DJIX MP3-soitin M450

???

7

1176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D-jix

      Tuohon hintaan hyvä ostos... Akku kestää noin 7 h musiikin kuuntelua ja 3 h videotilassa.. Käyttöohjeet on ranskaksi.. Valikot myös täytyy asettaa englanniksi asetuksista. toiminnot täytyy opetella siis kokeilemalla jos ei ranska taivu. Mutta ovat ihan loogiset.. Musiikkia ja tiedostoja on helppo siirtää suoraan resurssien hallinnasta laitteeseen ilman mukana tulevaa softaa joka on aika kömpelö.. Itse olen ainakin tyytyväinen. Verratuna esim ipodin uuteen shufleen jossa saman verran muistia saat laittaa vielä 60 euroa lisää jos moisen haluat.. Soittimessa ei tosin ole mitään kiinnitys mekanismia ja näyttö on suojaamaton mutta kuten jo mainitsin tuohon hintaan en paljoa odottanut..

      • voihan Pix

        Laitteessa ei ole FM radiota, vaikka Pixmanian nettisivut niin väittivät(ovat jo korjanneet tietoja valitukseni jälkeen) kiva sitten omaan laskuun palautella, kun toimitetaan muuta kuin luvataan. Muuten ihan toimiva ja hintaansa nähden ok. Kun musiikin siirtoon ei käytä mukana tulevaa ohjelmaa, niin no problems.


      • ni_na
        voihan Pix kirjoitti:

        Laitteessa ei ole FM radiota, vaikka Pixmanian nettisivut niin väittivät(ovat jo korjanneet tietoja valitukseni jälkeen) kiva sitten omaan laskuun palautella, kun toimitetaan muuta kuin luvataan. Muuten ihan toimiva ja hintaansa nähden ok. Kun musiikin siirtoon ei käytä mukana tulevaa ohjelmaa, niin no problems.

        tuleeko joku laturi mukana, vai ladataanko se usb-kaapelilla koneessa?


      • 1235411aa
        ni_na kirjoitti:

        tuleeko joku laturi mukana, vai ladataanko se usb-kaapelilla koneessa?

        usbista ladataan ja kaapeli on mukana


    • eiiiiiii

      paska pixmania ostin sieltä tuommosen nokia n96 puhelimen sivulla luki toimitus 2-5 päivässä tilattuani tuotteen luki toimitus 3-6 päivää. no kuusi päivää kului eikä tuotetta oltu edes lähetetty soitin sitten asiakaspalveluun että milloin tuote lähtee ja sieltä sanottiin että ihan kohta seuraavana päivänä tuoti oli lähetetty (tuote lähetettiin siis silloin kun sen piti olla perillä) mutta sitten kerrottiinkin lisä infoa: puhelimen kielet: ranska, englanlanti, saksa, espanja, italia ja portugali eli tuote oli joku amerikan versio kun suomen kieltä ollut eli paska paikka

      • mikämikämikä?!!!

        Mäkin just eksyin Pixmanian sivuille ihan vahingossa, ku oon ettimässä uutta mp3-soitinta itelleni. Vähän hämää noi niiden tuotteet, ku myyvät muka halvemmalla kuin muut, vaan sit ne mallinumerot onki iha eri kuin se, mitä kaupassa katoin... kele. Sonya olen haaveillu, 4 Gt varmaan riittäis, mutta nää myy 8 Gt soittimiakin samaan hintaan.


    • EEERRMM..

      Ajattelin tilata kyseisen vehkeen ja haluaisin tietää onko yhteensopiva Vistan kanssa kun Pixmanian sivut sanoo: Käyttöjärjestelmien yhteensopivuus Windows 2000, XP, ME. Onko kellään tietoa?

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2193
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1867
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1596
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1538
    8. 73
      1446
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      100
      1355
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe