Filehiposta huomasin, että DirectX:stä on tullut joku uusi versio. Oma näytti olevan tällainen kuin DirectX 9.0c (4.09.0000.0904). Käyttis on Xp Home SP 3. Kun yritin asentaa tuota Filehiposta imutettua tiedostoa dxwebsetup.exe (version: 9.26.1590) tuli virheilmoitus. Harmikseni en kirjoittanut sitä ylös. Mutta ei vaan jostain syystä sopinut. Osaisiko joku näillä tiedoilla kertoa, miten tulisi toimia, jos haluaa tuon DirectX:n päivittää mahdollisimman helpolla tavalla.
DirectX päivitys
9
737
Vastaukset
- Aito Teräs
.......
- Hub Hub
Aito Teräs kirjoitti:
.......
Dr.xyz on muistanut vihdoin ottaa tablettinsa. Tuo linkitys on vaativa taito!
Aito Teräs kirjoitti:
.......
a) kuvaava otsikko b) uniikki nimimerkki c) virheetön kieli d) mainittu käyttöjärjestelmä e) mainittu ongelmallinen ohjelmisto jne. Pikku miinus tuosta virheilmoituksen puutteesta, mutta muuten kaikki kohdallaan.
Dr.xyz kirjoitti:
a) kuvaava otsikko b) uniikki nimimerkki c) virheetön kieli d) mainittu käyttöjärjestelmä e) mainittu ongelmallinen ohjelmisto jne. Pikku miinus tuosta virheilmoituksen puutteesta, mutta muuten kaikki kohdallaan.
sitten vastaamaan vittuilijoille :)
- hih...
harrastelijakirurgi kirjoitti:
sitten vastaamaan vittuilijoille :)
Ei se tajunnut niitä vittuiluksi.
- tettä
hih... kirjoitti:
Ei se tajunnut niitä vittuiluksi.
vai?
- Suora Äksä
tettä kirjoitti:
vai?
Alkuperäinen Suora Äksä vielä kyselisi. Microsoftin oma linkki oli jo tuttu. Olen kaksi kertaa kokeillut ottaa ohjelmia Microsoftin omilta sivuilta ja asentanut pyydetyn Genuine-komponentin. Molemmilla kerroilla jokin on mennyt pyllylleen, eikä Genuine ole toiminut. Minulla on kuitenkin aito kaupasta ostettu käyttis. Tietty voisin kokeilla kolmannen kerran tätä DirectX:ää. Mutta jos löytyisi muu tapa, kokeilisin sitä ensin. En tiedä mahtaako tästä päivityksestä olla minulle edes mitään hyötyä. Monilla tuntuu olleen ongelmia DirectX:n päivityksen kanssa. Tosin aina voi tehdä palautuspisteen, jos joku menee mönkään.
Suora Äksä kirjoitti:
Alkuperäinen Suora Äksä vielä kyselisi. Microsoftin oma linkki oli jo tuttu. Olen kaksi kertaa kokeillut ottaa ohjelmia Microsoftin omilta sivuilta ja asentanut pyydetyn Genuine-komponentin. Molemmilla kerroilla jokin on mennyt pyllylleen, eikä Genuine ole toiminut. Minulla on kuitenkin aito kaupasta ostettu käyttis. Tietty voisin kokeilla kolmannen kerran tätä DirectX:ää. Mutta jos löytyisi muu tapa, kokeilisin sitä ensin. En tiedä mahtaako tästä päivityksestä olla minulle edes mitään hyötyä. Monilla tuntuu olleen ongelmia DirectX:n päivityksen kanssa. Tosin aina voi tehdä palautuspisteen, jos joku menee mönkään.
Googlella saa tiedostonimellä hakemalla pari tuhatta vaihtoehtoista latauspaikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611