Mistä nilkkatukia??

Vehkeet hukassa

Tietääkö kukaan sivustoa mistä löytyisi nilkkatukia?(sellaset kunnolliset-ei mitään mallia apteekki).Tai paikkaa joka myy sellasia kenkiin asennettavia tukia.

7

7050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Hyvät urheiluliikkeet myy. Kannattaa satsata tukeen, sillä näissä asioissa laadusta joutuu maksamaan.

• Apuva

Helsingissä on semmonen liike kun Innovation Sports Finland. Active Ankle nilkkatuet on kalliit mutta hyvät. Itselläni auttoi kun aloin käyttää korkeavartisia kenkiä. Aiemmin meni nilkat monta kertaa vuodessa mut nyt ei oo ollu mitään kahteen vuoteen.

• Cried

Miulakin meni monta kertaa vuodessa nilkat, mut rupesin käyttää korkeevartisia kenkiä niin autto.
        Ainoa ongelma vaan on,et ne painaa vähän akillesjännettä...

• lentopalloilia

Nilkka tukia saa hyvin varustetuista urheilu kaupoista.Mä olen ostanu kerran nilkka tuet ja ne oli hyvät kengänkin sisään.Niitä löytyy esim: tops sportista.

• sattuu..

niin, paljos sellaset tuet maksaa ja millainen sen pitäs olla jos meinaa käyttää sählyssä ja jiu-jitsussa vai pitäskö hommata molempiin erikseen? sais olla sellane tossa jälkimmäisessä ettei raavi kovin vastustajaa. nilkasta meni nivelsiteet noin 2 kuukautta sitten.

• MäVain

Active ankle merkkiset nilkka tuet on todella hyvät! ite sain sellaiset fysioterapeutin kautta. Oon huomannu että niitä on melko monilla käytössä.

• mipsu

Active ankle on hyvä mutta sitte löytyy myös Ankle receptor joka on mun mielestä hyvä kun voi ite säätää mihin kohtaa se tukee. Netistä löytyy googlaamalla (esim tuet nilkka) kauppoja josta voi tilata. koko on helppo ite päättää kokeilematta kun tietää kengän koon, ite ostin netistä ja olen ollu tyytyväinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa

Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset
      Maailman menoa
      392
      2124
    2. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2039
    3. Jos totta puhutaan niin

Ikävöin sua ihan valtavasti
      Ikävä
      98
      1752
    4. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      442
      1715
    5. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      7
      1414
    6. Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?

Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?
      Maailman menoa
      109
      1183
    7. Voiko nainen olettaa

Miehen maksavan treffeillä kaiken, jos kutsuu naisen treffeille?
      Ikävä
      211
      955
    8. Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!

Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      876
    9. Tiedäthän?

Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k
      Ikävä
      41
      812
    10. Jos totta puhutaan niin haluan mies että

N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭
      Ikävä
      72
      800
    Aihe