Palstalaisten ammatit

ei rekattu alk. per. palsta...

alruna: kassa-neiti zisel: työtön monte24: työtön Jazuli: keittäjä KoppavaHoro: sihteeri Persona-non-grata: opiskelija ex-Wastaaja: opiskelija relaxed_eyes: varastotyöntekijä Petexzr: rekkakuski MichikoXX: opiskelia sirpamaikkarilta: sairaanhoitaja Genio.Mente: rakennusapulainen Papeete1: siivoaja Richartti: varastomies scale: hitsaaja buddy-love: opiskelija uk-ko: maatalon renki gek-ko: opiskelija Ratikkakuski: työtön mielisairaala: elämäntapaintiaani yksinkertainen.blondi: sihteeri sininen_sitruuna: sihteeri En.kerro: kotiäiti hunaja71: opettaja MarttyyriMallari-TTt: valvomoesimies

14

566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapakuntoinen sellainen

• heh heeh heh he hee...

Anteeksi, jos nauran.:D

• heh heeh heh he hee...

Niin siis mua jostakin syystä huvitti toi MarttyyriMallari-TTt:ta koskenut luonnehdintasi "valvomoesimies".;D *pyyhkii naurunkyyneleitä* Se tyyppi nimittäin vetää niin pilkun tarkkaa ajankuvaa ( joskin omasta näkökulmastaan), että jotenkin hupaisaa olisi ajatella kirjoittajaa "valvomoesimiehenä" ( mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan...). Kypärä päähän ja vitutus hiiteen!

• Papeete1

Sielunhoitaja! Eli mies, juuri sinä siinä. Oletko humalassa? Haluatko joko kertoa "hyviä" vitsejä vaiko avautua ja kertoa elämäntarinasi? Mahdollisesti jopa elämäsi kipupisteistä? Minä olen juuri oikea tyyppi kuunteleen sinua. Nyt ei ole niin paljoa meteliäkään, joten saatampa jotain jopa kuulla. Joten anna tulla vaan. Papu-täti kuuntelee ja auttaa.

• papupata2

mitkä ovat eläviä todisteita siitä, että ihmiset ovat naineet hylkeitä? - Suomalaiset naiset.

• Papeete1
        papupata2 kirjoitti:

mitkä ovat eläviä todisteita siitä, että ihmiset ovat naineet hylkeitä? - Suomalaiset naiset.

OMG JA LOL :DD Juu... Öitä.

• et suuttunut :D
        Papeete1 kirjoitti:

OMG JA LOL :DD Juu... Öitä.

LULZ. Öitä vaan.

• Papeete1
        et suuttunut :D kirjoitti:

LULZ. Öitä vaan.

Kun piti olla viran puolesta liikkeellä. Tuontyyliset edustaa normaalia tasoa niissä jutuissa. Ne muuten kyllä joskus naurattaakin ihan kunnolla. Johtuu varmaan väsymyksestä. Nyt nukkuun ennenku mä tipun tähän näppiksen päälle. Öitä taas. Nyt mä häivyn! :)

• voi koo!
        papupata2 kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta kysyisin, että miksi ette osaa kirjoittaa sellaisia sanoja yhdellä konsonantilla, joihin kuuluu vain yksi konsonantti? Menikö kenties Aapinen mökkisaunan sytykkeeksi aikoinaan? Ei mitenkään, eikä todellakaan pahasti, mutta kaikkein helpoimmat kirjoitusvirheet sattuvat silmiin. Toisin kuin junttijuustoilijajurpot, minä en esimerkiksi skitsottele ( kuten varmastikin esimerkiksi sinun arvostamasi kirjoittajat aiheetta syyttömiä keskustelupalstalla skitsottelevat), vaan huomautan tässä ainoastaan naurettavina pitämistäni kielivirheistä. Tiedäkkös = tiedätkös mennäkkin korrektisti kirjoitettuna = mennäkin kkkkkkkkkkkkk....Arrrrrrgh.

• vitun pelle!
        voi koo! kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta kysyisin, että miksi ette osaa kirjoittaa sellaisia sanoja yhdellä konsonantilla, joihin kuuluu vain yksi konsonantti? Menikö kenties Aapinen mökkisaunan sytykkeeksi aikoinaan? Ei mitenkään, eikä todellakaan pahasti, mutta kaikkein helpoimmat kirjoitusvirheet sattuvat silmiin. Toisin kuin junttijuustoilijajurpot, minä en esimerkiksi skitsottele ( kuten varmastikin esimerkiksi sinun arvostamasi kirjoittajat aiheetta syyttömiä keskustelupalstalla skitsottelevat), vaan huomautan tässä ainoastaan naurettavina pitämistäni kielivirheistä. Tiedäkkös = tiedätkös mennäkkin korrektisti kirjoitettuna = mennäkin kkkkkkkkkkkkk....Arrrrrrgh.

Veäd nrua kualsaa aj hppyää kiavoon!

• voi koo!
        voi koo! kirjoitti:

Niin. Siis konsonantteja ( ja läpälöp) tietysti useampia em. ed. viestissäni esimerkiksi nostamissani sanoissa. Varmaan joku ysiluokan suoratukka seuraavana äkää viisastelemaan muka teräviään ( joku kökkö tms. muu keskiverto & viivottimella mitattava tyyppi?). Normaaliälyinen ymmärtää kuitenkin varmasti ilmankin eri selvennöksiä, että mitä edeltävässä tarkoitin. Kukin kirjoittaa, miten kirjoittaa ja saa kirjoittaa kielioppia, mitä kirjoittaa, mutta jotkut jutut saattaa joskus sattua lukijan silmäänkin. Oli kirjoittajan juttu sinänsä muuten hyvä enemmän vs. vähemmän.

• voi koo!
        vitun pelle! kirjoitti:

Veäd nrua kualsaa aj hppyää kiavoon!

Olen kyllä aivan varma, että olisin jo siellä kaivossa, jos sun kaltaistesi kanssa olisin koko ikäni joutunut jutskaamaan. Tyyppi osaa mitään muuta, kuin jonkun alkeellisen vastaprovokaatioreaktion vähänkin ärsyttävään tekstiin, niinkö?:D Hyppäisitkö jokeen, jos sut ja viisi samanlaista l****persettä asetettais samalle viivalle joen rannalle ja jos sitten joku puhaltaisi pilliin?

• sää...
        voi koo! kirjoitti:

Olen kyllä aivan varma, että olisin jo siellä kaivossa, jos sun kaltaistesi kanssa olisin koko ikäni joutunut jutskaamaan. Tyyppi osaa mitään muuta, kuin jonkun alkeellisen vastaprovokaatioreaktion vähänkin ärsyttävään tekstiin, niinkö?:D Hyppäisitkö jokeen, jos sut ja viisi samanlaista l****persettä asetettais samalle viivalle joen rannalle ja jos sitten joku puhaltaisi pilliin?

se hullu e.w josta kaikkkkki puhuu? Ei mikään ihme että kaikki haukuvat sua, sä olet ilmiselvästi henkisesti sairas yksilö. ps: opettele ensin itse kirjoittamaan ennenkuin alat arvostelemaan muiden tekstejä.

• voi koo!
        sää... kirjoitti:

se hullu e.w josta kaikkkkki puhuu? Ei mikään ihme että kaikki haukuvat sua, sä olet ilmiselvästi henkisesti sairas yksilö. ps: opettele ensin itse kirjoittamaan ennenkuin alat arvostelemaan muiden tekstejä.

En ole henkisesti sairas, mutta jotkut päästään ilmeisen vinksin vonksin ja heikun keikun olevat ottivat minut, heille täysin tuntemattoman, keskustelupalstakirjoittajan aikoinaan mitä ilmeisimminkin silmätikukseen tällä palstalla. SE on sairasta. Ja mulle on syydetty niin paljon sellaista aiheetonta paskaa tällä kyseisellä keskustelupalstalla, että kiittäkööt ahdistelijani onneaan, että olen näinkin ystävällinen luonne. Ps. Toi oli melko tavanomainen mielipide. Jos sulla olis rationaalista ja tasavertaisessa mielessä kirjoittajat huomioon ottavaa keskusteluintressiä, et varmastikaan juuri minun kimppuuni erityisesti änkeäisi. Säälität mua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1334
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      51
      1279
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1085
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      115
      999
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      52
      636
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      142
      599
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      552
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      538
    9. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      495
    10. Valehtelu

Oletko valehdellut kaivatullesi?
      Ikävä
      71
      473
    Aihe