UUSI LAIHDUTUSLÄÄKE

iitukiina5

Tietääkö kukaan sen uuden laihdutuslääkkeen nimeä, mitä saa huomenna apteekista ilman reseptiä? Valmistaja on GlaxoSmithKline, mutta nimeä en löydä mistään...ja mitähän se maksaa? Onko kellään siitä käyttökokemuksia?

106

54177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hinnasta ei tietoo

      Se taitaa olla se ALLI mitä haet. Mikäli syöt vähärasvaista ruokaa unoha koko juttu. Toimintaperiaatehan siinä lääkkeessä on se,että se estää rasvaa imeytymästä ei ihan kaikkea mutta osan ja tuloksena rasvaripuli. Ite en rahojani moiseen laittas vaikka kyllähän se varmaan toimii.

      • allit pois

        oon jo jonkun aikaa käyttäny kyseistä valmistetta netistä tilattuna ja kykillä ku käy ni tavara jää kellumaan pinnalle eikä taho vetämälläkää lähteä pois pytystä.


      • vien ulos vaikka pussissa j...
        allit pois kirjoitti:

        oon jo jonkun aikaa käyttäny kyseistä valmistetta netistä tilattuna ja kykillä ku käy ni tavara jää kellumaan pinnalle eikä taho vetämälläkää lähteä pois pytystä.

        Minä meinaan ruveta koekaniiniksi. Läskiä on, rasvat, kolestronit huippulukemissa. Mutta olin tossa viikon dieetillä ja en oikeistaan syönyt mitään.. vitutti ihan kauheesti ja laihduin 4 kiloo. Vaan !!!! Oisin voinut jatkaa sitä vaikka loputtomiin mutta jostain kumman syystä mulle tuli pahoja sappivaivoja. Pakko ruveta syömään...seli---seli.... Joo mä haluun ainaski saada startin. Siis kokeilen mitä vaan. Huom mitä vaan. Se on nimittäin sellanen tosiasia et läskejä kaikki sortaa. Sitäpaitsi me ollaan pahannäköisiäkin.


      • Jojoa vastaan
        vien ulos vaikka pussissa j... kirjoitti:

        Minä meinaan ruveta koekaniiniksi. Läskiä on, rasvat, kolestronit huippulukemissa. Mutta olin tossa viikon dieetillä ja en oikeistaan syönyt mitään.. vitutti ihan kauheesti ja laihduin 4 kiloo. Vaan !!!! Oisin voinut jatkaa sitä vaikka loputtomiin mutta jostain kumman syystä mulle tuli pahoja sappivaivoja. Pakko ruveta syömään...seli---seli.... Joo mä haluun ainaski saada startin. Siis kokeilen mitä vaan. Huom mitä vaan. Se on nimittäin sellanen tosiasia et läskejä kaikki sortaa. Sitäpaitsi me ollaan pahannäköisiäkin.

        Niin kuin edelleenkään syömättömyys ei ole paras laihdutuskeino, vaan oikeastaan paras lihotuskeino! Paaston jälkeen lihoaa todella nopeasti, koska kaikki ravinto jää varastoon!!


      • Pullukka.
        allit pois kirjoitti:

        oon jo jonkun aikaa käyttäny kyseistä valmistetta netistä tilattuna ja kykillä ku käy ni tavara jää kellumaan pinnalle eikä taho vetämälläkää lähteä pois pytystä.

        Miten sinulla, putoaako painosi? Auttaako se lääke? Minkälaisia sivuoireita?


      • Pullukka
        vien ulos vaikka pussissa j... kirjoitti:

        Minä meinaan ruveta koekaniiniksi. Läskiä on, rasvat, kolestronit huippulukemissa. Mutta olin tossa viikon dieetillä ja en oikeistaan syönyt mitään.. vitutti ihan kauheesti ja laihduin 4 kiloo. Vaan !!!! Oisin voinut jatkaa sitä vaikka loputtomiin mutta jostain kumman syystä mulle tuli pahoja sappivaivoja. Pakko ruveta syömään...seli---seli.... Joo mä haluun ainaski saada startin. Siis kokeilen mitä vaan. Huom mitä vaan. Se on nimittäin sellanen tosiasia et läskejä kaikki sortaa. Sitäpaitsi me ollaan pahannäköisiäkin.

        ...meidät eli vanhanajan konsti viekää meidät läskit saunan taakse ja lopettakaa...siitähän meistä pääsee katukuvaa rumentamasta ja samallahan tuota kaikki muutkin vaan rumat vois ,niin jäis vaan kauniit ihmiset tänne pörräämään ja laskemaan kaloreita...Että ne ois sitten onnellisia :). Lääkäreidenkään ei sitten enää tarttis kirjoittaa läskinpoisto pillereiden reseptejä vaan ainoastaan ruokahaluja kiihottavia pillereitä ja kukaanhan ei ois sitten enää edes sairaskaan kun läskithän ne vaan lääkärissä käy ja syövät yhteiskunnan varoja...kukaan normaalipainoinen ei oo koskaan kipeä...ei flunssassa...ei oo kolesteroolia....ei sydänjuttuja...ei kuumettakaan koskaan kun sekinhän johtuu läskistä...ei siis mitään. Lääkäreiltäkin loppuis duunit aika minimiin ja niittenkään ei tarvis enää valittaa ressiä (joka vaan läskeillä lääkäreillä) vaan saisivat golffata tms muuta kivaa. Lentokoneisiinkin tulis tuplasti tilaa kun laihojahan mahtuis kaksi samaan penkkiin eikä tarvis myydä niitä tuplapenkkejä läskeille. Aikakauslehdillä kyllä hiukan supistuis aiheet kun ei tarvis enää kirjoittaa niin paljon läskikuureista tai meidän muuten haitallisesta olemassaolostamme. Hiukan myös huolestuttais että ketä ne laihat ja kauniit sitten haukkuis jos meitä ei olis olemassa ja ketä ne esim koulussa lapset kiusaisivat...hitsi..... Hyvää alkavaa kesää kaikille laihoille ja lääkäreille...yritän pysyä piilossa katseiltanne jotten häiritsisi teitä vaikka pukeutumalla säkkiin ( ai mutta mähän jo pukeudunkin :)) haukkukaan kun nähdään :)


      • ....-...
        Pullukka kirjoitti:

        ...meidät eli vanhanajan konsti viekää meidät läskit saunan taakse ja lopettakaa...siitähän meistä pääsee katukuvaa rumentamasta ja samallahan tuota kaikki muutkin vaan rumat vois ,niin jäis vaan kauniit ihmiset tänne pörräämään ja laskemaan kaloreita...Että ne ois sitten onnellisia :). Lääkäreidenkään ei sitten enää tarttis kirjoittaa läskinpoisto pillereiden reseptejä vaan ainoastaan ruokahaluja kiihottavia pillereitä ja kukaanhan ei ois sitten enää edes sairaskaan kun läskithän ne vaan lääkärissä käy ja syövät yhteiskunnan varoja...kukaan normaalipainoinen ei oo koskaan kipeä...ei flunssassa...ei oo kolesteroolia....ei sydänjuttuja...ei kuumettakaan koskaan kun sekinhän johtuu läskistä...ei siis mitään. Lääkäreiltäkin loppuis duunit aika minimiin ja niittenkään ei tarvis enää valittaa ressiä (joka vaan läskeillä lääkäreillä) vaan saisivat golffata tms muuta kivaa. Lentokoneisiinkin tulis tuplasti tilaa kun laihojahan mahtuis kaksi samaan penkkiin eikä tarvis myydä niitä tuplapenkkejä läskeille. Aikakauslehdillä kyllä hiukan supistuis aiheet kun ei tarvis enää kirjoittaa niin paljon läskikuureista tai meidän muuten haitallisesta olemassaolostamme. Hiukan myös huolestuttais että ketä ne laihat ja kauniit sitten haukkuis jos meitä ei olis olemassa ja ketä ne esim koulussa lapset kiusaisivat...hitsi..... Hyvää alkavaa kesää kaikille laihoille ja lääkäreille...yritän pysyä piilossa katseiltanne jotten häiritsisi teitä vaikka pukeutumalla säkkiin ( ai mutta mähän jo pukeudunkin :)) haukkukaan kun nähdään :)

        :) osuit naulan kantaan..


      • Nettikauppa
        allit pois kirjoitti:

        oon jo jonkun aikaa käyttäny kyseistä valmistetta netistä tilattuna ja kykillä ku käy ni tavara jää kellumaan pinnalle eikä taho vetämälläkää lähteä pois pytystä.

        Mistä sitä voi tilata netin kautta? Ei löytynyt polkua....


      • major ja pirpana
        Pullukka kirjoitti:

        ...meidät eli vanhanajan konsti viekää meidät läskit saunan taakse ja lopettakaa...siitähän meistä pääsee katukuvaa rumentamasta ja samallahan tuota kaikki muutkin vaan rumat vois ,niin jäis vaan kauniit ihmiset tänne pörräämään ja laskemaan kaloreita...Että ne ois sitten onnellisia :). Lääkäreidenkään ei sitten enää tarttis kirjoittaa läskinpoisto pillereiden reseptejä vaan ainoastaan ruokahaluja kiihottavia pillereitä ja kukaanhan ei ois sitten enää edes sairaskaan kun läskithän ne vaan lääkärissä käy ja syövät yhteiskunnan varoja...kukaan normaalipainoinen ei oo koskaan kipeä...ei flunssassa...ei oo kolesteroolia....ei sydänjuttuja...ei kuumettakaan koskaan kun sekinhän johtuu läskistä...ei siis mitään. Lääkäreiltäkin loppuis duunit aika minimiin ja niittenkään ei tarvis enää valittaa ressiä (joka vaan läskeillä lääkäreillä) vaan saisivat golffata tms muuta kivaa. Lentokoneisiinkin tulis tuplasti tilaa kun laihojahan mahtuis kaksi samaan penkkiin eikä tarvis myydä niitä tuplapenkkejä läskeille. Aikakauslehdillä kyllä hiukan supistuis aiheet kun ei tarvis enää kirjoittaa niin paljon läskikuureista tai meidän muuten haitallisesta olemassaolostamme. Hiukan myös huolestuttais että ketä ne laihat ja kauniit sitten haukkuis jos meitä ei olis olemassa ja ketä ne esim koulussa lapset kiusaisivat...hitsi..... Hyvää alkavaa kesää kaikille laihoille ja lääkäreille...yritän pysyä piilossa katseiltanne jotten häiritsisi teitä vaikka pukeutumalla säkkiin ( ai mutta mähän jo pukeudunkin :)) haukkukaan kun nähdään :)

        älä pullukka sure on meitä paljon muitakin kuten esimerkiksi me.emme välitä siitä mitä muut meistä puhuu koska itehän me kannetaan tää oma läskimme.jos se jotakuta häiritsee pistäköön silmänsä kii tai katsokoon omaa erinomaista olemustaan peilistä,sillä kaikilla meillä on omat vikamme.ovatko laihat sitten onnellisempia kuin me läskit.


      • joonatan
        Jojoa vastaan kirjoitti:

        Niin kuin edelleenkään syömättömyys ei ole paras laihdutuskeino, vaan oikeastaan paras lihotuskeino! Paaston jälkeen lihoaa todella nopeasti, koska kaikki ravinto jää varastoon!!

        Lihtumiseen ei ole muuta keinoa kuin syömisen vähentäminen. Tarkemmin vähemmän pitää syödä kuin kuluttaa.


      • Miten älyä voi lisätä ?
        joonatan kirjoitti:

        Lihtumiseen ei ole muuta keinoa kuin syömisen vähentäminen. Tarkemmin vähemmän pitää syödä kuin kuluttaa.

        > Voi poloista, kun tämä lääke on juuri sellainen, että voi syödä saman, mutta osa menee imeytymättä läpi. Siitä tässä on kysymys. Olisikohan parempi ensin ottaa edes ihan perusteista selkoa, ennen kun antaa "asiantuntevia" kommenttejaan ?


      • Anonyymi

    • BMI 34

      ko. lääke on nimeltään Alli. Omasta lähi apteekista sitä saa vasta toukokuun puolivälissä :( ajattelin kokeilla. Pitäisi olla toimiva juttu vähäkalorisen ruoan kanssa. Vaikuttavaa ainetta on puolet reseptillä saatavaan vastaavaan lääkkeeseen mutta siitä huolimatta riittävän tehokas. Apteekit ovat sitoutuneet olemaan myymättä tuotetta alle 18 vuotiaille sekä niille joiden BMI on alle 28

      • hoikkelis

        Uuusi lääke on ALLI. Se tulee apteekkeihin maanantaina 4.5.2009. Kyseessä on sama lääke, kuin jo 10 vuotta markkinoilla ollut xenical. Vaikuttava aine orilistaatti. Se estää rasvan sitoutumisen 25%:sesti elimistöön ohutsuolesta. Tämä nyt reseptivapaana tullut valmiste on puolet tehottomanpaa, eli estää 12,5%:tia rasvan imeytymisestä. Voit laskea, että jos syöt 9 viineriä, niin sinuun imeytyy vain 8 viinerin rasvat.


      • lipsläps
        hoikkelis kirjoitti:

        Uuusi lääke on ALLI. Se tulee apteekkeihin maanantaina 4.5.2009. Kyseessä on sama lääke, kuin jo 10 vuotta markkinoilla ollut xenical. Vaikuttava aine orilistaatti. Se estää rasvan sitoutumisen 25%:sesti elimistöön ohutsuolesta. Tämä nyt reseptivapaana tullut valmiste on puolet tehottomanpaa, eli estää 12,5%:tia rasvan imeytymisestä. Voit laskea, että jos syöt 9 viineriä, niin sinuun imeytyy vain 8 viinerin rasvat.

        mitä järkeä on syödä yheksän viineriä...?


      • Vuodessa alle 5 kiloa
        lipsläps kirjoitti:

        mitä järkeä on syödä yheksän viineriä...?

        Jos pillerit maksaa 35 euroa 42 kpl ja kolmella aterialla, paketti kestää kaksi viikkoa, mikä tekee vuodessa 26 kertaa 35= 910 € vajaan viiden kilon pudotuksesta, jos siis sattuu toimimaan. Ja noin "hurja" painonpudotus oli vain osalla ihmisistä, joilla BMI yli 28. (osa ei siis laihtunut edes tuota 4,8 kiloa) Huomaattehan, ettei edelleenkään ole kyseessä mikään ihmelääke. Testeissä käytettiin ylipainoisia ihmisiä (BMI yli 28) ja tulokset: potilaiden laihtuneen keskimäärin 4,8 kiloa vuoden kuluessa, kun lumelääkettä saaneet potilaat laihtuivat 2,3 kiloa. (lähde: http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDFs/EPAR/alli/H-85 4-fi1.pdf ) Tuolla hinnalla kannattaa ostaa halvempaa kalkkitablettia vuodeksi ja kuvitella että se laihduttaa.... Silloinhan laihtuu tuon mitä lumelääkettä nauttineet.. .


      • painostaeroon
        Vuodessa alle 5 kiloa kirjoitti:

        Jos pillerit maksaa 35 euroa 42 kpl ja kolmella aterialla, paketti kestää kaksi viikkoa, mikä tekee vuodessa 26 kertaa 35= 910 € vajaan viiden kilon pudotuksesta, jos siis sattuu toimimaan. Ja noin "hurja" painonpudotus oli vain osalla ihmisistä, joilla BMI yli 28. (osa ei siis laihtunut edes tuota 4,8 kiloa) Huomaattehan, ettei edelleenkään ole kyseessä mikään ihmelääke. Testeissä käytettiin ylipainoisia ihmisiä (BMI yli 28) ja tulokset: potilaiden laihtuneen keskimäärin 4,8 kiloa vuoden kuluessa, kun lumelääkettä saaneet potilaat laihtuivat 2,3 kiloa. (lähde: http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDFs/EPAR/alli/H-85 4-fi1.pdf ) Tuolla hinnalla kannattaa ostaa halvempaa kalkkitablettia vuodeksi ja kuvitella että se laihduttaa.... Silloinhan laihtuu tuon mitä lumelääkettä nauttineet.. .

        pienempi pakkaus aina kalliimpi!


      • jaksaisi
        lipsläps kirjoitti:

        mitä järkeä on syödä yheksän viineriä...?

        Ei lihomisessa ylipäätään mitään järkeä ole, mutta niin vain käy monelle meistä. Yhdeksän viineriä taisi olla laskennallinen esimerkki, höpsö.


      • kokenut hyväksi
        painostaeroon kirjoitti:

        pienempi pakkaus aina kalliimpi!

        tutustukaa ihmeessä antti heikkilän kirjoihin jos haluat laihtua ei mitään kikkailua ja olo kuin nuorella tytölläv 56


      • veivaaja
        kokenut hyväksi kirjoitti:

        tutustukaa ihmeessä antti heikkilän kirjoihin jos haluat laihtua ei mitään kikkailua ja olo kuin nuorella tytölläv 56

        Iso perse penkistä ylös ja liikuntaa! prkleen makkarat... Ja jos haluu rasvan pois suolistosta niin lenkin jälkeen kun tulee vähän ahmittua suklaata ja kakkuja ni kyytipojaksi risiiniöljyä. Kyllä pojjaat suoli aukee. Ei suomalaiset voi olla niin ääliöitä että ostelee noita laihdutus"lääkkeitä". Tai no, toisaalta onhan moni jo ostanut sikainfluenssaankin lääkkeensä. Kyllä isoisänne ja isoäitinne teitä halveksuvat. Noloa.


      • ...
        hoikkelis kirjoitti:

        Uuusi lääke on ALLI. Se tulee apteekkeihin maanantaina 4.5.2009. Kyseessä on sama lääke, kuin jo 10 vuotta markkinoilla ollut xenical. Vaikuttava aine orilistaatti. Se estää rasvan sitoutumisen 25%:sesti elimistöön ohutsuolesta. Tämä nyt reseptivapaana tullut valmiste on puolet tehottomanpaa, eli estää 12,5%:tia rasvan imeytymisestä. Voit laskea, että jos syöt 9 viineriä, niin sinuun imeytyy vain 8 viinerin rasvat.

        Jos syöt 8 viineriä, sinuun imeytyy 7 viinerin rasvat. Jos syöt 9 viineriä, sinuun imeytyy 7,875 viinerin rasvat.


      • saa jo
        hoikkelis kirjoitti:

        Uuusi lääke on ALLI. Se tulee apteekkeihin maanantaina 4.5.2009. Kyseessä on sama lääke, kuin jo 10 vuotta markkinoilla ollut xenical. Vaikuttava aine orilistaatti. Se estää rasvan sitoutumisen 25%:sesti elimistöön ohutsuolesta. Tämä nyt reseptivapaana tullut valmiste on puolet tehottomanpaa, eli estää 12,5%:tia rasvan imeytymisestä. Voit laskea, että jos syöt 9 viineriä, niin sinuun imeytyy vain 8 viinerin rasvat.

        Allia saa jo apteekeista. 29.4. tuli ainakin tuusulaan.


      • pikku, pikku pullukka
        veivaaja kirjoitti:

        Iso perse penkistä ylös ja liikuntaa! prkleen makkarat... Ja jos haluu rasvan pois suolistosta niin lenkin jälkeen kun tulee vähän ahmittua suklaata ja kakkuja ni kyytipojaksi risiiniöljyä. Kyllä pojjaat suoli aukee. Ei suomalaiset voi olla niin ääliöitä että ostelee noita laihdutus"lääkkeitä". Tai no, toisaalta onhan moni jo ostanut sikainfluenssaankin lääkkeensä. Kyllä isoisänne ja isoäitinne teitä halveksuvat. Noloa.

        kävisi punttisalilla ja söisi ihan pikkasen. Katsos, kun joutuu kaikenlaisten vaivojensa kanssa istumaan koko päivän, kyllä siinä alkaa suruunsa syödä, kun ei ole miestäkään/naistakaan ja niin ne läskit pääsevät tulemaan. Mitä tuulee hyväksymiseen, olen sitä mieltä, että olen mukava ihminen ja minut hyväksytään luonteeni, ei läskettömyyden (jos olisin sellainen) vuoksi. Tuollainen läskiripuli kuulostaa hurjalta. Ei ki va. Tästäkin asiasta pitäisi paljon enemmän informoida, eikä vai esitellä "nyt sitä saa". Vastuutonta rahanahneutta taas!


    • pysyvästi

      Liikkukaa hyvät ihmiset, edes vähän. Jättäkää auto kotiin, bussin sijasta kulkekaa pyörällä tai jopa pyörä pois ja kävellen, vaikka muutaman kerran viikossakin. Sitten karsitte ruokailutottumuksistanne ylimääräiset kalorit pois, sillä ette todellakaan tarvitse mitään herkkuja ja karkkeja jatkuvasti. Ne eivät piristä vaan nostavat sokeritasot ihan järjettömän korkealle, jonka jälkeen tulee hurja heikotus. Ylipainoisilla ihmisillä lihaa ei tarvitse syödä joka päivä. Siinä on nimittäin tolkuttomasti rasvoja ja ne kyllä pakkautuu elimistöön hyvin. Pitsa ja hampurilaiset eivät ole oiketia ruokia eikä niitä pitäisi syödä kuin erittäin harvoin. Suomalaista herkuttelukulttuuria kutsutaan monin paikoin muualla maailmassa "karkkikulttuuriksi" ja tämä johtuu siitä, että meillä todellakin vedellään karkkia pussikaupalla päivittäin. Vaikka se onkin yleisesti hyväksytty ja normaalina pidetty asia, ei ole hullua, jos jätät herkuttelua vähemmälle tai jopa pois kokonaan. Laihtumisen helpoin kaava: Kuluta liikkumalla enemmän kuin tuotat syömällä. Mitään pillereitä ei siihen tarvita vaan kärsivällisyyttä. Toki jos yhdistää nuo pillerit liikkumiseen niin voihan se aluksi ainakin auttaa pudotuksessa.

      • laihduttaja

        totta, kuluttaa enemmä ku syö, ni laihtuu... viikkoennätys on 2kg (2kg pois/viikko)... noi lääkkeet saattaa toimii vakavasti ylipainoisiin, niinku esim atkinson jne dietit... mielummin mä vedän kuitui ku nappei...


      • Nopea laihduttaja
        laihduttaja kirjoitti:

        totta, kuluttaa enemmä ku syö, ni laihtuu... viikkoennätys on 2kg (2kg pois/viikko)... noi lääkkeet saattaa toimii vakavasti ylipainoisiin, niinku esim atkinson jne dietit... mielummin mä vedän kuitui ku nappei...

        CLA Strong (Leaderin) 3krt/pv 2000 ckal/vrk iltalenkki vähintään joka toinen pv klo 20 jälkeen syömättä = 4 kg/3 viikkoa!


      • Fitness urheilija

        Olin entinen ammattiurheilija ja minulla meni polvet kisatessani maailmalla. Lihoin työelämään juurtuessa yli 20kg ja tätä ylipainoa kesti 8vuotta. Aloin laihduttaa, mutta vaikka kuinka liikkui niin tuntui että paino ei tippunut juuri lainkaan. Kävin ammattibodarin luona ja hän antoi ruokavalion millä saisin taas aineenvaihdunnan liikkeelle. Ruokavalion käynnistyttäni sain aineenvaihtoni toimimaan jo viikon jälkeen, jolloin paino tippui kahdessa kuukaudessa 20kg. Nykyään urheilen taas. Seuraavaksi mitä söin: Aamupala 7.00 (kaurapuuroa 2kpl kananmunan valkuaista kahvia. Lounas 11.30 (kanaa 150g riisiä 100g salaattia) Välipala 14.00 (raejuustoa 100g tonnikala prk) Päivällinen 16.00 (kanaa 150g riisiä 100g salaattia) Iltapala 20.00 (kanaa 150g 100g riisiä 2 kananmunan valkuaista) Iltapala 22.00 (keittokinkkua 100g raejuustoa 100g 2 kananmunanvalkuista) Tämä lisäksi urheilen ja käyn salilla. Treenejä 5krt/viikko. Nyt rasvaprosentti 12%.


      • Nimetön
        Fitness urheilija kirjoitti:

        Olin entinen ammattiurheilija ja minulla meni polvet kisatessani maailmalla. Lihoin työelämään juurtuessa yli 20kg ja tätä ylipainoa kesti 8vuotta. Aloin laihduttaa, mutta vaikka kuinka liikkui niin tuntui että paino ei tippunut juuri lainkaan. Kävin ammattibodarin luona ja hän antoi ruokavalion millä saisin taas aineenvaihdunnan liikkeelle. Ruokavalion käynnistyttäni sain aineenvaihtoni toimimaan jo viikon jälkeen, jolloin paino tippui kahdessa kuukaudessa 20kg. Nykyään urheilen taas. Seuraavaksi mitä söin: Aamupala 7.00 (kaurapuuroa 2kpl kananmunan valkuaista kahvia. Lounas 11.30 (kanaa 150g riisiä 100g salaattia) Välipala 14.00 (raejuustoa 100g tonnikala prk) Päivällinen 16.00 (kanaa 150g riisiä 100g salaattia) Iltapala 20.00 (kanaa 150g 100g riisiä 2 kananmunan valkuaista) Iltapala 22.00 (keittokinkkua 100g raejuustoa 100g 2 kananmunanvalkuista) Tämä lisäksi urheilen ja käyn salilla. Treenejä 5krt/viikko. Nyt rasvaprosentti 12%.

        kiitos fitness urheilijalle laihdutusvinkeistä, (vaikka sun ruokaohjeet ei kelpaakaan kasvissyöjälle), mä oon ihmetellyt myös ett minkä takia 2-kymppisenä laihduttaminen oli helppoa ja 35vuotiaana mahdotonta.


      • Mites liikut

        Mutta kun ei voi harrastaa esim pyöräilyä ei juoksua ei rappusten ylös nousemista kun polvi paskana ja ei kestä kun kävelyä hissukseen. Kävelykin hankalaa kun nilkkassa pysyvä akillesvamma. Miten tässä läskinä nyt sitten liikkuisi?


      • uimaan-
        Mites liikut kirjoitti:

        Mutta kun ei voi harrastaa esim pyöräilyä ei juoksua ei rappusten ylös nousemista kun polvi paskana ja ei kestä kun kävelyä hissukseen. Kävelykin hankalaa kun nilkkassa pysyvä akillesvamma. Miten tässä läskinä nyt sitten liikkuisi?

        ei varmasti rasita niveliä


      • ei ole
        uimaan- kirjoitti:

        ei varmasti rasita niveliä

        uimahallia lähitienoolla vaikkapa asuisi jossain "korvessa"


      • ja kala EI lihota !


      • 1616261
        Fitness urheilija kirjoitti:

        Olin entinen ammattiurheilija ja minulla meni polvet kisatessani maailmalla. Lihoin työelämään juurtuessa yli 20kg ja tätä ylipainoa kesti 8vuotta. Aloin laihduttaa, mutta vaikka kuinka liikkui niin tuntui että paino ei tippunut juuri lainkaan. Kävin ammattibodarin luona ja hän antoi ruokavalion millä saisin taas aineenvaihdunnan liikkeelle. Ruokavalion käynnistyttäni sain aineenvaihtoni toimimaan jo viikon jälkeen, jolloin paino tippui kahdessa kuukaudessa 20kg. Nykyään urheilen taas. Seuraavaksi mitä söin: Aamupala 7.00 (kaurapuuroa 2kpl kananmunan valkuaista kahvia. Lounas 11.30 (kanaa 150g riisiä 100g salaattia) Välipala 14.00 (raejuustoa 100g tonnikala prk) Päivällinen 16.00 (kanaa 150g riisiä 100g salaattia) Iltapala 20.00 (kanaa 150g 100g riisiä 2 kananmunan valkuaista) Iltapala 22.00 (keittokinkkua 100g raejuustoa 100g 2 kananmunanvalkuista) Tämä lisäksi urheilen ja käyn salilla. Treenejä 5krt/viikko. Nyt rasvaprosentti 12%.

        Tuostahan puuttuu C-vitamiini?


      • lihava 76
        arvo-poika kirjoitti:

        ja kala EI lihota !

        eikös se niinkin ole, että KAIKKI LIHOTTAA, jos niitä vain syö liikaa. Jos popsin lihaa/kalaa mielinmäärin päivässä...


    • tapauksia.

      Koulun pullukka ostaa ko. lääkettä apteekeista ja tekee hyvän diilin myymällä niitä koulun anorektikoille. Sitten kohta taas pohditaan kenen oli vastuu kun joku kuoli, ja jokuhan on kuolemantuottamuksesta tuomittava.

      • niitä anorektikkoja

        tilaamasta allia netistä(siis sitä vahvempaa versiota)Maksaa tosin vajaa 70€ mutta lähteepähän läskit.


    • ALLI !

      84 Kpl:n purkki maksoi 51 € ja nyt toista päivää syön niitä. Kaikille se ei tehoa, mutta katsotaan, kuis likan käy...! :-))

      • ano

        LOL Voi teitä reikä päitä... Tajuatte kai miski Ritalinin jne tilalle tuli uusi lääke SE EI SISÄLLÄ AMFETAMIINI JOHDANNAISIA :P LOL 52e Siitä ilosta että ilma piriäkin voi laihtua.


      • anna mennä vaan

        pääset vauhtiin ! Sitten voi alkaa kuntoilla kun kehtaa edes ulos lenkille. Eiks niin ?


    • kokemusta on

      Muistakaa kaikki ketkä lääkettä meinaatte käyttää, että vaikutus ei ole palkästään painon pudotuksessa. Kyseistä en ole käyttänyt, mutta aiemmin ykityisen lääkärin määräämää (en muuista nimeä) lääkettä ja seuraukset ei mukavat. Paino kyllä putosi, lähtö170cm ja 75 kg -> 2kk 69kg ja laukaisi vaikean masennuksen. Nyt kyseisestä laihdutuksesta kulunut 5vuotta ja seuraukset mielenterveydessä alkaa vasta olla normaalissa. JOS SIIS MEINAATTE ALKAA VIPPAS KONSTEIN LAIHDUTTAA NIIN TEHKÄÄ SE OIKEASTI LÄÄKÄRIN VALVONNAN ALAISENA!!!

      • mokomia

        aikoinaan fundeerasin pyytää lääkäriltä jotain laihdutuslääkereseptiä, johon hän loihe lausumaan ettei kannata, ne kun ovat jotain huumejohdannaisia jolloin mahdollinen hyäty olisi piänempi kuin haitta. mieluumin oun jotakuinkin tasapainoinen läski kuin tasapainoton alipainoinen :) kaikkeahan ei voi saada.


      • ällikällä lyöty!!!

        Miten oot voinu saada 75kg painoisena laihdutuslääkettä??? Mä oon 172cm pitkä ja painan 110kg enkä mä ole saanut mitään lääkettä :( En edes silloin kun painoin 100kg. BMI on mulla hurjan suuri...mitään ei saa jos en ensin laihduta ite 10kiloa! Miks hitto mä pyytäisin lekurilta laihdutuksen avuksi lääkettä jos saisin ilmankin 10kg veke? Alkaa niin lujaa raivostuttamaan, kun lähes normipainoiset saa noita lääkkeitä minkä kerkeevät popsimaan lekureilta, mutta sitte sellanen joka niitä vois oikeestikkin tarvita, ei saa mitään!! Ei, en ole yhtään katkera!


      • joojoojoo-o

        Sitten on kanssa lääkkeitä, joilla voi nukahtaa ja joillain lähtee kipu. On erilaisia lääkkeitä. On myös erilaisia laihdutuslääkkeitä... tai oli. Ne 'huumejohdannaiset' ja esim. Acomplia on jo myyntikiellossa. Tutustu vaikka Googlettamalla tähän lääkkeeseen ja sulle ehkä selviää, ettei Alli vaikuta keskushermostoon.


      • jojo

        oon kaksi kertaa laihduttanut 83 kilosta 65 kiloon ilman lääkkeitä. Molemmilla kerroilla viimeisten kilojen laihdutus vaikutti psyykkeeseeni niin että kilot tuli takaisin. Nyt yritän laihduttaa Allin avulla 70 kiloon vaan en yhtään sen alle. Tiedän, että allin mainitaan vaikuttavan psyykkeeseen mutta itse ajattelen, että laihdutus itsessään vaikuttaa psyykkeeseen. Jostain syystä ne liika kilot on tullut hankittua. Panssari ulkopuoliselle maailmalle? Alli ei ole mikään vippaskonsti vaan apteekista saatava lääke, jota tulee käyttää ohjeiden mukaan...


      • jelele

        Thermacuts Laihdutuslääke - http://tonzes.com/slimfi.htm Olen syönyt thermacuts kaksi kuukautta, ja täytyy sanoa, että olen enemmän kuin tyytyväinen tuloksiin. Olen pudottanut yli 5 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää. Ihana ravintolisä!


    • ihmiset on nykyään

      Mitään ei haluta tehä ite vaan oletetaan,että pillereitä nappailemalla laihtuu,eikä tartte ite tehdä paljon mitään. Oootteko te oikeesti noin helvetin tyhmiä,että laitatte rahanne valmisteeseen jolla ei saa sen kummempia tuloksia kun ruokavalion muutoksella ja liikunnalla?! Alli sitoo vain pienen osan rasvaa elimistöstä pois se EI vilkastuta aineenvaihduntaa ja on jo siksi täysin turha pilleri mitä laihdutukseen tulee. Taitaa porukka luulla,että nyt voi vetää rasvaa kaksin käsin kunhan vaan ottaa allia niin paino laskee.Voi teitä tyhmiä ja laiskoja ihmisiä. Perse ylös ja liikkeelle!!!!!

      • Järkeväinen

        Luepas vielä tarkkaan noita aiempia kirjoituksia. Täällä on ainakin yksi kirjoittaja kuvannut hyvin tilannetta, jossa ei laihdu vaikka on rajoittanut syömisiään (


      • ja seli seli seli
        Järkeväinen kirjoitti:

        Luepas vielä tarkkaan noita aiempia kirjoituksia. Täällä on ainakin yksi kirjoittaja kuvannut hyvin tilannetta, jossa ei laihdu vaikka on rajoittanut syömisiään (

        Voi kuule minä olen sattumoisin tehnyt 6v sitten jättimäisen elämäntapa remontin.Paino tippui 109kg tonne 54kg.Pituutta kun on edelleen vaan se 166cm niin voit vaan kuvitella miltä näytin. Sitten päätin,että nyt saa luvan riittää ja tein täydellisen täyskäännöksen mitä tulee ruokailuun ja liikuntaan.Kyllä siinä kuule moneen otteeseen purtiin hammasta,vuodatettiin kyyneliä verta ja hikeä.EI ollut helppoa ei,mutta tässäpä sitä nyt ollaan.Turha siis tulla kitisemään kun aineenvaihdunta on niin hidas ja muita kalassisia tekosyitä.Minä olen elävä esimerkki siitä,että vaikka se paino laskisi kuinka hitaasti tahansa(mulla meni melkein 2v)loppupeleissä se läski kuitenkin sulaa. Toisekseen kuten jo sanoin alli ei edistä aineenvaihduntaa,joten täysin turha lääke niille jotka jo muuten syö normaalisti/kevyesti. Niin,että perse ylös ja liikkumaan.Tekosyiden keksiminen kun ei niitä kiloja pois vie.


      • lääketehdas

        sehän se on ollut jo vuosi kymmenet hyvä bisnes, aina joku uus laihdutus lääke mihin epätoivoiset ja saamattoman laiskat läsät laittaa rahansa!!


      • ijg8
        ja seli seli seli kirjoitti:

        Voi kuule minä olen sattumoisin tehnyt 6v sitten jättimäisen elämäntapa remontin.Paino tippui 109kg tonne 54kg.Pituutta kun on edelleen vaan se 166cm niin voit vaan kuvitella miltä näytin. Sitten päätin,että nyt saa luvan riittää ja tein täydellisen täyskäännöksen mitä tulee ruokailuun ja liikuntaan.Kyllä siinä kuule moneen otteeseen purtiin hammasta,vuodatettiin kyyneliä verta ja hikeä.EI ollut helppoa ei,mutta tässäpä sitä nyt ollaan.Turha siis tulla kitisemään kun aineenvaihdunta on niin hidas ja muita kalassisia tekosyitä.Minä olen elävä esimerkki siitä,että vaikka se paino laskisi kuinka hitaasti tahansa(mulla meni melkein 2v)loppupeleissä se läski kuitenkin sulaa. Toisekseen kuten jo sanoin alli ei edistä aineenvaihduntaa,joten täysin turha lääke niille jotka jo muuten syö normaalisti/kevyesti. Niin,että perse ylös ja liikkumaan.Tekosyiden keksiminen kun ei niitä kiloja pois vie.

        Oishan se jo kumma jos puolet suomalaisista kärsis jostai hitaasta aineen vaihdunnasta, kun faktahan on kuitenki että työikäisistä miehistä 60% ja naisista 40% on Suomessa ylipainoisia!


      • MK69
        ijg8 kirjoitti:

        Oishan se jo kumma jos puolet suomalaisista kärsis jostai hitaasta aineen vaihdunnasta, kun faktahan on kuitenki että työikäisistä miehistä 60% ja naisista 40% on Suomessa ylipainoisia!

        Valitettavasti totuuus on kuitenkin, jotta Suomessa on geeniperimää lihavuuteen, diabetekseen, sepelvaltimotautiin, syöpään, aineenvaihduntahäiriöihin, ymym. Me olemme niin sisäsiittoista kansaa, jotta totuus on tämä, vaikka kuinka itkisitte, että perse ylös ja liikkeelle. Aina se ei vaan PELKÄSTÄÄN auta. Ei Viagrakaan pelkästään auta sänkyhommissa.


      • taas 1 viisas onnistuja!
        ja seli seli seli kirjoitti:

        Voi kuule minä olen sattumoisin tehnyt 6v sitten jättimäisen elämäntapa remontin.Paino tippui 109kg tonne 54kg.Pituutta kun on edelleen vaan se 166cm niin voit vaan kuvitella miltä näytin. Sitten päätin,että nyt saa luvan riittää ja tein täydellisen täyskäännöksen mitä tulee ruokailuun ja liikuntaan.Kyllä siinä kuule moneen otteeseen purtiin hammasta,vuodatettiin kyyneliä verta ja hikeä.EI ollut helppoa ei,mutta tässäpä sitä nyt ollaan.Turha siis tulla kitisemään kun aineenvaihdunta on niin hidas ja muita kalassisia tekosyitä.Minä olen elävä esimerkki siitä,että vaikka se paino laskisi kuinka hitaasti tahansa(mulla meni melkein 2v)loppupeleissä se läski kuitenkin sulaa. Toisekseen kuten jo sanoin alli ei edistä aineenvaihduntaa,joten täysin turha lääke niille jotka jo muuten syö normaalisti/kevyesti. Niin,että perse ylös ja liikkumaan.Tekosyiden keksiminen kun ei niitä kiloja pois vie.

        Just niin, sun omakohtainen kokemuksesi onkin vastaus kaikkiin suomalaisten ongelmiin?

        Itse olen reilun vuoden vetänyt alle 1500 kcal ja kohtalaisella rasvamäärällä, liikun 3 krt viikossa vähintään tunnin kerrallaan, sauvakävelyä, vesijuoksua, reippaita lenkkejä jne. Indeksi on tippunut 31;stä 28;5;een mutta siitä alemmas ei tipu enää millään.
        Kilpirauhaslääkitys on ja arvot kohdallaan.

        Mikäs on sun loistava ratkaisu loppumetreilleni painonpudotukseen? Alli vai liikunta 6 krt viikossa ja 1000 kcal päivässä...? Perse ylös penkistä vai?

        Ystäväni tiputtaa vauhdilla painoa samalla metodilla eikä loppua näy.

        Minä taidan olla elävä esimerkki siitä, että aineenvaihdunta tai joku pettää vaikka tekee tosissaan töitä terveytensä ja painonsa eteen.

        (..ja ei, en kisko viinereitä iltaisin ja huijaaa kalorinlaskentaa. Olen erittäin realisti projektini suhteen. Tyytyväinen tähänkin tulokseen, mutta tekemistä vieläkin on. Nyt on jo elämäntapa suunnitella ateriat ja laskea suupalojaan).

        Jokaisen keho on erilainen, reagoi ja toimii erilailla. Pois siis yleistykset ja tuomitsemiset täältä! Tuskin kukaan nauttii ylipainostaan, eikä kukaan kaipaa siihen päällepäsmäreitä eikä viisastelijoita.

        Toisilla tekosyyt kun eivät oikeasti ole tekosyitä.


    • bertil5

      Markkinoilla on vapautumassa uusi laihdutuslääke jota saa ilman reseptiä. Huomautan kuitenkin että laihdutuslääkkeet jos mitkä ovat erittäin vaarallisia-ilman lääkärin määräystä koska niiden vaikuttavat ainesosat ovat hyvin monille muille lääkkeille joita saatat käyttää-yhtei´svaikuitukseltaan hyvin epämiellyttäviä,inhottavia käyttää ja vaarana on komblikaatioiden riski,ärtyneisyys jopa raivoaminen. Unirytmin sekaistustuminenkin on havaittu vasrinkin kaksisuuntaisen mieliala-lääkityksen käytön yhteydessä,litiumin kanssa. "Ole mielummin valmis menemään yleislääkärille tai työterveyslääkärille" ja selvitä ongelma!

      • lukee näitä?

        Saako nuo jotkut tyydytystä siitä,kun haukkuu ihmisiä laiskoiksi läskin syöjiksi,jotka ei"osaa syödä vähemmän kuin kuluttaa?".. Argh..Parhaatkin asiantuntijat,jos ei ole ikinä ollut samaa ongelmaa. Itse syön painonvartijoiden ohjelman mukaan(olen syönyt jo vuosia),eli ihan oikeaoppisesti kyllä,ja liikun reippaasti tunnin päivässä,vikkonloppuisin enemmän.Paino ei tipu mihinkään enää,bmi 32.Välillä kokeilin vähähiilarista.Ekalla viikolla putos 1,5kg,toisella 0,5kg ja sitten loppui silläkin painonlasku.mielialan lasku kyllä jatkui.Onneksi luin artikkelin,jossa kerrottiin,että osalle ihmisitä ei sovi vähähiilarinen diettii,vaan e aiheuttaa kiukkuisuutta,pahaa oloa ja muuta riesaa.Toislle se kuulemma toimii hvin,mutta toislla laskee verensokerin niin alas,että aiheuttaa nuo riesat. itsekin mietin tuota siis pv-dietin tukena,mutta hirvittää nuo vatsavaivat.Seisomatyö,asiakaspalvelua..Jos alkaa kaasut karkailla.Vai karkaako vain,jos syö liikaa rasvaa.En tiedä onko sen väärti.


      • mutta liian laihoja
        lukee näitä? kirjoitti:

        Saako nuo jotkut tyydytystä siitä,kun haukkuu ihmisiä laiskoiksi läskin syöjiksi,jotka ei"osaa syödä vähemmän kuin kuluttaa?".. Argh..Parhaatkin asiantuntijat,jos ei ole ikinä ollut samaa ongelmaa. Itse syön painonvartijoiden ohjelman mukaan(olen syönyt jo vuosia),eli ihan oikeaoppisesti kyllä,ja liikun reippaasti tunnin päivässä,vikkonloppuisin enemmän.Paino ei tipu mihinkään enää,bmi 32.Välillä kokeilin vähähiilarista.Ekalla viikolla putos 1,5kg,toisella 0,5kg ja sitten loppui silläkin painonlasku.mielialan lasku kyllä jatkui.Onneksi luin artikkelin,jossa kerrottiin,että osalle ihmisitä ei sovi vähähiilarinen diettii,vaan e aiheuttaa kiukkuisuutta,pahaa oloa ja muuta riesaa.Toislle se kuulemma toimii hvin,mutta toislla laskee verensokerin niin alas,että aiheuttaa nuo riesat. itsekin mietin tuota siis pv-dietin tukena,mutta hirvittää nuo vatsavaivat.Seisomatyö,asiakaspalvelua..Jos alkaa kaasut karkailla.Vai karkaako vain,jos syö liikaa rasvaa.En tiedä onko sen väärti.

        siihen mitä hakee :D:D:D


    • Terve ja hoika

      Syö vähemmän kuin kulutat niin varmasti laihdut. Jos olet 15-30kg ylipainoinen niin siihen ei sitten auta muu kuin haudanlepo.

    • aune alatuuhonen

      läskien pitäisi laihtua ja saavuttaa urheilijan fyysinenkunto sohvalla maaten ja vain joitain pillereitä nielemällä. Matalaotsaistenidioottien hommaa, sanon minä.

    • laihdutan ja laihdun

      Sen lääkkeen nimi on Orlistaatti

      • Vittu tätä,,,,,,,,,,,,,,,

        pelleilyä....,,,,,,,,,,,,


      • toi ***
        Vittu tätä,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        pelleilyä....,,,,,,,,,,,,

        ei tohonnut edes xenical..kokeilin.En oo mikään hirveen ylipain.sillon kun kokeilin. Siis en jatkanut sitä pillerin käyttöö enää 2viikon jälkeen.Suklaan syömisestä piti tulla ripuli..arvatkaa tuliko mulle??no ei..rasvoista myös??no ei....eli tehot oli nolla! laihdutin sit liikunnalla ja se oli ihanaa, mutta paljon työtä tein..semmoset 10kiloa.Pljon sai liikkua ..>helposti kilot saa mutta ne ei lähde helpolla pois.


    • Nimetön

      On se kauheeta ku läskit pääsee nyt helpommalla! Kyllä pitäis vaikeimman käyttä nää asiat aina hoitaa! Itsehän tykkään aina käydä lenkillä kivi kengässä, ja kaikki jotka eivät käy ovat halveksuttavia pehmosia paskoja! Jos on paaluu, ja uskoo hommaa, nii antaa palaa. Täs maas on liikaa läskei, jos täl päästää osast eroo, nii hyvä.

      • ihmisiä

        se on ihmisen perus laiskuutta, pitäisi joka asiaan olla pilleri mikä vaatii hiemankin duunia, oletteko ajatellut että liikunta parantaa samalla muutakin terveyttä ja jopa monissa tapauksissa poistaa 2 tyypin diabeteksenkin ym sydän ja verisuoni sairaudet, mutta, onhan sekin vaihtoehto nykyisin että saatte pitää rakkaat sairautenne edelleen kun laihdutte vain pillereillä ja jatkatte löhöämistä ja mässäämistä, pillerit kun loppuu, jo-jo ilmiö ei kuitenkaan häviä, eli kilot tulee tuplana takaisin!!


      • on...................
        ihmisiä kirjoitti:

        se on ihmisen perus laiskuutta, pitäisi joka asiaan olla pilleri mikä vaatii hiemankin duunia, oletteko ajatellut että liikunta parantaa samalla muutakin terveyttä ja jopa monissa tapauksissa poistaa 2 tyypin diabeteksenkin ym sydän ja verisuoni sairaudet, mutta, onhan sekin vaihtoehto nykyisin että saatte pitää rakkaat sairautenne edelleen kun laihdutte vain pillereillä ja jatkatte löhöämistä ja mässäämistä, pillerit kun loppuu, jo-jo ilmiö ei kuitenkaan häviä, eli kilot tulee tuplana takaisin!!

        sosiaali-ja terveysalalla työskentelevänä se, että laihdutuslääkkeet pitäisi saada vain ja ainoastaan lääkärin reseptillä. Ihan totta, miettikää jotain anorektikkoa joka muutenkin syö keskitysleiri tyyliin ja rääkkää vartaloaan äärirajoille. Ihan totta, hyvin hyvin, hyvin moni tälläinen ihminen hommaisi näitä lääkkeitä niin nopeasti kuin voi vain kuvitella. Ja kyllä, tiedän todella hyvin ettei oikeasti lihavilla laihdutus ole aina todellakaan helppoa (ja lihavuuteen on monia syitä), mutta miksi ei siinä tapauksessa voisi mennä lääkärillä käymään? Ihan totta, lääkäri on se, joka osaa arvioida hoidon tarpeen parhaiten, katsoo oikeat laihdutuslääkkeet ja antaa muut tarpeelliset ohjeet. Miksi sitä laihdutuslääkettään, ei voisi hakea lääkäriltä, niitäkin kun on useampia ja hän voisi ehkä osata arvioida mikä niistä olisi paras kenellekin.


      • .......
        on................... kirjoitti:

        sosiaali-ja terveysalalla työskentelevänä se, että laihdutuslääkkeet pitäisi saada vain ja ainoastaan lääkärin reseptillä. Ihan totta, miettikää jotain anorektikkoa joka muutenkin syö keskitysleiri tyyliin ja rääkkää vartaloaan äärirajoille. Ihan totta, hyvin hyvin, hyvin moni tälläinen ihminen hommaisi näitä lääkkeitä niin nopeasti kuin voi vain kuvitella. Ja kyllä, tiedän todella hyvin ettei oikeasti lihavilla laihdutus ole aina todellakaan helppoa (ja lihavuuteen on monia syitä), mutta miksi ei siinä tapauksessa voisi mennä lääkärillä käymään? Ihan totta, lääkäri on se, joka osaa arvioida hoidon tarpeen parhaiten, katsoo oikeat laihdutuslääkkeet ja antaa muut tarpeelliset ohjeet. Miksi sitä laihdutuslääkettään, ei voisi hakea lääkäriltä, niitäkin kun on useampia ja hän voisi ehkä osata arvioida mikä niistä olisi paras kenellekin.

        Myös terveysalan ammattilaisena olen ehdottomasti samaa mieltä. Todellinen liikalihavuus on sairaus ja kuten muutkin sairaudet vaatii lääkäriä. Kun lääkkeet ovat reseptillä, potilas joutuu käymään myös välillä lääkärin kontrollissa ja lääkkeen käyttöä ja potilaan terveyttä voidaan myös paremmin tarkkailla. Varmasti tälle lääkkeelle on ihan oikeasti sitä tarvitseva kohderyhmäkin, mutta luulen että liian moni tulee käyttämään sitä väärin - tapojakin on niin monia


      • Kokenut laihtuja
        ....... kirjoitti:

        Myös terveysalan ammattilaisena olen ehdottomasti samaa mieltä. Todellinen liikalihavuus on sairaus ja kuten muutkin sairaudet vaatii lääkäriä. Kun lääkkeet ovat reseptillä, potilas joutuu käymään myös välillä lääkärin kontrollissa ja lääkkeen käyttöä ja potilaan terveyttä voidaan myös paremmin tarkkailla. Varmasti tälle lääkkeelle on ihan oikeasti sitä tarvitseva kohderyhmäkin, mutta luulen että liian moni tulee käyttämään sitä väärin - tapojakin on niin monia

        Lihavuus on sairaus johon ei ole hoitoa. Toisaalta orlistaatti ei suinkaan laihduta anorektikkoa, tai terveellisesti vähärasvaista ruokaa syöviin. Itse kokeilin pitkään grammankaan katoamatta. Nääs kun en syö rasvaa ei orlistaattikaan tehoa, ei tule ripuleita ei rasvapaskoja, joka ko lääkkeen vaikutus on rasvaa mättäville. Lääke siis opettaa vain vähentämään rasvaa, ellei halua paskoa housuunsa. Niinkuin totesin itselle se ei vaikuttanut mitenkään!!! Orlistaatin voi siis korvata vähentämällä rasvaa, jos se on mahdollista! Hiilareita ja proteiinia syöviä se ei laihduta. Toisaalta kaikki eivät pysty nostamaan persettään tuolista ja lähtemään liikkeelle, silloin laihdutukseen jää vain kaikkinainen syömisen vähentäminen. On uskomatonta kuinka vähän ihminen kuluttaa jos ei jaloillaan kävele, itse lihon 1200 kcal dieetillä! Kaikenlainen, pienikin liike toki auttaa, mutta pääasia on se syöminen!!!! Julminta on kaiken ruoan lihottava vaikutus. Kaikkea siis on vähennettävä!


      • auta, mutta
        Kokenut laihtuja kirjoitti:

        Lihavuus on sairaus johon ei ole hoitoa. Toisaalta orlistaatti ei suinkaan laihduta anorektikkoa, tai terveellisesti vähärasvaista ruokaa syöviin. Itse kokeilin pitkään grammankaan katoamatta. Nääs kun en syö rasvaa ei orlistaattikaan tehoa, ei tule ripuleita ei rasvapaskoja, joka ko lääkkeen vaikutus on rasvaa mättäville. Lääke siis opettaa vain vähentämään rasvaa, ellei halua paskoa housuunsa. Niinkuin totesin itselle se ei vaikuttanut mitenkään!!! Orlistaatin voi siis korvata vähentämällä rasvaa, jos se on mahdollista! Hiilareita ja proteiinia syöviä se ei laihduta. Toisaalta kaikki eivät pysty nostamaan persettään tuolista ja lähtemään liikkeelle, silloin laihdutukseen jää vain kaikkinainen syömisen vähentäminen. On uskomatonta kuinka vähän ihminen kuluttaa jos ei jaloillaan kävele, itse lihon 1200 kcal dieetillä! Kaikenlainen, pienikin liike toki auttaa, mutta pääasia on se syöminen!!!! Julminta on kaiken ruoan lihottava vaikutus. Kaikkea siis on vähennettävä!

        muista laihdutuslääkkeistä en tiedä, siksi niitä pitäisikin saada vain lääkäriltä. Ja usko minua, kyllä ne anorektikot popsivat varmasti tuotakin lääkettä, auttoi tai ei, rasvan ja lihomisen pelko on silloin niin suurta että kaikki keinot otetaan käyttöön. Oli niistä sitten apua tai ei.


      • anorektikolle
        on................... kirjoitti:

        sosiaali-ja terveysalalla työskentelevänä se, että laihdutuslääkkeet pitäisi saada vain ja ainoastaan lääkärin reseptillä. Ihan totta, miettikää jotain anorektikkoa joka muutenkin syö keskitysleiri tyyliin ja rääkkää vartaloaan äärirajoille. Ihan totta, hyvin hyvin, hyvin moni tälläinen ihminen hommaisi näitä lääkkeitä niin nopeasti kuin voi vain kuvitella. Ja kyllä, tiedän todella hyvin ettei oikeasti lihavilla laihdutus ole aina todellakaan helppoa (ja lihavuuteen on monia syitä), mutta miksi ei siinä tapauksessa voisi mennä lääkärillä käymään? Ihan totta, lääkäri on se, joka osaa arvioida hoidon tarpeen parhaiten, katsoo oikeat laihdutuslääkkeet ja antaa muut tarpeelliset ohjeet. Miksi sitä laihdutuslääkettään, ei voisi hakea lääkäriltä, niitäkin kun on useampia ja hän voisi ehkä osata arvioida mikä niistä olisi paras kenellekin.

        Heillä ei ole ruokavaliossa lähes ollenkaan rasvaa joten Allia eivät voi väärinkäyttää, onneksi.


    • Tenshineko

      ...ostaako tuota vai ei. Painoindeksini on nyt 29 kun viel kaks kuukautta sitte oli 32 ja kolme vuot sitte 38...ihan vaan siitä se on lähteny kun kyllästyin läskeihini jotka rasitti liikaa polvii ja selkääni. Ok, selkä mul on vieläki huono mut taidanpa ainaki toistaiseks jatkaa näin ilman Allii...

    • pohdittavaa...

      Mikäli ihminen on niin saamaton ja laiska,että ei saa painoaan tippumaan ilman kaikenmaailman pillereitä ja pulvereita niin mitäpä luulette kuinka mahtaa käydä kun pillereiden syönti loppuu?

      • minäkin....

        vanhin laihdutuslääke on vähemmän syömistä ja enemmän liikuntaa,ei tarvitse popsia mitää nappeja mitkä kumminkaan toimi,mutta laihdutus on hyvä bisnes.


      • voi olla

        Jos paino ei putoa vaikka kuinka yrittää, niin syy voi esim. kilpirauhasen vajaatoiminta. Kun aineenvaihdunta on tosi hidasta niin ei se paino niin vaan putoa. Alkää syylistäkö kaikkia kun ette tiedä totuutta.


      • Siitä se johtuu juu
        voi olla kirjoitti:

        Jos paino ei putoa vaikka kuinka yrittää, niin syy voi esim. kilpirauhasen vajaatoiminta. Kun aineenvaihdunta on tosi hidasta niin ei se paino niin vaan putoa. Alkää syylistäkö kaikkia kun ette tiedä totuutta.

        Vai että oikeen kilpirauhanen.Juu u näyttää olevan aika monella se vajaatoiminta. Sillähän ei ole mitään tekemistä asian kanssa,että syöpöttele mitä sattuu,käy pikaruoka paikoissa,kiskoo kaljaa ja liikkuu ihan liian vähän. Ihan vaan huonon aineenvaihdunnan syytä,että on ylipäätään lihonnu ylipainoseks eikä paino tipu vaikka mitä tekis. Kyllä saksalaiset olis ollu mielissään nykyajan läskikasoista jotka ei laihu millään.Ei olis ihmiset ainakaan nälkään kuollu kun kilpirauhanen estää laihtumisen. Ps:Tiesitkö muuten,että kilpirauhasen vajaatoiminta ei pysäytä laihtumista vaan hidastaa,mikä tarkottaa sitä että kyllä sitä laihtuu vaikkakin hitaasti.Toisekseen mikäli tästä sairaudesta kärsii on siihen olemassa erittäin tehokas lääkintä. Seuraavaksi varmaan väität,että jotkut lihavat lihoo tyhjästä ilmasta


      • Olet!

        Mietippä hieman mitä kirjoitat, voit olla hyvinkin yksinkertainen, mutta lihomisen syyt eivät ole yhtä yksinkertaisia!


      • ei käyt
        Siitä se johtuu juu kirjoitti:

        Vai että oikeen kilpirauhanen.Juu u näyttää olevan aika monella se vajaatoiminta. Sillähän ei ole mitään tekemistä asian kanssa,että syöpöttele mitä sattuu,käy pikaruoka paikoissa,kiskoo kaljaa ja liikkuu ihan liian vähän. Ihan vaan huonon aineenvaihdunnan syytä,että on ylipäätään lihonnu ylipainoseks eikä paino tipu vaikka mitä tekis. Kyllä saksalaiset olis ollu mielissään nykyajan läskikasoista jotka ei laihu millään.Ei olis ihmiset ainakaan nälkään kuollu kun kilpirauhanen estää laihtumisen. Ps:Tiesitkö muuten,että kilpirauhasen vajaatoiminta ei pysäytä laihtumista vaan hidastaa,mikä tarkottaa sitä että kyllä sitä laihtuu vaikkakin hitaasti.Toisekseen mikäli tästä sairaudesta kärsii on siihen olemassa erittäin tehokas lääkintä. Seuraavaksi varmaan väität,että jotkut lihavat lihoo tyhjästä ilmasta

        Kaikki ei käy hampparilla tai juo edes alkoholia ja liikuu mutta sileti lihoo. Jos sulla on hyvät geenit niin sehän on sulle vaan helvetin hyvä juttu. mutta kun kaikki ei ole saanut hyviä geenejä. Sun kannattaisi lukea esim tosta kilpparista.


      • Yleensä lihomiseen
        Olet! kirjoitti:

        Mietippä hieman mitä kirjoitat, voit olla hyvinkin yksinkertainen, mutta lihomisen syyt eivät ole yhtä yksinkertaisia!

        tarvitaan monimutkaisia pohdiskelu prosesseja,että mitäköhän muuta sitä mättäis tähän pötsiinsä,että saanti ylittää kulutuksen. Se kun on niin yksinkertanen FAKTA,että ihminen lihoo kun syö enemmän kun kuluttaa.Millon te pullukat myönnätte noinkin yksinkertasen asian ja selittelyjen sijaan teette asialle jotain?


      • vajaatoiminta ja siihen
        ei käyt kirjoitti:

        Kaikki ei käy hampparilla tai juo edes alkoholia ja liikuu mutta sileti lihoo. Jos sulla on hyvät geenit niin sehän on sulle vaan helvetin hyvä juttu. mutta kun kaikki ei ole saanut hyviä geenejä. Sun kannattaisi lukea esim tosta kilpparista.

        lääkitys,joten tiedän kyllä että kilpirauhasen vajaatoiminta ei ole mikään tekosyy KENENKÄÄN ylimääräsiin kiloihin.


      • kuinka paljon
        vajaatoiminta ja siihen kirjoitti:

        lääkitys,joten tiedän kyllä että kilpirauhasen vajaatoiminta ei ole mikään tekosyy KENENKÄÄN ylimääräsiin kiloihin.

        suomessa on kilpirauhasen vajaatoim. kärsiviä ja niitä joiden mielestä on ihanaa kun on jostain mistä ottaa kiinni...=)heh..kyllä se vaan on suurin syy siinä mitä suustaan alas laittaa.


      • olla....
        Yleensä lihomiseen kirjoitti:

        tarvitaan monimutkaisia pohdiskelu prosesseja,että mitäköhän muuta sitä mättäis tähän pötsiinsä,että saanti ylittää kulutuksen. Se kun on niin yksinkertanen FAKTA,että ihminen lihoo kun syö enemmän kun kuluttaa.Millon te pullukat myönnätte noinkin yksinkertasen asian ja selittelyjen sijaan teette asialle jotain?

        nii että on joku lääketieteellinen syy siihen että ei laihdu esim kilpirauhas ongelma tai joku vastaava,mutta tuskin noista ihmepillereistä siihen apuja saa.Mutta suurin osa laihduttajista on vaan niin laiskoja että pitäis kiloista eroon päästä tekemättä mitään,se on fakta.Itse laihdutin melkein 20 kiloa ihan vaan niin,että jätin sokerin pois kahvista,vähensin rasvoja ja kaikkea ylimääräistä napostelua,aloin taas liikkumaan ja paino vaan alkoi pudota,ihmeellistä.Tämä ei sitten ollut mitään vittuilua.


      • siis kauppatavaraa
        olla.... kirjoitti:

        nii että on joku lääketieteellinen syy siihen että ei laihdu esim kilpirauhas ongelma tai joku vastaava,mutta tuskin noista ihmepillereistä siihen apuja saa.Mutta suurin osa laihduttajista on vaan niin laiskoja että pitäis kiloista eroon päästä tekemättä mitään,se on fakta.Itse laihdutin melkein 20 kiloa ihan vaan niin,että jätin sokerin pois kahvista,vähensin rasvoja ja kaikkea ylimääräistä napostelua,aloin taas liikkumaan ja paino vaan alkoi pudota,ihmeellistä.Tämä ei sitten ollut mitään vittuilua.

        http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Salainen osakassopimus jakaa vallan Terveysrahastossa/1135232639353


      • monta vuotta kärsinyt
        Siitä se johtuu juu kirjoitti:

        Vai että oikeen kilpirauhanen.Juu u näyttää olevan aika monella se vajaatoiminta. Sillähän ei ole mitään tekemistä asian kanssa,että syöpöttele mitä sattuu,käy pikaruoka paikoissa,kiskoo kaljaa ja liikkuu ihan liian vähän. Ihan vaan huonon aineenvaihdunnan syytä,että on ylipäätään lihonnu ylipainoseks eikä paino tipu vaikka mitä tekis. Kyllä saksalaiset olis ollu mielissään nykyajan läskikasoista jotka ei laihu millään.Ei olis ihmiset ainakaan nälkään kuollu kun kilpirauhanen estää laihtumisen. Ps:Tiesitkö muuten,että kilpirauhasen vajaatoiminta ei pysäytä laihtumista vaan hidastaa,mikä tarkottaa sitä että kyllä sitä laihtuu vaikkakin hitaasti.Toisekseen mikäli tästä sairaudesta kärsii on siihen olemassa erittäin tehokas lääkintä. Seuraavaksi varmaan väität,että jotkut lihavat lihoo tyhjästä ilmasta

        ps. tiesitkö, että kilpparin vajis ja mielialalääkitys yhdessä ovat todella otollinen pohja lihomiselle? Ex mieheni pystyi syömään vaikka mitä ja kuinka rasvaista vaan, eikä lihonut tippaakaan. Ei olisi koskaan tullut mieleenikään syödä samoin, silti olin "isompi". Eikä se kilpparilääkityskään ole aina kohdallaan. Vuosienkaan jälkeen.


      • sotkevat myös
        monta vuotta kärsinyt kirjoitti:

        ps. tiesitkö, että kilpparin vajis ja mielialalääkitys yhdessä ovat todella otollinen pohja lihomiselle? Ex mieheni pystyi syömään vaikka mitä ja kuinka rasvaista vaan, eikä lihonut tippaakaan. Ei olisi koskaan tullut mieleenikään syödä samoin, silti olin "isompi". Eikä se kilpparilääkityskään ole aina kohdallaan. Vuosienkaan jälkeen.

        usein (ja itse sairaus) suolatasapainon, eli nestettä voi kertyä reilusti liikaa, tehotarkkailuun vaan, jos Suomessa välitetään terveydenhoidossa enää muust kuin VEROTETTAVASTA tupakasta ja viinasta. Kilpirauhaspotilas vanhoilla lääkkeillä on pelkkä menoerä kunnalle/valtiolle!!!


      • Kyllä nykyinen
        monta vuotta kärsinyt kirjoitti:

        ps. tiesitkö, että kilpparin vajis ja mielialalääkitys yhdessä ovat todella otollinen pohja lihomiselle? Ex mieheni pystyi syömään vaikka mitä ja kuinka rasvaista vaan, eikä lihonut tippaakaan. Ei olisi koskaan tullut mieleenikään syödä samoin, silti olin "isompi". Eikä se kilpparilääkityskään ole aina kohdallaan. Vuosienkaan jälkeen.

        kilpirauhaskoe pariin kertaan otettuna antaa kyllä 99% /- !!!


      • vuosia kärsinyt
        Kyllä nykyinen kirjoitti:

        kilpirauhaskoe pariin kertaan otettuna antaa kyllä 99% /- !!!

        Mutta kuinka moni lääkäri osaa tulkita oikein tuloksia? Itse kärsin melkein vuoden pahoista oireista, ennenkuin SIJAISlääkäri huomasi, että ohoh,sullapa on arvot ollu vinksallaan jo pidemmän aikaa..miksei mitään ole tehty? Eikä se pelkkä kokeenotto siinä auta, vielä on saatava lääkitys kohdalleen. Ja sepäs ei aina niin helppoa olekkaan. Kilpirauhanen kun saattaa välillä osittain toimia ja välillä ei.


      • kaikilla
        vajaatoiminta ja siihen kirjoitti:

        lääkitys,joten tiedän kyllä että kilpirauhasen vajaatoiminta ei ole mikään tekosyy KENENKÄÄN ylimääräsiin kiloihin.

        ole samanlaisia oireita kun sulla. Pahviaivo.


      • 150 kg laihtunut
        Yleensä lihomiseen kirjoitti:

        tarvitaan monimutkaisia pohdiskelu prosesseja,että mitäköhän muuta sitä mättäis tähän pötsiinsä,että saanti ylittää kulutuksen. Se kun on niin yksinkertanen FAKTA,että ihminen lihoo kun syö enemmän kun kuluttaa.Millon te pullukat myönnätte noinkin yksinkertasen asian ja selittelyjen sijaan teette asialle jotain?

        Ei kukaan kiellä ravinnon ja kulutuksen ristiriitaa lihomiseen, ei kukaan!!! Mutta miksi jästipäät eivät tajua asian olevan kovin mutkikas, jos kulutus on matala jolloin käytännössä on oltava jatkuvasti nälässä, se ei ole kivaa eikä helppoa. Mutta eipä asiaa tajua se jolla ei ole ongelmaa painon kanssa. Laihtuminen on sinänsä helppoa, minkin olen laihduttanut jo 3x50 kg ja lisäksi pienempiä määriä. Tiedän siis miten laihdutaan ja miksi lihotaan!


    • -mai-

      Kävin jo viikko sitten apteekissa kysymässä..Katsoivat koneelta että on Alli ja hinta ei hirveen kova. Painoindeksi pitää olla ainakin 28 eikä saa mitään verenpaine tms.tautia olla. Hinta 39e oliskos sitten ollu 50 kpl ja jotain 50e se isompi satsi. Auttaa vähäkalorisen ruokavalion kanssa 50% nopeammin laihtumaan. Ainakin itellä laihdutuskuuri aina tyssännyt siihen, että paino lähtee niin hitaasti ja laihdutusprosessista tulee niin pitkä. Estää rasvan imeytymistä elimistöön 25% vähemmän. Käynyt painonvartijat ja lapsen saamisen jälkeen tullut jopa 30kg ylimäärästä ja 9 vuotta koittanut jojo laihduttaa. Kaikkihan tulee tuplana takaisin, jos taas ei loppuelämää noudata vähäkalorista ruokavaliota. Nyt lähtenyt vajaa 6kg, mutta 4kk:tta jo taistellut. Jospa tästä lääkkeestä jotain apua olisi nopeuttamaan laihdutusprosessissa. Jääkaapin sisältö oltava pysyvästi vähärasvaista juustoa sekä minilättaa. -Mai-

      • kevennystä

        Paras tapa laihtua on muuttaa ruokavalio oikeanlaiseksi! Minä sain kipinän netissä olevasta ilmaisesta Kiloklubista. Pitää syödä kunnolla ja oikein, käykääpä tutustumassa.Seitsemättä kiloa tiputtelen, 10kg tavoite tällä erää.Tammikuun alussa aloitin, eikä ole ollut vaikeaa, myöskään nälkää ei ole tarvinnut kokea. En ole koskaan näin paljoa syönyt,ruokatavat muuttuivat kokonaan.Suosittelen!!


      • -mai-
        kevennystä kirjoitti:

        Paras tapa laihtua on muuttaa ruokavalio oikeanlaiseksi! Minä sain kipinän netissä olevasta ilmaisesta Kiloklubista. Pitää syödä kunnolla ja oikein, käykääpä tutustumassa.Seitsemättä kiloa tiputtelen, 10kg tavoite tällä erää.Tammikuun alussa aloitin, eikä ole ollut vaikeaa, myöskään nälkää ei ole tarvinnut kokea. En ole koskaan näin paljoa syönyt,ruokatavat muuttuivat kokonaan.Suosittelen!!

        Olen kans kiloklubin jäsen tammikuusta asti..ylimäärästä vaan on 30 kiloa, ja vajaa 6 vasta lähtenyt..Onhan se hyvä, ja opettaa syömään oikein, mut ei koko aikaa jaksa syömisiään sinne merkata. Sen avulla jääkaapinki sisältö muuttunut loppuiäksi. Prosessi vaan kestää niin kauan, et jos on paljon ylimäärästä niin lääkkeet auttaa ruokavaliodieetin kanssa prosessin nopeuttamisessa, ettei laihis lötsähdä siihen, kun tarvii vuoden kaloreitaan laskea ja merkata.


    • styrox

      Alueemme Kilpirauhasyhdistyksen pj lausui eräässä taannoisessa lehtihaastattelussa, että 20 % vajaatoimintaa sairastavista on valitettavasti sellaisia, joille lääkitys ei syystä tai toisesta tehoa ollenkaan, joillakin tehoaa ajoittain. Suurimmalla osalla lääkitys tehoaa erittäin hyvin. Vajaatoiminnan pahin puoli ei mielestäni ole ylipaino, olen solminut parisuhteen normaalipainoisen kanssa vajaudestani huolimatta ja pystyn todennäköisesti kävelemään vielä pitkään. Mielen hitaus on minusta kaikkein ärsyttävin asia. Jähmeys ja tunkkainen tunne kaikessa saa surulliseksi ja raivostuneeksi. Itseäni en kuvailisi laiskaksi vaan päinvastoin tulisen temperamenttini johdosta äkkinäiseksikin. Saan myös aikaan asioita. Kuitenkin on kausia, jolloin suorastaan tunnen nesteen kerääntyvän kehooni ja verenpaineen laskevan ja kaikki on kuin tervassa raahautumista. Jos ne, joilla ei vajaatoiminnan oireita ole tai lääkärin koulutusta tulevat halveksivaan sävyyn kertomaan, mitä mieltä ovat näistä asioista täällä keskustelupalstalla, kannattaa keskustelu suodattaa tietenkin omassa päässään. Ja erityisesti kannattaa selvittää lääkäriltä, miten laihdutuslääke sopii omalle fysiikalle ja mielelle. Ihmiset voivat paria etsiessään valita juuri sellaisen joka itseä miellyttää, ei hänen piirteistöään tarvitse etukäteen päättää median avulla. Hauskaa kevättä ja upeita hetki rakkaiden kanssa.

    • ja rauhallista liikuntaa.

      Lääkkeet auttavat vain alkuun, kaikki muu on humpuukia. Liikuntaa ja salaattia eikä sitäkään ylenmäärin, kaikki mitä syöt varastoituu rasvaksi. Lääke lienee Xenical -tyyppinen rasvan imeytymisen estäjä. Ei auta pidemmän päälle, muuta toivotan onnea elämäntapojen muutoksessa. Ihmepillerit ovat humpuukia.

    • Laihduttaja

      Olen käyttänyt Xenical lääkkeitä vuosi takaperin ja pitänyt vuoden paussin ja sain uuden reseptin teho on puolta parempi, kuin Allissa Allissa teho 60mg ja Xenicalissa 120 mg. Apteekkari näin sanoi. Laihduin 10 kg Xenicalilla, liikuin paljon pyöräilin pitkiä matkoja lihoin välissä nyt 5 kg tullut lisää. Lääkäri sanoi että lautasmalli, kannattaa ottaa laihdutuksen tueksi puolet lautasesta kasviksia ja vihanneksia ja esim: perunoita, riisiä kastiketta toinen puolisko eikä paljon leipää. Aloitan laihdutuksen, tsemppiä muillekkin laihduttajille. Myös täysjyvätuotteet,hedelmät kasvikset ja marjat hyviä laihdutukseen ja veden juonti, ennen ruokailua ja muutenkin hyvä laihdutusjuoma.

    • Nimetön

      jotta apteekista saavat myydä, joten ihan laiheliinit eivät sitä lääkettä saa.

      • täälä missä

        mä asun.Oma bmi on 16 ja eilen hain Allia.


    • pumpuliaivo

      lukases se heikkilän kirja/kirjat ja noudata orjallisesti ohjeita ja ei aikaakaan ku paino on pudonnu muut vaivat,jos niitä on, niin hävinny. suosittelen kaikille!

    • Eniro/Suomi24

      ylläpitoon töihin. Emme muita. Ota yhteyttä, jos kiinnostaa.

    • laiha

      Aprillipäivä meni jo. Tulot - menot = tulos.

    • ilkeähkö

      Sen nimi on ITSEKURI. Lääke on erittäin toimiva, ei aiheuta sivuvaikutuksia, on edullinen jne. Olen käyttänyt lääkettä noin tammikuun 20. päivästä lähtien. Tuloksena on ollut melko mukava elämän laadun parantuminen. Paino oli 95 kg,ku aloitin lääkkeen tehokäytön, tänä aamuna vaaka näytti 78,8 kg. Lääkkeen sisältö on yksinkertainen, liikuntaa lisää, kahvileivät pois,leipää lisukkeineen vähemmän, ateriointikertoja lisää, yhdellä kertaa ei syödä koko tai edes puolen päivän energiatarvetta. Tietenkin suklaat ja karkit vähemmälle jne. Itsekuri lääkkeeksi ja me suomalaiset voimme vielä välttyä "jenkkien pöhötaudilta"!

    • laihtua.

      on,syö vähemmän ja liikkuu enemmän. Laihduttaminen ei ole mitään salatiedettä. Jokainen laihtuu kun ottaa itseään niskasta kiinni ja aloittaa liikkumaan säännöllisesti ja syö vähemmän. Laihtumiseen ei tarvitse napostella pillereitä,voi syödä terveellisesti ja unohtaa roskaruoat ja makeiset.Tämä on vanhatapa,joka on parempi kuin pussillinen uusia.

    • Vuodessa alle 5 kiloa.... tehoaahan se ja ja lumelääkekin tehosi Eli ei mikään halpa testi.... Jos pillerit maksaa 35 euroa 42 kpl ja kolmella aterialla, paketti kestää kaksi viikkoa, mikä tekee vuodessa 26 kertaa 35= 910 € vajaan viiden kilon pudotuksesta, jos siis sattuu toimimaan. Ja noin "hurja" painonpudotus oli vain osalla ihmisistä, joilla BMI yli 28. (osa ei siis laihtunut edes tuota 4,8 kiloa) Huomaattehan, ettei edelleenkään ole kyseessä mikään ihmelääke. Testeissä käytettiin ylipainoisia ihmisiä (BMI yli 28) ja tulokset: potilaiden laihtuneen keskimäärin 4,8 kiloa vuoden kuluessa, kun lumelääkettä saaneet potilaat laihtuivat 2,3 kiloa. (lähde: http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDFs/EPAR/alli/H-85 4-fi1.pdf ) Tuolla hinnalla kannattaa ostaa halvempaa kalkkitablettia vuodeksi ja kuvitella että se laihduttaa.... Silloinhan laihtuu tuon mitä lumelääkettä nauttineet...

      • on supotiinia.

        paino nousi 15 kiloa kun lopetin tupakan polton tupakassa on supotiinia mikä estää rasvan kertymistä.ja mustassa teessä taitaa olla samaa ainetta.olin sairaala ruujilla paino tippui noin 10 kiloa 2 viikossa.nytten on tullut vähän tota mahaa takas kun olen taas sortunut tietti limsaa,niihin kalorittomiin muka.pitäisi lopettaa siis limsan päivittäinen juominen.taijankin lopettaa sen noihin viimeisiin pulloihin,niidenkin juominen alkaa kyllästyttää.ja saisin ton mahan alun pois.tietysti olisi kiva myös kokeilla allia,mutta voi olla että sitä ei mulle myydä,en ole ehkä kumminkaan niin lihava.


    • May09

      Uusi lääke on nimeltään Ally, mainostamatta sitä mitenkään, kokemuksia siitä ei ole, tuskin kovin monella muullakaan, kun on kuitenkin kyseessä aivan uusi markkinoille tullut lääke. Hinnasta ei tietoa, mutta et saa ilman reseptiä. Ja muistathan, ettei lääke yksin auta painonpudotukseen, maan pitää olla myös motivaatiota muuttaa rávintotottumuksiaan ja lisätä liikuntaa, yms.

      • ilman reseptiä

        tuota allia.Ja hinnathan tuolla jo tuli esille.Taidan jättäää kyllä itse väliin,kun muutenkin syön vähärasvaista,niin ei ehkä auta mitään.


    • on sen nimi

      Se on uusin laihdutus lääke. Vaivaan kuin vaivaan. * Vähentää turhien geenien määrää ym. * Lisää staattista resistanssia valtimo ja laskimo veren yhtyessä aortassa. * Suojaa puukon kirveen ym iskuilta. * On tarkoitettu miehille että naisille * Vaikuttaa myös ihmisen magneettiseen kenttään positiivisesti. * Lisää tuntuvasti pakonomaisten hörhöjen liikeiden määrää. * Vähentää älykkyyttä turhissa asioissa. * On olemassa synteettinen ja luomu versio. TILAA lähimmästä M-lähikaupastasi

    • mk69

      Eli vain jos ei seiso, kuten Allia saa jos BMI alle 28. ELi apteekkari testaisi perinteisellä käteenvetotavalla tarviiko mies viagraa. Tätäkin ostellaan, jotta saisi pitempään harrastaa seksiä, tietämättä sivuvaikutuksista.

    • MikkoParikka

      Laihdutuslääkkeen nimi on Alli.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1806
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1417
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      6
      1386
    4. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1309
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      144
      1303
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1260
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1237
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      647
      1192
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1058
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      13
      1028
    Aihe