Jääkö 26-tuumainen maastopyörä

liian pieneksi..???

Eli oon itse noin 184cm pitkä mies, eli jos ostaisin 26 tuumaisen maastopyörän niin jääkö se liian pieneksi...???

7

1262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maastopyörä ja

se olis just passeli mulle, oon 170 mittanen nainen.:) Luulisin, että se 26 tuumanen jää liian pieneksi sulle... Kannattaa ehkä mennä vertailemaan johonkin pyöräliikkeeseen pyörien kokoja, se ei maksa mitään ja voit samalla jututtaa myyjää jos se sattuu olemaan juttutuulella.

• Börje 123

Ei jää kunhan ostat tarpeeksi ison runkokoon. Eli runkokoja löytyy varteenotettavassa pyöräkaupassa useampia kappaleita per malli. Siis Bilteman jätät suoraan välistä...

• pyörän koko

se onko vanne 26 tai 28 ole ratkaiseva,vaan runkokoko ratkiseva olit titten 160-200cm oitkä.huom!aina olet samalla korkeudella maasta,koska keskiön korkeus maasta ratkaiseva,eikä niissä ole eroja kuin 1-3cm verran.

• Pyör-Ä

Koon etsintä kannattaa aloitta n. 19"-20" runkokokoisista pyöristä. Ne ovat todennäköisimmin sinulle sopivia. Mutta vasta oikea kokeilu varmistaa asian. Jos taas sinulle tyrkytetään pyörää josta ei ole saatavissa eri runkokokoja niin unohda koko pyörä...

• öööööö

itse olen noin 190cm, painan 80kg ajan täys joustolla polkupyörä-enduroa ja pyöräni on 26" ja runkokoko on 21.5 ja DownHill ajoa ajan 26" runkokoko 18 (tämäsiksi että on ketterämpi maastossa) mutta kannattaa käydä kaupassa istumassa eri pyörien kyydissä

• osta

29"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      314
      7894
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      92
      6164
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3611
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2147
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2056
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      39
      1963
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      1954
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      75
      1706
    9. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1514
    10. En mä itke

sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja
      Ikävä
      31
      1470
    Aihe