Kun XP:ni käynnistyy, näytölle tulee "tietoturvakeskuksen" ilmoitus joka varoittelee esim. että automaattiset päivitykset ovat poissa päältä. No se on ihan tarkoituksellista, haluan itse yrittää kontrolloida mitä Windows koneellani huseeraa. Mutta miten saisi estettyä tuon "tietoturvakeskuksen" - popup ikkunan ilmaantumisen aina bootissa?
"Windows Tietoturvakeskus"
Ähh!
3
400
Vastaukset
tietoturvaikkunan niin siinä vasemmalla on resurssit ja siinä alinpana muuta tietoturvakeskuksen ilmoitustapaa. otat ruksin pois siitä automaattiset päivitykset. jos käytät malwarebytes antimalvarea (esim) niin skannatessa se herjaa tuon mahdolliseksi haitaksi. laita se ohituslistalle.
- services.msc
ja kytke palvelu Security Center pois päältä.
- pahaaah
> No se on ihan tarkoituksellista, haluan itse yrittää kontrolloida mitä Windows koneellani huseeraa. < Kontrolloida voit mutta estää et.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821320- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että363778- 141738
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76612
- 56594