hei!olen 1995 vuonna syntynyt tyttö.Haluaisin perustaa bändin ..Tarvitsisin 12-14 vuotiaita tyttöjä bändiini..Itse soittaisin kitaraa ja voisin olla tausta laulaja..=D.. etsin siis rumpalia,basistia,laulajaa ja kosketin soittajaa jos löytyy mutta ei pakko.. En ole vielä kovin hyvä eikä teidänkään tarvitse mutta harjoittelu auttaa ja olisi kiva jos olisi bändi! ei ole väliä missä asut mutta aina´parempi jos asut lähellä minua..minä asun Mikkelin lähellä-..:) laittakaaa viestii sähköpostiiin jos kiinnostaa!! P.S.Laulaisimme pop/rock musaa jne....
Etsin Bändiä!!
kiro95
5
437
Vastaukset
- kiro95
laittakaa pliiis viestiii:[email protected]
- joku
sukupuolirasisti ku ei pojat kelpaa?!
- kiro95
joku kirjoitti:
sukupuolirasisti ku ei pojat kelpaa?!
en ole.....
- sssspede
kiro95 kirjoitti:
en ole.....
olet
- bändiä =)
kiro95 kirjoitti:
en ole.....
Voisit tulla meidän bändiin, jos enää haet. Itse asun Iisalmen lähellä. Jos haluut niin laitan meiliossan. Ite oon 13v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313627- 1291468
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111351- 711068
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1911057- 581041
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26977Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38951Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67930Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78895