Onhan meidän erosta jo melkein puoli vuotta. Mieheni jätti mut ja hänellä oli varalla jo uusi nainen. Sen naisen kanssa hän muutti melkein heti yhteen, mut jätettyään. Heillä on nyt ihana elämä. Heillä on vaikka mitä. Yhteinen koti, ostivat yhteisen lemmikin,, matkustelevat paljon... Vaikka puoli vuotta sitten me olimme yhdessä ja suunniteltiin yhteistä tulevaisuutta. Mä en haluaisi tätä miestä enään itselleni. Mutta olen aivan h*lvetin mustis! Tämä nainen ei ulkonäöltään ole mikään hyvännäköinen. Mutta olen niin mustis, kun hän tutustuu exäni vanhempiin ja kavereihin... Kun ennen ne olivat mulle läheisiä. Luulen että kaikki pitävät tätä uutta tyttöä paljon kivempana. Oltiin me n. 4 ja puoli vuotta yhdessä. Ja hyvä suhde meillä oli, kunnes mieheni rakastui työkaveriinsa ja jätti minut. Miten unohdan kaiken, enkä tunne mustasukkaisuutta heitä kohtaan? Onko se vasta sitten, kun mullakin on uusi sitäkin parempi suhde?
Niin mustasukkainen!!!
8
1704
Vastaukset
- ensimmäiseksi
saada jotain muuta ajateltavaa. Aloita vaikka näistä asioista. Laihduta, käy kampaajalla tee jotain mikä kohentaa ulkonäköäsi. Hommaa itsellesi harrastus ja hanki uusia ystäviä, parempi työpaikka tai jotain uutta. Itsetuntosi nousee saat muuta ajateltvaa. sitten voit jossain vaiheessa alkaa käsitellä noita tunteita, ja päätät vain että miehesi siinä jotain menetti jos joku. Ja nyt se on jonkun toisen riesana :D Ala etsiä uutta miestä joka tosiaan on parempi kun tämä entinen, mutta elä vie mustasukkaisuutta siihen suhteeseen koska se tappaa suhteen.
- kokemusta on
Mistä kuulet näitä juttuja miehestäsi ja sen uudesta naisesta? Älä ole hänen kanssaan missään tekemisissä (jos teillä ei siis ole yhteisiä lapsia), niin sinun ei tarvitse kuulla asioita heidän suhteestaan. Tuossa tilanteessa kun joku jättää, niin mistään ei tietenkaan tunnu silloin löytyvän uutta rakkautta ja joutuu märehtimään sydänsuruissaan.
- todella
niitä teidän menneen suhteen huonoja puolia, niin voit todella olla onnellinen, että pääsit hänestä eroon. Jos miehelläsi oli jo joku varalla, niin arvata saattaa, että ne ihan samat ongelmat toistuu siinä seuraavassakin suhteessa tavalla tai toisella, kun exäsi hyppäsi suoraan suhteeseen uuden kanssa edellistä edes käsittelemättä. Siis lähinnä kohtaamatta itseään ja omia puutteitaan, ja että miten voisi seuraavassa suhteessa toimia esimerkiksi toisin. Jokaisesta erosta ihminen voi ottaa myös opikseen ja se voi myös kasvattaa henkisesti.Miehesi on ollut jo jollain lailla heikko, kun kerran on joku jo ollut varalla. He voivat olla onnensa kukkuloilla nyt, mutta arjen koittaessa tulla yhtä nopeasti sieltä kukkuloilta alas.
- naulan kantaan
Sieltä se tuli!Juuri näin se menee!
- ,,,
Kovin kypsymätön tyyppi noin tekee. Kloppitoimintaa.
- -83-
Samat tunteet täälläkin. Mun mieheni jätti mut 4 kk sitten ja nyt sain tietää sattumalta, että se tapailee uutta naista. Varmaan ollu jo valmiiksi ennen eroa katsottunu uusi. Kyllähän se ketuttaa niin perkeleesti, että toinen voi melkeen heti alkaa tapailla uusia ja ite vielä ei pysty miettimään muuta kuin entistä. Tunteet ei meinaa kuolla sitten millään! Ja miettii kateellisena, mitä kaikkia kivoja juttuja ne yhdessä tekee ja nainen esitellään perheelle ja kavereille. Voi perkele sentään. Vaikka kuinka yrittäis ajatella suhteen huonoja puolia, niin ne hyvät puolet kumoo kuitenkin ne huonot puolet.
- Solakka
Niin, tuohan kuulostaa ihan tutulta tarinalta, lähes omalta! Tulin myös jätetyksi; rakkaani ihastui työkaveriinsa...sanoi mulle, että tarvii aikaa; joopa joo, heti oli uus "hoito" kainalossa. Siitä on pian kolme kuukautta ja tosi koville on ottanu; ensin hävis ilo kaikesta, ihan kaikesta. Ei selvinny normaalista arjesta, saikkua jokunen viikko, yöunet ja ruokahalu meni, sitä laihtui monta kiloa jne. MUTTA: Ihme ja kumma, nyt tuntuu HIEMAN paremmalta, vaikka itku tulee herkästi pelkästä ikävästä ja rakkaudesta siihen omaan entiseen rakkaaseen ihmiseen. Vaikka tekee helvetin kipeää, niin tarpeeksi lattianraossa kun ryömii, niin on vaan yksi suunta eteenpäin; ylöspäin! Se, että joku sanoo, että "aika parantaa" ei auta yhtään, tekis mieli vaan motata tyyppiä, joka "kehtaa" tulla tarjoomaan sellasta lääkettä omaan suruun ja pettymykseen, kun se ei kertakaikkiaan ole konkreettinen apu siihen hetkeen. Tsemppaan sua jaksamaan, tässä viestiketjussa on hyviä selviytymisvinkkejä sulle! Mene ihmisten ilmoille, pidä yhteyttä ystäviin (ja niiden kuuluis pitää yhteyttä myös suhun, olla olkapäänä sulle), etsi kiva harrastus, käy tuulettumassa iltamenoilla; yksinkii voi mennä, vaikkei moni uskallakaan lähtee yksin; lähde sinä, moni tulee ottamaan helpommin kontaktia, kun oot yksin liikenteessä. Kyllä sä selviät, usko pois, vaikka tunne itselläs on nyt toinen. Luulen, että helpottais ehkä jotenkii, jos olis joku läheinen ihmissuhde myös sulla, mutta oon samaa mieltä, että miten voi olla valmis uuteen suhteeseen, jos tunteet on vielä vanhassa suhteessa (jota ei enää ole). Samojen asioiden kans painiskelen...Aurinkoa sun päiviisi:)
- ;;;
Tuo kulunut fraasi sopii kirjaimellisesti tähän. Kuten tuossa jo neuvottiin, ole ystäviesi ja harrastustesi parissa, hanki uusia, lue kirjoja, tai keskity töihin. Tai liity vaikka Greenpeaceen ja osallistu luonnonsuojelukampanjoihin, tai tee jotain muuta vastaavaa yleishyödyllistä. Tiedosta että maailmassa on paljon isompia ja kiinnostavampia asioita kuin sinun exäsi ja hänen nyxänsä. Älä vahdi exäsi tekemisiä, älä kyttää heidän asuntoaan ja lemmikkejään ja sukulaisvierailujaan. Anna heidän olla. Ero ja etenkin jätetyksi tuleminen on tuskallista ja se tuska kestää aikansa, mutta siitä pääsee yli kun vaan sitkeästi jatkaa omaa elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422988Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872896SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602802Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012095Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141954- 1111949
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501569Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371554Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3691415- 871051