Hullun touhua

Kokemusta on

Olen ollut nyt niin paljon pätkätöissä, että mielestäni tämä koko touhu on aivan perseestä. Ihmisistä tehdään Suomessa orjia, maassa jossa tietääkseni orjuus on lailla kielletty. Painukoon kaikki vuoratyöfirmat hevon helvettiin. Vaadin niiden toiminnan lopettamista lailla ja palautettakoon normaali, vanha työsuhde kunniaan.

3

859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on

Vuokratyö on firmojen kannalta todella hyvä juttu, työntekijän kannalta ei ollenkaan niin hyvä. Meilläkin töissä tehdään valillä 2-vuoroa ja välillä 3-vuoroa. Ilman vuokratyöntekijöitä sellainen ei olisi mahdollista. Firmalle se on helppoa ja halpaa joustoa, vuokratyypille vittumaista pompottelua.

• älä astu miinaan

Vuokrafirmathan on tehty työsopimusten kiertämistä varten.Pian kaikki työt menee vuokrafirmojen kautta ja päästään turhista työehdoista lopullisesti eroon. Eli älä ikinä suostu vuokraorjaksi. Vuokrafirmat on työnantajien ansa työläisille jotka eivät ymmärrä että polkevat vapaaehtoisesti omia etujaan maanrakoon.

• Äänestä

Miksi ammattiliitot ovat hampaattomia? Miksi normaalit työsuhteet on vesitetty? Miksi tämä maa makaa suossa? Hyväosaiset perintörikkaat elävät tavalliselle suomalaiselle vieraassa maailmassa. Ja se vieras maa on meille aivopesuna syötetty kotimaa. Ja toiseksi tulevat hyötyjät. He ovat kuin rottaia jotka hyötyvät väheosaisempien lajitovereittensa tilanteesta tai hyväuskoisuudesta. Ennen kehuttiin suomalasia rehellisyydestä? Nyt hyötyjät ovat kieroimpia kuin korkkiruuvit. Jos ei todellisuudessa ole isänmaata onko sitä silloin olemassakaan? Ihmiset tekevät isänmaan, kaikki ihmiset, eivät herrojen pöytäpuheet eivätkä politiikot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      286
      4453
    2. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      106
      4020
    3. Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta

ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,
      Maailman menoa
      194
      2405
    4. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      75
      1744
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      35
      1697
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      17
      1219
    7. Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!

Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk
      Tv-sarjat
      7
      1149
    8. Ajattelen sinua

Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii
      Ikävä
      43
      1112
    9. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      94
      919
    10. entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin

että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä
      Sinkut
      138
      915
    Aihe