Minkälainen paikka on tämä erotiikkashow ravintola aivan levin keskustassa? Kokemuksia?
Vastaukset 12
- kovasti sellanen
paheellinen paikka, täynnä huonoja ihmisiä ja huonomaineisia naisia.
- nostajika
eikä siinä vielä kaikki että pelkästään naisia ...suurin osa oli huonomaineisia miehiä
- asiakkaista,
nostajika kirjoitti:
eikä siinä vielä kaikki että pelkästään naisia ...suurin osa oli huonomaineisia miehiä
luulen mie, jos teitä vähänkään tunnen.
- kuolemassa
Olevan kaappi mallin vahtimestari paikalla näytti olevan kun tässä talvella kävin ja toinen tais olla joku geelihemmo:) sitten. Miks muuten 2 pokee, paikka aika pieni... ja siistihän se on ja tytöt kauniita.
- late..
hyvä paikka tavata gay-miehiä,aina olen saanut kollin matkaan kun olen käynyt siellä ja muonion miehet on alkaneet kokoontua siellä,hyvä paikka suosittelen kaikille
- touhua!
vai että muonion miehet:D nekkö on alkanu kattomhan gay miehiä..
- hoksasin
touhua! kirjoitti:
vai että muonion miehet:D nekkö on alkanu kattomhan gay miehiä..
että tais ne muonion pojat katella niitä kittilän naisia..
- niin net teki
hoksasin kirjoitti:
että tais ne muonion pojat katella niitä kittilän naisia..
no niissä onki kattomista;D
- Anonyymi00012
niin net teki kirjoitti:
no niissä onki kattomista;D
no munakki eli transuja
- Petterisk
Niin että onkohan tuo ihan hyvä mesta vai irstaiden perheellisten miesten paratiisi 5% humalassa? Kuinka paljastavaa showta? Taitaa olla parempi jäädä tänne etelän hetelmiin.
- Anonyymi00010
Olematon.
- Anonyymi00011
no poro siellä hetkuttellee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802047Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661259Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu271105- 1411038
- 95794
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa131790- 45717
- 60690
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63672- 61656