varaosanumerot samoja VW:n varaosanumeroitten kanssa.Voiko olla totta,vai nubirapellejen pa***njauhantaa.
Skodan varaosanumerot
5
702
Vastaukset
- ovatten ::::
joten miksi ei olisi samoja osia,
- lentokonemekaanikkoaliupsee...
Konepellissä oli eri varaosanumero kun Passatissa. Muuten samoja numeroita näyttää olevan. Sama autohan on kyseessä Ocu=Passatti=V.A.G.=Saksa
- osia :
lentokonemekaanikkoaliupsee... kirjoitti:
Konepellissä oli eri varaosanumero kun Passatissa. Muuten samoja numeroita näyttää olevan. Sama autohan on kyseessä Ocu=Passatti=V.A.G.=Saksa
varmasti löytyy molemmista niin muissakin samojen konsernien tuotteista keskenään mikä onkin ihan järkevää
- voitokas strategia
Volkswagen Groupin kannattavuuden salaisuus on nimenomaan suuret volyymit samanlaisia osia alihankkijoilta hintojen tiputtamiseksi, alihankkijoiden kilpailutus ja samojen osien käyttö kaikissa konsernin volyymimerkeissä. Siis Audi, Seat, Skoda ja VW. Tämähän on tosiasiassa minkä tahansa menestyvän teollisuusalan salaisuus. Nokia on tästä tietenkin paras esimerkki. Kyllähän aloittaja tämän tiesikin ja kuka tahansa voi varmistaa kulutusosien samat numeroinnit vaikka Motonetin luetteloista, niin ei tartte mennä joka kaupan tiskille erikseen ihmettemään ...
- varaosamyyjä
Olen volkkarilla varaosamiehenä ja voin sanoa,että kyllä Skodan numerot eivät missään tapauksessa ole samoja.Puhun 6-vuoden kokomuksella,tarkastin asian pari vuotta sitten kun tätä "jauhettiin" suoli 24-palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741244- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47876- 60829
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688