Eli oon itse noin 184cm pitkä mies, eli jos ostaisin 26 tuumaisen maastopyörän niin jääkö se liian pieneksi...???
Jääkö 26-tuumainen maastopyörä
7
1262
Vastaukset
- maastopyörä ja
se olis just passeli mulle, oon 170 mittanen nainen.:) Luulisin, että se 26 tuumanen jää liian pieneksi sulle... Kannattaa ehkä mennä vertailemaan johonkin pyöräliikkeeseen pyörien kokoja, se ei maksa mitään ja voit samalla jututtaa myyjää jos se sattuu olemaan juttutuulella.
- alkup. Maantiepyöräilijä
Kokomerkintä 26" ja 28" tarkoittaa renkaan kokoa. Kaiken lisäksi 28" ei ole käytössä maastopyörissä, vaan koosta käytetään merkintää 29". Pyörän kaksi tärkeintä mittaa ovat sen korkeus ja pituus. Erikokoisia pyöriä tehdään siis sekä 26" että 29" kokoisilla renkailla (kiekoilla). Tästä löydät kokolaskureita: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?t=22962 Ja tästä vähän tarkemmin erilaisten maastopyörien ominaisuuksista. http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?t=24813
- Börje 123
Ei jää kunhan ostat tarpeeksi ison runkokoon. Eli runkokoja löytyy varteenotettavassa pyöräkaupassa useampia kappaleita per malli. Siis Bilteman jätät suoraan välistä...
- pyörän koko
se onko vanne 26 tai 28 ole ratkaiseva,vaan runkokoko ratkiseva olit titten 160-200cm oitkä.huom!aina olet samalla korkeudella maasta,koska keskiön korkeus maasta ratkaiseva,eikä niissä ole eroja kuin 1-3cm verran.
- Pyör-Ä
Koon etsintä kannattaa aloitta n. 19"-20" runkokokoisista pyöristä. Ne ovat todennäköisimmin sinulle sopivia. Mutta vasta oikea kokeilu varmistaa asian. Jos taas sinulle tyrkytetään pyörää josta ei ole saatavissa eri runkokokoja niin unohda koko pyörä...
- öööööö
itse olen noin 190cm, painan 80kg ajan täys joustolla polkupyörä-enduroa ja pyöräni on 26" ja runkokoko on 21.5 ja DownHill ajoa ajan 26" runkokoko 18 (tämäsiksi että on ketterämpi maastossa) mutta kannattaa käydä kaupassa istumassa eri pyörien kyydissä
- osta
29"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3147894Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne926164Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733611Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322147Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222056- 391963
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961954- 751706
- 441514
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311470