Leveä lesti

kopokka

Hei ihmiset kuka tietää hyvän rullisten ostopaikan stadista, pitäisi saada leveä lestinen malli... kävin useassa liikkeeessä ja väittivät ettei ole olemassa...epäilen

8

2496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kävit

Joko kävit Puhoksen Intersportissa, joka on Itäkeskuksen lähellä?Yleensä siellä on sannut hyvää palvelua ja ovat tilanneet, jos ei ole ollut varatossa. Kaiketi tämä maininta palvelevasta liikkeestä on ok.

• RjaR

Puhoksessa on Helsingin paras valkoima, mutta ovatkohan saaneet vielä kaikkia myyntiin. Pari viikkoa sitten näytti olevan alenuksella viime vuoden malleja.

• "K2"
        RjaR kirjoitti:

Puhoksessa on Helsingin paras valkoima, mutta ovatkohan saaneet vielä kaikkia myyntiin. Pari viikkoa sitten näytti olevan alenuksella viime vuoden malleja.

K2:ssa on leveä lesti ja istuu leveäänkin jalkaan, toiset luistimet menossa.

• K2:ssa
        "K2" kirjoitti:

K2:ssa on leveä lesti ja istuu leveäänkin jalkaan, toiset luistimet menossa.

on nimenomaan kapea lesti. Älä puhu koko ajan kakkaa.

• Mutta kun
        K2:ssa kirjoitti:

on nimenomaan kapea lesti. Älä puhu koko ajan kakkaa.

minullakin on leveä jalka, niin ainoa sopiva lesi on tähän mennessä löytynyt K2:sista. Niitä on kulunut jo neljät parit. Rollerbladeja en ole kyllä kokeillut mutta vinon pinon muita.

• sopi

Rollerbladet. Itselläkin on "leveälestinen" jalka ja olin jo muutama vuosi sitten luopunut toivosta, kun en mistään löytänyt sopivaa kenkää. Oli varmaan ihan viimeinen merkki, mitä kokeilin ja istui heti kuin sukka jalkaan. Kannattaa kokeilla, jos et vielä ole testannut.

• ?

Rollerbladet toimii ainakin itselläni. Käytännössä ei ole alkanut painamaan kertaakaan kolmen vuoden aikana, n. 15-20km lenkeillä. Muissa lajeissa (luistelu/laskettelu/hiihto) alkaa painamaan välillä herkästikin - eli vehkeet pitäis varmana vaihtaa...

• R:t mullakin
        ? kirjoitti:

Rollerbladet toimii ainakin itselläni. Käytännössä ei ole alkanut painamaan kertaakaan kolmen vuoden aikana, n. 15-20km lenkeillä. Muissa lajeissa (luistelu/laskettelu/hiihto) alkaa painamaan välillä herkästikin - eli vehkeet pitäis varmana vaihtaa...

Vähän löysät ja täytyy varoa siksi hankautumia sisäpuolella. Pitkää sukanvartta pidän myös suojana. Nyt ei ole mitään ongemia. Kaksivuotta sitten tuli vähän mutta en tiedä potkinko liian korkealle. Nyt olen potkinut matalemmalle. Hyvä tulee näin.
        Ainakin tämä kesä menee näillä ehkä ensi kesäkin. Sitten on uusi tilanne jo luistin markkinoilla, sillä merkkejä tulee ja menee. Viime vuosina on luistin merkkejä enimmäkseen mennyt. Mutta näkee sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe