ovat yh-äidin kasvattamia? Ei varmasti monien kädet alas jääneet juttujen tasosta päätellen. Arvaan loput isänne oli väkivaltaisia ja kamapäitä ja yh-äippänne myi itseään kiertäen kantabaareissaan joka dokun nussittavana.
Kädet ylös kaikki
18
466
Vastaukset
Faija tosin ei ole ollut eikä ole kamapää. Äitikin oli kansankynttilä eikä ikinä käynyt baarissa, kun asuimme vielä lapsuudenkodissa systerin kanssa. Minä itseasiassa luulen, että sinulla on kotonasi asiat paljon huonommalla tolalla, kun tuollaista puuppaa suollat.
- Seksialalla..
tienaa huomattavasti paremmin, kuin konttorirottana jossa akateemisessa ammatissa.
- hycc
säikyttelijä! Vastaus kysymykseen: - En ole
- sanotaan.....
silloin kun ollaan ryöstämässä jotakuta
- not g
vaan pidättämässä...
- ryöstämässä......
not g kirjoitti:
vaan pidättämässä...
vapaus
- vänksy
not g kirjoitti:
vaan pidättämässä...
Se on kyl ryöstämistä.
- not g
ryöstämässä...... kirjoitti:
vapaus
tuo kosinta..
- not g
vänksy kirjoitti:
Se on kyl ryöstämistä.
oletko pankkirosvo?
- sanojen mukaan
jos hänen olisi ollut aikoinaan taloudellisesti mahdollista irrottautua avioliitostaan, olisin saattanut ollakin yh-äidin kasvattama...
- olen joo
Muutkin osui, mut äitini ei myynyt itseään. Mitä sitten? Luuletko että se tekee minusta yhtään huonomman ihmisen, vaikka vanhempani sellaisia olivatkin? Luuletko että olen niin selkärangaton, etten ole pystynyt tulemaan erilaiseksi ihmiseksi, kuin vanhempani?
- Papeete1
Minä olen, luojan kiitos, yh-äidin kasvattama. Se mitä isästäni tiedän, vahvistaa vaan iloani ettei se kuulunut mun elämääni hallitsevissa määrin. Säästyin vaikka miltä kamaluudelta alkoholistiperheessä kasvamisesta lähtien. Myöskään meillä ei pyörinyt alati vaihtuvia "isäpuolia". Siitä olen myös äidille iloinen.
- Papeete1
Ei juonut ollenkaan ja kävi vain töissä. Asiat olisi ollut hullusti jos mun isä olisi ollut kuvioissa. Onneksi äiti tajusi sen kuitenkin potkaista pellolle.
- noinni ::::
Papeete1 kirjoitti:
Ei juonut ollenkaan ja kävi vain töissä. Asiat olisi ollut hullusti jos mun isä olisi ollut kuvioissa. Onneksi äiti tajusi sen kuitenkin potkaista pellolle.
enpäs sanokaan mittään
- Loppuun asti
Kyllä mun isä ja äiti oli loppuun asti yhessä. Ettäs tiiät. Ja olen ylpeä siitä.
Yksinhuoltajuus mikä yksinhuoltajuus. Näin kipeä tapaus siitä tuli, kattokaa nyt mua :) Mun äiti oli joo tosi narkkari ja kova juomaan viinaa. Aina se roudas niitä miehiä kämppään ja siitä varmaan johtuu että mäkin nykyään juon, vedän kamaa ja nain jokaista kävelevää kaksilahkeista joka mun tielle sattuu, saatampa huonona päivänä ottaa siitä vielä maksun!! ;D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2651633Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141622- 1351221
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83797
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406624- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525