haluatko olla silti lähellä häntä, hänen ystävänsä vai onko etäisyys parempi?
Jos et voi saada häntä
31
1132
Vastaukset
Ei parane entiseen tai yksisuuntaiseen ihastukseen jäädä roikkumaan. Muuten jää huomaamatta se, jonka kanssa tunteet voisivat olla molemminpuoliset.
- Kukkonen.
Riippuu tyypistä. Jotkut on ihania koska ovat ihania, jotkut taas menettelee kavereina tai muutenkin. Mulle pelkkä halu tai vaikka ihastus ei ole vielä niin vahva tunne että se aiheuttaisi suuriakaan ongelmia esim. kaveruudessa... Mutta mitä lämpimämmät tunteet sen vaikeampi on säädellä omaa liekkiään pienemmälle tai antaa sen loistaa "vain vähän". Aina näkee enemmän, tilaisuuksia, mahdollisuuksia... siksi on parempi olla etäällä... kaukana... poissa. Jää tilaa sitten jollekin toiselle ihmiselle. En halua enkä osaa... teeskennellä.
- niin se vaan on
Ystävyyden yrittäminen tai jatkuva epämääräinen soutaminen ja huopaaminen ovat raskasta. Eikä se ole oikeinkaan siltä toiselta, vähän tunteilla leikkimistä se kuitenkin on jos aidoista tunteista omalla kohdalla on kysymys.
- olemaan..........
ystävänä.....haluan että hän on onnellinen tahollaan.
etten haluaisi menettää enää ketään läheistä ja rakasta ihmistä tässä elämässä, vaan haluaisin olla tällaisessa tapauksessa silti hänen lähellään, vaikka en häntä "saisi". Kestäisin hänen seurustelunsa jne. muun kanssa. Pystyn pitämään tunteet hyvin kurissa. Tärkeän ihmisen läheisyydestä saan voimaa ja uskon sitä itsekin pystyväni antamaan sille ihmiselle, enemmänkin kuin muille.
en saa *Häntä* jonka todella haluan, tyydyn mielihyvin ystävyyeen. Haluaisin tietää hänen kuulumisistaan ja että hänellä on asiat hyvin. Kirpaisisi nähdä hänet toisen kanssa mutta mitä kirpaisuni olisi sen rinnalla että niinkin tärkeä ihminen on onnellinen.
- löydetty
En halua ketään, en halua olla lähellä, tai hänen ystävänsä, vaan mitä etäämpänä sen paremmin unohtuu ja pääsee jatkamaan eteenpäin ja sitten KUITENKIN löytämään sen jonkun muun?
..elää täysin ilman häntä, mut en kyennyt. Nyt yritetään kavereina, vaikkei tämäkään kivutonta ole. :(
- täydellisesti :
kovasti kokonaan
vaikka voihan seki alkuun vaikeaa olla mutta varmasti "sen arvosta".
- Tunteen puolelle kallistunut
Järkevintä olisi tilanteessani kai vetäytyminen, ennen kuin varatun naisen vetovoima käy liian suureksi. Mutta kuinka taltuttaa sisällä vellovat läheisyyden kaipuun tunteet? No, ehkäpä pystyn pitäytymään ystävyyden asteella. Asiaa helpottaisi tietenkin se, että löytäisin uuden - tällä kertaa vapaan - ihastumisen kohteen. Varatun tapauksen kanssa ei missään tapauksessa saisi olla ainakaan liian innokas.
- silti jatkaa
ystävyyttä varatun kanssa, eivätkä tunteet velloisi nin paljon. Siis jos löytäisit toisen. Ystäviä ei oikeasti ole liikaa monellakaan.
- vähän sama tilanne
se hyvä puoli, että, jos se sattuisi eroamaan ja sinulla olisi vielä tunteita, olisit heti tilanteen tasalla ja sulla olisi mahdollisuus.. Itsellä on vähän sama tilanne, aion kokeilla ystävyyttä sen varatun kanssa. Kattelen samalla muitakin.
- Minä...
Haluan silti olla ystävä, koska en halua ketään itselleni. Toista ei voi omistaa, eikä siis saada itselleen. Toinen antaa sen mitä voi ja haluaa antaa, ei minua ole pakko rakastaa. En käy osoittamaan tunteitani sellaiselle, joka ei niitä halua ottaa vastaan, pystyn olemaan pelkkä ystävä. Ystävääkin voi rakastaa.
- rakkaus ole
sellaista, että jossen saa panna, niin pysyn etäällä koko ihmisestä ja toivotan sen helvettiin. Mä haluun olla lähellä ihmisiä, jotka on sydäntä lähellä, perkele.
- Muttamuttamutta
No minä ainakin aloin tuossa tilanteessa miettiä, miksi haluan juuri hänet enkä muita. aloin miettiä onko hän todella kaiken surun arvoinen. Ja johtopäätös oli, että ei ole. Vaikea myöntää itselleen, että onkin rakastunut harhaan. Ja aikaakin se vie, että tunteet laimenee. Pitää vaan tajut, että kulman takana odottaa parempaa ja suunnata ajatukset tulevaisuuteen. Poissa silmistä ja poissa mielestä ei välttämättä toimi. Jos viettää aikaa toisen kanssa ja yrittää katsoa toista objektiivisesti eli ei niiden vaaleanpunaisten lasien läpi, voi selvitä helpommalla. Me olemme ystäviä edelleen. Ja minä sain suuremman onnen toisen kanssa kuin olisi ikinä hänen känssaan saanut. Onnellinen siis, ettei hän minua silloin huolinutkaan :)
- Jazuli
..sanoo ko hirmu harvoi ois menny nii etten ois saanu sit kenekä oisin tahtonnukki..nii taikka en oisi etukätee haaveillu kenestäkää..ko kerran vissiiki elämässäni enkä saanu sit ihmistä...mut eipä ollu mitäkää muutakaa yhteyttä..=oI ...hmm..nii mie en osaa kuvitella tilannetta mis tahtosin jotaki nii kovin..enkä sais tahtomaani..=oI...mut kuvittelen et koettasin kummiski olla ystävä....mieluusti liki..ko loitolla..=o)
- Jazuli
..mie oon tainnu tykästyy vain niihi joihika minul olis ollu jonkisortin mahiksii..taikka ne olis ollu minuuki ihastuneita..=o) ..mie en olis millokaa ruvennu ketää sen enempii mettästää taikka piirittää..ko sillo kerra teininä..mikä meni mehtää site..mut ehkäpä se sitte opettiki..jottei pitäs kurkottaa kuusee..=o)) ..*tahtoo enempi ko olis varaa tahtoo*
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062429
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo411597Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1381251Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2871043Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56992Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis303975Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20932- 55916
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19794Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58763