Rehellinen deitti-ilmoitus - ja mitä siitä seuraa?

Velhotar

Uskaltaako deitti-ilmoitukseen kirjoittaa, mitä TODELLA hakee ja haluaa? Periikö rehellisyys maan vai johtaako vain kiukkuisten viestien ryöppyyn? Tuntuu siltä, että mikäli ilmoituksiin on uskomista, pinnallisia ihmisiä ei ole olemassakaan, ulkonäkö ei merkitse mitään eikä raha tai asema liioin. Onko maailma oikeasti näin kaunis? Jos itse laittaisin (harkinnassa...) ilmoituksen, rehellisen sellaisen, siinä etsittäisiin suunnilleen tätä: MIES;ikä 40-50, pituus yli 180 cm, vartaloltaan joko normaali tai lihaksikas, tulotaso yli 50.000 vuodessa, siviilisäädyllä ei ole väliä, koulutus korkeakoulu tai ammattikorkea, johtavassa asemassa/keskijohdossa työskentelevä/yrittäjä/asiantuntija, ei halua lapsia, huumorintajuinen, itsevarma, kohtelias, hyvä keskustelija, etsii perinteistä rakastajatarta... Millaisen vastausryöpyn mahtaisin saada niiltä jotka ovat sitä mieltä, että olisin pinnallinen, rahan perässä juokseva kotka? Tosiasia on kuitenkin että usein koulutus ja tulotaso korreloivat itsevarmuuden ja keskustelutaidonkin kanssa (ei välttämättä, poikkeuksia on), itse olen vahva persoona ja tarvitsen vahvan miehen. Se ei tarkoita sitä että vähemmän itsevarmat miehet olisivat huonoja, he eivät vain sovi minulle!

12

1121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaatia saa

No kyllä vaatia saa, jos on varaa vaatia. Olethan itsekin varakas, menestyvä ja näyttävä nainen? Jos et ole, niin miksi tuollainen mies sinut haluaisi? Ongelmahan on juuri siinä, että ns. tavisnaiset hakevat miehiä, jotka ovat ihan eri "tasoa" kuin he itse. Vähättelevät ns. tavallisia miehiä, vaikka ovat itse ihan yhtä tavallisia. Sitä en tiedä, että mistä nuo naiset sen ylimielisyytensä rakentavat, kun heillä ei ole muiden silmissä kauheasti siihen varaa?

• Velhotar

Olen tietenkin täydellinen :):) No en, mutta koulutus, tulotaso ja ulkoinen habitus ovat samalla tasolla kuin tuo, mitä itse etsin. En kiiltokuva tai barbie, mutta en varmasti ulkonäölläni ketään poiskaan pelota - poislukien tietysti se, että makuja on yksinkertaisesti monia. Sama näyttää olevan myös toisin päin: miehet luettelevat naisen ominaisuuksia ja kun miehen näkee livenä, jää ihmettelemään että millä perusteella mies on uskonut omia vaatimuksiaan vastaavan naisen kiinnostuvan itsestään... :)

• harkinnassa laittaa ilmoitus.,
        Velhotar kirjoitti:

Olen tietenkin täydellinen :):) No en, mutta koulutus, tulotaso ja ulkoinen habitus ovat samalla tasolla kuin tuo, mitä itse etsin. En kiiltokuva tai barbie, mutta en varmasti ulkonäölläni ketään poiskaan pelota - poislukien tietysti se, että makuja on yksinkertaisesti monia. Sama näyttää olevan myös toisin päin: miehet luettelevat naisen ominaisuuksia ja kun miehen näkee livenä, jää ihmettelemään että millä perusteella mies on uskonut omia vaatimuksiaan vastaavan naisen kiinnostuvan itsestään... :)

""Tietenkin olen :) Velhotar 4.5.2009 klo 15.32 Sama näyttää olevan myös toisin päin: miehet luettelevat naisen ominaisuuksia ja kun miehen näkee livenä, jää ihmettelemään että millä perusteella mies on uskonut omia vaatimuksiaan vastaavan naisen kiinnostuvan itsestään... :) "" Eihän sulla oo tälläisestä kokemuksia, kuulopuheiden varassako elät? Joo, oot tosi vahva persoona, huomaa heti miten vahva ootkaan. Mulle ei oo ikinä tullu edes mieleen lähteä kyselemään täältä neuvoja, että millaisen ilmoituksen uskaltaisin laittaa, teen just niin kuin itse haluan, mutta näinhän oikeasti vahvat ja pelottomat tekevätkin. Menepäs sinä vain takaisin äidin helmoihin kysymään neuvoja.

• tietysti kysyä että

jos kerran olet "vahva" persoona, niin miksi ihmeessä sua sitten muiden mielipiteet häiritsee?. Vahvat persoonat on katos semmosia että ne tekee mitä tahtoo ja viis veisaavat siitä mitä mieltä muut ovat.

• tuotas joo...

Vahvan persoonan luulisi tyrkkäävän nettiin sellaisen ilmoituksen kuin sattuu huvittamaan. Katsoo sitten minkälaisia vastauksia tulee eikä välitä tuon taivaallista itseään 15-20 v. nuorempien rasvaisista viesteistä.

• Velhotar

Kun kirjoitin että USKALTAAKO, käytin väärää sanaa. Tottakai uskaltaa, mutta onko siitä mitään hyötyä? Saako rehellisiä vastauksia olemalla itse rehellinen? Ei muiden mielipiteillä siitä, onko ilmoitukseni hyvä vai huono, mauton vai mainio, ole merkitystä. Sillä on, johtaako se ilmoitus mihinkään muuhun kuin roskapostin tulvaan.

• niin pinnallinen

lutka että ei paremmasta väliä. Kysymys ei ole että odotat noita asioita pelkästään vaan siitä että se korreloi jonkun itsevarmuuden kanssa ja että sen takia vähemmän itsevarmat eivät sovi sinulle. Lopuksi kaiken pilaa tuo idiootti asenne jossa väität olevasi "vahva" ja odotat "vahvaa" miestä. Hajoa aamuihisi. Et sinä vahva ole, kuvittelet vain olevasi.

• Perassic Park

Siin etsin vastaavilla ominaisuuksilla varustettua naista. En ole saanut yhtään vastausta. Rehellisyys kannattaa silti. Tässäkin asiassa.

• Velhotar

... muuten mä voisin vastata sulle :) mutta tuo pituus yli 180 cm ei kyllä täyty :D Meitä ei siis ole tarkoitettu toisillemme...

• Rehellinen vastaus rehellis...

No siis ensimmäinen mielikuva on että olet huora joka hakee pokaa. Tulotasovaatimus "perinteinen rakastajatar" = huoravaikutelma. Muu sitten on pelkkää näennäistä lässytystä jotta mies ei tuntis olevansa ihan markkinakarjaa.

• mitä tilaa

Mikäs minä olen toisia neuvomaan. Mutta sen sanon, että kannattaa olla rehellinen eikä väittää olevansa tai haluavansa jotakin sellaista, mitä ei sitten todellisuudessa haluakaan. Esimerkiksi, on mielestäni vääri toista kohtaan sanoa, että haluaa jossain vaiheessa lapsia tai ei halua, vaikka todellisuudessa asia on päinvastoin. Muussa tapauksessa ottaa tietoisen riskin. Tuolloin ei kannata ihmetellä, jos suhde vaikka pahimmassa tapauksessa tulee kariutumaan.

• bua-ahhahahaha

Kaikki komeet ja menestyvät on nykyään netissä? eikö vaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      16483
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      38
      4417
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      297
      2587
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      135
      1888
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      131
      1533
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      389
      1486
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      14
      1309
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1263
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      972
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      955
    Aihe