseekin pitäis jättää seksi kokonaa välii ja käyttää sitä kättänsä vaa.

16

527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • random_N

Onko mahdollista saada osoite kalaravintolaan jossa on 15 cm katkarapuja. Kuulostaa mehevälle.

• on täysikasvuisilla katkaraluilla enemmän kuin millin.

• random_N
        monte24 kirjoitti:

on täysikasvuisilla katkaraluilla enemmän kuin millin.

Mulla ei oo niin millin päälle nuo nautiskeluhommat :-D

• random_N kirjoitti:

Mulla ei oo niin millin päälle nuo nautiskeluhommat :-D

"Jouhimadot (Nematomorpha tai Gordiacea) on eläinkunnan pääjakso. Jouhimatolajeja tunnetaan n. 80, joista Suomessa elää kolme pitkää ja kapeaa, suolattomissa vesissä elävää lajia. Suomessa on matalissa lahdissa varsin yleinen n. 1 mm:n paksuinen mutta jopa 35 cm pitkä jouhimato (Gordius aquaticus)" http://fi.wikipedia.org/wiki/Jouhimadot äkkiältään joku voi sekoittaa ne katkarapuihin.

• scale

väljä tavara?

• ::::::::::

-Millipillu -Senttipillu -Vittu -Hevonvittu -Reppu

• vielä peittävät asian topatuilla liiveillä ja maalaavat koko komeuden. Joo - eli äo, välineiden koko, koulutus yms. asiat tulis hetimiten tatuoida otsaan tai hihamerkein ilmaista jottei pahaa aavistamaton kansalainen joudu turhaan pettymään. Määreet pieni, normaali ja mahtava tulisi myös standardoida jottei kenellekään synny harhakäsitystä omasta itsestään. Järjestely helpottaisi myös nimittely ja vähentäisiä vääriä syytöksiä.

• sopiva;)

onko sun soile kulta vaikea myöntää olevasi väljä pillunen (reppunen) olisko sun helpompi käyttää vaikka kesä kurpitsaa jos se osuis molempiin huuliin yhtäaikaa ;)

• kirpela

vaan ymmärrä, että kivempi kun ei tarvi ensin yökkiä :)

• Öhöm, 15 cm ei ole musta pieni eli onkohan vika jossain muualla kuin miehessä? :)

• harva kait nyt alkaa tieten tahtoen ns. huonoja puoliaan mainostamaan.

• harrastanut seksiä? Osaatko varmasti arvioida kokoja noin silmämääräisesti? Sitten voisin vielä sanoa, että nolompaa se on, jos on iso, kuin jos on pieni, ellei sitten sitä pienimunaista erityisesti haukuta tän kokonsa takia.

Mutta ei... en ymmärrä, miksi tähän vastasin.

• miehenpuolikas.

Munani on niin pieni että minun on turha haaveilla tyydyttäväni sillä ketään naista. Naisten on parempi hakea ulkomailta isomunainen sonni. Munani pituus on lepotilassa n. 5 senttiä, ja seisokissakin vain n. 7 senttiä. Että se siitä. En häpeä kivaa munaani, se ei vain riitä tyydyttämään suomalaista naista.

• vissiin miehen vehkeitä koskaan nähnyt, koska se 5cm on aika iso levossa. Mutta se näistä mittailuista. Tajusin liian myöhään, mihin ketjuun olin vastaamassa.

• missä olet ollut????

• scale

onneksi mun seksikumppaneilla ei ole ollut munia ensinkään, tai sitten ne munat ovat sarjassa sisällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      592
      2048
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      101
      1023
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      967
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      4
      827
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      826
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      749
    7. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      70
      747
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      678
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      553
    Aihe