Tietääkö kukaan sivustoa mistä löytyisi nilkkatukia?(sellaset kunnolliset-ei mitään mallia apteekki).Tai paikkaa joka myy sellasia kenkiin asennettavia tukia.
Mistä nilkkatukia??
7
7042
Vastaukset
- ...
Hyvät urheiluliikkeet myy. Kannattaa satsata tukeen, sillä näissä asioissa laadusta joutuu maksamaan.
- Apuva
Helsingissä on semmonen liike kun Innovation Sports Finland. Active Ankle nilkkatuet on kalliit mutta hyvät. Itselläni auttoi kun aloin käyttää korkeavartisia kenkiä. Aiemmin meni nilkat monta kertaa vuodessa mut nyt ei oo ollu mitään kahteen vuoteen.
- Cried
Miulakin meni monta kertaa vuodessa nilkat, mut rupesin käyttää korkeevartisia kenkiä niin autto.
Ainoa ongelma vaan on,et ne painaa vähän akillesjännettä...
- lentopalloilia
Nilkka tukia saa hyvin varustetuista urheilu kaupoista.Mä olen ostanu kerran nilkka tuet ja ne oli hyvät kengänkin sisään.Niitä löytyy esim: tops sportista.
- sattuu..
niin, paljos sellaset tuet maksaa ja millainen sen pitäs olla jos meinaa käyttää sählyssä ja jiu-jitsussa vai pitäskö hommata molempiin erikseen? sais olla sellane tossa jälkimmäisessä ettei raavi kovin vastustajaa. nilkasta meni nivelsiteet noin 2 kuukautta sitten.
- MäVain
Active ankle merkkiset nilkka tuet on todella hyvät! ite sain sellaiset fysioterapeutin kautta. Oon huomannu että niitä on melko monilla käytössä.
- mipsu
Active ankle on hyvä mutta sitte löytyy myös Ankle receptor joka on mun mielestä hyvä kun voi ite säätää mihin kohtaa se tukee. Netistä löytyy googlaamalla (esim tuet nilkka) kauppoja josta voi tilata. koko on helppo ite päättää kokeilematta kun tietää kengän koon, ite ostin netistä ja olen ollu tyytyväinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456