Hei ihmiset kuka tietää hyvän rullisten ostopaikan stadista, pitäisi saada leveä lestinen malli... kävin useassa liikkeeessä ja väittivät ettei ole olemassa...epäilen
Leveä lesti
8
2347
Vastaukset
- kävit
Joko kävit Puhoksen Intersportissa, joka on Itäkeskuksen lähellä?Yleensä siellä on sannut hyvää palvelua ja ovat tilanneet, jos ei ole ollut varatossa. Kaiketi tämä maininta palvelevasta liikkeestä on ok.
- RjaR
Puhoksessa on Helsingin paras valkoima, mutta ovatkohan saaneet vielä kaikkia myyntiin. Pari viikkoa sitten näytti olevan alenuksella viime vuoden malleja.
- "K2"
RjaR kirjoitti:
Puhoksessa on Helsingin paras valkoima, mutta ovatkohan saaneet vielä kaikkia myyntiin. Pari viikkoa sitten näytti olevan alenuksella viime vuoden malleja.
K2:ssa on leveä lesti ja istuu leveäänkin jalkaan, toiset luistimet menossa.
- K2:ssa
"K2" kirjoitti:
K2:ssa on leveä lesti ja istuu leveäänkin jalkaan, toiset luistimet menossa.
on nimenomaan kapea lesti. Älä puhu koko ajan kakkaa.
- Mutta kun
K2:ssa kirjoitti:
on nimenomaan kapea lesti. Älä puhu koko ajan kakkaa.
minullakin on leveä jalka, niin ainoa sopiva lesi on tähän mennessä löytynyt K2:sista. Niitä on kulunut jo neljät parit. Rollerbladeja en ole kyllä kokeillut mutta vinon pinon muita.
- sopi
Rollerbladet. Itselläkin on "leveälestinen" jalka ja olin jo muutama vuosi sitten luopunut toivosta, kun en mistään löytänyt sopivaa kenkää. Oli varmaan ihan viimeinen merkki, mitä kokeilin ja istui heti kuin sukka jalkaan. Kannattaa kokeilla, jos et vielä ole testannut.
- ?
Rollerbladet toimii ainakin itselläni. Käytännössä ei ole alkanut painamaan kertaakaan kolmen vuoden aikana, n. 15-20km lenkeillä. Muissa lajeissa (luistelu/laskettelu/hiihto) alkaa painamaan välillä herkästikin - eli vehkeet pitäis varmana vaihtaa...
- R:t mullakin
? kirjoitti:
Rollerbladet toimii ainakin itselläni. Käytännössä ei ole alkanut painamaan kertaakaan kolmen vuoden aikana, n. 15-20km lenkeillä. Muissa lajeissa (luistelu/laskettelu/hiihto) alkaa painamaan välillä herkästikin - eli vehkeet pitäis varmana vaihtaa...
Vähän löysät ja täytyy varoa siksi hankautumia sisäpuolella. Pitkää sukanvartta pidän myös suojana. Nyt ei ole mitään ongemia. Kaksivuotta sitten tuli vähän mutta en tiedä potkinko liian korkealle. Nyt olen potkinut matalemmalle. Hyvä tulee näin.
Ainakin tämä kesä menee näillä ehkä ensi kesäkin. Sitten on uusi tilanne jo luistin markkinoilla, sillä merkkejä tulee ja menee. Viime vuosina on luistin merkkejä enimmäkseen mennyt. Mutta näkee sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957