Miksi mies ei uskalla sanoa ääneen tunteitaan? Käytös kielii kyllä tunteista; silittelyt,katseet, yms...Mutta ei saa sanottua sitä ulos, mikä siinä on niin hankalaa? Puhuu kyllä tulevaisuudesta kaikennäköistä, "varma" siis olen jatkosta...Mutta olisi niin ihana kuulla välillä se sanottuna, ei aina elekielellä...Onko se joillekkin miehille isokin kynnys?
Vastaukset 8
ainoastaan teot puhuu
- ..............................
Kerro myös mitä sinä olet sanonut ja osoittanut tunnetasolla että sinun osuutesi tulee myös kuvioon? Kerroit vain miehestä. Nyt meillä on vain puolet suhteesta käsitelty.
- acetime
Siis olen avoimesti moneen otteeseen kertonut, kuinka paljon hänestä välitän, kertonut kuinka hänen vierellään on hyvä olla yms... ja vastaus on aina muminaa...miksi?
- gookhh
Vaikuttaa, ettei sen mainitseminen sinullekaan helppoa ole. "Mutta ei saa sanottua sitä ulos, mikä siinä on niin hankalaa?" Sanottua mitä? "Mutta olisi niin ihana kuulla välillä se sanottuna, ei aina elekielellä" Niin mikä "se"? "...Onko se joillekkin miehille isokin kynnys?" Mikä?
sitä että sen pitäis sanoa esim. rakastavansa? kyllä mulle vaan tuommonen riittäis vallan mainiosti mitä sulla jo nyt on.
Lienee itsestäänselvää et joillekin tunteistaan puhuminen on tavallisempaa kuin toisille. Jokaisella lienee omat syynsä ja tapansa toimia kuten toimii. Eli miksi kysymyksiin paras vastaaja on mies itse - muiden analyyseillä/spekulaatioilla ei ole lopulta kuitenkaan mitään merkitystä. Musta maailma kaipaa vähempi analyyseja ja enempi kysymyksiä - henkilöiltä itseltään. Kiinnostaako siis asia yleensä vai juuri tietyn ihmisen kyvyttömyys?
- tuttua :D
Näinpä. Kai se sitten on kynnys, tai sitten he ajattelevat ettei siihen ole tarvetta. Toki elekielestä voi päätellä paljonkin, mutta on myös paaaljooon sellaisia miehiä jotka osaavat hellyyden taidon (fyysisesti). Mutta jotka eivät kuitenkaan tarkoita sillä mitään tunnetasolla. En usko että naiset ovat tällaisia. Ja sitten on paljon niitäkin miehiä jotka puhuvat paljon, mutta eivät vain yhdelle, mutta usealle tapaukselle yhtäaikaa :D
- pikkupuska
Sanottuna se karkaa ja haihtuu, eikä tunne ole enää sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4051696- 1451101
- 871055
- 661046
- 94952
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku142802- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57644