Non niin! Nyt taas kun kesä pukkaa päälle ja väkisten on vaatetta vähennettävä, niin eikös mitä. Itteensä pelin edessä pyöräyttelee ja muhkurat siellä ja täällä saa tuskan hien otsalle kihoamaan. Kuola valuen lukee diettiohjeistusta ja silmät sirrillään katselee kepeiten käsävaatteiden kuvastoja. On vaan liimattava jääkaapin oveen näpsäkkä kuva menneisyyden ittestänsä, kun oli vielä ihan timmi ja viehkeä. Eikä saa millän tinaturnerin töpäkkää vartta, vaikka kuinka jalat harallansa lurittelisi ja hoilottaisi ja yrittäisi rokkimimmiä esittää. *pah* Eikä se auta vaikka kuinkas kattelisi nuorisoa ja ihmisi tätä keskivartaloiden pönäkkyyttä näin yleisemmin. Vyötärö on saatava ilvellä vaikka millä. Muinasuudessa naiset saivat pukeutua korsettiin. On se vaan niin väärin. Korsetit on tultava pakollisiksi ja verotuskelpoisiksi. Myt pankaas kaikki hyvät ja pätevät dietit näkyviin! *pureskelee kynsiään nälissään*
Kehotyytyväisyys
23
1126
Vastaukset
- Cusela
Ehdottomasti pätevin dieetti on se, kun peiliin katsoessaan toteaa, että "aha, tollanen ihminen".
- NK:-
Voishan sen tietty laihentavan peilinkin hankkia_--)))
- Cusela
NK:- kirjoitti:
Voishan sen tietty laihentavan peilinkin hankkia_--)))
Ja naurut päälle. Vai hoikentava peili. Ei kun katsos jos painoindeksi on kutakuinkin kohdallaan, kuten uskon itseselläsi olevan, näkemäsi kilot ovat korviesi välissä. Minä itse tykkään peilikuvastani. Minusta se naama ja vartalo mikä sieltä näkyy on kovin rakastettava. Ei se mikään Miss Fitnes 18 vee ole, mutta mukava ihminen. Sen kanssa on tässä pärjätty useita vuosia ja pärjätään edelleenkin.
Cusela kirjoitti:
Ja naurut päälle. Vai hoikentava peili. Ei kun katsos jos painoindeksi on kutakuinkin kohdallaan, kuten uskon itseselläsi olevan, näkemäsi kilot ovat korviesi välissä. Minä itse tykkään peilikuvastani. Minusta se naama ja vartalo mikä sieltä näkyy on kovin rakastettava. Ei se mikään Miss Fitnes 18 vee ole, mutta mukava ihminen. Sen kanssa on tässä pärjätty useita vuosia ja pärjätään edelleenkin.
naruta---vanhaa ihmistä! Mitään kiloja ei korvaväliin mahdu_( ! *heiluttaa ja kaivelee korviaan*
- Puhurix
dieetti on ainoa mikä toimii mulla.
mutta ei ihan sellaisenaan käynyt. Tosin hiilareita voi toki vähentää.Kahvipullasta on vaikeinta luopua.
sillä nyt väliä ole,onko jokainen kurvi kohdallaan ja ihan timminä...Mä en ainakaan enää jaksa ees miettiä sitä,että missä mättää. Kerran kuukaudessa Samantha Foxina ja ja muun ajan Etiopilaisena..Siinä on jo vaihtelua...:)
Ois se vaan niin kiva, jos noi kurvit kohillensa menisi, vaikkapa käskien:- *esteettisyys ennen ja kaikkea*
Ois se vaan niin kiva, jos noi kurvit kohillensa menisi, vaikkapa käskien:- *esteettisyys ennen ja kaikkea*
juttu vaan on että kun laihtuu,niin tissitkin lähtee kävelemään.. Luin jostain,ettei noita rintsuja saa enää kiinteeks vaikka mitä tekis,ku on tietyssä iässä jo....
mii-su kirjoitti:
juttu vaan on että kun laihtuu,niin tissitkin lähtee kävelemään.. Luin jostain,ettei noita rintsuja saa enää kiinteeks vaikka mitä tekis,ku on tietyssä iässä jo....
Tissithän nyt saa kiinni" noilla puss'apeilla ja vaikka pönkättyä pulleroiksi irtosilikoonilla. Mutta palleapussi ei peity sitten millään ilveellä. Joten jos valittava on---niin tissit saa mennä, kunhan vyötärö jää:-D
Tissithän nyt saa kiinni" noilla puss'apeilla ja vaikka pönkättyä pulleroiksi irtosilikoonilla. Mutta palleapussi ei peity sitten millään ilveellä. Joten jos valittava on---niin tissit saa mennä, kunhan vyötärö jää:-D
pussin kyllä voi leikkauttaa pois,jos se oikeen työntyy esiin..:) Mä en tisuista luovu..en varmasti..:DD
se kuulostaakin,niin kadonneen vyötärön metsästykseen tarvii tehdä vatsaliikkeitä, vatsaliikkeitä ja vastaliikkeitä :((( Niitä kaikkein inhottavimpia jumppaliikkeitä jotka mieluummin sivuuttaisi. Ja lisäksi kiertoliikkeitä vaikka kepin kanssa, mutta ei niinkuin Nitta kerran teki, hän lähti lentoon kun pyöri vaan yhteen suuntaan :)) Vettä paljon ja vähintään tunnin mittaisia kohtuullisen rauhallisia kävelylenkkejä, sykealueella 100-130 tai noin neljä km/h vähintään neljä kertaa viikossa. Paljon kasviksia ja marjoja, ruisleipää ja kalaa. Pehmeitä rasvoja ja rypsiöljyä maltillisesti mutta kuitenkin väh. 2 rkl päivässä, rasvattomia maitotuotteita. Peruna julistetaan pannaan joksikin aikaa,samon pasta ja riisi. Ne voi korvata porkkanalla,meloneilla, kesäkurpitsalla.
Niitähän minä nyt tässä päkerrän päivät päästään-) Polvet koukkuun vatsan päällä. Punnerrusta, ähistystä, kiertoa ja kaartoa. Vettä on litkitty ja öisin hyppään sen kymmenen kertaa veskissä. Tästä se vielä ressi repee:( Miksei ne ylimääräset läskiläpykät lähe puhumalla? Onkohan ketään läskikuiskaaja tiedossa? *ottaa muutamat vatsakierrot***
Niitähän minä nyt tässä päkerrän päivät päästään-) Polvet koukkuun vatsan päällä. Punnerrusta, ähistystä, kiertoa ja kaartoa. Vettä on litkitty ja öisin hyppään sen kymmenen kertaa veskissä. Tästä se vielä ressi repee:( Miksei ne ylimääräset läskiläpykät lähe puhumalla? Onkohan ketään läskikuiskaaja tiedossa? *ottaa muutamat vatsakierrot***
olisi takuulla töitä :))
- kolmenäiti
noista dieteistä tiedä mittään : ) vaikka en ole tyytyväinen itseeni niin silti aion olla sellainen kuin olen, makkarat saa olla rauhassa...
- Avenging.Angel
sanoo uusi tutkimus; http://www.iltalehti.fi/terveys/200905039518981_tr.shtml
Näitähän riittää! Mikä milloinkin on syypää:- Eipä silti. Enemmän tulee syödyksi suomalaista marjaa. Ovat nuo ulkomaalaiset hedelmät kaikilla mahdollisilla lisämyrkyillä jo niin kyllästettyjä.
dietti ainakin miehille on rakentaa itse oma talo! :)
Minen kyllä moiseen ryhdy. Tai voisin tietty sommitella tulitikkutalon:-)))Heittäisin aina väliin tikut lattialle ja ei muuta kun poimimaan. Luulis sillä kyykkimisellä jokunen vatsalihaskin kiinteytyvän. *elää toivossa ja uskossa*
Minen kyllä moiseen ryhdy. Tai voisin tietty sommitella tulitikkutalon:-)))Heittäisin aina väliin tikut lattialle ja ei muuta kun poimimaan. Luulis sillä kyykkimisellä jokunen vatsalihaskin kiinteytyvän. *elää toivossa ja uskossa*
rakentamistakin voisit harkita! Kehittää kärsivällisyyttäkin! :))
- jpp3
...ja sokeria sekä enemmän liikuntaa, vaikkapa kävelyä. Näin yksinkertaista se on. Ei mitään muutaman kilometrin pyöräilyä ;). Kävelet aluksi reippaasti vaikka 5 kilsaa sauvojen kanssa tai oman kunnon mukaan. Ai niin....pureskele muuten vesikin.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342615- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.702209Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512161Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191917- 611884
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191763- 861622