multa tulee kumppanin nimi aika herkästi :/
Mitä suustasi tulee ulos kun saat
14
597
Vastaukset
- Taiju Tööt
yyyaaaaYARGGGGAAAGHHHHhahahahAHHAHhhhhhaaaaaaaaaah!
- vänksy
ainakaan. Kuvittelisin olevani aika hiljaa silloin...ellei nyt jotain huokailua tai voihkinaa lasketa. En oo asiasta varma kylläkään.
- Jazuli
...läähätän ko hengästynny piski...x'))..sitte uikutan ko sika aidanrakoses..hmm iha olis siit kii mitekä namii tekis..;o) ..*välist vain huokasu*..ooh..
läähätys hapen loppumisen seuraksena. 1.5 askia kun vedät päivässä röökiä ja oot muutenkin niin rapakunnossa ko ihminen voi olla niin ei siinä minkään sortin selväkielisiä sanoja enää saa suustaan.
- vänksy
noin paljon polttaa kun oot toissäkin? Mäkin mielestäni poltan paljon mut silloin jos oon toissä ollut niin ei mitenkään mee niin paljoo, ku normaalisti menis..
vänksy kirjoitti:
noin paljon polttaa kun oot toissäkin? Mäkin mielestäni poltan paljon mut silloin jos oon toissä ollut niin ei mitenkään mee niin paljoo, ku normaalisti menis..
työ, eipä tarvi esittää kenellekkään mitenkään särmäää tai säntillistä ko motivaatio on nolla. Ei meillä sentään röökitaukoja kytätä joten käyn silloin kun sattuu vähääkään haluttaan / vituttaan ja se on yleensä sellaiset 14 röökiä päivässä. About puolen tunnin välein. En mä oikeissa töissä ihan näin paljoa polttanu ko siellä piti ajatella pikkasen sitäkin aspektia et miltä se näyttää muitten silmissä.
vänksy kirjoitti:
kun menee 3 askii päivässä niin aletaan puhumaan paljosta. en kyl itsekkään polta kuin yrmiön verran
- !!!!!!!!!
Sä olet täällä taas! :) *pissii hunajaa*
en paljoa muuta höpise
- monte-rakas et
voi, olla tosissasi... ;) mon-te! tahdon rakastella sua
monte-rakas et kirjoitti:
voi, olla tosissasi... ;) mon-te! tahdon rakastella sua
mut yleensä en juuri ääntele mitenkään
- tänä yönä?
monte24 kirjoitti:
mut yleensä en juuri ääntele mitenkään
tultais yhdessä...
tänä yönä? kirjoitti:
tultais yhdessä...
mä en kykene enää, kaik menny :( paljon on hyviä muistoja
...ei yhtään mitään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131354Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511289- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1171010- 52636
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä142599- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52495- 71473