Eivät kaikki, mutta eräät sitäkin enemmän... NIIN!?
Vastaukset 14
..naiset halveksii täällä?! X) Voi voi sentään.. XD
- MMies
MIKSI ASETUT NAISTEN PUOLELLE SILLOINKIN, KUN HE TEKEVÄT JOTAIN VÄÄRÄÄ?
MMies kirjoitti:
et vissiin ole lukenut theonen juttuja tarkkaan.
- MMies
monte24 kirjoitti:
et vissiin ole lukenut theonen juttuja tarkkaan.
tuo hänen äskeinen kommenttinsa aikamoista kumartelua naisten suuntaan!
MMies kirjoitti:
..en mielistele yhtään ketään vaan sanon mielipiteeni SUORAAN!! Ikävä et kaltaisesi pälli ei sitä näytä tajuavan... X)
valitettavasti,elämä on vaikeaa.
- vili
...
- esimerkki
Minun mummo oli yksinhuoltaja ja äitini nyt minäkin sekä siskoni, koko suku saatana tää on kirous jo.
- periytyvää :???
esimerkki kirjoitti:
Minun mummo oli yksinhuoltaja ja äitini nyt minäkin sekä siskoni, koko suku saatana tää on kirous jo.
tuleeko yyhous verenperintönä????
- Kukkonen.
Mitä räikeämpi kuvio tarvii pitää saada piiloon sen paksumpi ja tummempi musta on otettava maalihyllystä kätöseen... Monet vaan piilottelee herkkiä puoliaan peläten että joku huomaakin että itseasiassa toi olis ihan valmista kauraa halittavaksi kuka vaan uskaltaakin ryhtyä siihen.
Ehkäpä niillä miehillä, jotka tuntevat itsensä halveksutuiksi, on peiliin katsomisen paikka.
- palstan väki
kasvosi näyttävät peilissä...
palstan väki kirjoitti:
kasvosi näyttävät peilissä...
En minä tunne itseäni halveksutuksi. Se on nähtävästi joidenkin muiden ongelma. Uteliaana ihmisenä kuitenkin kiinnostaa, ketkä täällä tuntevat olevansa halveksuttuja. Virtuaalikäsiä pystyyn, hopi hopi! Nyt on vasta feikki-Mmies ilmottautunut. ;-)
- Jazuli
..niiko ketä oisin halveksinnu...??.. =o7 ...nuhteita oon voinnu antaakkii mut halveksinu en ois..ainaskaa äänee..nih..=o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3951572- 861014
- 661006
- 134989
- 92940
- 94711
- 45691
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku127679Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50649En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634