Käytätkö meikkiä? Miksi? Sopiiko meikki miehelle? Miksi?
Pieni meikkigallup
9
270
Vastaukset
oon tämän asian suhteen vanhoillinen
- ap.
Jos kaverisi(m) käyttää meikkiä niin haittaako se sua jollain tavalla?
ap. kirjoitti:
Jos kaverisi(m) käyttää meikkiä niin haittaako se sua jollain tavalla?
vai mitä mieltä olet miehestä,joka pitää homoina miehiä jotka käyttävät korviksia :) tuo ei siis ole minun ajatus vaan kaverini.
- Kitekattia-
sillä saa vaan lärvästä kiinnostavamman näkösen, mutta käytän aika vähän usein ainoostaan ripsari,kajaali. Rockkari äijille sopii kajaali ja musta luomiväri, muille en suosittele.
- Kitekattia-
no kuitenkin...
- ap.
Kitekattia- kirjoitti:
no kuitenkin...
Saa naisetkin toki vastata. Mutta jos ei ole rokkarimies ja haluaa vaikka peitellä ihon kiiltoa puuterilla, onko se huono asia?
- HooVee
Enpä käytä meikkiä, varmaankin koska olen tarpeeksi hyvännäköinen ilmankin. Ei sovi ainakaan heteromiehelle, koska naisten huomio hankitaan muilla keinoin.
ihan reilua, että miehilläkin on oikeus peittää ihon virheitä tms ja tehdä itsensä paremman näköiseksi. Silmämeikit kyllä musta kuuluu nuorille kokeilijoille, rockareille tms. enemmin. Huulipuna ei oikein ole miehikästä eikä edes poikamaista missään iässä. Esiintyvät taiteilijat tietty taas poikkeuksia. Itse en lähde kokonaan ilman meikkiä periaatteessa juuri koskaan ulos, enkä ole edes yksin kotioloissa ihan täysin ilman meikkiä, paitsi nukkuessa, enkä mä silti mikään ihan järkky ole ilman;) Se on vaan tottumiskysymys, ja jonkunlainen rutiini. Mutta hyvin vähäisessä meikissä kyllä urheilemassa tai kotona kuitenkin...
käytän kyllä meikkiä sopivissa määrin ja korostamaan mm. hyviä puoliani niinkuin meikillä yleensä. ja voihan se meikki toki joillekki miehillekki "sopia" esim. just nämä rokkarit ja yks tuttavamieski on vähä sen tyylinen että pitempi letti ja rajausta joskus mutta että omalla miehellä.. ei kiitos. ehkä sitte oon vaan sen asian suhteen sen verran vanhanaikanen että ei ne meikit vaan miehille kuulu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702034
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371445Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321144Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56882- 55836
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250794Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S16722Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58703Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis195617