Kysyn naisten kokemuksia,miksei miestenki..Onko yleistä olla ilman alushousuja?Kesällä varmaan yleisempää?Oon itse ollut ilman alushousuja jo yli 10v..ja oli sitten verkkarit,suorat housut on paljo vapaampi kun ei ole alla mitään..?Oon usein naisten istuessa nähnyt matalavyötäröisten housujen paljastavan et ei ole mitään alla?Sinänsä seksikästa huomata et ei ole edes stringejä?Oisko alusvaatteettomuus uusi trendi?
Ilman alusvaatteita?Gallup
14
5909
Vastaukset
- käyttäisi...
...alusvaatteita, niin voin vaan kuvitella, miten usein housut/hame pitäisi pestä. Eikä varmaankaan olisi kovin mielyttävän tuntuista tai näköistäkään, kun alapään eritteet tulisivat housujen/hameen läpi... Toisin sanoen ainakaan naisena en ymmärrä, kuinka voisin edes suhteellisen hygienisesti olla ilman alushousuja. Miehillä tätä ongelmaa ei varmaankaan samassa mittakaavassa ole. (Eikä ehkä myöskään sellaisilla naisilla, jotka kärsivät alapään kuivuudesta. Alapään kuivuus ei kuitenkaan ole mielestäni erityisen seksikästä, eli jos olisin mies, niin pyrkisin kyllä pitäytymään alushousuja käyttävissä naisissa.) Lisäksi huomauttaisin, että vaikkei alushousuja näy, niin se ei tarkoita, ettei niitä siellä olisi. Itselläni on ainakin sen verran matalavyötäröisiä alushousuja, etteivät ne näy matalavyötäröisten housujen tai hameiden alta.
- Nimetön
Hämmästynyt näistä kirjoituksista.Kaikkihan olemme ulkoisille ärsytyksille,erilaisia.
- Komppaan edellistä
Komppaan edellistä vastaajaa. Alushousut on keksitty hyvästä syystä.
- matalat housut
mitään paljasta, kun toisilla ne kalsarit ovat "low cut" eli suunniteltu matalien päälihousujen kanssa käytettäväksi. On mautonta näytellä kalsareitaan ja kalsarivalikoima on tarkoituksella sellainen, että viisas nainen osaa valita alusvaatteen, joka ei toimi päällysvaatteena. Naisen toosa vuotaa valkovuotoa. Ja jos se ei pidä kalsareita, voi putsata päälihousuistaan tai hamekaudella vaikka kahvilan samettituolista etanan jättämää jälkeä muistuttavaa stuffia suurimman osan kuukaudesta. Olet varmasti joku, joka saa kiksejä alkkarittomien naisten ajattelemisesta, että sori jos pilaan tämänkin fantasian. Mutta omien limojensa levittely vääriin paikkoihin ei ole yhtään seksikästä että pidetään ne kalsarit jalassa silloin kun toosaa ei varsinaisesti tarvita mihinkään.
- hymas
Tiedän yhden nuoren naisen joka viihtyy ilman alushousuja, sanotaan näin. Hän käyttää ihan normaalisti, mutta voi olla ilmankin ja kokee olonsa jopa mukavammaksi ilman. Hän edustaa business-lookkia ja suosii suoria housuja Olettaisin että hänellä ei tuolloin ole mitään vuotoja kun on ilman ja housuihin ei jääne mitään kummallisempia muistoja muutoinkaan Hän on mielestäni siisti ihminen ja osaa valita vaatteet tilanteen mukaan. Mutta ei käytä hameita yms, naisen perusvaatteita.
- ko naisesta
Onko Hän Hengitystä salpaava ihminen nuin muuten?.Ylväs olemus? mikä on "olemus".
JK.Hyvää Pyhää
- hymas
Viimesyksynä olin pyöräilytapahtumassa, jossa oli paikalla lehdistöä. Olin erään toimittajan haastateltavana ja siinä yhteydessä hän poimi työlaukustaan jotakin joka oli maassa. Toki neitonen n.30v? nainen kyykistyi ihan siveellisesti, mutta näkymä oli häkellyttävän paljastava, jopa niin että uskaltaisin väittää että niin low-cut alkaareita ei ole olemassakaan kun siinä olisi tarvittu. Voisin väittää että 1/2 takamuksesta oli paljaana, eikä lantiolinja mitenkään kireä että näkyi kyllä pidemmällekin. Tirkistävä katseeni ei tavoittanut sieltä mitään. Koska itseasiassa olin enemmän naisen yläpuolella kuin takana. Hämmennyin kaikenkaikkiaan, kumminkin julkisentyöntekijä, koulutettu. Ja kyllä hän sivistyneesti käyttäytyi ja liikkui ja en huomannut häneltä vastaavia suorituksia. Olisiko hänellä ollut käsissä papereita tms ja tilanne ajautui niin. toki paikka oli muutoin suojaisa? et ei koko keskustalle loistanut. mutta arvailuja vainen.
- Kinuskikuula
Eiköhän noita alushousuja ole niin matalavyötäröisiä, että ei niitä välttämättä joka tilanteessa näy. Vaikka muitahan minä tässä toistankin... Jos haluat ilman alkkareita hillua, niin mikset voisi tehdä sitä yöllä? Tuntuu vain niin ällolötä, että ei pidetä pikkareita vaikka farkkujen kanssa. :S
- Kääkkääk
En ymmärrä miksi pitää alusvaatepalstalla tuhlata kirjoitustilaa kaikennäköisten fetissiensä ja fantasioidensa käsittelyyn. Menkää seksikeskustelupalstoille, kiitos. Epäilen kyllä suuresti tuota tarinaasi alkkarittomasta bisnesnaisesta. Kyselin vappujuhlinnan lomassa n. 10 naiselta ystäväporukassani tästä ko. asiasta, ja joka ikinen ihmetteli että kuka muka pystyy ilman alushousuja kulkemaan. Kyllä täytyy olla erityisen kuiva alapää, jos pystyy kokemaan olonsa mukavaksi ilman alkkareita. Eli kuten joku jo aiemmin sanoi, alushousut on keksitty hyvästä syystä. Sorry vaan, jos ei se jotakuta perapervo-rynkyttäjää miellytä, että suurin osa naisista käyttää alkkareita joka ikinen päivä.
- Eivät käytä
Kääkkääk kirjoitti:
En ymmärrä miksi pitää alusvaatepalstalla tuhlata kirjoitustilaa kaikennäköisten fetissiensä ja fantasioidensa käsittelyyn. Menkää seksikeskustelupalstoille, kiitos. Epäilen kyllä suuresti tuota tarinaasi alkkarittomasta bisnesnaisesta. Kyselin vappujuhlinnan lomassa n. 10 naiselta ystäväporukassani tästä ko. asiasta, ja joka ikinen ihmetteli että kuka muka pystyy ilman alushousuja kulkemaan. Kyllä täytyy olla erityisen kuiva alapää, jos pystyy kokemaan olonsa mukavaksi ilman alkkareita. Eli kuten joku jo aiemmin sanoi, alushousut on keksitty hyvästä syystä. Sorry vaan, jos ei se jotakuta perapervo-rynkyttäjää miellytä, että suurin osa naisista käyttää alkkareita joka ikinen päivä.
Alushousuja, vai oletteko nähneet?
- Nimetön
Kinuskikuula kirjoitti:
Eiköhän noita alushousuja ole niin matalavyötäröisiä, että ei niitä välttämättä joka tilanteessa näy. Vaikka muitahan minä tässä toistankin... Jos haluat ilman alkkareita hillua, niin mikset voisi tehdä sitä yöllä? Tuntuu vain niin ällolötä, että ei pidetä pikkareita vaikka farkkujen kanssa. :S
Ällöä JOS oma häppäri "kestää" sauman pehmeyden? Se voi vaikka olla...sensuuri...suuri.
- Nimetön
Kääkkääk kirjoitti:
Vaan hyvän itseluottamuksen.
- Nimetön
Luin nämät kirjoitukset ja olin aikahämmentynyt.Minkäverran suojaa antaa St ja malli kapea tai "narut".Et sillee-jatkuu ja jatkuu...Milloin saadaan oikeavastaus?(Lähden Hakaniemen Sunnuntai markkinoille)Lörtsylle.
- Anonyymi
Minä tykkään olla ilman aluhousuja dimexin työhousuja varsinkin pidän :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426