Oon vuonna 1988 syntynyt tyttö. Oon pelannu korista 8-vuotiaasta asti. Jengi on ollu aina vähän keskitason ala puolella, mut en päässy vaihtaa ku vanhemmat ei oo antanu. Nyt kuitenki olisin vaihtamassa parempaan jengiin. Meen ens syksynä lukioon Helsinkiin. Luultavasti Helsingin uuteen yhteiskouluun(se on jossain pukinmäen lähellä). Olisko Hesassa jotain hyvää jengiä, Pukinmäen lähellä tai jossain mihin olis helppo kulkee sieltä.
Jos täällä on jotain joistain seuroista, joukkueiden yhteistietoja voi lähettää ossaan: [email protected]
Kiitti Kaikille Jo Nyt!!
Etin itelleni uutta jengii!! Apua!!
Karolina
1
455
Vastaukset 1
- Korista Malmilla
KaPo ja HNMKY pelaavat ja harjoittelevat Malmilla. Molemmat joukkueet ovat Suomen parhaimmistoa ja niillä on samassa ikäluokassa jopa 2-3 joukkuetta (taidoista ja harjoitteluhalukkuudesta riippuen). Rohkeasti kyselemään asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062185- 103886
- 63781
- 46780
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21686Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha508678Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76630- 60560
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23560- 57551