Eli oon itse noin 184cm pitkä mies, eli jos ostaisin 26 tuumaisen maastopyörän niin jääkö se liian pieneksi...???
Jääkö 26-tuumainen maastopyörä
7
1267
Vastaukset
- maastopyörä ja
se olis just passeli mulle, oon 170 mittanen nainen.:) Luulisin, että se 26 tuumanen jää liian pieneksi sulle... Kannattaa ehkä mennä vertailemaan johonkin pyöräliikkeeseen pyörien kokoja, se ei maksa mitään ja voit samalla jututtaa myyjää jos se sattuu olemaan juttutuulella.
- alkup. Maantiepyöräilijä
Kokomerkintä 26" ja 28" tarkoittaa renkaan kokoa. Kaiken lisäksi 28" ei ole käytössä maastopyörissä, vaan koosta käytetään merkintää 29". Pyörän kaksi tärkeintä mittaa ovat sen korkeus ja pituus. Erikokoisia pyöriä tehdään siis sekä 26" että 29" kokoisilla renkailla (kiekoilla). Tästä löydät kokolaskureita: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?t=22962 Ja tästä vähän tarkemmin erilaisten maastopyörien ominaisuuksista. http://www.fillarifoorumi.fi/forum/showthread.php?t=24813
- Börje 123
Ei jää kunhan ostat tarpeeksi ison runkokoon. Eli runkokoja löytyy varteenotettavassa pyöräkaupassa useampia kappaleita per malli. Siis Bilteman jätät suoraan välistä...
- pyörän koko
se onko vanne 26 tai 28 ole ratkaiseva,vaan runkokoko ratkiseva olit titten 160-200cm oitkä.huom!aina olet samalla korkeudella maasta,koska keskiön korkeus maasta ratkaiseva,eikä niissä ole eroja kuin 1-3cm verran.
- Pyör-Ä
Koon etsintä kannattaa aloitta n. 19"-20" runkokokoisista pyöristä. Ne ovat todennäköisimmin sinulle sopivia. Mutta vasta oikea kokeilu varmistaa asian. Jos taas sinulle tyrkytetään pyörää josta ei ole saatavissa eri runkokokoja niin unohda koko pyörä...
- öööööö
itse olen noin 190cm, painan 80kg ajan täys joustolla polkupyörä-enduroa ja pyöräni on 26" ja runkokoko on 21.5 ja DownHill ajoa ajan 26" runkokoko 18 (tämäsiksi että on ketterämpi maastossa) mutta kannattaa käydä kaupassa istumassa eri pyörien kyydissä
- osta
29"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664241
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺504014Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363512Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163013Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342749En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142542Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102234IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm131337Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1551230- 801026