Eli mitä te ajattelette heistä yleisellä tasolla? :)
Mitä ajattelette maalaisista
18
433
Vastaukset
- gsdffwefds
Maalla olisi nallekarhujen ja muiden ihqujen pörröeläimien kanssa leikkiessä ja painiessa.
- eroaa kaupunkilaistytöstä?
Ei mitenkään.
- hYii, iik, gAuHeeTa
ihquja pissiksiä?
- maallakin.
hYii, iik, gAuHeeTa kirjoitti:
ihquja pissiksiä?
Tynnyrissäkö kasvatettu olet?
- hYii, iik, gAuHeeTa
maallakin. kirjoitti:
Tynnyrissäkö kasvatettu olet?
kuseksivat porttikongeihin ja säikkyvät kotieläimiä? Joo, mä oon vieläkin tynnyrissä, haluutko tulla kans?
- olevan lehmityttötaustan?
kuseksivat porttikongeihin ja säikkyvät kotieläimiä? Joo, mä oon vieläkin tynnyrissä, haluutko tulla kans?
Yhtälailla maalla kuseksitaan portinpieliin ja säikytään kotieläimiä,kuin kaupungissakin.
- hYii, iik, gAuHeeTa
olevan lehmityttötaustan? kirjoitti:
Yhtälailla maalla kuseksitaan portinpieliin ja säikytään kotieläimiä,kuin kaupungissakin.
kummassa paikassa on todennäköisempää tottua näkemään lehmiä, eläviä possuja, kanoja jne., maalla vai kaupungissa (vaikkei itsellä eläintenhoitotaustaa olisikaan)?
- kaupunkilaistyttö pysty
kummassa paikassa on todennäköisempää tottua näkemään lehmiä, eläviä possuja, kanoja jne., maalla vai kaupungissa (vaikkei itsellä eläintenhoitotaustaa olisikaan)?
erottaan lehmää kanasta.
- MMies
Mutta en kyllä yöksi päästäisi kotiini...
- vili
...
- palstan naiset
mites he sitten pukeutuvat? :)
- dsfhgge
palstan naiset kirjoitti:
pukeutuu eläinten vuotiin ja sarvikypäröihin?
- MMies
palstan naiset kirjoitti:
Miespuolisilla saattaa olla puvun takki ja verkkarit ja käyvät traktorien kanssa kauppareisuilla.
- palstan naiset
MMies kirjoitti:
Miespuolisilla saattaa olla puvun takki ja verkkarit ja käyvät traktorien kanssa kauppareisuilla.
pukeutuvat epäsovinnaiseen tyylin ja ajavat vapaa-aikanaan/kin työkoneilla :)
- uk-ko
en jaksaisi kauheesti ajatela erikseen maalaisista sitä tai tätä: maalaiset ovat aika urbanisoituneita, pitkälti kaikkien uusien kommunikaatiomahdollisuuksien myötä. Ero maalaisten ja kaupunkilaisten välillä ei ole kovinkaan selvä. Esimerkkinä minä itse: olen asunut maalla 10 vuotta, mutta ei musta ole maalaista tullut kännyköineni, netteineni ja urbaaneine ammatteineni. En tosin ole kaupunkilainenkaan. Suuri osa maalaisista on enemmän tai vähemmän kaltaisiani: surffaavat informaatioyhteiskunnassa, ympärillä on vaan vähemmän taloja kuin kaupunngissa. Melkosen harva maalainen on edes tekemisissä alkutuotannon kanssa, suurin osa saa elantonsa palvelualoilla.
paremmat ulkoliikuntamahdollisuudet ja maisemat kuin kaupunkilaisilla. Usein myös tilavammat asunnot ja pihat. He eivät kärsi niin paljon katupölystä, saasteista ja liikenteen melusta.
- sissi
Ulkoisesti ei maalaisia ja kaupunkilaisia voi toisistaan erottaa. Tottakai täällä ajetaan traktoreilla ja kuljetaan likaisissa työvaatteissa mutta vähänkin pidemmälle lähtiessä pukeudutaan "parempiin". Muuten maalaiset ovat paljon ystävällisempiä ja avuliaampia kuin kaupunkilaiset. Nuoret maalaismiehet ovat vaan valitettavsti aivan liian ujoja. Kaupunkilaistyttö on ihan sormi suussa, kun vähän flirttaa ja toinen jo juoksee karkuun..
- daa,,
Pitäis tietää, että mitä tarkoitat "maaseudulla". Helsingin ulkopuolistako elämää kenties, jotakin muuta alle viiden miljoonan ihmisen suurkaupunkia, vaiko millä tavalla määrität "kaupungin"? Mitäs maaseudussa nyt pahaa olisi. Lupsakoita ja sangen vähän stressaavia ottavia ihmisiä useinkin. Tietysti on Suomessakin ( esim.) paljonkin sellaisia tuppukyliä, joihin en varmastikaan voisi muuttaa, kuin aivan viimeisenä mahdollisuutena. Maaseudulla asuvissa _ihmisissä_ ei mitään vikaa, mutta kulttuuri muutoin on joissakin oikein pienissä kyläpahasissa monasti sen verran typistäjä ja ns. "yhdenmukaisuuden pakkoa" asukkailtaan vaativa, etten siksi välttämättä haluaisi sellaisissa paikoissa asua. Mieluummin kyllä sitten vaikka täysi landekin, kuin ainakaan mitään noin parinkymmenen tuhannen asukkaan "kaupunkia" (joita niitä ei kaiketi paljoa Suomessa kohta enää olekaan).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062439
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411607Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1381251Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2871043Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56992Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis303985Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen21941- 55916
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19794Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58773