Läheisyys onko tärkeää miehellle?

Nyhrääjä****

Minä olen huomannut nyt tässä omassa kohdallani että kumppanini ei niinkuin osoita paljoa hellyyttä niitä pusuja ja haleja mitä kaipaan. Sängyssä kyllä niitä tulee on huomaavainen ja hellyyttä tulee. Mutta nyt sanoin ihan suoraan että minä tarvitsen sitä hellyyttä ja huomiota muutenkin. Vastaus oli että mies oli tulkinnut kaiken nyhjäämiseni seksin haluksi. Kuinkas yleistä tämä on? Eikö miehet halua enään pusuja vai herääkö heti halut. Minä kaipaan hellyyttä muutenkin ihan antaa, vai hankinko koiranpennun kohta!

10

296

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyl siihen vaaditaan kunnon suutelua. joo en tykkää erityisemmin läheisyydestä, sitä saa sekstailessa ihan tarpeeksi,muulloin parempi pitää hajurakoa.

• Nyhrääjä****

Tarkemmin ajateltuna niin kyllä mä syyllistyn muuhunkin kun pusutteluun mä hieron hartioita ja välillä muutakin, mutta olisi kiva leikkiä ilman seksiä.

• Nyhrääjä**** kirjoitti:

Tarkemmin ajateltuna niin kyllä mä syyllistyn muuhunkin kun pusutteluun mä hieron hartioita ja välillä muutakin, mutta olisi kiva leikkiä ilman seksiä.

niin suutelen usein ilman että se johtaa seksiin ja ihan vapaasta tahdosta :)

• Seuraava...

kysymys.

• ..itse kyllä kaipaan läheisyyttä muutenkin kuin sängyssä! Itseasiassa jos sitä läheisyyttä ei ole sen makuuhuoneen ulkopuolella, ni eipä kyllä hirveesti kiinnosta sellaisen naisen kanssa noi petipuuhatkaan..

• weöcbbw

tuo käynyt ihan jo suhteen alussa ilmi, vai oletko leijunut sokeana ihastuksesta jollain astraalitasolla? Ihmisiä on kaikenlaisia ja sä olet valinnut semmoisen, joka ei tykkää samoista asioista kuin sinä. "Eikö miehet halua enään pusuja vai herääkö heti halut." Miehet? Mistäs nyt tuon vetäisit, vai edustaako miehesi tosiaan kaikkia miehiä?

• Nyhrääjä****

Tuo aloitus oli vähän karkea mutta miestä en vaihda kimpassa ollaan oltu jo 10 vuotta ja pari lastakin tullut. Ehkä hyvä näin kuitenkin on niitä sellaisia joita ei enään kiinnosta nainen pitkän yhdessäolon jälkeen.

• weöcbbw
        Nyhrääjä**** kirjoitti:

Tuo aloitus oli vähän karkea mutta miestä en vaihda kimpassa ollaan oltu jo 10 vuotta ja pari lastakin tullut. Ehkä hyvä näin kuitenkin on niitä sellaisia joita ei enään kiinnosta nainen pitkän yhdessäolon jälkeen.

Ehkä se oppi uuden asian?

• Nyhrääjä****
        weöcbbw kirjoitti:

Ehkä se oppi uuden asian?

Miksi olet niin ilkeä?

• weöcbbw
        Nyhrääjä**** kirjoitti:

Miksi olet niin ilkeä?

tuossa oli. Ehkä se nyt tietää mitä haluat ja osaa ottaa halusi paremmin huomioon. Sittenhän ongelmaa ei enää ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      405
      1696
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      145
      1101
    3. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      87
      1055
    4. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      66
      1046
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      94
      952
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      142
      802
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      731
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      691
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      669
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      644
    Aihe