Tuli muuten mieleen....

...että se oli vappu, ku pääsin elämäni ensimmäistä kertaa tyttöä "näppäilemään".

22

580

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänksy

kivoja muistoja. :)

• Jazuli

...tais olla vähä jännempi vappu ko nytte..???? =o7

• ...kaikki oli toisin. Känni oli kova, tyttö kiimainen, fiilis aivan loistava ja 4 ruusua soitti livenä "taustalla".

• vaan

Tyttösi oli kuitenkin vain haitari sukunimeltään Guglione tjsp.

• Jazuli

kummiskii..*krääh*..x'))) ..putoo tuoliltasa iha justiinsa..nih

• nimesit

ranteesi tytöksi vappuna?

• hih...

Sä olet hauska.:) Just tollasta sarkastisen humoristista täsmätykitystä sulla. Asiaa! Joo ei: ihmisille ei missään nimessä pidä nauraa, mutta toi Ricktheyochurtti on sen verran usein aiheetta ollut ilkeä mulle, etten nyt vain voinut olla naurahtamatta. Ja kaikki huumorin kannalta ottamisen puolesta aina kiivaasti jankuttavathan tietysti yhtyvät näihin sanoihini, eli että liian vakavasti ei pidä ottaa!:) ( Koskei tätä oikeasti pidä.)

• hihihihiii
        hih... kirjoitti:

Sä olet hauska.:) Just tollasta sarkastisen humoristista täsmätykitystä sulla. Asiaa! Joo ei: ihmisille ei missään nimessä pidä nauraa, mutta toi Ricktheyochurtti on sen verran usein aiheetta ollut ilkeä mulle, etten nyt vain voinut olla naurahtamatta. Ja kaikki huumorin kannalta ottamisen puolesta aina kiivaasti jankuttavathan tietysti yhtyvät näihin sanoihini, eli että liian vakavasti ei pidä ottaa!:) ( Koskei tätä oikeasti pidä.)

hih hih *kikattaa mukana niin että pissat pääsee housuun*

• ...ranteeseen mä olin tutustunut jo vuosia aikaisemmin. Päivämäärä ja vuosi on jo tuon tapahtuman osalta unohtunut.

• ajat eivät koskaan enää palaa. Ei enää koskaan tuoreen tissiparin kopeloimisen kuumotusta ja jännitystä, ei tussukarvoituksen mallin arvuuttelua eikä mitään muutakaan jännittävää ja yllätyksellistä, pelkkää samaa paskaa päivästä toiseen. Meikä tuntee kuinka pappaudun, vasen polvi reistaa ja viinasta tulee krapula, elämä 25 ikävuodesta eteenpäin on pelkkää kuoleman odottelua, ei siitä mihinkään pääse vaikka kuinka yrittäis uskotella itelleen muuta. Ekojen seksikokemuksien muistelu kaljapäissään kotona on yksi hyvä ja toimiva keino yrittää lievittää olemisen tuskaa.

• älä ihan

vielä aloita tätä nyyhkimistä...

• älä ihan kirjoitti:

vielä aloita tätä nyyhkimistä...

aloitin jo. Nyt ei voi ees laittaa kaljan piikkiin koska en oo juonu ko kuoharia ja fisua parit kaljat. Milloin saa aloitaa jos aion mennä etiketin mukaan??

• teitä miehiä
        yrmio kirjoitti:

aloitin jo. Nyt ei voi ees laittaa kaljan piikkiin koska en oo juonu ko kuoharia ja fisua parit kaljat. Milloin saa aloitaa jos aion mennä etiketin mukaan??

pidättelis... itketään vaan kaikki ja ollaan surkeita. Hei, sulla on uus kuva! (onneton yritys vaihtaa puheenaihetta)

• teitä miehiä kirjoitti:

pidättelis... itketään vaan kaikki ja ollaan surkeita. Hei, sulla on uus kuva! (onneton yritys vaihtaa puheenaihetta)

se on nykypävän sana. Ei oo uus kuva, sama vanha kuva uudelleen aktivoituna.

• yrmio kirjoitti:

se on nykypävän sana. Ei oo uus kuva, sama vanha kuva uudelleen aktivoituna.

...huokaa....tuo ois voinut onnistuakin....joskus 90-luvulla....ehkä.

• Trust me....ne pahenee vuosi vuodelta, kunnes niistä krapuloista tulee niin kamalia, että ei enää uskalla vetää kunnon kännejä. "eikä mitään muutakaan jännittävää ja yllätyksellistä" Kyllä toi mahdollista ois vielä tälläkin iällä, mutta panokset vaan on liian kovat...nöösipoika istuu kotona Koffi kourassa ja muistelee "vanhoja hyviä aikoja".

• usko....

Mut se oli vappu, kun mä menetin neitsyyteni :)

• Papeete1

Nyt porukka juhlii sun saantipäivääs :D

• Poikuus meni vasta 22-23 kuukautta myöhemmin. Päivämäärästä tai edes kuukaudesta ei oo tarkkoja muistikuvia tuon tapahtuman osalta. Muutenkin tää jälkimmäinen kokemus oli sellainen, että siinä ei oo mitään positiivistä muisteltavaa.

• Papeete1
        Richartti kirjoitti:

Poikuus meni vasta 22-23 kuukautta myöhemmin. Päivämäärästä tai edes kuukaudesta ei oo tarkkoja muistikuvia tuon tapahtuman osalta. Muutenkin tää jälkimmäinen kokemus oli sellainen, että siinä ei oo mitään positiivistä muisteltavaa.

Etpähän sä mitään siitä puhunutkaan. Tulkintani perustui näköjään lähinnä omiin luuloihin. Heh, sattuuhan näitä :D Auts, se on semmoinen. No eihän sitä sitten kannata muistella. Ö-mappiin vaan mokomat jutut.

• Papeete1 kirjoitti:

Etpähän sä mitään siitä puhunutkaan. Tulkintani perustui näköjään lähinnä omiin luuloihin. Heh, sattuuhan näitä :D Auts, se on semmoinen. No eihän sitä sitten kannata muistella. Ö-mappiin vaan mokomat jutut.

...niin noloo... Ei siinä mitään muuta ihmeellistä, ku mun suunnaton itsetuntoni ja luuloni romahtivat parissa sekunnissa maan alle. :) Nykyään jo ihan normaali fiilis.... =D

• se "näppäileminen"?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5233
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2716
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      31
      2021
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      36
      1965
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      32
      1879
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1314
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1262
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    10. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      35
      1140
    Aihe