Mitä itse olen huomannut, niin teillä ei oo sellasta. Ja useimmat ovat juoneet itsensä humalaan ennenkuin uskaltautuvat parketille... Miksi? http://www.youtube.com/watch?v=0yYQPhCv0ms Hahahahahahaha! :D
Vastaukset 15
puolilatinon kun vielä oletaan osaavan tanssia.
- MMIES
EI TANSSI!!
- MMies
NIIN! HAHA!
- jarona
Perheissä joissa harrastetaan paljon musiikkia, myös lapset tulevat musikaalisiksi. Siitä vaan tunneille, niin saa mukavaa liikuntaa siinä ohessa.
- adrian
eka askel voisi olla se, että he uskaltautuisivat parketille ihan selvinä. Muuten se tanssiminen on heidän osaltaan vain hölmön näköistä käsien heiluttelua ja toisten jaloille tallaamista... Hahahahahahaha! :D
- saa.
yhtä vähän liikuntaa kun kolopallon peluussa,eli ei yhtään!
- scale
ja homojen hommaa. Suomalaisen tosimiehen esileikiksi riittää pullo kossua muija voi sillä välin räplätä ittensä liukkaaksi. Nih.
- scale
monte24 kirjoitti:
jos naisen saanti paranee :)
se onkin eri asia.
- Tirvaisija
Turhaa ajanhukkaa.
- rusalkaa
ja kossupullon...aahh http://www.youtube.com/watch?v=KcHsCkpajsk
- rusalkaa
kun mies liikehtii tähän tapaan.
- Oletko sä nyt
tyttö? Adrian on kyllä pojan nimi. Hahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- sportster86
Baarin tanssilattialle minua ei kyllä saa ihan helpolla, eli tähän mennessä ei ollenkaan.. Mutta nämä tavalliset valssit ja muut lavatanssit voi viedä parketille saakka.. Tanssitaito on kyllä aika niin ja näin, varsinkin kun rytmitajua ei oikein omaa. Mutta silti parin kanssa menee jotenkin, kun ensin muistaa askeleet. Pienellä harjoittelulla voisi tilanne huomattavasti tietenkin parantua, myös rytmin osalta.
väärissä piireissä
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101706
- 39675
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32609Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16598Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
- 63491
- 68489