Tietääkö kukaan sivustoa mistä löytyisi nilkkatukia?(sellaset kunnolliset-ei mitään mallia apteekki).Tai paikkaa joka myy sellasia kenkiin asennettavia tukia.
Mistä nilkkatukia??
7
7178
Vastaukset
- ...
Hyvät urheiluliikkeet myy. Kannattaa satsata tukeen, sillä näissä asioissa laadusta joutuu maksamaan.
- Apuva
Helsingissä on semmonen liike kun Innovation Sports Finland. Active Ankle nilkkatuet on kalliit mutta hyvät. Itselläni auttoi kun aloin käyttää korkeavartisia kenkiä. Aiemmin meni nilkat monta kertaa vuodessa mut nyt ei oo ollu mitään kahteen vuoteen.
- Cried
Miulakin meni monta kertaa vuodessa nilkat, mut rupesin käyttää korkeevartisia kenkiä niin autto.
Ainoa ongelma vaan on,et ne painaa vähän akillesjännettä...
- lentopalloilia
Nilkka tukia saa hyvin varustetuista urheilu kaupoista.Mä olen ostanu kerran nilkka tuet ja ne oli hyvät kengänkin sisään.Niitä löytyy esim: tops sportista.
- sattuu..
niin, paljos sellaset tuet maksaa ja millainen sen pitäs olla jos meinaa käyttää sählyssä ja jiu-jitsussa vai pitäskö hommata molempiin erikseen? sais olla sellane tossa jälkimmäisessä ettei raavi kovin vastustajaa. nilkasta meni nivelsiteet noin 2 kuukautta sitten.
- MäVain
Active ankle merkkiset nilkka tuet on todella hyvät! ite sain sellaiset fysioterapeutin kautta. Oon huomannu että niitä on melko monilla käytössä.
- mipsu
Active ankle on hyvä mutta sitte löytyy myös Ankle receptor joka on mun mielestä hyvä kun voi ite säätää mihin kohtaa se tukee. Netistä löytyy googlaamalla (esim tuet nilkka) kauppoja josta voi tilata. koko on helppo ite päättää kokeilematta kun tietää kengän koon, ite ostin netistä ja olen ollu tyytyväinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",335231Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1442455- 1482172
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee541957Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171830"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571327Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1761144Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää75995Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.314894Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa175840